Fòrum

TEMA: Ja no crec en la democracia

Re: Ja no crec en la democracia03/06/2009 - 16:10:45
Nom: Betona

Anna,
Que et digui que has tardat en donar-te compte d'un tema en el que estem plenament d'acord o que amb humor et digui tortuga. No vol dir que t'insulti. ans al contrari emfatitzo el que tu exposes.
Pensar igual no vol dir esser iguals oi?.
Llàstima que malgrat pensem tant semblant,ens manqui tant sovint el sentit de l’ humor.
En fi hauré d'anar em compte a qui li gasto bromes. Perquè desprès una rep Osties per tots cantons.
Tant se val, Sempre em quedarà en Salvador.

Respondre  
Re: Ja no crec en la democracia03/06/2009 - 16:38:46
Nom: Xicot

Anna has de creure en la democràcia!!!!
El que passa es que els nostres "dirigents" se'ls hi en refot, per ells la democracia és una eina o un pretext per rovar-nos i controlar-nos.

El que no has de creure es en els nostres politics, la vergonya del poble català. Saps que un conseller cobra mes que el ZP? Saps que hi ha paisos que pel que va fer el Benach amb la limousine el fotrien a la puta calle?

Ja se que no ho dius en mala fe, però si no es la democràcia que? dictadura, faixista, comunista? un rei absolutista? un emperador?. Pitjor oi? El que passa es que tenim uns dirigents que se'ls hi en refot els problemes dels ciutadans.

Creieu que una persona que cobra 5000€/mes, com qualsevol politic amb un minim de poder, pot entendre que es un problema que un comptador d'aigua costa 250€?

Tanquen escoles, i fan anucis de formació, evidenment els fills del Montilla l'incult van a coles privats, creieu que ho poden entendre?

Ah, pares, prepareu-se que ara a mes de pagar 200€ pels llibres de la canalla haureu de pagar 300€ per un portàtil obligat a comprar.

El problema son els "dirigents", no la democràcia, i una cosa es clara al ritme que portem, o ells o nosaltres!

Respondre  
Re: Ja no crec en la democracia03/06/2009 - 20:46:01
Nom: Ramon

Anna, estic amb tú, penso com tú i veig la situació actual com tú. Però aixó es el que hi ha i amb això hem de viure i tirar endavant. El que sí em dol i molt, es que les administracions no sentin la empatía suficient per veure la realitat i no siguin una mica més sensibles en la part impositiva que ens ofega i ens fa malviure. Però aixó no aporta vots i tant sols treballen per a les eleccions. Jo tampoc crec en aquesta democràcia i molt menys amb aquesta clase política que tenim. Ànims i endavant!

Respondre  
Re: Ja no crec en la democracia03/06/2009 - 22:01:29
Nom: Eduard

Cometeu un error de base, perquè consideru la democràcia com una virtut humana, i no ho és. La democràcia és un sistema que s'ha de fonamentar en el funcionament de les institucions, és un conjunt de regles que han de fer que aquestes es protegeixin de les debilitats, algunes tant "comprensibles" com afavorir a familiars i amics, aferrar-se al poder... i també en els sistemes electorals i de finaçament. La democràcia no és només la voluntat de la majoria, sinó també que aquesta no pugui fer lleis amb interessos partidistes i particulars quan està al poder.
El primer simptoma de democràcia real el tindrem quan, senzillament, es compleixin les lleis, que són la base per a crear reglaments. De moment, estem molt lluny d'aquest miracle.

Respondre  

Anar a la pàgina

1  2  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: