COMENTARIS

+
0

-
0
ICOMENTARIO IMPARCIAL, 15/03/2012 a les 22:13
al final sabemos de que cojea el sr.Carol, es un amigo de los judios que junto con los EE.UU. y Europa occidental intentan dominar el mundo y exparciendo guerras pot todo el mundo vease LIBIA,SIRIA,IRAK,Agfasnistan,y proximamente en IRAN.

+
0

-
0
Esquerra realAnònim, 08/08/2011 a les 17:21
Senyor Carod, pel que sembla vostè no està prou informat perquè gran part de l'esquerra Sí que ha condemnat aquest genocidi. Li prego que no utilitzi la tècnica de llençar merda a l'esquerra real (de la qual crec que vostè mai va pertanyer) per justificar el seu gir dretà per trobar el camí que va fer la seva antiga companya Rahola. Li veurem d'aquí a poc a alguns canals de TV de la caverna mediàtica catalana o espanyola posicionant-se a favor dels sionistes??. Jo aposto que sí. Per cert, no giri massa cap a la dreta que potser la inminent caiguda del seu apreciat sistema capitalista li agafa amb el peu canviat i tindrà que canviar de careta de nou. Salutacions cordials!

+
0

-
1
HipòcritaAnònim, 04/08/2011 a les 22:49
Quan el Sr. Carod-Rovira era vice-president del Sr. Montilla tenia sota les seves ordres el Sr. David Minoves qui com a Director General de Cooperació Internacional es dedicava a donar tot el suport que podia als àrabs de Hamas. Ja saben, aquella organització de germanes de la caritat que redimirà els pobres palestins de la tirania d'Israel. El Sr. Carod-Rovira té moltes coses a callar en aquest tema, i en tants altres.

+
4

-
1
Benvolgut vicepresidentXandri, 04/08/2011 a les 17:16
Home, vós com jo som d'esquerra (àdhuc d'Esquerra RC) i som en aquest univers, per tant el silenci de l'esquerra universal no és absolut. Mirem de no caure en el tòpic, les dictadures que es pretenen d'esquerres també les critiquem els d'esquerres: per dictadures.
A mi m'agradaria intervenir en més de la meitat dels països del món, començant per Síria, passant per Somàlia i acabant a la Xina popular. I també a Catalunya. Però miri només arribo per fer un donatiu a Caritas i escrire cartes al director.

+
3

-
1
... Anònim, 04/08/2011 a les 14:42
Probablement enfonsarien la barqueta a canonades.

+
4

-
0
La matança de Hama de 1982...Anònim, 04/08/2011 a les 14:07
...va produir entre vint mil i quaranta-cinc mil morts, no pas mil.

+
2

-
3
sí, peròAnònim, 04/08/2011 a les 13:07
Tens raó, però no tota. El 3 de juliol, i organitzada per la plataforma aturem la guerra, es va fer una mani en solidaritat amb el poble sirià. Amb poc ressò i poca gent, és cert, però amb la participació de gent que també es manifesta contra la situació dels palestins o dels saharauis.

+
0

-
3
Ni rioja ni oli andalusAnònim, 04/08/2011 a les 13:05
Ai, ai, senyor Carod. Ja no se'n recorda quan el sr. Saura (republica i socialista) apallissava estudiants?. Ho dic perque voste callava com un mort. De qui era aprenent el Sr Saura?, de l'oncle Josep?.

+
6

-
0
Les dues varesJosep Brâut, 04/08/2011 a les 11:16
Efectivament, hi ha dues vares per a mesurar els crims.

+
12

-
1
Esquerra nacional només anti Israel i només anti USAPere Alzina, 04/08/2011 a les 09:56
Bon article! És així i és fàcil de demostrar: a l'esquerra "nacional" no els importa gens ni els morts ni les tortures. Només els importa si darrera d'ells hi ha americans o jueus israelians. Proves? A cabassos: 1000 morts a Síria no provoquen cap manifestació a Bcn, 500 assassinats a Iran tampoc, 3000 executats a la Xina tampoc o 1.000.000 de morts als Grans Llacs tampoc. Ara bé, 1 noi mort -que no desitjo- a la frontera de la Palestina àrab amb la jueva i...editorials, portades, proclames, manifestacions...Molt lamentable per qui té el sentit de la ponderació en la rèplica i quatre dits de front i no fa les coses només amb l'estómac...

+
22

-
6
I si la matança l'hagués fet Israel?Jordi C, 04/08/2011 a les 01:09
No la veurem, aquesta 'flotilla', senyor Carod, perquè l'esquerra occidental, i la catalana en particular, tolera sense problemes l'abús, la dictadura i fins i tot la matança en els països àrabs. Si una cosa així l'hagués fet Israel, ara mateix hi hauria inflamadíssims parlaments de condemna al "pèrfid sionisme criminal que atropella pobles amb el vist-i-plau de l'imperialisme nord-americà". Però com això no ho han fet israelians, sinó sirians, doncs no passa res. No descartem que surti algú dient que "aquestes matances són coses pròpies de la seva cultura i les hem de respectar; qui ens creiem que som, els occidentals, per intervenir en les seves tradicions?". Fins aquests extrems arriba, de vegades, el disbarat a casa nostra. La vida és molt senzilla quan tot el que has de fer és seguir una sèrie de consignes.

+
2

-
13
Mala feJoan, 04/08/2011 a les 01:07
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Totalment d'acord amb l'article fins al darrer "punt i seguit". Tothom té dret a ser amic de qui vulgui, però l'ultima frase està carregada de mala fe. A més a més, citar Bernard Henry-Levi, un dels pocs intel.lectuals francesos que pot visitar (car protegit per les forces d'ocupacio) els territoris ocupas per Israel no és pas una prova d'objectivitat.
De vegades trobo que els pro-sionistes son més papistes que el papa, també a casa nostra.

+
4

-
3
Socialisme RealAnònim, 04/08/2011 a les 00:44
No cal que miris als sonats de les ONGs, mira als Kabracho, Montilla, Serafini i companyia, que ja que l'Assad es socialista, fins i tot sortiran a riure-li les gracies.