COMENTARIS

+
1

-
2
CataloniawatchCandide, 02/07/2012 a les 10:20
Aquesta mania d'insultar les víctimes de l'holocaust desgraciadament s'estén cada dia més a Catalunya.

+
3

-
0
From USAAnònim, 02/07/2012 a les 07:24
En aquest pais hi ha una expressió que s'escau perfectament al què els hi estan fen (el govern, els mitjans, la mesa, els que vetan l'acces als invitats) i es diu, "to kill the messenger"(matar el missatger), no els importa el missatge, ridiculitzan el missatge, ignoran el missatge, o es fan seu el missatge.
In any case, we all lose. Tots perdem. Però aviso, que sàpiga el govern que tot i "fent-nos perdedors", no perdem la memòria, ni el vot.

+
4

-
0
Si, tota la vidaAnònim, 01/07/2012 a les 17:22
No es que no ho sapigui, es que li fa por reconeixer la veritat. Com tu has dit.

+
5

-
1
El Wert diu que la sentència no afectaAnònim, 30/06/2012 a les 17:00
Au, aneu a fer-li una bona manifestació per no dir "la veritat", i a demanar-li que interpreti les sentències com us diu el vostre amo ictineu que les heu d'interpretar.
Quines misèries fa déu.

+
11

-
11
D'Espanya n'hem de continuar dient Espanya, dir-ne "Castella" és marejar la perdiuBlai, 30/06/2012 a les 03:05
Wahrheit té tota la raó, el del 29 juny 2012, 12:47.
No es pot ser català i espanyol alhora, talment com no hi pot haver circumferències quadrades. Si d’Espanya en diem Castella, induïm a pensar que tant Castella com Catalunya formen part d’Espanya. Per evitar el gravíssim equívoc, d’Espanya n’hem de dir Espanya i no Castella; com sempre hem fet. El Capità Nemo, MIK, Anònim, etc. són un mateix comentarista que usa diversos noms. No obra la boca que no sigui per dir sempre el mateix, barrejant-ho amb actes de fe separatistes amb els quals tothom està d'acord. La seva sembla ser una croada personal, exclusiva, sense cap incidència política, ni tan sols a nivell d'Internet. MIK increpa tots els periodistes i comentaristes que pot perquè usen el nom d'Espanya, ultra els acusa de fer el joc a l'espanyisme. En fi, ja s'ho trobarà. Aplica el mateix principi intoxicador de Goebbels: Una mentida repetida mil cops esdevé una veritat. Els catalans no som, ni volem ser, ni ens convé de ser espanyols. Escatim què i qui hi pot haver darrera d'aquesta croada de MIK, aparentment personal.

+
13

-
0
per ser polític no cal ser RappelAnònim, 29/06/2012 a les 21:08
Però sí cal dir la veritat. I CiU diu la veritat? doncs no i tant que no. Aquest és el problema, i Ciu per tal de tapar-se les vergonyes i sentir-se legitimats per pactar amb el PP, que s'ha de tenir un gran estómac i molta barra per fer això, diuen que no passa res. El que passa és que a la Ciu actual li hagués agradat trobar un escenari com el que va tenir Pujol, d'anar pactant, anar traient alguna coseta, i anar fent. Però mira les coses son com són, Espanya ha canviat, mai ha estat una democràcia però ara tenen molta pressa per aniquilar-nos perquè els truquets que han anat fent fins al moment no els han sortit tant bé com pensaven. Per tant tot això als de CiU els hi ve gran. Doncs mira si no són capaços que es retirin i que vinguin altres de més valents o millor preparats, però que deixin d'enganyar als catalans!

+
7

-
8
PuntualitzoAnònim, 29/06/2012 a les 20:22
Dues qüestions: estic d'acord amb l'article, tret d'un punt: la senyora Rigau no viu a la inòpia. La dona sap perfectament de què tracta la pel·lícula, i si defensa el que defensa és per defensar CiU i el seu estatus personal. CiU mentirà tot el que calgui per aferrar-se com sigui i el màxim de temps possible al poder. I dos: acostumo a estar d'acord amb pràcticament la totalitat del que diu el senyor Espot. El problema: no me'l crec. A ell, vull dir. No hi ha dubte que és independentista, però tampoc que abans és ell, el seu ego, que el país. I malgrat les aparences, jo, d'això, no en dic un patriota.

+
25

-
1
Senyoreta PepisBen tip del millors, 29/06/2012 a les 20:17
La senyora és la consellera del parlament de la senyoreta PEPIS, es a dir, del parlament de fireta que tenim els catalans al servei del imperi de castella i dels seus propis interesos. A qualsevol parlament serios ja hauria dimitit.
Cal una regeneració dels polítics i una nova llei electoral.

+
4

-
2
El veurem a la teleAnònim, 29/06/2012 a les 18:36
El Canal Català i Intereconomía són més o menys el mateix. Aquesta notícia indica que el senyor García-Nieto disposava del 20% del capital d'Intereconomía, segurament Miquel Duran també n'és soci d'ambdues:
http://www.hispanidad.com/noticia.aspx?ID=139136
Així s'entén, per exemple, que La Gaceta anunciés per endavant la proposta de prohibició de la bandera espanyola que van fer a la plaça de Sant Jaume, i com han afavorit aquestes televisions Ciudadanos i també això del Tena; i sembla que ha comprat digitals "indepes".
Però no cal ni donar-li al google per saber qui en són els amos, és evident que aquesta televisió pretén promoure la insurrecció dels castellans que viuen a Catalunya contra els catalans, es veu amb la selecció d'assumptes, assistents a les tertúlies, etc. Tot i que no guanyen calés, segons el cap visible senyor Pedrazoli, seguiran fent emissions el setembre.
Tot i això l'articulista ens sembla un patriota sincer, tindrà les seves raons.

+
4

-
25
Sense Solidaritat. el diluviAnònim, 29/06/2012 a les 15:46
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Senyor Espot,
Vostè té el verb fluix com els de la seva corda.I, a més a més menteix. Per això vostè i els seus no tenen cap credibilitat entre la gent seria, prudent però patriota.
Òmnium i Somescola estarem al costat del Parlament del nostre país perquè som demòcrates, sap? I farem costat a la consellera si es manté ferma en la defensa de l'escola que hem triat democràticament
I cregui'm, vostè i els seus el més gran favor que podrien fer al país, és deixar de dividir i donar lliçons als altres.

+
20

-
0
La consellera Rigau no passarà a la història...Anònim Barcelona, 29/06/2012 a les 12:48
La consellera Rigau no passarà pas a la història, per ser un exemple del que esperen els que defensen la nostra llengua des de les institucions i les associacions...

+
15

-
5
España = CastellaWahrheit, 29/06/2012 a les 12:47
Espanya és la denominació moderna i actual de Castella. Millor parlar d'Espanya i d'Espanyols per no fer creure que existeix compatibilitat entre allò català i espanyol.

+
9

-
14
Avís.MIK., 29/06/2012 a les 12:07
No parlar de Castella i sí del pseudònim maligne és col·laborar amb l'enemic que ens vol destruir.

+
4

-
26
Els Rappels i Octavio Acebes nacionalsMeliconi, 29/06/2012 a les 11:37
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
¿Previsions? ¿Es tracta d'això? ¿Es que el senyor Tena és una mena de Rappel de vistosa túnica que preveu el futur?
Au, va!
Per mantenir la immersió lingüística cal el mateix que per a implantar-la, que no va ser fa trenta anys, sinó el curs 93-94.
Que és, en primer lloc, discreció, i després capacitat per negociar políticament i des dels poders fàctics, que també en tenim, però pocs.
La immersió no la van fer perquè la reclamessin cent manifestants friquis al carrer, sinó perquè es va veure que era necessària per la supervivència de la nació.
Ja hi va haver sentències del Suprem i del Constitucional, que la van avalar amb aquesta mateixa Constitució, senyors Rappels de boniques túniques.
No les van obtenir els gilipolles de torn.
Potser sí que hi ha traïdors, que barrejats amb ximplets i curts de gambals, fan la combinació.