COMENTARIS

+
0

-
0
vergonyaAnònim, 02/05/2011 a les 00:23
el madriz fa vergonya i escanya també.

+
0

-
0
Gran paísAnònim, 29/04/2011 a les 17:24
Si som un petit país, anys fa que varem ser pero mes grands pero la nostra disort ha estat tenir de veins a dos taurons amb els mateixos idearis i objectius, quasi sempre enfrontats i barallats amb nosaltres al mig, pero units per " lo universal" "la grandeur" "Una grande y libre" etc, aquest ha estat el nostre unic pecat
antoni

+
1

-
1
Espanya serà un país petitAnònim, 28/04/2011 a les 20:09
Espero que en les properes dècades Espanya, un cop assolida la plena balcanització del seu territori, esdevingui un país petit. ja porta més de dues centuries perdent pes l'imperi espanyol arreu del món. Esperem que en els propers anys, moltes CC.AA actuals esdevinguin estats independents de la nació colonialista castellana

+
4

-
1
No és petitGallard, 28/04/2011 a les 13:59
Catalunya no és un país petit, a escala europea és un país mitjà, com la majoria d'estats europeus: Holanda, Txèquia, Lituània, Irlanda, Dinamarca, Eslovaquia, Eslovènia, Grècia, Suïssa, Àustria... els casos d'estats mastodontics com Espanya o França no són els habituals ni amb qui ens hem de comparar.

+
4

-
2
Catalunya no és un país petit.Anònim, 28/04/2011 a les 13:34
Catalunya no és un país petit. té 70.000 km2 i 14 milions d'habitants

+
8

-
0
un de tans,,,japt, 28/04/2011 a les 12:42
....m'agrada l'article...estic d'acord amb quasi tot...i felicitar-vos a tu, al ricard torquemada,ramon besa, pere escobar,antoni basas...per l'esperit guanyador que tota la setmana al programa de la nit a catalunya radio, anareu diguen veritats com un temple...no estic d'acord amb el doble paper del siro, ara si , ara no....i personalment opino que el sandro es deixi de tanta serietat i foti algun qu'altre cop de puny d'alt de la taula....per lo del doping,per lo dels partits comprats ,per lo d'UNICEF i altres merdes que el mou ahir va bomitar a la roda de prensa mes patetica que he escoltat mai....i que jo no he escoltat rectificar al floren.

+
7

-
1
No volem jugar a la lliga dels espanyolsAnònim, 28/04/2011 a les 12:27
Cal establir una nova lliga d'abast europeu, on hi intervinguin bons equips, i si alguns petits-grans estats PASSATS DE MODA TENEN ÍNFULES I N0 VOLEN PARTICIPAR-HI, PITJOR PER ELLS, ELS PETITS I MITJANS ESTATS JA ENS APANYAREM (SUÏSA, BENELUX, PORTUGAL, DINAMARCA, ETC.).

+
5

-
0
País petitLaura, 28/04/2011 a les 12:18
M\\\'encanta aquesta frase!!!\\\"El país és ben petit, però ens agrada així i n’estem orgullosíssims.\\\"

+
16

-
1
Em quedo amb aixòIvan.N, 28/04/2011 a les 09:45
El país és ben petit, però ens agrada així i n’estem orgullosíssims.

+
8

-
0
El Madrid està fatalAnònim, 28/04/2011 a les 09:38
Ja sabem que el Barça està passant per una etapa gloriosa, el seu esperit s'ha convertit en tocar i tocar i no ho deixa de fer mai, amb la pilota als peus i les convinacions curtes i ràpides...és molt gran... és així com m'agrada a mi (i a tots). Però el més sorprenent és que el Madrid, aquell equip imperial, aquell "rodillo" de la Saeta Blanca, aquella piconadora de la Quinta del Buitre, aquell futbol dels Zidane... HA DESAPAREGUT! I l'equip blanc està en mans d'un megalòman boig! Ha perdut el seny el sr. Mourinho! Recordem aquella peli: El Undimiento...Està desquiciat. Practica un futbol de P-4 i el més fort de tots és que alguns jugadors (els de més baix perfil intelectual) se'l creuen! Recordo una altra peli: La Ola... El bestidor madridista és un parvulari o què?... Tot plegat lamentable... Nosaltres a la nostra, a fer història en l'esport, a fer història amb uns valors genuins i ferms... No hi ha color...els blancs haurien d'anar de negre...sempre!

+
13

-
2
Visca Catalunya Lliure!Anònim, 28/04/2011 a les 00:25
Gran article! I a mes l'estic llegint amb intereconomia de fondo! Encara m'agrada mes ser català i no ser espanyol!
Si nomes la gent s'adonés que si ens independitzessim els hi fotriem els mateixos banys com a Estat!