TEMA: un barret de palla d'italia
| un barret de palla d'italia | 15/06/2009 - 19:03:10 | |
| Nom: higi
Qui no ha lleguit aquesta obra de teatre '?bé poca gent pero a mi amb vare quedar el nom fa molts anys ,
Aixó es el que debia pensar el conseller (si se li pot dir aixi), Rafús a l'hora de posar.se el traje per anar al homenatge de les victimes de ETA a vic .
Que dirvus de tan extrany personatje?Que li pot passar per el cap a una persona que portar aquesta indumentaria que no venia a cuento ,a un acte tan serios ?
El señor aquet ,segurament el dissabte hagues preferit anar a la platja que esta alla ,pero bé tenia que sortir a la foto ,es vare fe seva la dita aquella de (MEJOR QUE HABLEN DE MI AUNQUE SEA MAL ,QUE NO QUE NO HABLEN .)
I lo mes fotut de tot es que aquet señor el diumenge a la tarde no tenia calor ,no li molestaba el sol, (que en feia )ja que es vare deixar veure per la proceso (aqui si ,aqui tenia que anar de serió ,,amb traje negra ,,,corbata i ben pentinat amb la cua amb gomina ...)al costat del bisbe, i les autoritats pertinents ,
Per favor señor Rafus ,,, prenense les coses una mica mes enserio que no queda bé anar als puestos nomes per sortir a la foto ,
| |
| comentari | 15/06/2009 - 21:30:27 | |
| Nom: un del davant
Pot ser que la persona que ha escrit el primer missatge es passi massa hores al costat del Rafús?
| |
| Re: un barret de palla d'italia | 16/06/2009 - 06:59:21 | |
| Nom: alexia
es molt facil criticar. No ovlidem que els personatjes publics tambe tenen dret a una vida privada i a la intimitat
| |
| Re: un barret de palla d'italia | 16/06/2009 - 08:28:03 | |
| Nom: Filomena
Doncs que hauria de portar aquest bon home a 35º Graus a l'ombra. Un vel el cap?.
Sí ja et dic jo que la gen d'aquí està feta d'una pasta especial...
Aquí si no vols ser objecte de crítiques en un acte públic, val la pena anar a comprar un uniforme al bisbat de Vic. Per allò d'anar amb consonància amb l'entorn.
| |
| Re: un barret de palla d'italia | 16/06/2009 - 09:39:56 | |
Dons no ,sencillament que la persona que ha escrit el primer missatge llegueix, i veu les fotos ,,,,,,
| |
| Re: un barret de palla d'italia | 16/06/2009 - 11:20:52 | |
Filomena ,reina res mes equivocat no soc d'aqui.
i aquet home avia de portar el mateix que tots els que estaban alla ,o nomes feia calor per ell ??????jo no vaig veure a ningun home mes amb barret fora la guardia civil, que el porten per uniforme ,,mira que arribeu a pixar fora de tets aquets convergents ,que tot el que fan ells hos sembla bé
| |
| Re: un barret de palla d'italia | 17/06/2009 - 12:17:22 | |
| Nom: un
ep! on carai és el meu missatge?? que no ha passat la censura? Però si no deia res de dolent. Ni que no fos cert.
Ai, que encara serà veritat la llegenda urbana aquesta, que corre. Que aqui, al sr. Xevi Solà, ni anomenar-lo.
| |
|
|