TEMA: FUTBOL
| Re: FUTBOL | 12/06/2009 - 10:21:29 | |
| Nom: un
Totalment d'acord amb el surrealista de dalt. Has dit en veu alta (he posat el volum dels altaveus, i tot) el que pensem molts (o, si més no, això espero). I com s'arregla això?.
Jo no ho se. Però proposo la vaga futbolera. Que absolutament tothom deixi d'anar als camps de futbol, veure partits de futbol per la tele, o escoltar-los per la radio. Deixar de dur samarretes i enganxines, escuts, i demes parafernalia futbolera (sigui del equip que sigui), borrar-se de les penyes, deixar de comprar diaris que nomes parlin de futbol i de milions d'euros (cosa que sembla com si talment fos en Bin Laden, que la majoria dels mortals no l'hem vist mai. Però que deuen existir, perque s'en parla. I molt). Si tothom s'apuntés a aquesta vaga, crec que s'acabaria aquesta bogeria colectiva. I com que soc català, i de Barcelona, m'agradaria guanyar al Madrid, i tant. Però m'agradaria guanyar-lo en qualitat i nivell de vida, en formació i educació de la gent, en netedat dels carrers, per exemple, en assitencia sanitaria, en equipaments pels joves i la gent gran, en nombre i qualitat de guarderies, escoles, hospitals, museus, parcs i jardins, etc..etc..
I no en que uns multimilionaris vestits de blaugrana, (i que provenen d'uns llocs tan catalans, i on es porta tan al cor la identitat catalana, com son Argentina, Camerún, Mali, Costa de Marfil, Islandia, etc....) fiquin mes cops una cosa rodona de cuiro, plena d'aire, dins d'un rectangle apaisat, i rematat amb una xarxa, a cops de cossa. Així ens va...
| |
| Re: FUTBOL | 12/06/2009 - 13:31:11 | |
| Nom: florenci
De fet seria mes barat comprar moltes pilotes una per cada jugador i així s'acabaria el futbol ja que són vint-i-dos individus corrent darrera una pilota. Si en tinguéssin una cada un ja no l'haurien d'empaitar i així s'acabaria tot això.
| |
| Re: FUTBOL | 12/06/2009 - 13:36:23 | |
| Nom: ISA
Per l'UN :l'has clavat , es pot dir més alt però no més clar ! tens tota la raó.
| |
| Re: FUTBOL | 13/06/2009 - 12:00:31 | |
| Nom: maikel
COMANDANTE MARCOS.
estic fins els co........ de les teves chorradas
| |
| Re: FUTBOL | 14/06/2009 - 11:30:32 | |
| Nom: Patètic
Doncs jo ho trobo d'allò més normal gastar-se 97.000.000 d'€ per una merda jugador de futbol. Si el club ho paga...(ja m'agradaria saver d'on han sortit aquets calers) . Tots els diaris, radios, TV en van plens de tot això aquests dies. Lo trist es que tot això porta tot un ressò a la societat descomunal,i a sobre (com ha dit algú d'aquí) encara els riem les gràcies. Aquest és el problema! Mentre la societat demani futbol i més futbol i més futbol, de bestieses d'aquestes no pararàn mai d'haver-ne, tot el contrari. Mentre els mitjans de comunicació ens imposin i matxaquin futbol diariament durant tants minuts, res no canviarà. Seguirem veient "esportistes ganduls" i mercenaris cada dia per la TV fent el burro en un camp de gespa, arribant "a treballar" (ja em diràs tu, fer la mona 2 hores) amb cotxassos que cap de nosaltres mai podrà tenir, cobrant sous anuals que nosaltres ni amb tota la nostre vida arribarem a cobrar i a sobre els adorem com a Déus. I lo més bo de tot és que amb aquests jugaors tan els fot guanyar com perdre, inclús jugar. Però bueno, la gent és el que demana i tenim el que ens mereixem. És millor sortir al carrer a celebrar que 4 mercenaris han guanyat 3 titols (que a la majoria no ens afecta per res!!!!) que no pas manifestar-nos perquè ens aprovin un estatut, un finançament, ens arreglin les carreteres, els pobles, les ciutats,escoles, sanitat, justícia, ni per les 65 hores que volen (o volien) imposar a europa, ni del català com a llengua oficial, etc, etc. Tot això és tan fastigós que em venen ganes de bomitar.
| |
| Re: FUTBOL | 14/06/2009 - 17:51:11 | |
| Nom: monlix
Ya que el FC Barcelona ha obtenido en su ejercicio económico anterior (2007-2008) unos beneficios netos de 10,1 millones, para esta temporada el presupuesto es de 380 millones de euros el más elevado de su historia y se prevé unos beneficios de 15 millones para la próxima temporada y ingresos de 71 millones por nuevos contratos con Mediapro y con Nike.
Según datos del informe económico del FC BARCELONA (2007-2008), presentados por el vicepresidente económico Ferran Soriano, el Barca ha obtenidos unos ingresos de 308,8 millones de euros y los gastos ascienden a 292,6 millones y sus deudas totales han pasado de 218 a 190 millones.
Para el Espanyol supone un presupuesto histórico ya que en 10 años a ido en aumento, la temporada anterior 2007-08 fue de aproximadamente 40,8 millones de euros y para esta temporada el presidente del club Daniel Sánchez Llibre hizo público una cantidad 43 millones para esta campaña.
Se espera también por parte del club que hayan nuevos ingresos y que el cierre de la temporada se incremente con nuevos beneficios.
| |
| Re: FUTBOL | 15/06/2009 - 11:36:41 | |
| Nom: un
monlix: tú que ets tan espabilat. Em sabries dir en què quedarien aquests beneficis que esmentes, en el teu "corta y pega", si tothom fes la vaga futbolera aquesta, que he proposat??? (i que ningú seguirà. Em consta. desgraciadament).
Per cert, una companyia de roba esportiva que equipa al Barça, i que es una de les que cobra aquestes milionades per contractes publicitaris, i que li paga una fortuna al Barça, per aquest fet, resulta que va estar acusada d'explotació infantil, al tercer mon. On feia treballar nens, fent pilotetes d'aquestes seves, en condicions de semiesclavitud. Ara, això, si. Aqui, tots els nens pijets, corren amb samarretes i sabatilles esportives d'aquesta marca, entre d'altres. Quin fàstic!
| |
|
|