COMENTARIS

+
0

-
0
CORRUPCIÓ MORALAnònim, 15/09/2010 a les 23:43
Son aquests paios, aquests tipus de personatges arribistes i patètics, amb escassa o nul·la deferència per la moralitat i/o la ètica qui no deixen avançar aquest país.
Personatges de CIU, PSC, ICV,(ERC ...?) que treballen en contra dels interessos de Catalunya i de la imparable corrent Independentista amb l´esperança que s´acabi esvaint i poder continuar remenant els ous en les seves ràncies poltrones amb projectes, com el "concert econòmic" o qualsevol altre producte que es treguin de la màniga igualment fraudulent i enganyòs pel poble.
A tota aquesta gent, miserables, que a l´aixopluc dels seus llocs a la política exerceixen l´engany i la traició a la voluntat del poble al qual han de servir.
Algun dia no llunyà, la justícia històrica els passarà factura.
REGENERÉM ENTRE TOTS L´ACTUAL CLASSE POLÍTICA CATALANA.
FEM ENTRAR AL PARLAMENT AIRES NOUS.
LA INDEPENDÈNCIA MAI HA ESTAT TANT A l´ABAST COM ARA.
VOTÉM PARTITS INDEPENDENTISTES. AQUESTA ES LA SOLUCIÓ.

+
0

-
0
siouxJoan Grau, 21/08/2010 a les 11:01
per fer-ho ras i curt: el nivell de desorientacio i incultura politica de Catalunya es directament proporcional als escons que tregui a les properes eleccions CIU respecte dels totals mes les abstencions

+
0

-
0
Resposta als comentaris, gràciesJordi Casals i Prat, 17/08/2010 a les 00:30
Gràcies a tots per participar tot comentant l’article i sobretot els que no cauen en l’insult. També als que llegeixen l’article i no el comenten.
Sembla clar que per la majoria el paper d’ERC al govern ha estat nefast pel fet d’haver governat amb el PSC, per molts la “quinta columna” espanyolista a Catalunya. Que el PSC té servituds amb el PSOE està clar, però si mirem el PSC d’ara amb el de fa deu anys i el que han arribat a fer i a aprovar, sembla que la cosa ha millorat, ni que sigui perquè el debat intern sobre la relació amb el PSOE aflori.
Però bé, sembla que per molt no haver fet Mas president ha estat una traició, oblidant què va fer amb l’Estatut del Parlament...
El Tripartit ha servit perquè l’autonomisme i el federalisme hagi arribat al seu límit constitucional, ara el país haurà d’escollir i els partits posicionar-se.
Hi ha qui crìtica també els exemples que poso (alguns) com a obra de govern ben feta per part d’ERC. Que l’Anglada creixi es pot dir que no és fruit del Pacte Nacional per la Immigració ni la Llei d’Acollida, sinó pel simple fet que la immigració en si mateixa provoca por i és un terreny propici pel populisme xenòfob. La mala política en immigració a França no es mostra en els vots de Le Pen, sinó en els cotxes cremats de les Banlieurs.
Per les Vegueries i la Llei de Consultes, no hi estic d’acord amb el que es diu. Perquè si ens encotillem en la Constitució, com fa el lector, aquetem la sentència de l’Estatut i reununciem a la independència...
I sí, Anònim, podries continuar amb l'acció de govern, sisplau.
El que diu que les patacades que patim és per posar a la guineu castellana (sic) dins el galliner... home, jo crec que si parles del TC, les patacades són perquè els catalans no cabem a la Constitució com a nació que som. No busquem tant l’enemic intern i siguem capaços de fer front al rival extern!
Encara n’hi que els sorprèn que digui que sóc d’ERC obertament o que tingui el dret d’opinar, n’hi que em diu que idolatro el meu partit per sobre el país. Jo sóc d’ERC perquè crec en el projecte i perquè per mi és la millor eina polìtica per trebalar pel paìs i el meu poble. I el fet que ocupi un càrrec de responsabilitat a govern és un honor i també sóc conscient que és temporal, si després de les eleccions es prescindeix de mi, estigueu tranquils els que pateixen per mi, que no em deprimiré pas! El món és molt gran... Personalment no estic a la política per un càrrec, sinó que tinc responsabilitats per fer política. I això espero de la resta.
A la resta que esteu d’acord amb mi, gràcies per la lectura i el comentari.

+
0

-
0
Bla, bla, bla...jordi, 16/08/2010 a les 17:08
és incríble llegir com els convergents ataqueu la feina d'ERC i la resta del tripartit. Per si no ho recordeu: el tripartit és una concentració de forces d'esquerres (més o menys). Sóu una colla d'oportunistes que defenseu un partit que no fa cap tipus de favor al pais. I el que més molesta, durant tot el temps que heu estat a l'oposició, l'única oposició que heu fet ha estat la destructiva o l'oportunista.

+
0

-
0
HumiliacióAnònim, 16/08/2010 a les 00:14
Això no és un article d'opinió; és un pamflet de propaganda verinosa. Doncs sí, ha estat tot un desastre. El govern de Catalunya dels últims 7 anys ha estat una grandíssima cagada. Una humiliació quotidiana per al ciutadà de Catalunya. Per us agradi o no, s'ha acabat. Aneu-vos buscant feina pel sector privat, a veure si finalment feu alguna cosa de profit.

+
0

-
0
A l'infern de dos en dosAnònim, 15/08/2010 a les 23:29
Si els d'Esquerra és mereixen una patada al cul per la seva nul·la utilitat política en favor de la recuperació nacional de Catalunya, als de CiU se'ls hauría d'emascular públicament a la plaça Sant Jaume.

+
0

-
0
ERC nefasta?Anònim, 15/08/2010 a les 16:04
L'opinió que en aquests 7 anys ERC ha estat nefasta es basaria en que no ha sabut respondre l'oportunitat històrica que tenia. La gent que els va votar -molts exvotants de CiU- no volien una versió defectuosa de CiU, volien un altra cosa. Potser dignitat i nació, tot pensant en l'experiència d'Aznar 2. Anem a l'acció de govern ERC: L'ensenyament a Catalunya és deficient (Informe Pisa), de l'educació millor no parlar-ne, és el resultat de l'anterior; les polítiques d'immigració són d'una ingenuïtat pasmosa (PxC creix i creix); crear un nou ens, l'Oficina Antifrau, enlloc de potenciar l'acció de la Justícia (Fiscalia anticorrupciÓ) o reforçar la Sindicatura de Comptes és una reserva mental ("fills no desitjats", en va dir el seu titular); de la Llei de consultes, no més calia llegir l'art. 92,2 de la constitució espanyola per saber com acabaria; les vegueries, superposades a comarques i províncies, una genialitat increïble. Cal continuar...?

+
0

-
0
ERC, més que nefastos.gat escadat, 15/08/2010 a les 11:12
Catastròfics, totes les patacades que rebem són la conseqüència de l'estupidesa dels catalans tripartits, han donat el galliner a la guineu castellana.

+
0

-
0
Diarrea verbalXavier, 14/08/2010 a les 23:39
Per higene mental no hauríem d'escoltar la opinió de gent que ocupa càrrecs de responsabilitat en partits polítics...
Ara bé, hi ha un petit detall a l'article que m'ha fet certa gràcia: La llei de consultes i de vegueries aprovades no són nefastes? Dec estar mal informat però a mi m'ho semblen!

+
0

-
0
IDÒLATRES!!!Carles Viñals Casado, 14/08/2010 a les 23:14
No tinc paraules per descriure el fàstic que m'inspireu tots plegats, idòlatres de partit, incapaços de trobar quelcom de més elevat que servir que unes sigles que han arribat a no significar absolutament res. Una inconcebible ceguesa i un odi cainita d'impossible superació és, pel que es veu, tot el que aquest dissortat país pot esperar de vosaltres. Que Déu us ho pagui! Endavant, no us atureu! Els d'ERC, continueu sacrificant al vostre Moloch l'anyell en que heu marcat a foc el nom de CiU. Els convergents, per la vostra banda, podeu seguir oferint al vostre Baal un anyell marcat amb les lletres ERC. Mai us adonareu en la vostra follía que l'única víctima que sacrifiqueu als vostres ídols porta el nom de Catalunya.

+
0

-
0
...Anònim, 14/08/2010 a les 18:24
Els ultims 42 anys han estat un desastre.

+
0

-
0
memoriaAnònim, 14/08/2010 a les 16:44
algu recorda els ultims anys d'en Pujol pare que CiU va preferir pactar amb el PP del Aznar que amb Erc quan aquesta es va oferir nomes amb la pretencio que no pactes amb el PP??? Jo si. Aviam si menjeu cues de pansa els de Ciu i els seus satel.lits Rcat i SC (carreter va dir abans donaria suport aCiu).

+
0

-
0
CIU és ja Històris, és el passatGuerau, 14/08/2010 a les 14:53
CIU és un partit espanyolista , és ja Història, és el passat, no té res a fer en el futur de Catalunya

+
0

-
0
3 mesos com a moltAnònim, 14/08/2010 a les 14:07
Això és el que us queda i quan veieu els vostres resultats electoral us passaran les ganes d'escriure més articles amb la vostra cantarella prosociata de sempre. Esteu acabats.

+
0

-
0
Us ho heu guanyat a polsRoser, 14/08/2010 a les 14:00
No sé a què ve ara aquest desfici per voler pactar amb CIU, quan heu tingut dues oportunitats i, vosaltres sí, heu preferit un partit espanyolista com el PSOE a un partit nacionalista català com CIU. Us estranya que no en vulguin saber res, de vosaltres? És normal, vosaltres els vau prendre la Generalitat que havien guanyat per regalar-la als espanyols, i lògicament, de vosaltres no se'n fien. Per poc que puguin us voldran ben lluny.

+
0

-
0
DESAPARICIÖAnònim, 14/08/2010 a les 13:43
Fa una estona , he llegit uns comentaris, que ara veig que no hi son. Hi ha alguna raó que expliqui aquesta desaparició?

+
0

-
0
Única condició: el referèndum.Ferriol, 14/08/2010 a les 13:05
Molt ben dit Jordi. Ja s'ho trobaran els votants convergents quan s'adonin que el seu vot haurà servit per encetar 23 anys més d'anestèsia.
El què ha de fer ERC és continuar arrossegant la societat catalana cap a la independència, com s'ha aconseguit amb l'escenari polític sorgit de l'estratègia del tripartit, i com s'ha d'aconseguir ara pactant amb aquells que vulguin dur a terme un referèndum o bé quedar-se a la oposició defensant la llibertat nacional com a garantia de progrés social.

+
0

-
0
POLEMIC?? JO CREC QUE NOMES VERITATS Anònim, 14/08/2010 a les 12:51
Molt be Jordi, crec que has exposat molt be tot, algu pot dir que no es veritat?? Doncs sera cec, sort o mut per no entendre-ho, a mes podies afegir, que Ciu va haver de votar a favor, despres d'un mal de ventre espantos, la creacio de la oficia antifrau, tambe la Llei de dependencia, la llei de succesions,ufff quines putades i lo pitjor, partir de zero i portar catalunya al 10j, perque sense Erc no hagues estat posible arribar aquest moment. Perque vam fer govent amb el Psc??,Molt facil, perque nomes teniem 23 diputats, consecuencia d'aixo es que vem aprobar lleis com mai cap altre govern ha fet i nomes amb 23 i despres amb 21, be, millor 20 (-1Uriel), podeu seguir critican, per sort la gent normal no es tonta i sap pensar.

+
0

-
0
PolémicAnònim, 14/08/2010 a les 11:39
Casals veig que segueixes com sempre en la teva línea creant polèmica encara que no vagi amb tu. Segueix així que ens ho passem molt be, al menys ens fas riure una estoneta amb els teus escrits, deu ser per que una mica de literat si que ets. T'encoratjo a seguir endavant amb la teva verborrea i posar-te amb tothom que et faci nosa, ja queda poc per les autonòmiques i aquí algú us jugueu el lloc de feina, i això no mola, com diuen els castellans "ES DE BIEN NACIDO SER AGRADECIDO" i tu ho ets un bon tros.

+
0

-
0
PiRAnònim, 14/08/2010 a les 11:25
Jo també crec que els de PiR no pactaran amb ExRC. El que faran és aconseguir la investidura i després limitar-se a governar en minoria, encara que això suposi la paralització de Catalunya durant quatre anys (més).
Si pacten amb ExRC, com diu en Casals, es veuran obligats tant els uns com els altres o bé a convocar un referèndum o bé a proclamar la independència des del Parlament, si l'Estat ens el nega. Si pacten amb el PScOE o amb el PP, seria un suïcidi de cara a les següents eleccions. I amb els d'ICV, descartat d'entrada. Amb el partit independentista que posssiblement entri al Parlament, encara pitjor que amb ExRC perquè aquests si que no entraran en el joc parlamentari.
Per tant, l'única sortida que els veig, si no treuen majoria absoluta, és governar en minoria. Que per altra banda, seria el més còmode per a ells perquè podrien seguir dient allò tant convergent de "nosaltres prou que voldríem però és que no podem".
Ah, i si surten amb majoria, el problema que tindran és aconseguir el concert econòmic en aquests quatre anys. Si no l'aconseguissin, serà molt problemàtic que repeteixin majoria.

+
0

-
0
quines coses !Marta Pirata, 14/08/2010 a les 10:55
Resulta que el Guardiola amb xicots d ela casa fa un equipàs i que el madrit amb els galàctics no guanya res. Resulta que ERC amb el 15% dels vots fa que els psc faci un nou estatut, desacati la 3era hora de castellà, faci pacte nacional per l' educació i blindi el català a l' escola, una llei de cinema amb 2 parells de pebrots que ciu noi s' atrevia a plantejar, una llei de vegueries que ciu tenia l' obligació de fer des del 1988 !! una xarxa d' ambaixades que l' abc i el mundo volen clausurar... I que ciu manant amb majoria absoluta i pactant amb psoe, pp venent-se l'estatut a en zp... NO VA FER. COM DIU EN PUJOL PARE : FETS I NO PARAULES.

+
0

-
0
Ja cansaSenglar, 14/08/2010 a les 10:49
Tots plegats ja canseu, ni els periodistes ni els politics serviu per res, només per fer bullir la vostra olla.

+
0

-
0
Un polític ha de saber...Giró, 14/08/2010 a les 09:39
mesurar les paraules , el Pujol Jr ha demostrat en moltes ocasions que aquesta feina l'hi ve gran. Quin poc respecte Oriolet !!

+
0

-
0
touché!Sergi, 14/08/2010 a les 03:43
Crec que l'article és molt encertat, el repàs de l'obra de govern és necessari (ah, les vegueries són una reivindicació història del catalanisme polític.. també de CiU i ara, a sant de no sabem què, resulta que..."no toca". COM SEMPRE!). Per altra banda, i tal com diu en Pascual, potser que qui s'ho ha de fer mirar són els que, sistemàticament, només saben repetir i repetir consignes (trispartits, coches, poltrones, psoerc, etc etc...), pobresa total d'argumentari. Ningú critica els 23 anys d'apoltronisme convergent? qui parla d'obsessió? la obsessió és contra ERC, que, per alguns, sembla que tot el que fa ERC els hi destrossa la vida. a pastar fang família de lladres del Palau manipuladors ambigus del "arasí, arano, arasí, arano" i, al final... pacte amb el PP que té crio!
Per cert... algú critica el "nivell" del que escriu l'article i llavors no sap ni llegir-ne el cognom... fixa-t'hi company... es diu Casals.

+
0

-
0
Sempre igual Pascual, 14/08/2010 a les 03:03
Els comentaris sempre van en la mateixa linia: per què ERC va pactar amb PSC.
Convergents que volien que ERC pactés amb CiU i ara a sobre haurien de callar davant la pedanteria del pujolet.

+
0

-
0
ERC=PSOEAnònim, 14/08/2010 a les 01:16
Com diria el Bernd, no fa falta dir res més.

+
0

-
0
COU de VALENTAnònim, 14/08/2010 a les 00:27
Com és que critiques tant,noi, la sociovergència, quan vosaltres heu posat els socialistes a manar? Si ho feu vosaltres, és el millor, i si ho fessin uns altres, o sigui CiU, és el dimoni? I, ja passo de comentar tot el demés, perque amb aquest nivell, no és estrany que no hi hagi ningú disposat a votar-vos. I que consti que no sóc gens partidària de la sociovergència, però no es pot aguantar aquest sectarisme que us surt pels descosits.Aquesta obssessió malaltissa contra CiU, comença a semblar carn de psiquiatra. Ni quan aneu al desastre total, sou capaços de una minima anàlisi, ni rectificació? Dons perque us cou, quan no us volen? Quan s'es adult,cal carregar amb la responsabilitat dels propis actes, i si aquests no son honestos,els resultats no son mai bons.Aixi que ara, a callar.