Actualitzat el 10/10/2010 a les 00:01h

Rosell: cent dies i una assemblea

Divendres va fer cent dies des que Sandro Rosell va prendre possessió com a president del FC Barcelona. Des de llavors, s'han fet un munt d'anàlisis del que han donat de si aquests cent dies. En general, tothom coincideix a dir que el pitjor que ha resolt Rosell és l'afer de la “presidència d'honor” de Johan Cruyff i el millor que ha fet fou cedir-li al president Joan Laporta el protagonisme el dia que li van lliurar la copa de campió de Lliga a l'equip. A partir d'aquí, el millor i el pitjor d'aquests cent dies ja depèn de la sensibilitat de cadascú.

Personalment, crec que el millor que ha fet Rosell és haver complert amb el programa electoral, especialment en l'àrea social, perquè és el que havia dit que faria, haver-se mantingut allunyat del focus mediàtic i haver donat continuïtat a la línia esportiva, en el futbol i les seccions. I que el pitjor que ha fet és haver donat constantment la sensació de buscar el màxim distanciament possible respecte el seu predecessor al càrrec i, més concretament, haver triat Extremadura i el president extremeny com a destí del seu primer viatge i haver-se expressat exclusivament en castellà al Congrés de Penyes celebrat a Catalunya.

Cent dies no donen prou per a fer un balanç però, normalment, serveixen per a intuir cap a on anirà l’exercici d’una presidència. Però no em sembla que sigui aquest el cas. Per a tenir-ho del tot clar caldrà esperar una setmana més i observar com es desenvolupa l’assemblea de dissabte i, més en concret, quin informe fa la junta directiva sobre la due diligence i si demana als compromissaris que votin a favor de demanar responsabilitats judicials contra l’anterior junta directiva pels 77 milions d’euros de pèrdues en què haurien incorregut l’exercici passat i que els obligaria a avalar uns 40 milions d’euros.

El risc de fractura social és cert. La junta directiva anterior no es quedarà de braços creuats, lògicament, i plantejarà batalla. La vida institucional del club es judicialitzarà i es fragmentarà. Si hi va haver irregularitats, l’actual junta directiva hauria d’emprendre accions sense necessitat de buscar l’aval de l’assemblea, però no hi fa res. Aquest no és el problema. La qüestió és que Rosell ha dut l’afer de la due diligence tan maldestrament com va gestionar el de Cruyff. Per acció o per omissió, és responsable de les informacions que han anat apareixent i que han donat la sensació que més que rescabalar el club el que es pretenia era un acte de revenja i de descrèdit públic de Laporta i els seus directius del tot injust i inacceptable.

Navega per les etiquetes

BarçaSandro Rosell

Referències a Internet

Rossell

COMENTARIS

+2
-0
Torna Jan
Anònim, 21/10/2010 a les 23:40
" A la llotja hi havia bols de crispetas i d´olives farcides i, a la mitja part, ens van servir uns misèrrims entrepans de pernil dolç" TORNA JAN.....TORNA...
+4
-0
Sentiment
Anònim, 21/10/2010 a les 23:31
Mireu l´entrevista de TV3 a Mossen Ballarin i entendreu moltes coses.Endavant Jan.PIT i COLLONS.
+5
-0
PIT I COLLONS
Anònim, 17/10/2010 a les 21:42
Jan PIT I COLLONS. A Rosell no li confiaria la meva passió, ideals i sentiments però a tu sí.
+2
-0
Resposta: Quina és la feina dels auditors? Auditor retirat, 10/10/2010 a les 22:10
Joaquim de Juià, 16/10/2010 a les 22:36
Sr. Auditor. He llegit el seu comentari i l'hi agraeixo aquest sincerament. Es una sort poder comptar amb la seva opinió. Doncs ja ha vist la quantitat de persones que sense cap coneixement tècnic i amb un desconeixement total tant de la situació com de la seva complexitat – donat que intervenen factors esportius, de club, i polítics - judiquen temeràriament a d’altres persones, en aquest cas al Sr. Laporta. Respecta a aquest, i el comentari seu de que el Sr. Laporta solament te imatge però no discurs, li envio un comentari d’una Sra d’Argentina, que ha expressat molt clar un punt de vista seu molt interessant, diu la Sra: 1º Ustedes se creen que todos nuestros Próceres que nos dieron la independencia fueron unos santos??? o que fueron de una conducta intachable??? Posiblemente sí…, pero no nos fijamos tanto en eso. La independencia de España fue mucho más importante.2º Tirándole mierda a otros candidatos independentistas nunca van a llegar a nada... 3º (y esto es personal) Creo que Laporta tiene Liderazgo, Carisma y los Huevos necesarios para traerle a Catalunya la independencia.
+8
-0
Erem i no serem
Anònim, 15/10/2010 a les 19:51
Si yo fuera compromisario,sabría que: todos los futbolistas que han ganado una Copa de Europa,su Club les regala un reloj de marca.todos los futbolistas de grandes clubs,viajan en aviones confortables.todos los futbolistas
de clubs y sus directivos comen en restaurantes de categoría.Si yo fuera compromisario del mejor Club del Mundo lo aceptaría con simpatía.Me temo que a partir de ahora,les regalaremos bolígrafos,volaran en aviones \\\"low cost\\\" y comeran en pensión Juanita. Jan \\\"otros vendrán que bueno te harán\\\".
de clubs de élite comen en restaurantes de lujo.
+0
-4
Fa dies que està calladet...
Ignorant, 15/10/2010 a les 16:49
Senyor Badia, que no li toca parlar? Potser després de la vergonyosa roda de premsa del seu amiguet Laporta prefereix no donar la carona? O potser és per despit? Jo crec que Laporta havia de reconeixer el seu paper com a millor director de comunicació del laportisme i fer-lo parlar a la pantomina d'ahir, que era ho més semblant a un comunicat d'ETA. 3 impresentables que no es volen desemmascarar, i a darrere la bandereta, per tal d'apropiar-se una representativitat que no tenen. Ja fa dies que Laporta, Oliver i Sala Martin no formen part dels òrgans de representació del Barça (de fet només Laporta n'ha format part), així que la bandera del Barça sobra. I de la catalana millor no parlar-ne. Ara no només cal ser del Barça per sentir-se català de veritat. A més a més cal ser laportaoliversalamartinista. Demencial.
+8
-0
gaudim de las victorias
Anònim, 12/10/2010 a les 16:11
hoy los motoristas catalanes han quedado Campeones del Mundo han celebrado la victoria hasta altas horas de la madrugada.como tiene que ser.unos en el la planta 33 del lujoso Hotel Regency Palace de Kuala Lumpur y otros (Barsa) en Luz de Gas.Que hay de malo en ello.Visca Jan.
+11
-0
visca el Jan
Anònim, 12/10/2010 a les 12:22
Com diu un refra castella,els hi dic als ressentits "sosis" 35.021 .QUE NOS QUITEN LO BAILAO. Visca el Jan y el Johan.
+0
-1
preguntes si fos compromissari
Anònim, 11/10/2010 a les 21:04
Si jo fos compromissari, preguntaria:

- Hi ha ressentiment en aplicar la llei i fer complir els estatuts ? Crec que no ja que s'aplica fil per randa i es compleix el que es va dir en campanya

- Es diu que es Laporta ha fet les filtracions, li interessa: pq queda com víctima d la caverna d madrid. Recordem que el Club en tot moment ha negat l'informació que ha aparegut als mitjans. Això potser ben veritat, No hi ha millor defenssa que un bon atac!


- Si surt a la Due quan es van gastar en juergas de Luz de gas, Rivelino's i les carpes de Sant Gugat? Son barcelonistes i si l'actitud que tenen creuen que fa algun be a l'entitat
Amagant-ho.

- Denunciaran a la justícia a Laporta, Godall i Olivé en cas de que la Due demostri que s'ha delinquit, home jo crec que s'ha de fer

- Preguntar si existeixen actes delictius relacionats amb Uzbekistan

-Preguntar quants milions d'euros del soci s'han dilapidat a Viladecans i si segueix endavant la denuncia de Luis del Val contra l'anterior junta ?
+4
-0
incumpliment
Anònim, 10/10/2010 a les 23:47
Per cert, en Rosell ja s'ha venut aquella seva empresa que va prometre en la seva campanya electoral.Es curiós però d'aquest tema ja no s'han parla.
+0
-0
Per l'anònim de les 22:39
Ignorant, 10/10/2010 a les 23:09
No soc economista per analitzar uns balanços comptables. El que volia expressar és que una factura al Dolma de 500 € és una factura al Dolma de 500 €. I que una "subvenció" del club a la Fundació Cruyff és una "subvenció" del club a la Fundació Cruyff. I que si el President del Barça es banya en xampany francès a Luz de Gas pagant amb la Visa del club, m'és igual que ho imputi a un exercici o a un altre. I evidentment a Laporta no li cal que Rosell li passi un recull de les factures que va pagar el propi Laporta, perquè Laporta sap perfectament que la festeta de Luz de Gas va ser a costa del club. Com tantes altres. O creus que derrotxaria així un Moet Chandon si el pagués de la seva butxaca?
Jo sobre els comptes què vols que et digui. Si diguin el que diguin Laporta no pagarà ni un euro dels que ha gastat amb la Visa del club sense justificació per raó del seu càrrec.
Ni tampoc ningú li podrà dir a l'Oliver que autoliquidar-se el contracte i otorgar-se un "finiquito" de 800.00 € el dia abans de que entrés la nova Junta és vergonyós, i més si no va tenir ni la vergonya de explicar mínimament la situació del club, que segons ells tan bé control·laven, a la Junta entrant. Per no parlar d'haver deixat els sous sense pagar. I no parlo dels dels jugadors, que ja van sobrats. Parlo dels treballadors "vulgars".
+2
-0
No em vull mantenir en la ignorància
Anònim, 10/10/2010 a les 22:39
Per Ignorant.- Si vostè creu que no cal analitzar i en té prou amb les filtracions és el seu problema.
+0
-1
A l'incrèdul
Ignorant, 10/10/2010 a les 22:32
El primer però és que els comptes que va presentar Sala Martín no estaven auditats. Per altra banda, no cal que analitzin gaire. Les filtracions parlen de factures, i aquestes factures són les que són, i van servir pel que van servir. I si van servir perquè Laporta visqués els millors anys de la seva vida s'ha de saber en què s'ha patejat tants milers o milions d'euros. Per curiositat més que res, perquè tranquil que ningú li farà tornar un euro. O es que algun espabilat de l'estil Laporta ha tornat algun euro dels que ha robat (o utilitzat pel seu propi interès, que és el mateix que robar)?
+1
-0
Ben explicat
Anònim, 10/10/2010 a les 22:27
Quina és la feina dels auditors? bon comentari, no acostumen a haver-hi aportacions interessants i la seva ho ha estat força.
+3
-0
Incrèdul amb tots
Anònim, 10/10/2010 a les 22:22
Amb el tema dels comptes la junta de Rosell s'ha cobert de glòria filtracions interessades, poca informació dels termes exactes de l'auditoria, si la junta sortint vol saber què diu que vinguin i la consultin però còpia per poder-la examinar algun expert, res de res.Els seus comptes reformulats acabaran tenint la mateixa credibilitat que els comptes que pretenen rebatre, interpretacions de les normes comptables forçades al meu favor.
+7
-1
Quina és la feina dels auditors?
Auditor retirat, 10/10/2010 a les 22:10
Els auditors no presenten els comptes, es limiten a donar la seva opinió sobre si els Comptes representen la imatge fidel de la situació patromonial i financera i del Compte de Pèrdues i Guanys a una data determinada, d'acord amb la normativa comptable, que des de fa uns anys és la mateixa que a tot el món.
La Junta sortint va presentar uns Comptes, que son els que s'haurien auditat. Si es presenten uns altres comptes es perquè la nova Junta ha considerat oportú modificar els anteriors per corregir les excepcions que pugui haver determinat l'auditor.
És evident que la Junta actual ha d'estar interessada en que els comptes representin la imatge fidel, però a ningú se li escapa que el fet que aquests comptes siguin corregits també els interessa perque de cop i volta se li redueixen l'exigència dels avals que li haurien de ser exigibles.
Em produeix una sensació de fàstic profund veure com se'ns utilitza a la nostra professió a conveniència per criticar la gestió d'uns o altres, quan els auditors tan sols ens dediquem a donar una opinió basada en una normativa internacional comuna.
Estic d'acord en que els comptes s'han de valorar d'acord amb la normativa comptable, i entrar els ajustaments necessaris. No obstant caldria explicar que alguns d'aquests ajustaments es basen en el principi de prudència, i es reduiran el valor d'uns actius que en el futur també podrien revaloritzar-se.
D'altra banda, els auditors només estan fent l'examen dels comptes d'un exercici, no de tota la gestió de la Junta anterior. D'alguna manera que la Junta Directiva actual està donant per bons els comptes dels resultats dels set anys anteriors, en que convé recordar, perque a la Junta actual no li interessa, que en aquells anys es van produir superàvits.
Jo no sóc laportista, ans el contrari, penso que és una persona que ven tan sols una imatge i que darrera no té cap discurs. No obstant, la Junta directiva actual ha portat de puta pena l'assumpte de l'auditoria, i el munt de filtracions que han anat sortint és un autèntic suspens en gestió, que ha embrutat el bon nom del club.

+8
-0
Rancúnia
Anònim, 10/10/2010 a les 21:54
La directiva actual, en especial el seu president, actuen amb rancúnia. Si el Sandro s'ha allunyat dels focus mediàtics és perquè no sap parlar en públic. I algun assessor intel3ligent li ha assessorat que actui així.

Almenys no s'ha carregat la línia esportiva. Però això no ho hauria fet ni la persona més estúpia del món.
+3
-6
Quines coses te l'encegament.
Anònim, 10/10/2010 a les 20:24
Senyor Observador de marques blanques, perdoni que li digui però fa el ridícul, votar-se a sí mateix tants cops per sortir remarcat és una mica infantil, a vegades la gent perd els papers i el sentit del ridícul quan s'encega en una cosa.
+0
-3
Tril.ler
Anònim, 10/10/2010 a les 20:08
Home que la junta anterior no era "trigo limpio" salta a la vista, com sinó explicar, que havent-ho guanyat tot, presentant durant anys comptes maquillades que ens parlaven del cercle v virtuós, etc...El soci hagi optat en més de un 60% per una altre via, doncs per que estava cansat de veure que se'l tractava com si fos tonto, dir que aixequerien catifes durant anys i panys amb l'elefant blau i el primer que fa es amagar-ho tot. La època de Laporta s'ha vessat en ocultisme, autoritarisme destral-le r del tipus "pit i collons" en tot i en confondre la institució com el seu jardí privat i el trampolí per la seva carrera política. Al Laporta el soci no l'hi deu res, si cas als jugadors i l'entrenador, ell en canvi si que ens deu una explicació urgent. Com a les bones no ens la dona, doncs per això serveixen els auditors i Cia, per posar-hi ordre a tot plegat i que el soci, propietari del club, poguir conèixer tota la veritat de una forma objectiva i transparent. Visca el Barça !
+10
-4
Per l'anònim de les 18,43
Observador, 10/10/2010 a les 19:38
M'ho posa molt fàcil. Quan parlava del papanatisme no em pensava trobar tan aviat una resposta que justifiqués la meva afirmació.

Parlava d'aquells que saben a qui voten (en aquest cas Laporta) però no saben perquè el voten. Els seus comentaris justifiquen plenament la meva afirmació. Parla d'anys 'maravellosos' (sic), suposo que es refereix a un club de futbol, el Barça,oi? Li faré una pregunta que tenen a veure aquests anys d'èxits esportius (factor Guadiola, Messi, etc.) amb les pressumibles habilitats per la política del senyor que presidia aquest club per encapçalar una formació política?
Sap quin és el seu programa polític? El sap algú? Fa bandera de la independència, però amb quatre o cinc diputats hi ha algún il·lús que es cregui que pot proclamar la independència? Per tant els seus objectius, forçosament,han de ser uns altres: continuar amb la notorietat adquirida amb el Barça, ser diputat, possible president del Parlament...

S'adona ara del contingut de la meva afirmació sobre el papanatisme?
+6
-0
papanatisme
Anònim, 10/10/2010 a les 18:43
escolti sr. marques blanques ; aixó de papanatisme apliquiso vostè, votar solidaritad catalana no es cap papanatisme, recordi aquest anys maravallosos que em viscut amb en Laporta, els canviaria ? , hi ranuncia? oi que no ? , que hi ha deutes dons quina mala sort,
+1
-1
S. p. I.
Anònim, 10/10/2010 a les 18:36
Hi ha una altra Solidaritat però aquesta no és catalana.
És una marca registrada per tres persones de Taradell amb les sigles S.p I. i el nom de Solidaritat per la Independència. El logotip però té la mateixa forma (no el mateix text) del que exhibeix Laporta i Cia.

Us enganxo l'enllaç,


http://servicio.mir.es/registro-partidos/loadDetallesFormacion.htm?protocolo=4100
+1
-1
Parlant de Solidaritat Catalana
Anònim, 10/10/2010 a les 18:23
De moment només hi ha un partit enregistrat amb aquestes sigles que encara no s'ha donat de baixa. És el partit franquista fundat, entre altres, per Juan Echevarria, l'exsogre d'en Laporta: Solidaritat Catalana.

Vegeu l'enllaç:
http://servicio.mir.es/registro-partidos/loadDetallesFormacion.htm?protocolo=448
+5
-0
Auditoria
Observador, 10/10/2010 a les 18:15
Una auditoria de la qual no es faran públics els resultats finals només obeeix a un simulacre per distreure el personal.
+4
-0
Una de ciència ficció
Anònim, 10/10/2010 a les 18:11
Observador i això de la marca blanca, com enllaça amb l'auditoria??? ho dic perquè a la pel.lícula en aquest punt li falla el guió, clar que amb aquesta imaginació...
+44
-12
Marques blanques
Observador, 10/10/2010 a les 18:06
Parlem clar i no fem volar 'coloms', l'últim colom que va volar amb el PI, després de passar per Can Millet ja és a la Casa Gran.

Quines expectatives pot tenir en Laporta? Essent optimistes i tenint en compte l'alt nivell de papanatisme existent en l'electoral (aquell que saben a qui voten però no saben perquè el voten) pot arribar a tenir cinc o sis diputats.

Que pot fer amb cinc o sis diputats: proclamar la independència? No. Més aviat sembla que el més coherent serà donar suport a CiU (ja que són gent de dretes!) per poder fer la majoria (si no necessita el PP)i esperar a canvi que li paguin el dèficit de la campanya (amb cinc o sis diputats no finançarà l'extraordinària despesa que porta a terme) i que li donin, la presidència del Parlament.
+5
-8
Quina pel.lícula,ara el guió no convenç
Anònim, 10/10/2010 a les 17:47
Alguns a banda d'Observar tergiversen sempre tot i li volen donar a tot el tomb perquè veigem que SCI és una marca blanca de CIU. Home fer-lo passar per mal gestor econòmic per ajudar-lo no s'entén massa.
+12
-1
Rosell? Laporta? Convergència
Observador, 10/10/2010 a les 15:59
Crec que tot plegat és una operació de màrqueting.Qui hi ha al darrere, quins interessos polítics i econòmics mouen els fils?

Potser ni anéssim seguint fins a Convergència trobaríem la clau de tot plegat. El pare de Sandro, Jaume Rosell, va ser un dels fundadors de Convergència, al costat de Pujol. Laporta ara s'ha llançat a la política a través d'una marca blanca de Convergència.

Algú creu que la sang arribarà al riu? O més aviat quedarà tot en el nivell que queda quan als interessos no explícits es mouen al darrere? Fer veure que es fa alguna cosa per no fer res.
+0
-0
Execució de l'aval
Otger, 10/10/2010 a les 13:13
Espero que, si realment s\\\'han passat, es pugui executar l\\\'aval. No només ha de servir perquè el 99% dels socis no ens poguem presentar com a presidents, oi? He sentit algunes dades alarmants, però no sé si són filtracions, diuen que algunes les pot haver passat el proper expresident per fer llàstima. En fi, qui la fa la paga.
+0
-0
Execució de l'aval
Otger, 10/10/2010 a les 13:12
Espero que, si realment s\\\'han passat, es pugui executar l\\\'aval. No només ha de servir perquè el 99% dels socis no ens poguem presentar com a presidents, oi? He sentit algunes dades alarmants, però no sé si són filtracions, diuen que algunes les pot haver passat el proper expresident per fer llàstima. En fi, qui la fa la paga.
+0
-6
Si no hi entens, no opinis...
Muntsa, 10/10/2010 a les 13:09
Quants coneixeu la Llei d'Auditories? Sabeu que no pots canviar d'auditors quan et ve de gust i que els auditors es juguen abolutament la seva reputació, posant el seu segell? Els ingressos i despeses no són interpretables, es fan en funció de les normes internacionals de comptabilitat, que són iguals per a tothom. La junta sortint no va presentar una resultats auditats, sino la lliure interpretació del Sr. Sala Martí. Espero ansiosa a escoltar què explicaran dissabte.
+19
-0
MENTIDERS
Anònim, 10/10/2010 a les 13:05
Els auditors no fan la comptabilitat.

Un Ingrés o una despesa es pot periodificar en un mes o en un altre comptablement. Els auditors només dónen fe que es correcte. Llavors tant correcte es posar-lo en un com en un altre, tot depèn de el criteri que s'apliqui. Els auditors també donarien com a correcte els numeros de la junta anterior.

Hi ha uns interessos molts clars a embrutar el nomde Jan Laporta, per que els hi fa por de veritat, ja que es un lider nat i capaç de canviar el futur del nostre país, igual que ha fet amb el Barça!!! O es que els auditors també certificaran que els ultims 7 anys no s'ha guanyat res? O es que no us enrecordeu com estava el Barça abans de l'entrada del Jan?

El que em preocupa ara es com estara quan surtin els impresentables de la junta actual... Quina por!!
+4
-1
MENTIDERS
Anònim, 10/10/2010 a les 13:02
Els auditors no fan la comptabilitat.

Un Ingrés o una despesa es pot periodificar en un mes o en un altre comptablement. Els auditors només dónen fe que es correcte. Llavors tant correcte es posar-lo en un com en un altre, tot depèn de el criteri que s'apliqui. Els auditors també donarien com a correcte els numeros de la junta anterior.

Hi ha uns interessos molts clars a embrutar el nomde Jan Laporta, per que els hi fa por de veritat, ja que es un lider nat i capaç de canviar el futur del nostre país, igual que ha fet amb el Barça!!! O es que els auditors també certificaran que els ultims 7 anys no s'ha guanyat res? O es que no us enrecordeu com estava el Barça abans de l'entrada del Jan?

El que em preocupa ara es com estara quan surtin els impresentables de la junta actual... Quina por!!
+31
-1
Siguem més seriosos
Anònim, 10/10/2010 a les 11:11
Aquest és un tema que farà córrer rius de tinta passar d'11 milions de benefici a 77 de pèrdues és bastant . Segons el que he llegit a la premsa sembla ser que els auditors han fet fins 8 advertiments en partides comptables que bé consideren incertes o bé creuen que han estat periodificades malament, sembla ser que la principal diferència ve de la comptabilització del contracte amb Sogecable(contracte que ha passat per diverses instàncies judicials). El propi Javier Faust va reconèixer que no hi ha hagut trampes comptables. L'empresa auditora dóna la seva opinió experta sobre uns comptes, els que presenten els comptes poden seguir-les o mantenir-se en el seu criteri raonat, lògicament la nova junta mira de refer els comptes de la manera que li són més favorables. Crec que aquest tema s'hauria de tractar d'una manera més tècnica, cosa que probablement no es farà.

.
+2
-11
Justícia
Alex, 10/10/2010 a les 10:18
Si alguna cosa s'ha fet malament i el forat de 70 milions es degut a pràctiques delictives, despres del soci, que sigui la justícia qui ho jutgi. Ens espera una assamblea mogudeta. Ja era hora que s'aixequessin les catifes!
+0
-9
Catifes
Joan, 10/10/2010 a les 09:46
Si s'aixequen les catifes llavors sera la justicia qui demanara comptes a l'anterior junta, i aixo els preocupa. Vaticino que hi haurà marro. No m'extranya que l'entorn laportista estiguin nervios i vulgui desacreditar l'assamblea
+2
-8
Catifes
Joan, 10/10/2010 a les 09:44
Si s'aixequen les catifes llavors sera la justicia qui demanara comptes a l'anterior junta, i aixo els preocupa. Vaticino que hi haurà marro. No m'extranya que l'entorn laportista estiguin nervios i vulgui desacreditar l'assamblea
+2
-6
Siguem seriossos.....
Joan, 10/10/2010 a les 09:18
Si em diuen que hem guanyat 10 milions i després una empresa d'auditoria independent diu que hem perdut 77 milions ... fa molta pudor, oi? per molta omisió o acció del Sandruscu, crec que qualsevol barcelonista sigui laportista o marcianista vol saber com està el seu club i no vol que l'enguanyin com sembla que està fent el jan. A mi m'agradaria que s'escrigui més sobre com el laporta està intentant enganyar al soci com ja va fer quan va negar que el seu cunyat no era franquista.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Autor
Jordi Badia
Vaig néixer a Sabadell el 2 de febrer del 1963. La literatura i l’esport, com a practicant i espectador, són les meves passions de sempre. Em vaig fer periodista per poder escriure d’esports. També he estat director de comunicació del FC Barcelona, del 2003 al 2008, però aquesta és una anècdota en el meu currículum professional.
Altres articles d'aquest autor


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: