COMENTARIS

+
1

-
0
ESPANYA ENS ROBAFRANK DUBÉ, 26/08/2012 a les 16:27
Perdoneu però, lo de ESPANYA ENS ROBA ho va posar en curs parlamentari SOLIDARITAT CATALANA PER LA INDEPENDÈNCIA.
CiU va intentar prohibir la frase.. Cal recordar-ho.
frank@dube.cat

+
1

-
0
UN SOCIALISTA AD-HOCFRANK DUBÉ, 26/08/2012 a les 16:20
OPINIÓ (fa molts anys)del socialista català Serra i Moret, al seu llibre "Ciutadania Catalana", on diu:
"L´estat que com Espanya, s´adjudica per missió la propagació de la fe catòlica sense que es trobi ni un sol cristià; l´estat que perd miserablement un imperi providencialment pervingut; qur, que perd la personalitat internacional, que sosté a punta de llança les castes feudals, el latifundi, les servituts, l´estagnació econòmica i la fam de la inmensa majoria de la població com a institucions permanenets i invulnerables, no és un estat nacional, ni sociològic, ni un embrió d´estat de cap mena, si no una empresa de cretins, una reserva de retardats que el món esguarda com a experiència única.
Els catalans no hi tenim res a veure i la nostra culpa només radica en no haver fet els sacrificis necessaris per desfer-nos d´aquesta pestilència"
Passen els anys i no ens movem del mateix lloc.
Que Déu els hi tingui en compte. Les nostres memòries els perseguiran eternament.

+
14

-
0
La hoistòria és devener.. no miracles.ISABÓ, 10/08/2012 a les 14:33
LA DESVERGONYA I INEFICÀCIA, en els comptes i en la claredat mental "totalment colapçada", demostren la bogeria i el "delirium" de l' España imbècil i "gelosa a morir... "de les facultats d' altres pobles i persones"... NO VOLENT SER COM ELLS -aprenent-, sinó "matant Catalunya" PER INTENTAR PASSAR ELLS A PRIMERS. (Primats -morts de gana- i sense conciència humana... DISFRAÇATS DE PERSONES i "jugant" a ser-ho) .AIXÒ ÉS ATRAÇAT SENSE REMEï... No tenen arreglo perque la "misèria" de la Inquisició Espanyola -establerta com sempre, i de sempre, "compra", "ven" i embruta tota conciència -en les conciències buides i inexistents- de tants cràpules... que cràpules i ATRAÇATS SÓN, en un infern nacional-catòlic-espanyol que un "dia" ha d' explotar i cremar-ho tot!

+
21

-
0
PSOE vers pscXavier , 07/08/2012 a les 17:31
El PSOE és un partit polític espanyolista, això tothom ho té clar, i el psc és el seu aliat més proper. Cal dir-los-hi uns caragirats. S'hauria de publicar a la primera plana de la prempsa escrita, verament, catalana i també per internet, les vegades que el psc dóna suport als interesos espanyols i contra els interesos catalans. Són uns llops vestis amb pells de corder. Uns falsaris, uns mentiders i uns traidors als interesos catalans.

+
22

-
1
Dades autèntiquesJosep Maria, 07/08/2012 a les 12:40
Aquest LLUÍS PRAT (o Simeón o com es digui) és un d'aquests espanyolistes disfressats que han quedat a Esquerra i que, com és lògic, estan enamorats del PSOE. Odien CiU, perquè en el fons voldrien ocupar el seu espai de poder, i, talment com ecolanets, surten sempre en defensa de les barbaritats més indefensables dels socialistes. Com que es tracta de gent molt falsa i molt covarda, que llança la pedra i amaga la mà i que odia profundament els independentistes que no s'agenollen, ni tan sols s'adonen de les contradiccions que cometen. Si el vot dels socialistes catalans a favor del Corredor Central no anava en contra de Catalunya, per què van demanar perdó?

+
23

-
1
Socialistes mentidersEsteve, 07/08/2012 a les 12:19
A qui haurien de dur als tribunals és a tu, Lluís Prat, per dir falsedats. Els socialistes catalans vau votar en contra del Corredor Mediterrani al votar a favor de fer prioritari el Corredor Central. El vostre cinisme és tan gran, tan immens, que disfresseu la vostra traïció d'aquesta manera. Fins i tot vau votar en contra de la decisió de la Unió Europea. Quins bortiflers! Fora del nostre Parlament!

+
2

-
29
Dades falsesLluis Prat, 06/08/2012 a les 23:31
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Aquest article conté dades falses, començant per l'afirmació que el PSC-PSOE va votar contràriament al Corredor Mediterrani. Aquesta dada és absolutament falsa, i això fa mal als que critiquem contundentment l'espanyolisme del PSC-PSOE perquè ens treu credibilidad. La dada hauria de ser corregida i l'escriptor dut als tribunals. Siusplau, una mica de seriositat...

+
28

-
0
TOCAT I ENFONSAT.Judas Priest., 06/08/2012 a les 20:55
Aquest partit ja es pot considerar un cadàver. Els seus votants tradicionals li fugen a opcions on l´espanyolisme és més explícit, és el que té voler jugar a dues bandes, encara que la banda amb la qual el partit sempre s´ha sentit identificat és l´espanyola.

+
26

-
1
Els voten els espanyolsCagondena, 06/08/2012 a les 20:44
Hi ha gent que s'estranya del PSC o PSOEaC. La majoria dels seus votants són espanyols pels quals només hi ha PSOE o PP.

+
27

-
0
Estic d´acord en totAnònima, 06/08/2012 a les 20:37
Catalans recordem i no oblidem si us plau. Aquest del psoe
són així, que ben explicat!!! oh....

+
31

-
0
Com s'escarrassa el Psoe CONTRA Catalunya i el seu minvant electoratAnònim, 06/08/2012 a les 19:31
Així ho fan . Una cosa és el que ni tan sols arriben a dir i una altra cosa són els seus fets traduïts en vots .
Aquesta legislatura són 14 diputats al Congrés de Madrid i ja han votat contra els interessos de Catalunya,
-voten NO al Congrés perque Catalunya no pugui gestionar el 0,7% del IRPF destinats a fins socials
-voten SI a FAVOR del Corredor Central considerant-lo prioritari en CONTRA del Corredor Mediterràni
Barcelona:
CARME/N CHACÓN
DANIEL FERNÁNDEZ
JOAN RANGEL
ESPERANÇA ESTEVE
JOSE ZARAGOZA
ISABEL LÓPEZ CHAMOSA
ALBERT SOLER
MERITXELL BATET
ROMÁN RUIZ
JUAN CARLOS CORCUERA
Lleida
TERESA CUNILLERA
Girona
ALEX SAEZ JUBERO
Tarragona
FRANCESC VALLÈS
JOAN RUIZ CARBONELL
-La CARME/N CHACON contra el Pacte Fiscal per Catalunya amb Ungles i Dents
-En MONTILLA, ara Senador, contra el Pacte Fiscal per Catalunya
-En MONTILLA diu Catalunya no pot reclamar el Concert perquè no té raons històriques
-La Rocio MARTINEZ-SAMPERE al Parlament diu que el dèficit fiscal català és tan sols de 791 milions, un 0,4% del PIB
-En NAVARRO diu Catalunya Independent sería un pais més petit i més pobre
-Al Parlament votan CONTRA la unitat del Pacte Fiscal(excepte Maragall)

+
30

-
0
Més llum, Anònim de les 19:05Jaume, 06/08/2012 a les 13:14
Quina barra, l'Anònim de les 19:05. Diu que el PSOE de Catalunya és un partit dèbil. Xicot, a veure si despertes! El PSOE és el PSOE, i de dèbil no en té res. Mira si són dèbils que entre ells i el PP, ben juntets, ens trinxen des de fa més de trenta anys des de Madrid votant en contra de tot allò que vagi a favor de l'autogovern de Catalunya. A CiU se'ls pot dir covards i cagats, perquè ho són, uns autèntics cagats, però el PSOE català no té cap més objectiu que destruir la nació catalana. Són a Catalunya amb aquesta missió. Ah, i si poguessin, el PSOE i les seves marques blanques (Esquerra i ICV) ara mateix farien un tercer Tripartit. Se'n moren de ganes.

+
14

-
2
Més llum, Anònim de les 19:05Jaume, 06/08/2012 a les 02:25
Quina barra, l'Anònim de les 19:05. Diu que el PSOE de Catalunya és un partit dèbil. Xicot, a veure si despertes! El PSOE és el PSOE, i de dèbil no en té res. Mira si són dèbils que entre ells i el PP, ben juntets, ens trinxen des de fa més de trenta anys des de Madrid votant en contra de tot allò que vagi contra l'autogovern de Catalunya. A CiU se'ls pot dir covards i cagats, perquè ho són, uns autèntics cagats, però el PSOE català no té cap més objectiu que destruir la nació catalana. Són a Catalunya amb aquesta missió. Ah, i si poguessin, el PSOE i les seves marques blanques (Esquerra i ICV) ara mateix farien un tercer Tripartit. Se'n moren de ganes.

+
46

-
0
El PSC no ha acabat amb Catalunya però Catalunya sí que acabarà amb el PSCJordi M, 05/08/2012 a les 21:54
La sucursal del PSOE té la indecència de presentar-se com a PSOE o com a partit diferent, en funció de la seva conveniència. Cap sorpresa perquè ja sabem que els sociates són indecents en això com en tot. El que sí que sorprèn bastant és que tota la premsa, no només la sociata, els faci seguidisme en aquesta indecència concreta. Si el PSC és un partit diferent del PSOE, llavors que la nit electoral de les eleccions estatals no ens diguin que el PSOE ha obtingut 110 escons: els del PSC que els restin. I si, tal com va dir Zapatero, 'el PSC somos nosotros', llavors que no em parlin mai més del PSC com un partit català sinó com el que és, la sucursal d'un partit espanyol. Com el PSOE de Múrcia. Com el PP d'Extremadura. Amb l'escarni afegit que les altres sucursals encara passa que de tant en tant es planten. El PSC, ni això.

+
34

-
1
Sisplau ens ho argumentiJordi M, 05/08/2012 a les 21:28
Podries argumentar una mica això que afirmes, anònim de les 19.05? Podries argumentar la teva afirmació que CiU li ha fet més mal a Catalunya, que el PSC? Ho dic perquè, segons els meus càlculs, no. Qui va intentar que tinguéssim una loteria nacional pròpia? CiU. Qui va boicotejar-la? Els sociates. Qui va intentar visualitzar rituals de poder catalans per afavorir un imaginari nacional propi? CiU. Qui s'ho va carregar? Els sociates. Qui va afirmar primer que Espanya ens roba? CiU. Qui va replicar negant l'espoli, qualificant la queixa de victimisme i la reclamació d'insolidaritat? Els sociates. Qui va intentar tirar endavant aquella TV3 i aquella Catalunya Ràdio? CiU, malgrat el boicot sociata. Qui va tirar endavant el Año de España? Els sociates. I així fins l'infinit de manera que, hi insisteixo, sisplau ens ho argumenti.

+
38

-
0
Rodó i rotund !Anònim, 05/08/2012 a les 20:59
Completament d'acord amb l'article . Explícit sobre les dones i els homens del Psoe a CATALUNYA . Grans especialistes de la inanitat i del " quan vaig dir dic , no vaig dir dic , sinó dídac" i enredant per aquí i servils per enllà .
També un rodó ben gruixut per a ells i elles .

+
7

-
42
CiU també va contra CatalunyaAnònim, 05/08/2012 a les 19:05
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Estic totalment d'acord tot sobre el PSC. Però perquè no critiquem CiU que és qui ara governa i qui em sembla que està fent molt més contra Catalunya, que el mateix PSC, votant i pactant amb aquells (PP) que més van anar contra Catalunya. Que fàcil posar-se en aquests moments amb el partit més debil (no en votants, pero si en situació política interna). Menys populisme, més pragmatisme!

+
49

-
0
....i n'hi ha per anys...!!Vcicenç Marquès i Sanmiquel - SABADELL (Vallès Occidental) CATALUNYA, 05/08/2012 a les 11:55
El PSC, no s'hi encararà mai al POSOE. Tal com diuen molts i moltes, el PSC no és res més que la sucursal del PSOE a Catalunya i sempre votaran en contra de la nostra nació. Només votaran a favor, quan la votació serveixi per enfonsar encara més Catalunya.

+
44

-
1
DelinqüènciaJordi, 05/08/2012 a les 11:42
Hauria d'existir un organisme que regulés l'ús de la 'C' de Catalunya als partits. és a dir, que qui no treballés pel propi pais, (sinó per un altre), no podés portar la C a les seves sigles. I més en el cas del PSC que l'escriu en 'negreta'. Un partit que els seus diputats catalans, escollits per ciutadans catalans hagin votat tantes vegades en contra del propis ciutadans, hauria d'erigir-se com un acte de delinqüència i penat per la llei.Si us hi fixeu, el perjudici que fa un delinqüent a la societat és semblant a que un diputat escollit per defensar-te, fa el contrari.

+
54

-
0
....PEPET, 05/08/2012 a les 01:38
....formidable article, el millor en molts anys.
Feliçitats ALEXANDRE.

+
60

-
0
M'encantaTeresa, 04/08/2012 a les 22:50
M'encanta la ironia del final: si ells mateixos diuen que el han fet és "IMPERDONABLE", "per què demanen PERDÓ? Per què no dimiteixen?" Fantàstic, Víctor!!!

+
56

-
1
Al PSOE de Catalunya li couJoan-Pau, 04/08/2012 a les 22:45
Aquest Anònim sectari socialista que diu "I tu què saps?", li sembla que fer tot el que han fet contra Catalunya i que enumera l'article fil per randa no té importància. Es pensa que la gent es mama el dit. "Bah, quatre espanyolades sense importància". Anar contra Catalunya no importa. L'important és cobrar sous al Parlament i als ajuntaments sota unes sigles que són una vergonya nacional. El botifler sempre s'escandalitza que el deixin en pilotes. Per això, quan el posen en evidència davant de tothom, com que és un cínic espanyolista, en lloc d'avergonyir-se, es fa la víctima. Us farem fora del Parlament en les pròximes eleccions, ho pots tenir per segur. Fora del Parlament de Catalunya.

+
79

-
0
Molt bon article.Chaconsito, 04/08/2012 a les 21:09
I les coses pel seu nom, PSOE de Catalunya, que això del PSC no ha existit mai.

+
70

-
0
els enemicsLluis de Montevideo, 04/08/2012 a les 20:48
sempre he pensat que els enemics pitjors son els que estan entre nosaltres el PSC es enemic, el PP es enemic i tanta gent que no estima una Catalunya independent. Ja es hora que els catalans deixin de ser covards, que es covardia lo que va dir en Trias ahir.

+
3

-
88
I TU QUE SAPS...Anònim, 04/08/2012 a les 19:43
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Som molts els que treballem amb municipis petits, i represemtem aquestes sigles com PSC, perquè si que hi ha diferència entres socialisme i dreta, i amb articles com aquest que només saps atacar allò que vols veure, ens fas mal a tots, que com no t'apropas a la realitat més nostra, el teu odi cap a quelcom que no sigui el que vols veure no et deixa expresar. Hauries d'anar amb més cura , doncs els que disposeu dels medis per arrivar a tots teniu una responsabilitat que em sembla que tu t'agafas massa a la lleugera.

+
77

-
0
Gran VíctorVeritats en cadena, 04/08/2012 a les 18:39
Gran article ple de veritats de Víctor Alexandre. Els pitjors enemics els tenim a casa. Tal com succedeix en les guerres civils ( son les menys desitjables ) doncs tens els enemics dins de casa. És el que passa amb el PSOE a qui desitjo el pitjor de tots els resultats possibles en les properes eleccions catalanes; que espero siguin ben aviat per aclarir un millor futur per Catalunya.

+
72

-
0
Ets un crakAnònim, 04/08/2012 a les 17:57
Clar, català pedagògic.
Gràcies Víctor.

+
3

-
86
paga carmanyolaAnònim, 04/08/2012 a les 16:39
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Ai senyor, Alexandre ves a l'escola i paga per portar carmanyola. Així faràs Pais

+
131

-
2
Pere Navarro, un Càncer per CatalunyaLlengonissa, 04/08/2012 a les 15:29
En Pere Navarro representa tot allò que ens fa petits. Ell pensa que Catalunya és com la ciutat espanyolista que ell governa (Terrassa). Un votant del PSOE, és un votant que ni tan sols vota a les autonòmiques perquè pensa que no són importants, car ell viu a Espanya, i Catalunya és només una regió més.
Nosaltres, com a Catalans, hem de fer fora del parlament de Catalunya aquest partit hereu del Lerrouxisme del segle XIX. Els hem de convertir en quelcom residual, en la rialla del parlament, com C's, o millor encara si no assoleixen cap diputat. A tots aquells espanyols que viuen a Catalunya, si us plau desperteu ja del vostre Gran Hermano que tan de mal ens fa a la resta.
Ja n'hi ha prou de Montillas, Chacones y Peres Navarros que tant de mal ens fan a les nostres butxaques i al nostre País.
Vergonya! cavallers, vergonya!

+
73

-
1
gracies per fer Memoria Histtòricacaindptista instrumental, 04/08/2012 a les 13:08
Gracies per fer Memòria Històrica.Cal molta lluita ideològica

+
12

-
1
Com est?Anònim, 04/08/2012 a les 12:38
Alg sap com va acabar la intenci declarada en aquell moment de "esmenar l'error coms"? Vaja, van dir que cercarien alguna frmula per a corregir l'equivocaci en la votaci.
I un dubte. Suposant que rectifiquin d'alguna manera el seu vot (s, s molt suposar) i passin a votar el contrari que el PSOE, rebran tamb un cstig per trencar la disciplina de vot? O en aquest cas tenien llibertat de vot?

+
74

-
1
Totalment certMontserrat, 04/08/2012 a les 12:09
Gràcies Alexandre por posar paraules i explicar al poble català grans veritats.......Que ha fet Catalunya per mereixer això???????El PSOE de Catalunya (n'hi ha encara il.lusos que li diuen PSC) SEMPRE ha actuat CONTRA Catalunya
VERGONYA de BOTIFLERS

+
65

-
0
PscFrancesc, 04/08/2012 a les 12:07
Quina vergonya.

+
44

-
4
L'ARTICLE ESTÀ BE, PERÒPEPBETZINÀ, 04/08/2012 a les 11:45
Victor, tractes massa be a n'aquesta gent. Busques paraules suaus i diplomàtiques per definir-los, que sonen relativament be. Ets massa carinyos.
Quan per Girona i comarques em trobo a "un" diputat o a un regidor del PSC pel carrer, sé que estic davant de la cosa més repugnant que em puc trobar al llarg de tota una vida.
La segona, un de CiU o Esquerra o PP o Iniciativa.
VISCA L'ESTAT CATALÀ

+
63

-
1
Les tres CRamon A, 04/08/2012 a les 11:40
Curt, Clar i catàla, millor imposible:

+
3

-
89
MalaltEudald, 04/08/2012 a les 11:11
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Aquest senyor es tot menys riguros...una manera de dir que es un mentider..i un malalt.... que se ho faci mirar.No es amb mentides continuas i difamación que construirem el pais millor que volem.

+
77

-
0
Independència es llibertat.Un patriota., 04/08/2012 a les 10:01
Ells els socialistes són els responsables dels getos castellans instalats a Catalunya, ells han finançat i potenciat totes i cada una de les cases "regionales", ells ja van entregar el govern del País Valencià al PP per castellanitzar-lo, ells han estat d'acord quan l'alcalde socialista de Salamanca va dir no al retorn dels papers robats pel genocida d'en Franco, ells són resposables de l'Estat de les infraestructures a Catalunya, donat que han tingut masjories absolutes per millorar-les, ells són responsables de l'empobriment de Catalunya, ELLS HOMES I DONES "D'ESQUERRES", SÓN EXACTAMENT IGUAL QUE ELS DE DRETES, SÓN ESPANYOLS.

+
71

-
0
Aprofitats del sistemaManel, 04/08/2012 a les 09:20
L'última pregunta de l'article (ja se que es retòrica)...
Com és que no dimiteixen?
Un partit venut al poder espanyol, i ple de vividors enganxats a viure del poble... MAI DIMITIRAN !
... lamentablement sempre hi ha gent despistada o anti-catalana que els vota.

+
77

-
0
"Dos iguales para hoy "Anònim català, 04/08/2012 a les 09:18
No hi ha diferència possible: allà eren els del "talante", mentiders, incumplidors, caragirats,....i aquí són els del "taranná incongruent", mentiders, infidels, traïdors. Dues gotes d´aigua anticatalanes. Més similituds impossible !

+
70

-
0
PSOE & PP, PP & PSOE, TANTO MONTA , MONTA TANTOANTONIO MORA VERGÉS, 04/08/2012 a les 08:45
Son les dues cares del cleptofeixisme. Certament fa mal sentir al Navarro, Nadal, ... i vergonya, molta vergonya, sobretot per les seves famílies, pares, germans, esposa, fills, nets .... .

+
73

-
0
PP=PSOEPere Víctor Jensen i Calatayud, 04/08/2012 a les 08:05
Malauradament és una lliçò qué al País Valencià l'hem depresa molt bé.
Alfonso Guerra ja es va encarregar de deixar ben clar que el PSPV hi era una sucursal del PSOE. Amb el pas del temps Alarte va intentar convertir el Partit Socialista del País Valencià en Partido Socialista de la Comunidad Valenciana; de moment no ho ha aconseguit.
El PP de la Comunitat Valenciana fa ben poc hi era PP del Regne de València.
Joan Lerma: senador i sou vitalici d'ex-president.
José Luis Olivas: expert banquer i sou vitalici d'ex-president.
Hi han d'altres exemples.
On hi és la diferència?

+
2

-
93
PSC Partido responsableAnònim, 04/08/2012 a les 07:56
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Me parece que la opinión de Víctor es radical, miope y de volada comarcal, elPSC es un partido central en Cataluña y no independentista, por tanto participa en la construcción de Cataluña y de España. Para políticas esotéricas y de cara a la galería digital ya están R.Cat, SI, Laporta y sus Chiquilicuatres, CUP, ICV y ERC. Saludos, democracia y libertad.

+
69

-
0
ImperdonableAnònim, 04/08/2012 a les 05:15
Realment es imperdonable.

+
68

-
0
No podenJoan Crosta, 04/08/2012 a les 04:31
No dimiteixen perquè no poden, son escurçons.

+
61

-
0
ei!!!jordi l'h, 04/08/2012 a les 03:01
ja no enganyen a ningú!!! fa temps que s'els ha vist el plumero!!!
Aquest sector regional-catalanista que hi ha en alguns dels seus dirigents,ja no existeix en els seus votants.
Solament els votan els colons espanyolistes com el pp i ciutadants

+
70

-
0
Totalment d'acordQuim, 04/08/2012 a les 00:42
Malhauradament, el poble és molt oblidadis, això ja ho sabem. Però aquest cop ho han de pagar. Sis plau, no oblidem, expulsem el PSOE de Catalunya (PSC) de la politica catalana. Gràcies Victor per la teva lliço un cop més. Visca Catalunya Lliure !!!!!!!!!!!

+
79

-
0
Gràcies, Víctor AlexandreXavier, 04/08/2012 a les 00:32
I per què aquest senyor no el podem llegir al diari Ara i a El Punt Avui? Potser perquè parla massa clar? Potser perquè faria que alguns catalanets prenguessin consciència? Potser perquè és exigent amb els polítics que branden estelades abans de les eleccions i l'endemà se n'obliden? Em fa pena, profunda pena, que no puguem llegir en Víctor Alexandre en paper. És la prova que els mitjans en paper d'aquest país són covards i submisos amb el poder. Justament el contrari d'allò que haurien de ser.

+
66

-
0
a mi no m'han enganyat maiAnònim, 04/08/2012 a les 00:20
jo fa moooolt de temps que els tinc clixats aquests, ciu són botiflers, covards i tot el que vulgueu però no són enemics del poble català, el psoe-c sí que ho és, i pensar que per culpa d'erc vem haver d'aguantar aquests espanyolistes mediocres a la presidencia de la generalitat, que trist

+
78

-
0
Un quinzeToni Arregui, 04/08/2012 a les 00:17
Víctor, em permeto posar nota al seu article. Sobre deu, li posaré un quinze.