COMENTARIS

+
1

-
0
Calla Marta, callaAnònim, 18/06/2011 a les 10:52
Xandri, et repto a que ho facis, corre.
Sou tots: Nació Digital (=Libertad Digital, pero igual igual), El Periodico, TV3, TVE (per cert, no et fa certa "angunia" Marta treballar-hi a les entranyes del poder ocupador?), LV, Mundo, ABC, una maleida caverna mediatica, esteu cagats perque s'ha acabat el bròquil, que viviu del "cuentu" tots a base de no produir i de vendre fum. Foteu-vos a buscar feina, gànduls polítics i perioistes, no serviu per es,més que per tergiversar la realitat.

+
2

-
1
Demòcrates de veritatXandri , 15/06/2011 a les 21:47
Ens hauriem de contramanifestar amb fermesa, decisió i disciplina, en defensa del Parlament de Catalunya i aprofitar l'avinentesa per proclamar la independència.
Diuen que Ynestrillas és amb els indignados. I que la autodenominada assamblea de plaça de Catalunya envia representants a rendir vassallatge a la Porca del Sol.

+
2

-
0
tuf...peret2, 15/06/2011 a les 17:49
Perqué em fa tuf de "lerrouxisme"?
Aquell que defensava "las clases populares", i s'acabava anant a garrotades contra les "clases"...
Amb el vist i plau, sinó ordres del mateix Lerroux...
Que era un dels més anticatalans coneguts fins ara...
Que hi fan ultres franquistes aquí ?...

+
2

-
0
En respostaRamon P, 15/06/2011 a les 15:59
Pots estar més d'acord o en més desacord amb les decisions preses en el parlament però si de veritat creuen en la democràcia (el poder del poble) l'han d'exercir amb les eines que es posen a l'abast: les urnes i les llistes electorals; Si creuen que cap llista els representa que es conformin en alternativa, que donin alternatives. El "No ens representeu, fora!", esdevé (i més avui amb les accions indignes i les agressions) com la del nen malcriat que crida "I tu més!".

+
1

-
10
O no es para tanto...Anon, 15/06/2011 a les 09:48
Es una forma de verlo, pero también podemos interpretar que esa gente de ahí fuera es la que se abstuvo o votó en blanco/nulo y que no tiene representación en el parlamento, y no por ello quieren quedarse aislados o apartados del "juego democrático".
O alomejor están ahí para recordar a sus "votados" que lo que están defendiendo en ese parlamento no es lo que ellos votaron, porque, ¿quién juzga a un político por no cumplir su programa electoral?