COMENTARIS

+
2

-
0
ComentarisElena Crespi, 27/06/2011 a les 10:40
Primer de tot, agrair els vostres comentaris. Sempre és meravellós veure que algú et llegeix i que algunes opinions les compartim i que d'altres es poden discutir i parlar.
Sempre hauríem d'intentar parlar de les coses d'una manera clara i planera, i més si parlem de temes que han estat tan tabú com l'homosexualitat i que, en realitat, no es mereixerien estar tan prohibits. Però encara ho estan, malgrat tot.
Com dieu, encara hi ha moltes persones que no toleren l'homosexualitat (com si això fos quelcom que s'hagués de tolerar).
Josep_7491, m'ha agradat el teu comentari. Això vol dir que hi ha, possiblement, una evolució en el pensament generalitzat. Però potser sí que faltaria un pas més com diu el company que comenta posteriorment i que fa referència al teu comentari... cal que no ens molesti algú? el mateix plantejament te'l podríem fer pels heterosexuals? oi que no ens plantegem si els heteros ens molesten? doncs el mateix hauria de ser amb els homosexuals i bisexuals i transsexuals.
I estic d'acord amb el principi de la vida i la substistència... però crec qu een cap moment està en perill. A més, qualsevol orientació sexual segueix, bàsicament, el principi de l'amor que també és bàsic.
I finalment, confirmar el que diu l'anònima que fa el comentari final i que també comenta sobre en Josep i el company següent.
Gràcies a tots i a totes per les vostres aportacions i estaré contenta de que seguiu llegint allò que escrigui.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio

+
7

-
0
Completament d'acordAnònima, 23/06/2011 a les 09:14
Estic completament d'acord amb l'anònim que qüestina la comprensió del company Josep_7491.
I com molt bé diu l'Elena en l'article, els heteros, els homos i els bi som persones i això de que "no em molesten" sona més a prejudici (tot i que em bona voluntat) però nod eixa de ser això... un prejudici.
Sembla, molt sovint, que els heteros (sobretot els homes) tenen certa por de que algú del col·lectiu homo els hi faci "propostes"... i si no en fan, llavors passen a la categoria de "no em molesten".
El col·lectiu femení, solem rebre moltes propostes d'homes hetero i no per això ens molesten o ens deixen de molestar (a no ser que sigui un autèntic "buitre, és clar...)
A part d'això, comentar que estic completament d'acord amb l'article!
Gràcies!

+
1

-
0
Homo erectusAntònim, 22/06/2011 a les 15:26
En medis rurals i naturals la fertilitat es molt important. És el principi de la vida i de la subsistencia.

+
8

-
0
Pel comprensiuAnònim, 22/06/2011 a les 14:09
Se t'acudiria dir mai "els heterosexuals no em molesten, mentre no es fiquin amb mi"? Jo també sóc hetero, però no valoro les opcions sexuals per si "es fiquen amb mi" o no. De fet, el teu comentari, encara que disfressat d'amabilitat, no deixa de ser discriminatori. Començant pel títol. "Comprensiu"? Què vols dir, que tu "els comprens", pobrissons?

+
2

-
2
ComprensiuJosep_7491, 21/06/2011 a les 22:44
La sexualitat és cosa de dos. Jo soc heterosexual, però els homosexuals no em molesten ,mentre no es fiquin amb mi. No he rebut mai cap proposta per part de cap d'aquest col·lectiu. Si mai ho faig, la meva resposta serà, naturalment, negativa, pero a menys que hi hagi insistència desmesurada, no prendrè cap mesura en contra. Viu i deixa viure, si no et molesten, és clar.

+
14

-
0
Des de Barcelona...Anònim, 21/06/2011 a les 14:31
Totalment d'acord, moltíssima gent que coneixem no tolera l'homosexualitat, i com bé dius, en zones més rurals i no tan rurals l'homosexualitat no es viu amb normalitat. I el pitjor d'això és que darrere de l'etiqueta "és gay" hi ha una persona que potser no caldria que ningú l'etiquetés de res, simplement estima a una altre persona indiferentment del sexe que tingui...
Et llegeixo sempre! però avui t'escric també!!! :)

+
14

-
1
enhorabonaAnònim, 21/06/2011 a les 13:26
Vull felicitar a l' autora de l ' article ,per la manera clara i planera que parla de la homosexualitat , tan de bo ajudi a la gent a compendre millor , i tracti amb més respecte als homosexuals.
Continua amb aquests articles tan enriquidors