Creus que s'han de reduir els horaris de les festes de Torelló?

 

Vots totals: 842

Comentaris: 15

No, tal com defensen els Deixebles (673 vots)
Sí, tal com defensa l'alcalde (169 vots)

COMENTARIS

Vergonya
Anònim, 21/02/2017 a les 00:44
+5
-5
Vergonya de ser de un poble que, en general, només sap disfrutar consumint alcohol.
És un poble mort, i es rebifa en festes acabades en borraxeres, amb les consequencies que aixó comporta, destroces, sorolls, bruticia, i a més pagant, perqué succeeixi.
S'ha de recuperar el seny i poguer gaudir civicament de les nostres festes.
El jovent i l'alcohol
Anònim, 19/02/2017 a les 17:26
+8
-6
Si fos festa major de veritat estaria d'acord. Però les festes que es basen en l'alcohol no són bon exemple per a ningú.
Mare deixebles
Anònim, 19/02/2017 a les 17:25
+7
-12
enhorabona un alcalde que que diu les coses clares, potser la manera no es políticament correcte però algú te de posar fre amb aquests horaris desmesurats.
desitjo que les pròximes alcaldies continuïn amb aquests ideals i que les posin en pràctica.
durant massa temps hem donat màniga ampla als deixebles sense control de cap tipus, festes, alcohol, horaris etc...
moltes festes van començar molt divertides jo participava amb totes elles però després de anys de descontrol s'han convertit amb borratxeres com el Rimini va sortir com un gimcana molt divertit actualment es una borratxera mes afegir a la llista

per favor que algú foti un cop de puny a la taula.
Senyor Alcalde
Anònim, 19/02/2017 a les 17:18
+7
-2
Senyor, estimat, Alcalde, fa tres anys que no es fa el concurs de guitarra sense guitarra.
diàleg
Anònim, 18/02/2017 a les 16:53
+5
-2
Calma, calma....la cosa sha de reconduir, els deixebles fan una gran tasca i molta feina i sort en tenim pk sinó seria un poble mort, shan de polir algunes coses, però cal arribar en aquests extrems?....no crec que un escrit així sigui necessari per gaudir d\'un bon diàleg ...
...
Anònim, 18/02/2017 a les 14:51
+5
-6
Digueume si sou els mateixos que us caixeu dels estrangers que venen a pda, Mallorca, etc. a beure desmesuradament perquè en el seu país no ho poden fer. O si sou antitaurins (m'hi incloc) també es una festa arrelada i amb molta tradició.
Doneu uns motius molt pobres...

Crec que no cal muntar un percal d'aquestes dimensions ni faltar el respecte a ningú. Com a alcalde ha de mirar pel benestar de tothom i crec que el descans de la gent que treballa, nens o gent gran es mes important que un nano de 16 a l'edat que sigui es pugui emborratxar fins el migdia de l'endemà..
podeu proposar (crec que es lo mes raonable) l'habilitacio d'un espai a les afores.
Però de veritat que es molt trist la reacció per part dels deixebles.
Si sou una organització amb cara i ulls seieu i raoneu enlloc de fotre els crits al cel i intentar posar tothom encontra de l'ajuntament. Si el mateix que ha habilitat places d'aparcament, el que construeix espais lúdics o el mateix que us financia.. cosa que no passa amb altres
Resposta a Xulus
Xarli, 18/02/2017 a les 11:24
+6
-2
Sol.lució molt facil , envia la enquesta a tots els pares que coneixis, i demana que la reenviin i fes campanya per el Si,
Tots volem que les festes siguin un exit, lliures de dropos, vandalisme i demès, pero crec que aixo depent de la societat no del horari , es més crec en contra de lo que opina el nostre alcalde els problemes solen ser en horaris anteriors (de 3 a 5)
Psd. Tinc 2 fills de 19 i 17
Per el XULUS
Anònim, 17/02/2017 a les 22:13
+7
-4
Sóc mare de dos nois de 16 i 19 de torelló, i penso sincerament que en aquest cas, els deixebles tenen raó en molts aspectes, encara que l'alcalde també, en alguns, però estic totalment en contra d'aquesta reducció d'horaris que s'està produïnt. On tu no recordes quan sorties per senyoretes? No et quedaves fins al final? Aquest final era com a MÍNIM a les 6 de la matinada, si no m'equivoco, així que em sap greu, però senyor alcalde, no té la raó...
El mes trist de tot...
Anònim, 17/02/2017 a les 20:55
+9
-3
Em fa gracia quan es parla de pares i mares... Pobres pares i mares que els seus fills són obligats a torrar-se en festes ludicofestives...
Potser el que cal fer mirar si hem educat bé els nostres fills i no culpar als altres de la nostra manca de eduació cap aquest pobre fill meu que li han tirat quelcom a la beguda.

Les festes populars són part del nostre patrimoni, si les eliminem estem eliminant una part de la nostre historia. Alcalde desperta i actua com necessita el nostre poble. Espavila!
AC
Una mica de seny
Anònim, 17/02/2017 a les 20:45
+8
-4
Estic d'acord en reduïr l'horari de les festes. Com molt bé diu l'alcalde quan més tard , més destrosses, més borratxeres , etc.
Els que vivim al centre del poble (Plaça Vella, Mn. Cinto,Pl. Vila, C.Rocaprevera i Zona Esportiva en patim les consequències molts dies de l'any. Tots tenim fills , peró que maco que mentre els nostres es diverteixen fins a quarts de vuit del matí hi ha famílies que encara no han pogut clucar un ull degut al soroll que fan. Per qué no repartim les festes pel poble així tots sabrem el que és tenir-la al costat de casa fins a altes hores ?. Si no volem que l'Ajuntament ho reguli , potser algú farà aplicar la llei de sorolls nocturns i no en tindrem cap de festa. Demaneu sino que ha passat a la Plaça Vella . Abans de fer o contestar enquestes cal estar assabentat del problema. No hem d'eliminar les festes pero sí regular-les , per respecte als altres , als que la pateixen. Per qué no votem si la festa de 500 ha de perjudicar a 2000 ? Perqué no votem si volem que amb els nostres impostos donin 36000 eur a una entitat per fer la Matalassada, el Riminí, la Porronada mentre que hi ha entitals cíviques i culturals al poble que quasi no tenen subvencions ?
Vivim un món en que la gent sols viu "el seu món" i no li importa el dels altres.
Ara que volem ser Europeus demaneu a quina hora acaben les festes als altres països.
Posem-hi seny
Anònim, 17/02/2017 a les 19:20
+6
-3
De moment l'únic que veig que ha fet l'Ajuntament és reduir una mica la durada de les festes. Quan més durada a altes hores de la nit , més soroll , més detrosses, més borratxeres ... etc. Els veins del centre del poble i de la zona esportiva en som testimonis i en patim les consequències. Que maco viure allunyat d'aquests llocs i saber que el teu fill s'està divertint fins a les 7 del matí mentre hi ha moltes famílies que encara no han pogut clucar un ull aguantant la fressa. Perqué no debatim sobre aixó. Perqué no repartim les festes per tot el poble i tothom sabrà lo que és aguantar-les. O es que volem que algú ens faci aplicar la llei de sorolls nocturns i no en podrem fer cap de festa. Pregunteu que ha passat a la Plaça Vella.
Crec que aixó és un tema molt seriós , que no s'ha de decidir a base d'enquestes. Perqué no votem si la festa de 500 ha de perjudicar a 2000. A la societat actual el que falta és molt respecte pels altres . Tota la vida el jovent s'ha divertit a la seva manera sense molestar als altres. Ara que volem ser Europeus pregunteu a quina hora acaben les festes a d'altres països, potser quedareu sorpresos.
Festes
Anònim, 17/02/2017 a les 18:09
+4
-7
Les festes de torello no es retallen, lluitem per unes festes com calen. fora alcaldee!
Enquestes, enquestes, enquestes
Fermín, 17/02/2017 a les 17:10
+22
-7
Anònim, et queixes molt de les enquestes com aquesta però no parles de la que és el detonant de tot això: una enquesta dirigida a treure conclusions sobre la festa major i a la que es dona valor tot i que només la van respondre menys de 50 persones. Preguntes tendencioses...
Esclar que serveix...
Anònim, 17/02/2017 a les 16:39
+30
-15
Doncs aquesta enquesta serveix, així d'entrada, per evidenciar que hi ha més de 42 persones interessades en opinar sobre aquest tema. I no, no totes són joves, jo tinc fills i no estic gens d'acord amb l'alcalde. Parla de formes i les perd completament amb un escrit gens pròpi d'algú que ocupa el seu càrrec. No crec que un alcalde hagi de criticar públicament festes tan arrelades i consolidades com la Porronada, amb aquest to i aquestes paraules tan despectives (i vull pensar que poc meditades). Perqué siguin de més o menys qualitat, tots els actes sumen. Es poden millorar les coses, esclar que si, però no carregant contra les persones que les organitzen desinteressadament. I el que és trist per un ciutadà és tenir un alcalde amb tanta poca empatia i una visió del jovent tan desdibuixada i plena de prejudicis. En fi, una reacció molt poc madura i com ja he dit, poc apropiada per un alcalde d'un poble com Torelló.

(Per cert, l'enquesta m'ha arribat per mail)
Xulus
Anònim, 17/02/2017 a les 15:31
+19
-64
Que espereu aconseguir amb aquesta enquesta? Sabeu perfectament que qui dóna la opinió aquí només són els joves, envieu la enquesta pel gmail a tots els pares i mares de famílies i aviam com canvia la cosa.
Ja ni ha prou de tanta tonteria per motius com aquests.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.