COMENTARIS

+
1

-
0
Ets un totxoAnònim, 04/11/2010 a les 21:07
Diu el ´'Quico' Salles: La naturalesa es la naturalesa. Seras totxo? Primer apren a escriure en catala, curt de gambals, i despres ja podras criticar als que son mes grans que tu en tot.

+
0

-
0
brossaAnònim, 04/11/2010 a les 00:02
al comentari de les 23.41 tu si que ets brossa

+
12

-
1
Ara qualsevol publicaAnònim, 03/11/2010 a les 23:41
Senyor Sallés, diu que ha recollit escombaries i que ara fa de periodista. Jo diria que vostè continua fent la mateixa feina (la única per a la que val), i que només li ha canviat el nom. Per cert, el "poble" no és seu. Limiti's a recollir-nos les escombraries procurant que no se li trenqui la bossa.

+
3

-
8
Cal vendre una imatge, no un miratgeP. F., 03/11/2010 a les 23:39
Tot i que no sempre coincideixo amb en Sallés, aquest cop té raó.
Jo no he militat mai en cap partit, sóc un independentista convençut que va cometre la inocència de creure's en Carod, i que té claríssim que ja no ho tornarà a fer. I un dels que es van cagar en Déu quan van saber que RCat i SI anirien per separat.
Fa pocs dies va presentar-se SI al Patronat de Cornellà i vaig anar a veure'ls amb la meva dona. Tenia ganes de sentir en primera persona el discurs d'en Laporta i el seu partit.
De l'acte només destacaria l'argumentació d'en Valdero dels motius pels quals la sentència del TC invalidava la fòrmula del concert, i sobretot l'argumentació d'en Lopez Tena sobre aspectes jurídics de la sentència i els paral·lelismes amb el Sahara, que formava una província més d'aquelles que avui en dia es consideren intocables.
La resta de l'acte no van ser més que proclames sense arguments, que serien més lògic destinar a persones amb un quoficient intel·lectual tan baix, que necessiten sentir més d'un cop les coses per arribar a interioritzar-les.
L'Uriel ni té ni ha tingut mai discurs, més enllà de cridar ben alt quatre frases esperonadores.
I en Laporta no aporta més arguments que els que repeteixen cada dia els del Cercle Català de Negocis, i aprofita sempre que pot l'ocasió per recordar que l'estan atacant perque tenen por a l'independentisme.
Vaig sortir molt decebut. No pot ser que el lider d'un país es mostri a sí mateix (o millor dit, es vengui) com una víctima d'un complot, i que malbarati el seu carisme limitant-se a aportar arguments preparats per d'altres.
Després d'això, ja tinc clar que no votaré a Solidaritat.

+
7

-
1
fals joan, 03/11/2010 a les 23:11
ets un fals perquè lo del solidari de lleida va ser un exemple dins d'un parlament de deu minuts. Com pots mentir només per fer mal a l'independentisme. Amb tots els meus respectes als paletes, deixa el periodisme i torna a fer de paleta! Gent com tu sobra a Catalunya! Fora botifler!!!

+
7

-
1
no va per tuAnònim, 03/11/2010 a les 22:01
Potser el seu missatge va per altra gent. Quico, en Laporta busca crear nous indenpendentistes, no reafirmar els que ja ho són. El missatge de l'espoli fiscal és molt potent i ell busca que cali en la societat que no n'es conscient.

+
4

-
15
Laporta no te discursAnònim, 03/11/2010 a les 16:13
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Aixo de la balança fiscal fa com 15 anys que ERC ho reclama a madrid i al parlament, el concert economic desde que hi manava el Heribert Barrera, rcat encara no ha dit res de nou, ahhh si el sr carreter no vol saber res de madrid es perque li fa panic parlar amb adversaris politics, tambe es un misogin de cuidado, ull noies.

+
7

-
4
2230Anònim, 03/11/2010 a les 15:53
Sou tots una colla d'impresentables. Els dos polítics treballen pel mateix, cada un amb el seu estil i les seves possibilitats. Dediqueu-vos a criticar amb la mateixa vehemència als adversaris reals i no entre vosaltres per minúcies.
Si aquestes eleccions cap dels dos grups entra al parlament, caldrà que l'odi entre les dues formacions no eviti que a les pròximes sí que es puguin presentar conjuntament. Així que no escalfeu massa la cosa i no doneu la sensació de gent sense cervell que l'estira dels cabells per tonteries. Cada cop que ho feu, CIU guanya un votant a costa vostra.

+
8

-
3
2230Anònim, 03/11/2010 a les 15:50
Sou tots una colla d'impresentables. Els dos polítics treballen pel mateix, cada un amb el seu estil i les seves possibilitats. Dediqueu-vos a criticar amb la mateixa vehemència als adversaris reals i no entre vosaltres per minúcies.
Si aquestes eleccions cap dels dos grups entra al parlament, caldrà que l'odi entre les dues formacions no eviti que a les pròximes sí que es puguin presentar conjuntament. Així que no escalfeu massa la cosa i no doneu la sensació de gent sense cervell que l'estira dels cabells per tonteries. Cada cop que ho feu, CIU guanya un votant a costa vostra.

+
15

-
9
SI L'ENVEJA FORA TINYAUNIM, 03/11/2010 a les 15:24
Exactament, tinyosos. Perquè sempre esteu criticant a Laporta, perquè sabeu que ell entrarà al parlament i vosaltres no? Jo no veig a solidaritat parlar de vosaltres, ni molt menys criticar-vos. Voleu dir que esteu fent un favor a Catalunya? Apa, siau.

+
10

-
18
Per el figura de les 10:51Josep Fourier, 03/11/2010 a les 14:45
1. Hores d'ara qui va per davant segons les enquestes que tu menciones és Reagrupament.
2. M'hauries d'explicar què vol dir anar per davant a les xarxes, em sembla que quan ho intentis tu mateix te n'adonaràs del poc sentit de la frase.
3. A en Joan Laporta l'entrevisten al NYT i el felicitem de tot cor, nosaltres hem decidit no endeutar-nos per la campanya i preferim dedicar els diners a convèncer els de casa.
4. A en Laporta l'ataquen des de TOTS els mitjans pro-espanyols ... noi, quina imaginació, jo entro al Pais i al Mundo per veure com va el galliner i encara els he de veure criticant-lo.
5. A en Laporta el coneix tothom, hi estic d'acord. Però si em preguntes per què se'l coneix potser ell mateix preferiria no ser tan conegut.
No tinc massa ganes de barallar-me però no em podia quedar sense dir res davant d'aquest pamflet. Salut i independència! Voteu Reagrupament!

+
1

-
8
I plegats anar perdent el tempsAnònim, 03/11/2010 a les 12:24
Que'n sou de pessadets amb l'independència... que serà la dels politicis per a gastar el pressupost, no pas per vosltres.

+
22

-
18
vot útil per SolidaritatAnònim, 03/11/2010 a les 10:51
A hores d'ara ja és evident que Reagrupament no entrarà al Parlament. Solidaritat va per davant a les enquestes i a les xarxes 3 mesos després de fundar-se, Reagrupament ja havia arribat als 3000 reagrupats al gener i des d'aleshores ha fet figa. A Joan Laporta l'entrevistaran al New York Times, a Carretero no. A Joan Laporta l'ataquen des de tots els mitjans pro-espanyols, a Carretero molt menys. A Joan Laporta el coneix tothom, a Carretero només la meitat dels catalans. Això és així, malgrat que a alguns no els agradi. Qui vulgui que el seu vot independentista es tradueixi en diputats diferents dels de ERC, ha de votar Solidaritat.
I aquests arguments de Quico no valdran per res el 29N, quan Reagrupament s'haurà quedat fora del Parlament.

+
22

-
16
au vingadavid, 03/11/2010 a les 10:46
tu si que ets un plom... tu i tota la colla de reagrupats, que en comptes d'intentar engrossir el grapat de vots que obtindreu no pareu de desqualificar la candidatura de Laporta... SCI no en parla gairebé mai, de Reagrupament, i menys encara amb aquesta mala bava que gasteu vosaltres... Això és el que veu la gent disposada a fer un vot independentista, i en pren nota.

+
23

-
8
productivitat electoralpetrus, 03/11/2010 a les 09:35
Hola,
critiques dient: "fa tres mesos que repeteix fins a l'afonia que l'Estat espanyol ens roba 22 mil milions i que si gestionéssim nosaltres els recursos viuríem millor".
Potser és que no entens una cosa. Nosaltres (t'hi incloc, Sallés), ens informem constantment per Internet i amb webs nacionals.
Per això sentim una i altra vegada les declaracions d'en Laporta.
Però som una ínfima minoria.
La immensa majoria de la gent, no ha sentit en Laporta fer aquestes propostes. No surt enlloc.
Per això ell prefereix que el 2% de la gent senti repetitivament un bon argument, a canvi que el màxim percentatge possible del 98% restant, el senti almenys una vegada.

+
21

-
23
Globus-sondaAnònim, 03/11/2010 a les 08:45
Globus o dirigible, en Carretero és el candidat millor polític i persona de tots els que es presenten, i si mai es retira de la política qui hi perdrem serem tots els catalans.
Sospito que ets el mateix troll de Scat que li ha fet una fel·lació al Samaranch a la notícia d'en Carretero a Granollers. Com seguiu les pautes del líder Laporta eh! Si ell honora en Samaranch, tots honoreu en Samaranch; si ell parla d'una lliga ibèrica, ara a tots us agrada una lliga ibèrica...
Apreneu a pensar solets, que ja sou grans.

+
23

-
22
Efectivament AnònimAnònim, 03/11/2010 a les 08:27
El mateix que li passarà al Carretero. Bé aquest no arribat mai ni a globus! ;)

+
24

-
23
Té uns spins doctors molt dolentsAnònim, 03/11/2010 a les 01:54
El seu 'spin doctor' més il·lustrat, que és alhora el cap de campanya, és el 'professor' Valdero, i aquest li ha dit que repeteixi com una cotorra la cantarella del dèficit i l'espoli. Aquest professor pot saber d'economia però de comunicació política no en té ni idea i, a més, tampoc no es deixa aconsellar per tercers, ni escolta ningú.
El problema no és el Laporta, el problema són els que l'envolten en el món de la política i que són molt lluny de tipus com en Cruijff en el seu coneixement del fútbol.
La patacada serà immensa en relació a les expectatives que havia creat a l'estiu. És un globus que s'està desinflant.