COMENTARIS

+
0

-
0
FINESTRES, FINESTRESAnònim, 26/07/2010 a les 19:33
No estic gens d'acord amb el teu article.
Sé català vol dir molt més que llençar un cap de porc al Camp Nou. Oi Finestres?
Segur que no marxaries a un diari europeu o castellà si t'ho paguen bé? Oi Finestres?
És fàcil criticar i dir que són verdes quan no s'ha arriba, oi Finestres?

+
0

-
0
Voleu dir que anem be, així?Raimon-Mataró, 26/07/2010 a les 16:09
Trobo una mica agosarat afirmar que la majoria de un determinat col•lectiu professional, esportista o lúdic, sigui el que sigui, son uns feixistes.
Mai he conegut un empresari feixista, i això es una cosa que es nota, quan hi tens tractes.
Seria igual d’arriscat dir que la majoria de gent que opina aquí son imbecils.
Tot lo mes potser n'hi han alguns que, donat el cas, també se'ls hi nota

+
0

-
0
INDEPENDENCIAatlasac, 26/07/2010 a les 11:44
TOT depent de la REGENERACIO, si.... a les properes eleccions els VOTANTS s´han REGENERAT i diuen que ja no volen que ens fatgin patir més....que ja està be d´humil-liar-nos que ni els NEGRES avui en dia SON ESCLAUS COM NOSALTRES i... que és hora de la INDEPENDENCIA, aquesta NO vindrà als 4 dies sino a lo millor a les 4 hores... TOT depen de tú, de tú, de tú.....Al 2, hi ho diu amb la boca plena!! no seria millor que et passessis directament a Ciudadanos o al PP?, disfrutaries més el TRAÏR a aquesta terra, aixís que vos sou un dels que encara VOLEU quatre anys més d´ESCLAVITUT? gràcies noi per la teva voluntat de que ens podrim pel fang.

+
0

-
0
N'hi ha que son independentistes2010 i prou, 26/07/2010 a les 00:46
Doneu un cop d'ull a www.ccn.cat, aquesta gent fan una tasca importantissima pel territori. Son empresaris, independentistes i la font de molt de l'argumentari que fem servir (Espoli fiscal, 60 milions d'euros diaris, etc...)

+
0

-
0
tota la raópetit empresari, 26/07/2010 a les 00:43
Estic totalment d'acord amb aquest article, crec que malauradament la majoria d'empresaris estan massa submisos al poder espanyol al qual li reten vasallatge, ens cal un canvi de mires i desfer-nos de la por. Hem de ser fidels al nostre pais i treballar pel seu alliberament.

+
0

-
0
perquè són uns feixistesPere, 26/07/2010 a les 00:19
La majoria d'empresaris ideològicament són feixistes, més que fer números, elque fan és retre un homenatge ideològic, res més.