TEMA: crisis i san juan
| crisis i san juan | 23/06/2009 - 10:05:18 | |
| Nom: helboy
us afecta la crisis per sant juan o per las tradicions, verbenas i festas i allò de un dia es un dia no ens estem de res? a la portada d'osona.com hi ha un article que diu que la venda de petards s'ha mantingut, i aixo confirma la meva teoria que per las festas no s'acaben les pelas.
| |
| Re: crisis i san juan | 23/06/2009 - 14:05:33 | |
| Nom: stinger
ep gent del barri, molt bona teoria company i amic! tambe penso que la crissi no afecta a las tradicions Ni a st. joan
salut!
| |
| Re: crisis i san juan | 24/06/2009 - 01:33:25 | |
| Nom: Miquel
Arriba la flama a Plaça de Vic i una pila de "energúmens", pares i jovenets, continuen la barrila amb el petards a dojo, potents a reventar i sense parar esment absolutament a l'acte que es produeix a l'arribar el foc del Canigó. Els organitzadors i els polítics : parlaments que no se senten, visques catalunyes, els segadors ....i mentretant continuen llençant indiferents a tot i emprenyant al personal una munió de piules que no et deixen sentir ni gaudir de res. Això són les festes populars i la tradició? Creieu que la meitat de gent que era a la Plaça sabia de que anava el rotllo ?. Realment et passen les ganes de tornar-hi, malgrat la fantàstica pira que ha muntat Alabau. per a ell, únicament per a ell: felicitats¡¡¡
Realment no tinc cap ganes de repetir en uns quants anys, almenys fins que em demostrin que això és un país seriós i els actes simbòlics i de festa, no són l'excusa per a emprenyar el personal i posar en risc la gent que s'acosta a la Plaça. N'hi ha molts més que no hi van precisament per aquesta tronada incontrolada que t'espetega per tot arreu, i posa en perill el físc.
Ah creia (il.lús de mi) que les Fures d'Ausa s'havien promocionst des de l'ajuntament per a tenir un xic controlada la revetlla oficial dels Focs de Sant Joan a la Plaça Major. El problema es que ara les Furies se sumen als pallaborratxeros i petarderos d'abans. Realment hi hem perdut¡ Ni un urbà, ni ningú que tingui cura d'avisar a qui es sobrepassa. Per això paguem tants funcionaris a Vic ? . Tot plegat em sembla lamentable.
| |
|
|