COMENTARIS

+
0

-
0
L'independencia de CatalunyaMaria Dolors Cruell, 14/11/2011 a les 15:12
Jo tinc clar que la única obció,que em representa es ERC,sé que van cometre molts errors,peró vull fer confiança en la nova direcció O.Junqueres i A.Bosch son dos bons elements(tindrán molta feina per redreçar tot el mal que es va fer)peró no podem llençar la tovallola.

+
3

-
0
Article o propaganda??Anònim, 12/11/2011 a les 15:33
"I, per acabar, només preguntar als que es quedin a casa o posin l’estampeta al sobre, que pensin a quin partit beneficia la seva –legítima- opció..."
Per començar, m'importen tres pebrots els teus pobres raonaments, només fer-te saber que votant ERC votes ERC, ni votes independència ni el pais dels happy-flowers. Simplement votaràs el partit del Puigcercós i els seus companys xuscla-calers públics.

+
4

-
1
ERC-RCat-CatalunyaSíJordi, 11/11/2011 a les 20:10
Cada vegada són més els independentistes que sumen esforços!! EL 20 N ho tinc clar, ERC-RCat-Catalunya Sí és l'opció independentista! Cal no oblidar que el vot nul, l'abstenció o el vot en blanc afavoreixen els grans partits espanyols per culpa de la Llei d'Hondt. Els bascos ho tenen clar i votaran en massa a Amaiur, els catalans no podem ser menys independentistes que ells!!!

+
3

-
1
Només independènciaTeresa V., 11/11/2011 a les 19:45
Jo votaré ERC-Rcat per que es l'única opció independentista. Confio en el Sr. Bosch i també amb l'Oriol Junqueras. Vaig prometre no votar mai més ERC desprès dels tripartis, però ara sembla que s'hi veu un nou aire. Esperem que no ens decepcionin.

+
0

-
1
Respecte per CatalunyaMuntsa, 11/11/2011 a les 13:23
Estimo Catalunya! em vaig educar en una família on el meu pare era convergent i del barça i la meva mare (filla d'immigrants de Castella, molt treballadors i bona gent) era del PP i del espanyol. Als dos estimava molt, però al meu pare l'admirava per la seva manera de veure les coses, una persona molt equilibrada. Per això ara sóc convergent i del barça. Jo també vull la independència per a Catalunya, però erc amb la qual comparteixo alguns desitjos, m'ha demostrat que quan co · gobernavan a Catalunya més aviat ho van fer bastant malament i no es van fer respectar. Per això tinc molt clar que votaré a convergència, perque estic segura que faran el millor en la mesura del factible per a Catalunya.

+
1

-
0
SENCILLAMENTAnònim, 11/11/2011 a les 12:16
Sempre hi ha algú que RENEGA de s´ha mare....però OI que es REPUGNANT? encara que la MARE sigui adoptiva.....el dia 20 que TOTS VOTEN A FAVOR DE LA MARE ! ! i que diguen que ells i s´ha mare VOLEN SER LLIURES QUE S´HAN CANSAT DE L´ESCLAVITUT!!! que per uns dies les POLTRONES poden descansar.....

+
9

-
7
votaràs pacte fiscalGuillem, 11/11/2011 a les 02:04
Prefereixo que tingui escons ERC que CiU. Ara bé, cal deixar clau que el programa d'Esquerra per aquestes eleccions no és la independència, sinó un pacte fiscal que el senyor Bosch ha titllat d'aposta perdedora.

+
16

-
8
InocentsAnònim, 10/11/2011 a les 23:16
Com poden demanar votar nul amb una estelada en el sobre i pensar que això ajudara a Catalunya. Els del color blau això se'ls hi enfot.

+
7

-
18
Doncs jo noAnònim, 10/11/2011 a les 18:13
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Doncs jo no votaré independència, i no per falta de ganes: em fa peresa (per no dir angúnies) votar ERC, RCat i tota aquesta fauna.

+
9

-
17
vot NulS.Arderiu, 10/11/2011 a les 10:56
Per mi aquestes eleccions no son les del meu pais i per aixó posare una butlleta que possi:
"20-N: Vota Catalunya Independent"
La independencia de Catalunya no l'aconseguirem des del parlament de Madrid, pero tal com dius, la única opció de partit pro-independentista es ERC-RCat-CatSI

+
9

-
15
Garantia de CredibilitatAgustí, 10/11/2011 a les 10:28
" Bosch i la seva gent mereixen un vot de confiança per portar a Madrid el discurs de la Consulta. De l’entramat social al polític,que ja toca."....- Bé Sr. Finestra, i tu et mereixes un vot de confiança..i jo, però tingues present que si a les les urnes apareixen més de 20.000 estelades no serà per tenir menys credibilitat que vosté...i el seu discurs més de CyU que d´esquerres...Per tant, com que encara ens creiem que es veritat aixó de la democràcia, serà tant respectable el teu vot com el meu. L´única diferència és que el meu vot no formarà part de cap farsa apanyada per recolocar dinosaures de la política caduca, en una cadireta. En aquest joc, jo no jugo. Voldria fer-te una pregunteta fàcil: Si tu no la saps respondre, et pregaria que la consultèssis, ja que hi estic interessat:- Amb quins diners ERC financía aquest simulacre disfressat de campanya???

+
20

-
8
El meu vot també per ERCel partit que molesta més l' stablishment, 10/11/2011 a les 09:53
Jo votaré ERC. Ja en tinc prou de xerraires sense escrúpols. La no-presència al "debat" de TVE em va fer acabar de decidir.

+
11

-
14
INDEPENDENTISTES? nomès de paraula.Arnau Estanyol, 10/11/2011 a les 08:56
No dubto de la sinceritat de Reagrupament, perquè hi votat aquest partit des de la seva fundació per la seva coherència. (fins avui) Del que dubto es d'Esquerra. Recordeu que RCat va sortir d'Esquerra perquè aquest últim partit es va oblidar de la independència per abraçar el socialisme espanyol del PSC. Doncs be: de tots els dirigents d'Esquerra que van preferir el socialisme espanyol i administrar una autonomia maltractada com es la catalana a treballar coherentment per la independència NO HA DIMITIT NINGUN. Encara manen els mateixos que han enfonsat aquest partit i que d'independentistes tenen ben poc, per no dir gens. Què farà un independentista a Madrid?. Convèncer als espanyols perquè tinguin la gràcia de concedir-nos la llibertat?. O rebre diners pels llocs que puguin ocupar al Congrés?

+
20

-
0
From USAAnònim, 10/11/2011 a les 04:12
Any coward can fight a battle when he's sure of winning; but give me the man who has pluck to fight when he's sure of losing. -George Eliot, 1819-1880-
Qualsevol cobard pot lluitar una batalla quan ell és segur de guanyar; però donem un home què esculleix lluitar quan ell és segur de perdre.
Fins ara, tots els homes i dones independentistes som perdedors i amb nosaltres la que més, Catalunya.

+
30

-
12
Jo tambéXandri, 09/11/2011 a les 21:12
Gràcies per comprometreu-vos. Jo també votaré ERC.
Visca la Terra! Visca l'Esquerra!

+
35

-
0
Concentració.Miquel, 09/11/2011 a les 20:55
Fa massa anys que els catalans patim aquest govern deslleial en vers al poble català i ara en Duran ens vol dur cap un camp de concentració.
Independència!

+
20

-
21
Molt poc democràticAnònim, 09/11/2011 a les 19:41
Els d´ERC censuren els comentaris dels que no creuen que aquestes eleccions s´hagi d´anar a votar. Jo fins ara no he censurat els comentaris que animaven a votar ERC perque els considerava legítims (encara que inútils).

+
14

-
16
Eleccions històriquesAnònim, 09/11/2011 a les 19:39
Les properes generals seran unes eleccions històriques. Per privera vegada des de la democràcia l´enorme graner de vots d´Andalusia votarà el mateix que les zones que tradicionalment voten al PP. Això suposarà un tsunami de vot PP que desplaçarà l´habitual equilibri entre PP i PSOE i convertirà en testimonials els vots dels catalans i dels bascos, a qui no es necessitarà per a res. Realment s´ha de ser molt ingenu per reclamar el vot dient que van a marcar la diferència quant mai el vot dels catalans havia importat tant poc com ara. Perque us feu una idea: si aquestes eleccions TOTS els catalans votessin el mateix partit (ERC o CiU) els seus diputats tampoc serien necessaris per a res perque el PP obtindrà una majoria absoluta enorme. CiU i ERC ens enganyen. La independència la obtindrem al parlament de Catalunya, i no a les generals de Madrid.

+
10

-
17
Als comissaris polítics que han amagat el comentari de les 16:41Xavier, 09/11/2011 a les 19:37
El meu comentari de les 16:41, que per error ha estat enviat sense títol, sosté què ERC, Reagrupament i Solidaritat no volen la independència del país. Per demostrar-ho, descriu com podrien contribuir a l'alliberament nacional des dels municipis que governen i com es neguen a fer-ho. Per acabar, sosté que solament els electors de les consultes populars a favor de la idenpendència, amb candidatures locals per guanyar les eleccions locals del 2015, podran destinar l'IVA recaptat als municipis a les nostres necessitats en comptes de transferir-lo a Espanya. Els partits mai no tindran el coratge de fer-ho. La regeneració de la política l'haurem de fer els electors!

+
12

-
16
No es vota la independènciaAnònim, 09/11/2011 a les 19:33
Es vota a candidats a diputat al congreso español de diputados. Una cosa ben diferent. Ara que hi ha partits que necessiten els diners que representen aquests diputats com l´aire que respiren, i per això enganyen al poble dient que votar diputats a Madrid és votar independència.

+
6

-
15
De tots els gustosOpinions, 09/11/2011 a les 18:08
Com bé diu en Miquel "no són declaracions DCat". És una opinió personal que no compartim altres membres de DCat que optarem per altres opcions i sí, en canvi, vam anar amb ERC i RCat a les municipals.
Ara no ho farem per motius obvis, un d'ells que el programa no és independentista. Altres que la nostra llengua no serà usada pels diputats electes. Un exemple avui mateix: els vots d'ERC de fa 4 anys serviran per a que al debat a 5 IU tingui representació i ERC no.
Quan les coses es fan malament surten malament.
Tot plegat demostra la pluralitat de DCat. És la seva força.

+
25

-
42
ImpossibleAnònim, 09/11/2011 a les 17:00
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
En aquestes eleccions és impossible votar independència perque:
1) Cap partit ho presenta en el seu programa, n´hi ha que aposten per l´espanyolisme centralista i altres que volen renegociar el finançament de l´autonomia (no crec que se´n surtin).
2) En el cas de que algun partit es presentés proposant la independència segurament perdria, perque es presenta a Espanya i els catalans no passarem de ser una minoria insignificant, encara més aquesta vegada quan Andalusia votarà en massa PP i els vots catalans i bascos esdevindran irrellevants.
3) Si l´objectiu és la independència les eleccions que s´ha de guanyar són les del parlament de Catalunya i després proclamar la independència en aquesta càmara.
Això si, trobo molt bé que un membre d´ERC voti ERC (de qué viurien si no?), però trobo malament que es vulgui enganyar els catalans venent gat per llebre.

+
24

-
44
Vols dir?Anònim, 09/11/2011 a les 16:42
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Crec que dir que votar ERC és votar independència és d'ilusos. Però en fi, bona sort!!

+
20

-
40
XavierAnònim, 09/11/2011 a les 16:41
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Si ERC i Reagrupament volguessin la independència del país, el 15 d'octubre s'haurien negat a pagar als espanyols l'IVA que han recaptat per serveis de caràcter econòmic als municipis on governen. Però han transferit l'IVA a Espanya, igual que la Solidaritat. Exciten el patriotisme dels catalans per obtenir vots i després ajuden els espanyols a robar-nos. I si arriben al Congrés d'Espanya, parlaran en espanyol. No faran pas el gran merder diari fins que els deixin parlar en català, com els negres d'Alabama fins que els varen permetre de seure al davant de l'autobús. La independència l'haurem de fer els electors de les consultes populars, amb candidatures municipi a municipi, disposades a usar l'IVA per fer polítiques socials en comptes de transferències a Espanya.

+
46

-
4
El meu motiuAnònim, 09/11/2011 a les 16:08
El motiu pel qual votaré independència es el meu desig per la normalització del català.
Visca Catalunya Lliure.

+
50

-
7
El millor article que llegitAnònim, 09/11/2011 a les 15:57
La raó per la qual votaré independència es el meu desig per la normalització del català.
La nostra llengua encara avui pateix les conseqüències de massa anys de dictadura.
Visca Catalunya Lliure!

+
6

-
48
votsAnònim, 09/11/2011 a les 15:32
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Doncs jo, que també soc independentista, votaré a la PxC, per raons absolutament obvies.

+
17

-
6
http://virreiduran.wordpress.comNo, 09/11/2011 a les 15:26
Els radicals és millor que no voteu aquest día, més percentatge per a mí!

+
21

-
48
QUINS PEBROTSAnònim, 09/11/2011 a les 15:11
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Clar que ERC és l'ùnic partit independentista que es presenta, ja es van cuidar de que no prosperes una veritable coalició de tots els independentistes. hi ha quatre jerifaltes a ERC que volen continuar remenan les cireres i no volen que ningú els hi foti. Sempre han estat un partit independentista, pero mai no han fet res a madrid, ni tant sols parlar la nostra llengua. Jo no votaré a cap, a veure si axí, un altre cop unim a tots.

+
65

-
12
IndependentisteMontse Benito Piedrafita, 09/11/2011 a les 15:06
Absolutament d'acord amb tot, sempre he estat d'ERC excepte les derreres eleccions que vaig votar "solidaritat catalana per l'idependència", pero aquestes eleccions vorate ERC-REAGRUPAMENT-CATALUNYA SI perque es l'unic vot independentiste i perque m'agraden els seus nous liders. Sis plau no ens decebeu un altre cop. ¡VISCA CATALUNYA!

+
36

-
4
Jo tambéjordir, 09/11/2011 a les 14:54

+
18

-
7
Mentrestant no arriba la llibertatReagrupat, 09/11/2011 a les 14:18
Sembla que disfrutis matant mosques a canonades. Com ens deia -segurament encara ho diu - la Bíblia qui estigui net de culpa tiri la pedra. Jo també, amb el nas tapat tot val dir-ho, votaré l'opció independentista mentre espero el fracaç del "concert" no pas un ALTRE PACTE.

+
9

-
32
no són declaracions dcatMiquel, 09/11/2011 a les 13:53
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
El senyor Finestres pot treballar o no per erc, jo no ho sabia fins ara..., però sembla que parla com a articulista i no com dcat. El president laporta no ha fet cap declaració donant suport a l'Alfred Bosch i l'Arqué que no sé quin càrrec té a dcat però és la n:2 del partit, i a més ha treballat més d'un any amb l'Alfred amb el referèndum a barcelona, tampoc ha fet cap declaració, que jo hagi llegit. No està bé barrejar tècnics i gent dels equips de suport amb les figures polítiques, opinions personals, com diu l'autor a l'inici, amb posicionaments de partit. Jo sóc simpatitzant de dcat pel Jan i no aniré a votar, no legitimaré unes Corts que ens ofeguen i on no hi farem res, mireu ciu, què hi ha aconseguit allà? res, millor que vegin que passem d'ells, o en tot cas estelada.

+
43

-
8
Petita discrepància.petrus, 09/11/2011 a les 13:43
Jo no voto ERC. Voto altres opcions independentistes.
Tots s'equivoquen. ERC moltes vegades i aquestes opcions també.
Ara votaré ERC. Tot i els seue defectes, és millor que no votar.
Sobre CiU discrepo, Jordi, en que no la votaràs perquè hi ha en Duran. Encara que no hi fos, CiU és unionista i poruca. Extremadament poruca. No farà res que pugui molestar gaire a Espanya. CiU és la millor garantia que Catalunya seguirà sotmesa a Espanya.
Amb Duran o sense.

+
43

-
7
I tant!Núria, 09/11/2011 a les 13:33
Tens tota la raó, Finestres.

+
14

-
29
Ara ho entenccqf, 09/11/2011 a les 13:31
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Agraeixo a Pilo haver-me dit qui és aquest home. Ara ho entenc tot.
Per començar, algú que diu que el vot nul no li sembla seriós, doncs no em mereix respecte. ¿Qui és ell per desqualificar aquesta opció? Sembla més aviat que estigui molest per l'èxit que està tenint això de votar amb una estelada.
I sobre que la seva independència és la del cap de llista Esquerra, i tenint en compte aquesta menció de l'algun dia, em fan veure clar que no veu l'estat propi, que és l'únic que importa, com un objectiu a curt termini.
Així que tal com ho veig, i amb aquesta proposta de la independència fiscal, Esquerra continua amb el seu independentisme gradual que tots sabem, amb l'experiència del darrer estatut, que està destinat a fracassar.
No tenim res a fer a Madrid, on no ens la donaran la independència, ni tant sols la fiscal.
L'únic important és disposar a la propera legislatura catalana de suficients diputats independentistes com per convertir-nos en un estat independent. I res de passos intermitgs que només serveixen per distreure el personal.

+
46

-
10
BrillantAnònim, 09/11/2011 a les 13:26
És cert que s'agraeix moltíssim llegir raonaments tant clars i contundents com aquests, per decomptat que són els mateixos motius pels quals jo també votaré la coalició de la República del SI.
Llàstima que els seguidors de SI i la CUP no ho tinguin igual de clar, junts hauriem sumat moltíssim.
Salut i Independència!!
//*//

+
29

-
55
Esguerro en caiguda lliure i absoluta...Analista, 09/11/2011 a les 13:04
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Aquest Finestres és de Democràcia Catalana i assessor d'en Laporta. La veritat, el que pugui fer aquest senyor amb el seu humil vot ja està clar. Jo, també amb el meu humil vot, votaré estelada perquè no me'n refio de cap d'aquests estirabots, i sovint capsigranys, d'Esguerro que defensaran tot el defensable, però la independència quedarà al calaix de les maniobres d'en Puigcercós, Ridao i altres "eminències grises" que encara mouen els fils de debò d'aquest partit.
Ho sento, però el problema que té l'independentisme és de credibilitat i de líders. No col·laboraré amb el meu vot a donar força a una cosa (Esquerra) que ni hi crec ni em dóna cap mena de credibilitat. I no seré pas l'únic, afortunadament, que actuarà amb el mateix criteri.
VISCA CATALUNYA LLIURE!!*!!

+
65

-
19
Votem-los i guanyaremJoan Corcoy, 09/11/2011 a les 12:57
Magnific article i jo diria també que, si tots els que volem la Independència els votem, serà la llista guanyadora a Catalunya, d'altre manera farem el ridícul devant espanya i tot el mon.
Visca Catalunya lliure.

+
61

-
8
un unionista sempre vota Anònim, 09/11/2011 a les 12:52
PP-CIU o PSOE. força ERC-CATALUNYA,SI..!!

+
55

-
16
ERC-Catalunya,SI.es la opció.Maria M, 09/11/2011 a les 12:51
Per votar independència caldrà primer que a Catalunya la majoria social i política sigui independentista. Malauradament ara per ara a Catalunya els unionistes son majoria total. Per tan es ben cert que aquesta opció ara només passa per enfortir i eixamplar la opció política que defensa la independència de Catalunya i aquesta opció política ara no es cap altra i a aquestes eleccions que votar pels candidats i candidates de ERC. Antònia

+
37

-
5
Jo tambéjordir, 09/11/2011 a les 12:29

+
58

-
9
Comentari 07.58JCC, 09/11/2011 a les 12:20
Per a mi, la notícia no és el que voti el Sr. Finestres. El què trobo important és el seu raonament. Si volem una patria lliure hem de ser consequents amb el nostre vot, i en aquestes eleccions, la única opció independetista és ERC-REAGRUPAMENT-CATALUNYA SI, amb totes les mancances i imperfeccions que hi pogueu trobar. Les altres opcions són més dependència, autonomisme i espoli. Malgrat que CIU posi de forma estratègica dues estelades als seus actes, votar Duran Lleida és votar espanyolisme. L'abstenció, el vot nul amb estelades o amb estampetes de Sant Pancràs, ja sabem qui beneficia.

+
50

-
13
i aqui votem si no ?Gonçal p. d. , 09/11/2011 a les 11:59
El meu lema, seria: CATALUNYA,téstimo.
Lúnic partit verdaderament catalá es ERC,els altres son sucedanis dels grans partits espanyols, i, jo, no penso donar-los ni el bon dia.

+
59

-
14
D'acordRadicalment català, 09/11/2011 a les 11:57
Absolutament d'acord amb aquest article i amb tot el seu contingut; personalment soc de "solidaritat catalana per l'idependència", suposo i espero no ser l'únic que votaré ERC. !!Visca Catalunya!!

+
53

-
12
ser catalá es mésmariona v. c. , 09/11/2011 a les 11:54
Per moltes raons, la mes maca es que estimo Catalunya, jo també votaré ERC.

+
20

-
41
Un treballador d'ERC demana el vot per ERC, qüestió de supervivènciaToni, 09/11/2011 a les 11:51
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Moolt bona Pilo, molt bona! Sr Finestres, em sembla perfecte que demani el vot per ERC però no em sembla bé, que abans de demanar això no deixi clar que vostè treballa per a ERC com a assessor de comunicació del grup municipal d'ERC al ajuntament del cap i casal.

+
1

-
12
JA M´HAS FOTUT ! !Anònim, 09/11/2011 a les 11:50
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Aquest Eduard viu mol atrassat el pobre....---TOTS els que voleu castigar a
aquests Politics que sols han mirat per les seves POLTRONES...i que NO
VOLEU ser CULPABLES d´aquesta REPUGNANT i CATASTROFICA, que
ens han posat els MULTIMILIONARIS, que VOLEU que s´acabe lo més
aviat millor, NO TENIU altre remei que PENDRELS el PODER o sigui la
INDEPENDENCIA...implantar el SOCIALISME (no el SOCIOLISTO) que
encara NO s´ha estrenat a cap lloc del MON,---hi sence necessitat de
REVOLUCIONS SANTGRANTES, amb els NOSTRES VOTS seria
suficient, si VOLEU MES DEL QUE TENIM ja ho sabeu com sempre a
donar-los el VOT a ells. JO D´AQUESTA MERDA QUE MOLS MINGEN
NO SOC CULPABLE JA VAIG VOTAR I N D E P E N D E N C I A ! ! !

+
53

-
8
Plenament d'acord.Carles Viñals Casado, 09/11/2011 a les 10:29
I encara més: Deixant de banda el què els diputats d' ERC-Rcat-Catalunya Sí puguin aconseguir a Madrid -i encara que no aconseguíssin res- ens cal fer visible la força de l'independentisme als ulls d'Espanya, d'Europa, del món i, sobretot, als nostres propis ulls. Cal que comencem a saber d'una puta vegada quants som, de l'única manera possible, que és comptabilitzant els vots dels qui volem la independència. Centenars de milers de vots parlaràn irrefutablement de la voluntat del nostre poble. Els mateixos vots, amagats de mil i una formes, no faràn altra cosa que esborrar-la. Pensem-ho.

+
30

-
24
Les nostres eleccions?Kevin, 09/11/2011 a les 10:21
"Les eleccions al Congrés no són perfectes ni són les nostres, ben cert, però rebentar-les encara les fa menys perfectes i menys nostres"
No és precisament això? No és precisament que volem que aquestes eleccions de la pseudodemocràcia espanyola i del bipartidisme siguin menys nostres?
Per altra banda, si ets assessor d'ERC al cap i casal de Barcelona, és normal que vulguis votar la opció semi-independentista no unitària.

+
31

-
53
Un assessor d'ERC vota ERCPILO, 09/11/2011 a les 07:58
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
És lògic que l'assessor de comunicació del grup municipal d'ERC a l'Ajuntament de Barcelona voti ERC. No hi veig la notícia Finestres !

+
62

-
14
Jo tambéPitu, 09/11/2011 a les 07:12
Totalment d'acord. Jo i els del meu entorn catalanista pensem fer el mateix.

+
71

-
14
Ben ditQueralt, 09/11/2011 a les 06:27
Totalment d'acord, el 20N s'ha de votar independència! Visca Catalunya lliure!!!!!

+
69

-
13
Felicitats !Santi Vidal, 09/11/2011 a les 03:57
Un gran article Jordi. Felicitats !

+
72

-
11
Quin descansPassi-ho bé!, 09/11/2011 a les 03:02
Oh!, quin descans llegir això enmig de tanta crispació com porto llegint des de fa temps.
Demano, per favor, i com a digna contenció, que almenys en aquest article ens sapiguem estar d'emprenyar-nos entre nosaltres.

+
80

-
21
Totalment d'acordpatriota, 09/11/2011 a les 01:36
Per moltes d'aquestes raons i encara més jo també Votaré la coalició ERC-Rcat-Catalunya Sí
Visca la terra Lliure!!!!!