COMENTARIS

+
8

-
0
NO M'AGRADAAnònim, 30/01/2012 a les 14:52
No m'agrada que hagi de ser aquest senyor qui s'atreveixi a dir el nom del porc. Vergonya em faria si fos convergent!
L'enhorabona Santiago, té més raó que un sant.
Se us ha de reconèixer a tota SOLIDARITAT CATALANA que feu més i millor feina que tot el Govern català junt! Les coses com són, algú ho havia de dir.
Sigant, un quasi ex-convergent!

+
10

-
0
Jo els receptava...Berdagí, 30/01/2012 a les 13:22
No ho diré perquè és massa gros i no el superaria mai aquet article.
Gairebé no conec aquest senyor Espot, però conec qui el coneix, me n'ha fet cinc cèntims i m'asseguren que mai ha tingut un càrrec públic per tant no ha cobrar ni un cèntim de les arques públiques.
Sols això sumat a la quantitat de llibres i accions cadascuna més valenta que l'avalen per mi es mereix tots els respectes i més.
M'agradaria conèixer-lo, senyor Espot i conversar. Crec que m'acabaria convencent per formar part de CATALUNYA ACCIO i/o SOLIDARITAT CATALANA PER LA INDEPENDÈNCIA.
Patriotes així necessitem!

+
20

-
1
Article sublimAniol, 29/01/2012 a les 21:01
Conto els dies per escoltar aquest senyor al Parlament!!!!
Fantàstic encert el de SOLIDARITAT fitxant en Santi Espot! Fa pujar el nivell, tant d'oratòria com de fermesa política.

+
4

-
9
CDCPere Serra, 29/01/2012 a les 20:36
Apreciat Sr. Espot. Segurament no em deu recordar però vaig tenir el gust de parlar amb Vtè.
D'acord amb el que diu sobre l'Oriol, només voldria afegir, que per sort o per desgràcia cal considerar que la independència passa per CDC. Ho dic perquè és el partit catalanista majoritari.

+
19

-
1
Espot és genialAnònim, 29/01/2012 a les 18:42
M'encanta el senyor Espot i la seva valentia. Per mi Solidaritat és sense dubte qui està catalitzant, accelerant i marcant un camí clar per tal d'aconseguir la independència. Bravo i seguiu així!

+
2

-
8
Si però amb precaucióManuel Caireta Gener, 29/01/2012 a les 17:30
Estic d'acord amb el Charly Brown. El que realment cal és fer molta campanya a fi de que quan es convoqui el referendum es tingui segur un 67% dels vosts i per aixó encara hi ha molt a fer. Si ens esverem massa i es fracasa seria un descredit per la nostra causa. A Europa no es creuen cap govern D'Espanya i penso que no hi haaurà gaire oposició pro quan més se'n parli millor.

+
2

-
14
UnióJan, 29/01/2012 a les 17:19
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Tot aoxó molt be, Espaot. peró una dosis de "unió" del independentisme no aniria malament, en lloc de cullerades de desunió, que és el que pren Solidaritat.

+
13

-
1
Espanya, Catalunya i la llibertat.Carles Viñals Casado, 29/01/2012 a les 14:12
El gran patriota i pensador, mossèn Josep Armengou i Feliu, (per cert, quants catalans s'han pres la molèstia de llegir-lo?) deia en el seu llibre "Justificació de Catalunya", parlant de la incompatibilitat entre Espanya i la llibertat:
"El fet que la llibertat no sigui possible a Espanya no és un argument contra la llibertat; és un argument contra Espanya."
Hauríem de procurar per tots els mitjans que aquesta veritat no acabi sent aplicable a Catalunya i els catalans.

+
22

-
0
CDC i el paisAnònim, 29/01/2012 a les 10:45
Moltes vegades -masses- ens lamentem del nostre pais. De les nostres misèries i incapacitats, de la nostra covardia, dels nostres somnis irremeiablement estèrils. Qui millor representa totes aquestes frustacions és Convergència, per això és el partit majoritari. Sense CDC no hi haurà independència. Convé molt canviar CDC, però això equival a canviar el pais. La feina de Solidaritat és immensa, potser impossible. Si Solidaritat no se'n surt no serà una tragèdia per Solidaritat, serà una altra desfeta pel país.

+
22

-
0
El camí fa pujada i me'n vaig a peu.Anònim, 29/01/2012 a les 10:41
Els Pujols i una bona part dels convergents són homes de la Caixa. Ells no noten la crisi, i com podeu veure de fet tant se'ls en dóna. Pensen que pot ser sí que la independència seria bona, però cal restar-li el cost i la incertesa que els suposaria a ells. Per això no hi hem de confiar gens, sinó que haurem d'esperar que els convergents que realment la volen per ideologia es decideixin a pressionar la coalició. I els ciutadans que la volen per la qüestio econòmica, no patiu que a mesura que l'statu quo se'ls faci insuportable ja s'aniran decantant cap aquesta posició. I és que la butxaca mana,noi, i arriba un moment que s'ha de ser pràctic i dir "mort per mort, prova la sort". Hi ha una proposrcionalitat entre l'increment de l'independentisme i la crisi. Tenim l'oportunitat i la responsabilitat engrescadores de construir un estat. Ens fan falta gent preparada, que s'apuntin a aquesta feina tan engrescadora.

+
17

-
7
Carretero dóna suport a l'independentisme autonomista d'EsquerraFerran3, 29/01/2012 a les 10:14
No deia en Carretero que mai no es podien votar els pressupostos perquè són els pressupostos de l'espoliació? Doncs ara Reagrupament va del bracet d'Esquerra, la qual frisa per aprovar-los amb CiU. No tinc cap dubte que en Carretero, tot un patriota, sintonitza molt més amb l'independentisme ferm de Solidaritat, però malauradament hi ha molta rancúnia.

+
23

-
0
Gràcies senyor Espot!Carles, 29/01/2012 a les 01:26
Gràcies senyor Espot per parlar sempre tant clar i català i per retratar com toca als botiflers i caragirats que ens estan governant i que per culpa d'ells Espanya ens ha estat robant durant 30 anys seguits.
Gràcies de tot cor.
Necessitem diputats com vostè i els de SI al nostre Parlament! Enhorabona a Catalunya Acció i a Soliratitat per la Independència per tanta fermesa, valentia i la lliçó de patriotisme i dignitat que donen! No s'aturin si us plau!
Gràcies!

+
33

-
0
Vaya crack!Moises, 29/01/2012 a les 00:06
Cada dia que passa tant amb CATALUNYA ACCIO com SI i concretament amb el enyor Espot ho veig més clar. Necessitem polítics d aquesta talla!
Com a país ja hem omplert el cupo de botiflers autonomistes massa anys.
Bona feina Espot, gracies patriota.

+
33

-
0
IMMILLORABLEARTICLE SUBLIM, 28/01/2012 a les 23:19
Felicitats senyor Espot! Es pot dir més alt però no més clar.
Soc metge, soc catala, el diagnostic es el correcte. El tractament l adequat pero aixo nostre ja no se si te cura
Personalment recepto i prenc SOLIDARITAT.

+
30

-
0
Ni més ni menys...Analista, 28/01/2012 a les 21:13
VISCA CATALUNYA LLIURE!!*!!
FORÇA ESPOT!
FORÇA CATALUNYA!

+
27

-
0
From USAAnònim, 28/01/2012 a les 20:39
Sr. Espot, per això em va agradar tant el seu artícle anterior "Repensar l'Estat des de zero".
És el remei a tantes receptes casolanes facilment diagnosticades per col.laboradors, aficionats, immadurs i principiants que ens són de poca cura, curta mira, i ignoran la molt parasítica, contagiosa i dessagnant malaltia de llarga durada que patim.
Amb aquestes receptes no aconseguirem que la transició sigui més curta que la dictadura...però pot-ser si les seves propies retallades els afectes els seus sous, treballarien dia i nit i en comptes de til.les, pendrien cafés fins a trobar receptes que ens curesin.

+
29

-
0
L'ha clavatAnònim, 28/01/2012 a les 19:42
Magnífic article.

+
34

-
0
El món al revèsJaume I, 28/01/2012 a les 16:58
Per sort per a mí ja fa molt de temps que els vaig deixar per imposibles als de CyU, si no, estic segur que a dia d´avui estraria ingresat en un frenopàtic. Resulta que el Sr. Pujol pare quan tenia la visibilitat de la presidencia de la Genenralitat, ni una paraula de sobiranisme, ara amb el temps resulta que s´ens está tornant independentista!!Per contra el seu fill que segons ell mateix s´auto-definia com independentista, ara ja comença a expresar-se com a un botifler. De veritat, ser un incondicional de CyU es per acabar malament del cap.

+
6

-
19
La clavaAnònim, 28/01/2012 a les 16:15
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
La clava. Llàstima que no dubto que el ser Espot sigui un gran patriota, però tampoc que per sobre del seu patriotisme hi hagi el seu ego i ànsies de figurar, fins i tot quan aquest fet va en contra del que convindria patriòticament al país. Però la clava, repeteixo. A l'article no diu res que no sigui estrictament cert.

+
4

-
14
Arguments contrarisCharly Brown, 28/01/2012 a les 14:48
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Per altre banda els de Convergencia també poden valorar que després d'un referendum guanyat per la mínima la societat catalana fos inestable i dificilment governable degut a un porcentatge de ciutadans que viuen a Catalunya però que se senten més espanyols que catalans i que potser jugarien a la contra més enllà de lo democraticament correcte perque no han estat madurats socialment en la preferencia pels valors democratics com nosaltres o els nostres pares ho hem estat per la derrota militar del 1939 i l'experiencia detestable de viure sota una dictadura feixista.

+
37

-
1
Endavant Espot i companyia!Daniel_, 28/01/2012 a les 14:21
Cada dia més orgullós de Solidaritat. Quan els tastes, les mitges tintes de CiU i d'Esquerra ja no et tornen a satisfer.

+
9

-
14
Cal veure si podem guanyarCharly Brown, 28/01/2012 a les 14:20
Está escrit a la Biblia. Lluc 14,31.
Abans d'enfrontar-se cal valorar si es pot guanyar, i si el més probable és que no, aleshores s'ha de mirar de negociar.
La ciutadania catalana no vol aventures de final incert.
Per això molts, que no son covards sinò pares de familia, s'estimen més anar poc a poc i amb bona lletra.
Els que creiem en que Espanya ja está prou integrada en la comunitat democratica per exigir-li que ha d'acceptar un referendum d'autodeterminació a Catalunya i al País Basc hem de fer acceptar aquesta posició als més porucs demostrant el recolzament de la societat i per això cal que els partits que es presenten com a independentistes facin més por electoral a Convergencia.
No cal insistir devant els politics ni acusar-los de covards o mesells, sinò devant els ciutadans fent-los comprendre que la transició democrática de Catalunya cap a la independencia es possible i necessaria JA, ARA.
Si d'alguna cosa s'ha de acusar als polítics catalans és de no saber llegir prou bé els signes del temps.
No plantegem revoltes ni guerres civíls sinò consultes a la ciutadania. És Espanya la que segueix creient en el dret de conquesta i no accepta l'autodeterminació.

+
39

-
0
enemic a casaVergonya aliena, 28/01/2012 a les 13:22
Molt bon article Sr. Espot. CyU defensa els seus interesos particulars i les seves poltrones a canvi de abaixar el cap i anan dient "SI SEÑOR" a madriz els seus amos. El poble comença a estar tip de botiflers, el pitjor és quan tens l'enemic a casa.

+
30

-
0
Molt boAnònim, 28/01/2012 a les 12:52
Article bonisimmmmmmmmm