COMENTARIS

+
0

-
0
Si, es possibleJosep M. , 29/06/2010 a les 20:48
La independència es possible, no tenim altre sortida, ells ens volen españolos i volen anular el nostre idioma, ens volen fer creure que el suyo també es el nostre, una butifarra com una casa, l'Estatut que ens volen aplicar, que s'el fotin alla on els hi càpiga. Si anem tots a una no podran amb nosaltres i tidrem la independència. Voler es poder

+
0

-
0
Ex votant d'ERC que s'ho repensaJosep (Vendrell), 28/06/2010 a les 18:34
Si ERC no és forta tot tornarà com abans. agradi o no agradi, és l'únic partit que arrossega als altres en els temes nacionals i socials.

+
0

-
0
I TANT QUE PENSEN!!Carles Viñals Casado, 28/06/2010 a les 16:41
I és precisament per això que s'inhibeixen. Els és molt més fàcil continuar amb el còmode i ben remunerat "dolce far niente" que assumir -com és el seu deure- els anhels més íntims i sentits del poble amb l'esforç i el risc que
això comporta. És la diferència entre fer política per servir el poble i servir-se'n del poble per mitjà de la política.

+
0

-
0
Encara estem en transicióNo al Moianès!!!!, 28/06/2010 a les 15:47
Malauradament la independència és molt complicada, perquè els poder judicials, mediàtics i empresarials, encara són una viva herència del franquisme. Per això molt del polítics catalans no plantejen el tema com s'hauria de fer. Només espero que tard o d'hora sortir algú/na persona o moviment, tant polític com social, que començi enfocar el tema com els catalans ens mereixem. Clar i català.

+
0

-
0
CDCAliBay, 28/06/2010 a les 12:19
Convergència es va fer a imatge i semblança del seu Déu, Jordi Pujol, en un moment històric molt concret. Avui, 35 anys després, CDC intenta seguir amb el discurs que els va dur al poder durant 23 anys i l'Artur Mas intenta fer de Pujolet (amb ara-no-toquen i amb metàfores, en el seu cas, incomprensibles) perquè pensen que Catalunya i Escanya són les mateixes que fa 35 anys. Fins i tot en el cas que aconsegueixin la presidència un altre cop, si segueixen amb aquesta actitud poruga i curta de mires els auguro no més de 5 anys de vida.

+
0

-
0
UNAAnònim, 28/06/2010 a les 11:14
Bé et donaré una, sols una per la que no demanen l`INDEPENDENCIA i es que NO PENSEN, ...perque NO poden pensar? o perque els han llevat la facultat de pensar!!.

+
0

-
0
MaduresaBadaloní, 28/06/2010 a les 10:48
El problema no és parlar de la independència. El problema és que algú la impulsi des del Parlament.