COMENTARIS

+
3

-
0
Ja l'hem cagat una vegadaM.E., 21/02/2012 a les 05:39
Talment, ja l'hem espifiat un cop. Vam crear una policia Catalana! Imatge del passat de la nostra sobirania, obviant el seu origen, amb les millors de les intencions.
Talment, vam crear un monstre, dons amb l'afany d'avançar ràpidament la gestació, vam reinventar el que teníem que copiar, i copiar el que tenia que donar color, es a dir, el pitjor.
Tenim una policia de tercera, governada per uns consellers d'interior de tercera, amb recursos de tercera,...
Espero i desitjo que si mai puc veure la Catalunya lliure, es deixi temps per la gestació i acceptem la criatura sense que sigui un clon, sense que ens importi el sexe, el color, doncs l'important es la criatura i que perduri el batec del seu cor.
Visca Catalunya.

+
8

-
2
Molt d'acordAnònim, 30/01/2012 a les 17:27
El que diu la Montserrat Nebrera és d'allò més lògic i acceptable: estat propi sí, però que la criatura no ens surti clavada al llop del que fugim. És important que amb l'alliberació de l'Espanya més casposa arribi la regeneració democràtica; per això el discurs de SI (independència + regeneració; llei de la independència + denúncia de les motxilles; llei del català a l'escola + desaparició de dietes i sobresous dels parlamentaris) és important que cali no només en el camp del sobiranisme.

+
20

-
2
La República Catalana ens fa ser millors personesalgú que hi creu, 30/01/2012 a les 00:15
El món canvia. Catalunya canvia. Por. Tinc por. Quin futur ens espera? Més pobresa? Crisi. Incomprensió. Solitud. Què hi puc fer jo? Fem pinya, diuen. Tinc un somni. Fem país, diuen. Un país nou. Millors persones. Un país que ens faci ser millors persones. La República Catalana ja és aquí i busca una ànima. Qui la hi donarà? Jo hi crec. Jo m’hi apunto. Nosaltres som l’ànima de la República Catalana. La República Catalana té ànima. La nostra, la teva. La que li vulguem donar.

+
8

-
5
La Nebrera una incinpetent totalun de tants, 29/01/2012 a les 23:46
Perqué no publiqueu els comentaris que van contra la Nebrera, això no es llibertat en el Forum.
Els diaris publiquen contra, en Gonzalez, en Fraga (e.p.d.)
en ZP, o en Mas, de la Nebrera ni mu en contra i som varis que n'em escrit, però no els publiqueu.

+
4

-
7
Abans de decidir, cal saberAnònim, 29/01/2012 a les 20:55
Em preocupa aquesta fal·lera per decidir... per se, la idea és bona, però... no cal "saber" per poder decidir? per què si no és així, en base a quins arguments es decidirà?
Admetem-ho. Una gran massa social de la ciutadania no té prou elements de judici per decidir una cosa tan seriosa.
Jo no vull decidir. Jo vull dignitat, justícia i prosperitat. I aquesta és la tasca (professional) dels polítics.

+
14

-
0
Decidir o demagògia de decisió! Anònim, 29/01/2012 a les 14:33
Com decidir en un país que no contempla l'elecció com a fet més pur d'allò que anomenem Democràcia?
Sí, exacte no hi ha elecció si prèviament no s'escolta el consens d'un poble que lluita des de fa temps per la seva llibertat? Com podem omplir-nos la boca de paraules, fal•làcies, sobre decisió, dret a decidir o inclús llibertat!! Pot existir llibertat en un país que no contempla la norma més antiga i més significativa de la Democràcia? si, vostès, amb el seu posat més fi i demagog pretén fer-nos creure que vivim en un país emparat per la democràcia. Doncs bé, il•lustríssima senyoreta jutgessa i militant del PP, com vostè sap la constitució no preveu ni entén el referèndum com a dret fonamental de decisió! Si, tant partidària es creu del dret a decidir, deixi d'explicar-nos en què consisteix decidir i faci el favor de canviar la constitució a favor del dret al referèndum. Llavors, potser els seus escrits poden començar a tenir un xic de sentit! Expliqui a tothom que Espanya és l’únic país de l’EU que no contempla el més pur de tots els drets: el reconeixement el dret a decidir dels pobles!!! Així doncs, menys paraules i més fets democràtics!!!

+
11

-
1
si tan sols mires, no viusJoan , 29/01/2012 a les 11:33
es cert tot el que diu la Sra.Nebreda, però ta sols no t'embrutes les sabates si no camines. Quan fas camí, et vas omplint de pols, però avances.

+
22

-
1
L'únic camí factibleReagrupat, 29/01/2012 a les 10:16
A més a més del la llibertat cal una profunda REGENERACIÓ política . Es a dir una SEGONA TRANSICIÓ DEMOCRÀTICA, fruit d'un PERÍODE CONSTITUENT propi.

+
18

-
6
alerta amb els símilsinnisfree, 29/01/2012 a les 10:01
Quan feu símils amb malalties (càncer, esquizofrènia, autisme...), no us pareu a pensar que entre els vostres lectors hi ha, segur, algú que n'està afectat i que li resulta summament desagradable que feu servir frívolament el terme al servei de la vostra retòrica?
A més, sempre amb connotacions negatives. Ens cal, per sobre de tot i abans que res, una mica de sensibilitat i comprensió.
Què vol dir "cancer (amb el sentit més ple de la paraula)"? Quin és el sentit més ple d'aquesta paraula per vostè? Suposo que deu voler dir en el vesant pejoratiu. Doncs, sincerament, crec que s'equivoca: per mi, el sentit més ple d'aquesta paraula són milers, milions de persones que afronten una malaltia greu i que el que volen és superar-la.
Quan feu servir símils, sisplau, sigueu curosos.

+
35

-
0
El dret a decidirSanti Vidal, 29/01/2012 a les 07:47
Volem decidir per tenir un país més just i un futur més prometedor pels nostres fills.

+
11

-
2
boAnònim, 29/01/2012 a les 00:41
ben dit, en el bon moment.