Fòrum

TEMA: Nits Orientals a Vic - juliol 2009

Bao rules!05/07/2009 - 11:26:56
Nom: Carme

Jo vull un Bao de felpa!!!
Bao, la pel·lícula de Vietnam, la de CINC DIES A SAIGON és apte per a tots els públics? I el sopar és a l'aire lliure?



Respondre  
Re: Nits Orientals a Vic - juliol 200907/07/2009 - 00:42:45
Nom: Akane

Això, això!
Volem un BAO de felpa, un BAO-pin, un BAO-clauer, una bossa-BAO i una samarreta del nostre heroi BAO!!
Ja ja ja ja ja!!!! :D :D

Per cert, el vídeo-clip d'en BAO és molt divertit!
D'on heu tret la música? M'agrada molt! :)

Em deixareu posar un enllaç de la vostra pàgina web al Facebook? Així tots els meus amics també el podran veure!!
Please?? ;)

Fins ara!! :D




Respondre  
Re: Nits Orientals a Vic - juliol 200907/07/2009 - 10:18:31
Nom: Anna

Tot això qui ho paga ????? els vigatans ???? a mí ningú m'ha consultat res, ara tenim d¡entretenir els inmigrans amb diner públic ???? jo ahir vaig anar el cinema i vaig pagar l'entrada trinko trinko.

Respondre  
Re: Nits Orientals a Vic - juliol 200907/07/2009 - 11:59:00
Nom: Mònica

Algú hem pot indicar on és la Bassa dels Hermanos?
un planòl, o indicacions, que no ho he trobat enlloc...
GRÀCIES


Respondre  
Re: Nits Orientals a Vic - juliol 200907/07/2009 - 21:55:01
Nom: Associació Nits de Cinema Oriental

Bé, una part la paga l'Ajuntament, una altra el Consell Comarcal, l'altra la Secretaria per a la Immigració de la Generalitat, etc, i una part la pròpia Associació de les Nits de Cinema Oriental. Els sopars se'ls paga la gent de la seva butxaca i les pel·lícules són gratuïtes perquè les distribuidores ens cedeixen els seus drets d'exhibició. I no és només una activitat per a nouvinguts, també ve moltíssima gent d'aquí (la majoria). Està obert a tothom i la gran quantitat de públic que s'hi apunta demostra que interessa a la gent de Vic, de la comarca i cada vegada ve més gent de Barcelona i altres llocs.


Respondre  
LOCALITZACIÓ BASSA DELS HERMANOS07/07/2009 - 21:58:01
Nom: Associació Nits de Cinema Oriental

Mònica,
la Bassa dels Hermanos és al centre de Vic, al costat de la Biblioteca Joan Triadú i el Museu de l'Art de la Pell. Si busques Biblioteca Joan Triadú o el Museu al google, a través de la seva web trobaràs el mapa de localització.

Gràcies!

Respondre  
BAO MUSIC07/07/2009 - 22:00:16
Nom: Associació Nits de Cinema Oriental

Akane!
La música és una cançó tradicional vietnamita. Ens la cedit la Thuy, la noia que vindrà a narrar contes vietnamites a la Biblioteca el proper dijous.
Sí, hauríem d'haver fet merxandatge d'en Bao, però ens ha faltat temps!

Respondre  
Contes tradicionals vietnamites10/07/2009 - 17:15:44
Nom: Akane

Hola a tothom!

Ahir vaig assistir a la sessió de contes tradicionals vietnamites que va tenir lloc a la Biblioteca Joan Triadú de Vic.

Em va agradar molt!
Tant la Thuy i l'Eva, com en Xevi i en Subi es mereixen un bon aplaudiment! :)
I a més, quina bona idea repartir als nens el full per montar el "flipbook" d'en BAO!! :D

I també em va agradar molt la música vietnamita que vàren utilitzar com a música de fons! :D

Ara vaig a mirar a la programació a veure què toca! :D

Respondre  

Anar a la pàgina

1  2  


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: