COMENTARIS

+
3

-
0
RespostesL'autor, 05/07/2011 a les 10:21
Que el debat de l'avortament a Catalunya i a Europa estigui encara viu significa bàsicament que el problema no està resolt, tant per als que hi estan a favor com per als detractors. Cal continuar madurant l'opinió general que ha de portar a la protecció de la vida, sense la qual les nacions no tenen futur.
Qui vol una CAtalunya, una ESpanya, una Europa sense futur?

+
1

-
1
anticonceptiusAnònim, 05/05/2011 a les 22:54
Jo penso que l'Església tindria d'explicar més bé les coses. Diu no al aborto, i esta bé, peró també tindria de dir que és permés i no és pecat que als matrimonis, fassin servir métodes anticonceptius per evitar embarasos no dessitjats.

+
1

-
0
EndavantAnònim, 05/04/2011 a les 15:20
-marc, 04/04/2011 a les 14:11 algú no, Jesús va dir tot el que apuntes.
-I per el mossèn, només un apunt: entenc que millor esperar-se a tenir sexe a estar segur que es vol estar amb aquella persona, però la castedat NO és un valor en sí mateixa. L'abstinència serà reflexe d'autodomini, però l'absència d'una cosa és RES. Que es fa un mal ús del sexe, és evident. Però ho repeteixo, parlar de castedat és parlar des d'un punt de vista, al meu parer, equivocat. Però aquest és un altre exemple de les coses que no quadren de l'església catòlica. Un altre és que només hi ha un sum sacerdot, que és Jesús, i la resta, tots germans i germanes. I vostès tenen el papa, els cardenals, els bisbes, arquebisbes i no sé què més... I amb totes aquestes incoherències els catòlics fan més mal que bé a l'església, que no són vostès l'exèrcit de capellans, sinó tots els creients. En qualsevol cas, trobo molt bé que se li doni veu en aquest diari, segueixi sisplau escrivint el que pensa.

+
2

-
0
Parlar social o nacional?Anònim, 05/04/2011 a les 14:40
En loc de se plànher parlant socialament, ajudatz lo pople catalan a s'auto determinar per bastir un mond responsable et ben volent. Non criticatz vostre frairs de St. Hipolit, que volen justament lo ben entre tots.

+
1

-
2
repetit. quans assassins!gat escaldat, 05/04/2011 a les 13:57
I aquest algú és l'església, la salvadora de tantes vides i per això tant odiada per les esquerres assessines i pitjors que els camps d'extermini nazis.
I tots aquest mil·lers que han assassinat els seus fills, que no tenen consciència?

+
1

-
9
PROGRES PERSONES CORCADESCENSURA PURA DEL COMUNISME PODRIT, 05/04/2011 a les 10:53
CENSURA PURA DEL COMUNISME PODRIT QUE BUSCA LA MORAL MULTIPLE I S'ERIGEIX COM A MORALIFICADOR. QUINA PENA QUE FEU
SOCIATES, COMUNISTES I PROGRES DE MAMAR FACIL. SOU UNS COVARDS

+
2

-
10
SOCIETAT DEBIL = CAU DE PARASITS COMUNISTESLLASTIMA DE PAIS PODRIT DE COMUNISME, 05/04/2011 a les 10:51
No hi ha dret a criticar l'església per molts errors que hagi tingut. Al cap i a la fi, és l'unica institució que AJUDA a les persones sense rebre res a canvi. ELS QUE NO HO ENTENEU NI RESPECTEU ELS VALORS CRISTIANS QUE DEFENSA L'ESGLÉSIA SOU UNS POBRES DIABLES. DEMANAREU PERDO 1 MINUT ABANS DE MORIR ??? O VIUREU UNA VIDA MÉS SANA D'ACORD AMB LA BONDAT DE CRIST ??? Que il.lusos que sou.... SEMBLEU TAN FORTS I SOU TAN DÈBILS ...............

+
16

-
7
Morts per la religióAnònim, 04/04/2011 a les 23:35
Però de quina vida parleu, si per la religió catòlica es van cremar dones, es va torturar durant la Inquisició i es van fer croades,... Quina poca memòria històrica teniu.Com podeu donar lliçons de vida, després que en nom de la religió catòlica es van fer moltes matances.

+
7

-
0
Joan F. MiraAnònim, 04/04/2011 a les 21:11

+
13

-
9
mentiders i manipuladors..Anònim, 04/04/2011 a les 20:19
No cal ser un catòlic per saber que l'avortament no és una cosa positiva... però d'aqui a utilitzar això com un arma política en va tot n món, ekl catolicisme el que hauria de fer es dissoldre's ja d'una vegada, per mentiders i manipuladors...

+
11

-
9
PatèticMare, 04/04/2011 a les 20:17
Ara entenc perquè ja fa uns any renego de l'església com a institució! no sé com coi encara teniu aquesta mentalitat! L'avortament no té perquè ser un coi de pecat,hi ha casos de tot i no es pot ser tan extremista home!
Patètic!

+
14

-
7
Llibertat d'expresió si.No al Nacional-catolicisme.postfederalista, 04/04/2011 a les 18:37
En el votre club teniu dret a posar les regles que hi volgueu. Te dret a proclamar el vostre club la vostra doctrina peró no ens volgueu colar lleis vostres per la porta del darrera. No al nacional-catolicisme.

+
7

-
17
a dona parlant de coses de donesAnònim, 04/04/2011 a les 17:13
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Que vol dir segle XXI? Llibertat per les dones a costa de vides humanes?
Quin cony de mania us ha agafat a les dones amb això de voler tenir poder, poder i poder... Esteu perdent la poca feminitat que us queda. I pensa que a la força no ens guanyareu fácilment... Compte amb presuposar el futur; doncs imposar virtualitats sol provocar fortes sotregades.

+
11

-
11
El vostre escrit fa pensarvigatà, 04/04/2011 a les 17:04
Em sembla molt adequada la reflexió del rector de St Hipòlit, Jordi Castellet... Potser, en algun moment crida l'atenció amb uns exemples portats "in extremis"...però també aquesta és una manera de fer saber què passa, perquè es resta impassible davant l'assassinat massiu de milers de no nascuts...
No vetlla tothom pels seus interessos? Qui vetlla per la vida que és ja un home o dona? Qui vetlla el plor silenciós d'aquells que cridats a ser persona? Qui? Digueu-me qui?
La vostra reflexió i el "vostre crit d'auxili" tenen més raó que un sant, com solem dir. Gràcies per fer-nos pensar.

+
9

-
15
Normal.Helena, 04/04/2011 a les 17:03
Doncs jo crec que aquest mossèn, diu el que ha de dir i no veig que estigui tan desencertat com perquè se li llencin al damunt en els comentaris. Són opinions coherents amb el càrrec que ocupa i li assisteix el dret a la llibertat d´expressió com a tothom. De fet, molts aspectes del que reflecteix el seu escrit, són ben certs, agradi o no. El que passa és que quan es diuen les veritats, es perden les amistats.

+
13

-
6
parlant de coses de dones,Caminallum, 04/04/2011 a les 16:22
Hola, todo empieza en uno mismo y ustedes los sacerdotes etc... tienen un punto de vista no completo de la realidad, imaginan o atienden solo a los que tienen dinero y/o poder y de sus palabras, las hacen dogma, para después divulgarlo, como en éste escrito.Salút e independencia.

+
24

-
9
jutjarmarc, 04/04/2011 a les 14:11
Senyor Castellet: Algú va dir "No jutgeu i no sereu jutjats","Si el que veuen els teus ulls t'escandalitza, arrenca't els ulls", "Veu la palla en l'ull dels altres i no veu la biga en els seus propis ulls", "Benaurats els afligits, perquè seran consolats. Benaurats els compassius, perquè seran compadits. Benaurats els perseguits a causa de la justícia, perquè d'ells és el Regne del Cel..."

+
14

-
26
Sr rectorAnònim, 04/04/2011 a les 12:39
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
parlem clar, l'avortament després del primer més i mig és un assassinat en tota regla amb això coincideixo plenament amb el Sr rector i com ell també amb preocupa la falta de natalitat autòctona, si tot segueix igual aquí a 20 anys Catalunya continuarà sent esclava d'espanya i serà musulmana. Això si no comparteixo gens les critiques als mètodes anticonceptius que malgrat que poden fallar si no s'utilitzen correctament son eficaços al impedir embarassos no desitjats i malalties de transmissió sexual. Els cristians necessitem més que mai un discurs més obert de l'església catalana, farien bé d'escoltar mossèn ballarin, si voleu que les parròquies es tornin a omplir

+
7

-
25
Algú ho ha de dir.gat escaldat, 04/04/2011 a les 11:46
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
I aquest algú és l'església, la salvadora de tantes vides i per això tant odiada per les esquerres assessines i pitjors que els camps d'extermini nazis.
I tots aquest mil·lers que han assassinat els seus fills, que no tenen consciència?