Fòrum

TEMA: Avans d'anar a votar cal saber...

Avans d'anar a votar cal saber...05/06/2009 - 19:53:55
Nom: Jan

Per exemple: que els eurodiputats cobrarán gairabé 3 mil.lions de les antigues pessetes CADA MES.
Que han esperat fins el juliol -després de les eleccións- per fer una apujada de la factura del llum que ja en sentirem a parlar (aquest portal ha informat sobre aquest tema).
I... moltes mes sorpreses.

Salut als aturats, als mileuristes i com no, als sis-cents euristes... i a votar falta gent, he he.

Respondre  
Re: Avans d'anar a votar cal saber...05/06/2009 - 22:11:19
Nom: un

I això que dius, Jan, és amb les dietes apart.

Amb mi, que no hi comptin. Passo de ser còmplice d'aquesta martingala. Si tothom pensés igual, potser s'haurien de posar a treballar (si és que troben feina, és clar. Que no està la festa per moltes alegries).

Respondre  
Re: Avans d'anar a votar cal saber...07/06/2009 - 11:53:03
Nom: Indignat!

Si però us penseu que l'abstenció els farà reaccionar? No, no... Són beneïts, i tots voldran guanyar, i valoraran els resultats de forma positiva. Què cal fer? Doncs la veritat no ho sé... El que sé és que els partits majoritaris (PP i PSOE) és mereixen una bona patacada perquè té delicte això de portar a Europa dos candidats del juràssic (Vidal Quadras i Badía). Gent jove amb ganes de fer coses i canviar la situació és el que es necessita. No dos pre jubilats que van allà de vacances. Quina vergonya!!!

Respondre  
Re: Avans d'anar a votar cal saber...09/06/2009 - 10:40:55
Nom: salvador

es preocupant el gran index d'abstenció que hi ha hagut en aquestas eleccions europeas. Es preocupant que al poble català no ens importi europa.

Respondre  
Re: Avans d'anar a votar cal saber...09/06/2009 - 20:58:19
Nom: un

cataluña com a part d'españa ha manifestat el seu apoio al gobern del sr. mariano rajoy i es respectable, per aixo es la democracia. Visca Europa y una españa europea!

Respondre  


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: