Fòrum

TEMA: T'interessa el BTT?

T'interessa el BTT?23/06/2009 - 00:38:49
Nom: Toni Carrasco

Volem recollir opinions dels usuaris habituals de BTT de la comarca per incentivar, protegir i donar a conèixer un esport a la natura que a vegades ha estat criticat per alguns sectors i defensat per d'altres. La proposta és que cadascú digui la seva i tots plegats poder millorar el seu ús, castigar l'abús i el poc respecte a l'entorn i millorar així el nostre paisatge més proper i donar-ho a conèixer

Respondre  
Re: T'interessa el BTT?23/06/2009 - 09:33:12
Nom: alexia

la btt destrossa las muntañas, com las motos de trial (o tant)

Respondre  
Re: T'interessa el BTT?23/06/2009 - 13:59:12
Nom: Nena

Hola Toni,
Fa dos anys vaig comprar una bici per practicar esport i gràcies a aquest fet, he descobert alguns indrets i la bellesa d'aquesta Comarca que fins ara (tot i que soc d’aquí),desconeixia.
Vaig començar pujant a Orís, Bellmunt,El camí del Ferro de Ripoll, etc.
Però ara sempre faig la mateixa rutina.
M’agradaria que m'informessis de quines rutes es poden fer des de Vic o qualsevol poble de la Comarca per camins atractius.
I si a la Comarca S'organitzen excursions populars en BTT que no siguin competitives i que hi pugui participar-hi tothom.
Em refereixo a quelcom semblant a caminades Populars però en BTT.

Respondre  
Re: T'interessa el BTT?23/06/2009 - 16:31:57
Nom: higi

la ruta del ferro es la que va de ripoll a sant juan de les abadessas (no és osona és el ripollès). Bon esport la Btt

Respondre  
Re: T'interessa el BTT?24/06/2009 - 18:12:48
Nom: Ripollenc

D'acord higi...., però no t'enfadis.
Ja sabem que Osona no té cap ruta del ferro, però no cal escriure Ripoll amb minúscula.

Respondre  
Re: T'interessa el BTT?24/06/2009 - 21:53:01
Nom: Eduard

Practico la BTT dés de fa anys. Considero que si no surts de les pistes i dels camins, la bicicleta és molt més respectuosa que les motos, tot i que en un i altre cas tot depèn de qui se la posa sota el cul.
El que considero una bestiesa són aquestes curses multitudinàries, on es reuneixen centenars de ciclistes. No té sentit.
Pel que fa a les rutes, només comptant les que pots fer sense tocar el cotxe, surtint de Vic o de quasevol estació de Vic cap al nord, o cap al sud, n'hi ha centenars. Estan ressenyades a Internet, en pots trobar de publicades, i les millors, les que comparteixis amb algun company/a que estigui al teu nivell. La bicicleta et permet fer rutes llargues, que a peu et costarien una jornada sencera, en silenci, sense torbar, i si ets respectuós i prudent, tens plaer per anys.

Respondre  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: