Fòrum

TEMA: Vic els ultims anys

Vic els ultims anys27/05/2009 - 16:37:30
Nom: Metsys

La ciutat de Vic ha canviat molt durant els últims 20 anys. S'han obert carreteres (eix transversal, C-17, Vic-Olot...) el creixement de la ciutat ha estat molt gran, l'esport ha obtingut molts èxits (Club patí Vic, Club bàsquet Vic, Fotoprix Vic...). Tot i això, també hi ha assignatures pendents en molts aspectes. En quins temes ha de millorar la ciutat per posar-se al capdavant de la Catalunya central? Vic pot competir amb Manresa? Que destacarieu de Vic en positiu? I en negatiu? Comenteu!!

Respondre  
Re: Vic els ultims anys27/05/2009 - 22:21:19
Nom: Miquel S.

La marca distintiva i genuïna de Vic és la qualitat, no la quantitat. Es el què ens ha portat fins aqui i es l'èxit de Vic i és cap on es te d'anar. La millor aposta de futur.

Respondre  
Re: Vic els ultims anys27/05/2009 - 23:38:10
Nom: Alexia

De vic particularment trobo a faltar la formació eclesiasitca de la que erem liders, ja no tenim ni fabriquem capellans. Per la resta Vic tot molt bé

Respondre  
Re: Vic els ultims anys28/05/2009 - 10:07:25
Nom: Hipòcrates

Ostres tu..., Sembleu una colla de funcionaris "mal pagats" de l'Ajuntament.
I encara goseu dir que Vic ha canviat molt els darrers 20 anys?.
Doncs jo només llegint els vostres comentaris crec que no ha canviat gens.
Sobreviu aquest estil tant Vigatà de disfressar les coses. L'Hipocresía de vendre els mèrits que convenen per mostrar una falsa imatge de ciutat perfecte.
La tossuderia de creure que mentre quatre prepotents visquin bé, als demés que els bombin i que malvisquin.
L'arrogància i l'Orgull de pensar que el vostre és el millor, el vici constant de mirar-vos al melic, perquè no teniu més horitzons a on mirar.
I ja només ens faltava parlar de l’Església puritana i amenaçadora, que ha mantingut tants anys la falsa i corrompuda moral dels rics Vigatans.
Que tornin les Bruixes que varen cremar a l'Inquisiciò!, pot-ser si així evolucionaríem una mica més pel que fa a humil.litat, espiritualitat i Saviesa.

Respondre  
Re: Vic els ultims anys28/05/2009 - 12:32:27
Nom: Vifa

Crec que s'ha d'apostar per la Universitat i la catalanitat de la ciutat!! Amb els esports s'esta fent una molt bona feina, pero caldria fomentar més la cantera vigatana!!!

Respondre  
Re: Vic els ultims anys28/05/2009 - 13:54:49
Nom: Pobre

La Universitat de Vic també és pels rics nens de papá i pijets.
I molt, molt Vigatana.
Ens els meus temps a una noia
de Barcelona per dur minifaldilla ja li van posar el Qualificatiu de meuca.
I ja os podeu imaginar la falsa moralitat dels que jutgen sense coneixer a la gent.
Quina pena, de veritat quina pena tots plegats.
Sentir-se orgullòs de les propies misèries.

Respondre  
Re: Vic els ultims anys28/05/2009 - 16:37:13
Nom: Trg

Com podeu dir que Vic no ha canviat en els últims 20 anys?? Em passat d'estar incomunicats al mig de muntanyes a obrir-nos a Bcn, Girona, Lleida etc... La ciutat ha crescut i s'ha modernitzat amb nous barris (clar, els barris s'hi han fet pisos, no hi podien pas fer xavoles no?), han reviscut entitats com la Universitat...
Es clar que hi segueixen havent-hi vividors, especuladors, i tota clase de gent, pero aixo a Vic i a tot arreu... Crec que Vic ha passat de ser la ciutat dels sants, a ser una ciutat amb un futur dedicat al comerç i al negoci. La gent que encara hi veu l'aire carrincló es perquè li vol veure...
L'unic defecte és amb la festa major... que la gent segueix marxant a platja d'Aro i només es fa missa... Aixo crec que també ho estan canviant els de la comisio de joves fent una molt bona feina. Vic l'hem de fer entre tots!!

Respondre  
Re: Vic els ultims anys28/05/2009 - 18:45:07
Nom: pobre

Auh , Vinga maco!, TRG!
Si parles de que Vic des de fa vint anys ha canviat perquè s'hi ha invertit en ciment.
Doncs sí...., hi ha més carreteres, sí.
Però no sé si t'has adonat de que no estic pas parlant de la cultura del ciment i del Totxo.
Molt pobres els teus arguments, francament.
Hem obert la ciutat als cotxes i carreteres,
Perquè la gent vingui a comprar embotits, i passejar per les fires (Del Ram, Medieval, artesana, etc...,) per cert cada cop més pobres de contingut i amb finalitats totalment comercials.
Però, obrir carreteres no ha servit pas per obrir la ment de la gent.
Cada cop que m'acosto per Vic, acabo fent pudor de sofre i de ranci.
Ho acceptis o no ho acceptis és una ciutat tancada, avorrida, moralista, incisiva i arrogant.
I Respecte a la Universitat, tinc una formació i cultura general molt més rica i amplia amb el meu Nocturn de fa 25 anys en el Institut Jaume Callís, que molts Universitaris Vigatans acabats de llicenciar-se.
Una cosa bona que té aquesta ciutat i encara la volen treure.
Avanç el fills de la gent treballadora ens van cultivar i formar a base de treballar i estudiar.
Però ara no, ara a Vic només el nens de Papà.
Demanaven el dret legítim al transport públic i els hi han acabat treien el nocturn.
Is es que a Vic; “ tanto tienes, tanto vales”.
Si no tens calés no ets rés. I si tens calés compres des de el bisbe fins als jutges.

Respondre  
Re: Vic els ultims anys28/05/2009 - 21:09:12
Nom: Xicot

POBRE, de debò que ho ets de pobre, però de mentalitat. Dir que a la UVIC hi van els nens de papà es com dir que tothom de Vic es tancada, vaja pobre tancadet. La UVIC, esta plena d'estudiants que treballen 6 hores al mati per pagar-se els estudis a la tarda. Admirable, molt mes que els hippyes que es tiren la vidorra a un pis pagat pels papàs a Barcelona, que a mes no es treuen ni la carrera perquè han d'anar a fer alguna activitat vària. Ojalà aquests estudiants de la UVIC poguessin tenir una mica del seu temps lliure, sense ser uns mantinguts clar.

Vic, home, ha crescut, però massa basada en només 2 sectors totxo i carn. Per mi una ciutat rica té bastants sectors econòmics per oferir producció i feina a gran diversitat de professions. Riquesa jo no l'entenc perquè un 1000eurista vagi al banc a demanar 30000€ a tornar en 7 anys per pagar un BMW, això es una altre cosa. A Vic, si que es veritat que si en lloc de crèdits s'hagués donat humilitat les coses anirien molt millor.

Infraestructures, fatal, igualment perquè necessitem tren, el nostre alcalde (el Pocholo) va amb cotxàs a casa, Barcelona. Els consellers defensors dels Pobres, com el Xoan venen limousine, com el Banach. Perquè tren?, així estem.

L'esglesia, ostia amb l'esglesia Vic S.A., l'empresa amb menys aportació de riquesa i amb mes imobles de tot Vic, ah i a mes no paguen impostos pels seus edificis buits. Per cert a Vic necessitem gent treballadora i estudiosa, ni l'una ni l'altre son les qualitats dels capellans. Jo els hi expropiava alguns dels seus edificis buits per convertir-los en edificis d'equipaments.

Estimo Vic, i la gent es amable, però ens ha fotut l'arrogància i el consumisme. I mira que tenim un paro del 15%, taxes clarament de zones ultradeprimides.

Vic es la meva ciutat, però no deixa de ser una citat mes de 34.000 habitans.

Respondre  
Re: Vic els ultims anys28/05/2009 - 21:17:34
Nom: Venanci

Totes les critiques que feu són tòpics de sempre, estem farts de sentir-los.
Si Vic és el baluard del conservadurisme, on és el baluard contrari, el del progressisme?
Al Baix Llobregat? A Cornellà? Els senyors que viuen en aquests municipis la gran majoria que conec no creuen ni en l'amor lliure ni els agrada tenir fills gais, ni tampoc que la seva parella els posi banyes, entenc que practiquen una doble moral perquè bé que voten partits d'esquerres pero en la seva vida són tan o més conservadors que un senyor de Vic de tota la vida. Jo diria que ho són més, perquè a Vic hi ha molts matrimonis de dretes que practiquen l'amor lliure sense pregonar-ho als quatre vents, i s'ha fet tota la vida.

Tampoc no se sap de gaire llocs on la gent progressista regali els diners a sindicats obrers o associacions alternatives. A Cornellà tampoc. En això deuen ser tan fatxes com els senyorets de Vic. oi?

Deixeu-se d'històries, que a Vic es viu de pebrots i no es coneix gaire gent o ningú que marxi de Vic per anar a viure a Granollers, Manresa, Amposta, Nou Barris, Cornellà o Terrasa, que deuen ser les capitals del progréssisme socials segons aquests que tan critiqueu Vic.
El que hi ha es molta enveja de quiero y no puedo, de pijo-progres que voldrien tenir més pasta de la que tenen.

Respondre  

Anar a la pàgina

1  2  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: