Fòrum

TEMA: hisenda

hisenda26/06/2009 - 06:05:31
Nom: alexia

es una vergonya el que trigan a fer les devolucions els d'hisenda. Vaig presentar la declaració de renta el segon dia i encara no m'han retornat els euros, he anat a hisenda i em diuen que tenen temps fins als 31 de desembre. M'han de ingressar quasi 2000 euros, algu saps si es perque son molts calers o simplement es que van lents. Hi contava perque amb aquests calers volia anar de vacances (a Grecia que m'han dit que es molt maco las illas i aixo) pero ja no se si contar-hi o no i esperar a cobrar-ho per desembre perque el gobern no té diners

Respondre  
Re: hisenda26/06/2009 - 22:26:27
Nom: Pere Vinyeta i Obiols

Més et val que contis que fins desembre no ho cobraràs.

Abans hi havia entitats financeres a qui podries subrogar la devol·lució d'hisenda i te l'avançaven a un interès molt baix donat a que el seu risc és zero. Ho has mirat?

Salutacions i confio que puguis anar a Grècia.

Respondre  
Re: hisenda27/06/2009 - 13:59:00
Nom: xato

conec uns 10casos, i els han ingressat en 15dies.
NO vull cridar al mal temps, es possible que tinguis algun problema amb la declaració que vares presentat i encara no t'han comunicat. Espero que no sigui aquest cas.

Respondre  
Re: hisenda27/06/2009 - 17:50:11
Nom: Jo

Doncs mira jo els en he de pagar més de 4000 i no puc retrasar-me ni un dia. El 30 com a molt, aixó sí, son tan bons que m,ho deixen pagar en dos plaços, l,un ara i l,altre pel novembre.

Respondre  
Re: hisenda30/06/2009 - 16:04:53
Nom: depen

doncs aquest any a mi m'ho han ingressat rapidament. La de l'any passat la vaig cobrar aquest abril...son imprevisibles

Respondre  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: