TEMA: Dia de l'orgull gay
| Re: Dia de l'orgull gay | 30/06/2009 - 07:53:42 | |
| Nom: stinger
els gais tenim el dia de l'orgull perque hem de normalitzar la nostra situació que encara es en inferioritat de condicions de la gent heterosexual. El dia de l'orgull gay es una reivindicació per la igualtat i llibertat d'elecció perque el que es important es el que som no com som ni que ens atrau sexualment. Som personas iguals que els altres pero alguns us entesteu en fer dels gais ciutadans de segona divisió i per aixo hem de seguir lluitant
| |
| Re: Dia de l'orgull gay | 01/07/2009 - 14:44:24 | |
| Nom: homovic
soc gai i tampoc comparteixo la pluma de les carrosses del dia de l'orgull
| |
| Re: Dia de l'orgull gay | 01/07/2009 - 15:11:59 | |
| Nom: gay jove
Un any més a Barcelona s´ha cel·lebrat el dia de `l´orgull gai`!!! i com no podia ser d´altre manera tampoc, els mitjans de comunicació s´han fet resó de les multiples carrosses plenes de tios muscultats i plens de porupurina ballant i cridant...
em consola pensar que tot això ho fan amb l´únic objectiu de NORMALITZAR el tema... :S
En fi, m´estalviaré de fer cap més comentari... només dir que em sembla una pradoxa tot plegat!!! No crec que aquest sigui el camí...
Quanta decepció!!!
| |
| Re: Dia de l'orgull gay | 02/07/2009 - 08:02:18 | |
| Nom: un
es dificil pq vic es una ciutat petita i nomes som 4 els gais. L'ambient continuara a bcn
| |
| Re: Dia de l'orgull gay | 07/07/2009 - 10:26:38 | |
| Nom: Anna
Això de l'orgull gay ho trobo una pallassada, jo respecto totes les tendències, gays , lesbianes, hetero, bisexuals....etc.
Però d'aquí a fer aquestes festes, crec que us desprestigieu vosaltres mateixos donan una imatge friky i ridicula, crec que ho teniu de normalitzar i no pas d'aqesta manera.
| |
| Re: Dia de l'orgull gay | 11/07/2009 - 09:04:29 | |
| Nom: alexia
comentaris despectius i homofobs com els de l'Anna son els que ens perjudiquen al colectiu de gays i lesbianes. Es una llàstima que en ple segle XXI encara encasilleu les persones segons la seva sexualitat.
| |
|
|