TEMA: CANDIDATURA INDEPENDENTISTA A LES EUROPEES , EL PARTIT REPUBLICÀ CATALÀ
| CANDIDATURA INDEPENDENTISTA A LES EUROPEES , EL PARTIT REPUBLICÀ CATALÀ | 22/05/2009 - 21:46:34 | |
| Nom: joanbaix
Només hi ha una candidatura independentista a les eleccions al Parlament Europeu i aquesta és la del PARTIT REPUBLICÀ CATALÀ.Podeu seguir la campanya a la web del partit i el vídeo electoral.
www.partitrepublicacatala.cat
| |
| Re: CANDIDATURA INDEPENDENTISTA A LES EUROPEES , EL PARTIT REPUBLICÀ CATALÀ | 23/05/2009 - 02:06:38 | |
| Nom: bolu
Hem d'anar a votar candidatures amb possibilitats de treure algún escó per aturar els espanyolistes del PSC-PSOE-PP.
Per assolir un diputat s'han de treure 250.000 vots o més, el PRC en treurà com a molt 10.000. Cal que aquests vots vagin a parar a alguna candidatura catalana amb possibilitats de treure algún diputat. Hem d'aturar els espanyolistes, no podem deixar que els Mayor Oreja, Badia, Vidal Quadras, i tot l'espanyolisme del PSC-PSOE i el PP ens representin.
Com diu el seu eslogan: si no hi anem ells manen.
Ps: Quin greu error presentar-se a aquestes eleccions el PRC. Saben que no treuran representació i menys anants sols, no sé a que treu cap aquesta depsesa inútil.
| |
| Re: CANDIDATURA INDEPENDENTISTA A LES EUROPEES , EL PARTIT REPUBLICÀ CATALÀ | 23/05/2009 - 10:18:08 | |
| Nom: Jaumedevic
Doncs aquest cop us votaré, ja no puc votar a aquesta ERC que es baixa els pantalons cada dia. Si feu una bona campanya molts independentistes us votaran. A casa teniu 3 vots aquest cop.
| |
| Re: CANDIDATURA INDEPENDENTISTA A LES EUROPEES , EL PARTIT REPUBLICÀ CATALÀ | 23/05/2009 - 10:37:44 | |
| Nom: ernesst
Teniu el meu vot
| |
| Re: CANDIDATURA INDEPENDENTISTA A LES EUROPEES , EL PARTIT REPUBLICÀ CATALÀ | 23/05/2009 - 11:00:03 | |
| Nom: joana
I em de clicar al enllaç, espera que es carregui,mirar-lo i lleguir-lo? total per veure a un esquerros ??? per favor ,,,,quina manera de fer perdre el temps no ?
| |
| Re: CANDIDATURA INDEPENDENTISTA A LES EUROPEES , EL PARTIT REPUBLICÀ CATALÀ | 24/05/2009 - 15:26:30 | |
| Nom: ernestvic
A casa tindreu 3 vots, aquest cop no votarem ERC.
| |
| Re: CANDIDATURA INDEPENDENTISTA A LES EUROPEES , EL PARTIT REPUBLICÀ CATALÀ | 24/05/2009 - 19:43:16 | |
| Nom: clar i català
Jo votaré a la candidatura de IZQUIERDA INTERNACIONALISTA, aprofitant que aquesta vegada suposo que per les repercusions mediàtiques a nivell Europeu, no l´han pogut parar.
Aquesta colla que decideix qui es pot presentar i qui no, mereix un lliçó, i també els partits catalans d´aqui CIU i ERC, que no han mogut un dit per evitar aquestes maniobres.
| |
| Re: CANDIDATURA INDEPENDENTISTA A LES EUROPEES , EL PARTIT REPUBLICÀ CATALÀ | 25/05/2009 - 06:18:02 | |
| Nom: Un
Sabeu si el partit de l'Anglada es prsenta a les europees?
| |
| Re: CANDIDATURA INDEPENDENTISTA A LES EUROPEES , EL PARTIT REPUBLICÀ CATALÀ | 25/05/2009 - 09:45:45 | |
| Nom: CATALÀ
Amb el meu vot ja n'hi faltaran menys.Per qué així com poden aconseguir vots?no?
| |
| Re: CANDIDATURA INDEPENDENTISTA A LES EUROPEES , EL PARTIT REPUBLICÀ CATALÀ | 27/05/2009 - 17:15:11 | |
| Nom: bandera negre
Com que per a mi primer és la pàtria, ni dretes ni esquerres, Catalunya, no tinc prejudics, el debat ideologic ja el tinc superat; i com que tampoc pateixo basquitis, tinc clar qui tindrà el meu vot. El RC - PARTIT REPUBLICÀ CATALÀ
| |
|
|