
+
0

-
0
Penjarem l'últim burgès amb les tripes de l'últim aristòcrataSalva, 04/10/2010 a les 21:12
Hòstia tu, el 2010 encara en queden que et volen insultar dient-te "burgués". Arriba parias de la tierra.

+
0

-
0
Demagogo?Joan Francesc, 04/10/2010 a les 18:15
Al último anónimo. Demagogo? Demagogo tú que extrapolas las palabras del articulista a un caso que nada tiene que ver. Los coches son de particulares que en principio no tienen que ver con la crisis y no todos los coches estan asegurados a todo riesgo.
Demagogo tú, por lo que se ve. Demagogo y burgués.

+
0

-
0
Demagogo?Joan Francesc, 04/10/2010 a les 17:56
Al último anónimo. Demagogo? Demagogo tú que extrapolas las palabras del articulista a un caso que nada tiene que ver. Los coches son de particulares que en principio no tienen que ver con la crisis y no todos los coches estan asegurados a todo riesgo.
Demagogo tú, por lo que se ve. Demagogo y burgués.

+
0

-
0
Una mica demagog, no?Anònim, 04/10/2010 a les 15:37
Quina gran idea m'has donat. Aniré a calar foc a uns quants cotxes, total paga l'assegurança.

+
1

-
0
CampanyaRicard, 04/10/2010 a les 01:32
Hem assistit, entre impassibles i indignats, a una campanya brutal de descrèdit contra els sindicats. Que si reben subvencions, que si el Toxo se'n va de creuer… Però ningú no parla de les subvencions que rep la patronal, al capdavant de la qual està el seu president, l'empresari Gerardo Díaz Ferrán, responsable de deixar a l'atur milers de treballadors i treballadores, sense abonar les seves nòmines. Aquesta persona va ser entrevistada el mateix dia de la Vaga General, pel periodista Carles Francino de la cadena SER. Irat, va advertir a l'audiència del programa que "l'endemà, tota la ciutadania hauria de pagar els costos de la Vaga". Díaz Ferrán, que representa l'empresariat de l'estat espanyol, era copropietari, amb Gonzalo Pascual, d'una de les empreses turístiques més importants de l'estat espanyol, el grup Marsans, fins que l'aerolínia del grup, Air Comet, va fer fallida. Aleshores, els empresaris van vendre el grup a una societat que, com ja denunciaven els sindicats, era només instrumental, i ara ja ha sol·licitat davant els Jutjats la seva liquidació anticipada. El representat dels empresaris va deixar amb total impunitat milers de persones al carrer sense pagar els seus salaris. L'actual propietària del grup Marsans, Posibilitum Business, amb Ángel de Cabo al capdavant, pretén que el Fons de Garantia Salarial, FOGASA, pagui les nòmines dels treballadors del mes de juny. Amb representants com aquests, i mentre el govern no faci rés per evitar aquestes conductes il·lícites, sent connivent amb elles, qualsevol atac contra els sindicats sembla més un intent de desviar l'atenció d'allò que és veritablement il·legal. La classe treballadora estem desprotegits davant aquests successos.