Els Mossos busquen informació de l'agressió a una noia a la Diagonal de Barcelona

| 27/02/2015 a les 13:30h
Arxivat a: Successos, Barcelona, Diagonal, agressió, Mossos
Aquesta notícia es va publicar originalment el 27/02/2015 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
 

Els Mossos d'Esquadra han començat a investigar el vídeo de l'agressió a una noia a l'avinguda Diagonal de Barcelona que ha difós aquest divendres "La Vanguardia" i la pàgina de Facebook de l'empresa "BB Comunicación". Les imatges mostren un jove rient i fent un compte enrere abans d'agredir una noia a l'altura de les cames mentre espera al costat del carrer acompanyada d'una altra noia.

El vídeo, que ha tingut força repercussió, va ser gravat per un company de l'agressor amb un telèfon mòbil entre rialles. La noia, que en principi no pateix cap lesió greu, l'insulta sorpresa després de caure a terra. Segons el mateix mitjà, l'agressió es va produir a la cantonada de l'avinguda Diagonal i el carrer Enric Granados de Barcelona. Els Mossos han demanat ajuda i informació mitjançant el seu compte oficial de Twitter.


 

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te membre de SocNació per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

QUIN MACHITO
Anònim, 27/02/2015 a les 14:12
Molt interessant
+129
-12
Quin poca vergonya, un sac d'osties l'haurien de fotre
Et sembla poc¿?
Josep Ribas, 27/02/2015 a les 14:20
Molt interessant
+130
-15
Si la noia hagués picat amb el cap a la vorera i hagués mort et semblaria brutal? o tampoc?
a part de covard una vergonya
Santi Castaño, 27/02/2015 a les 14:22
+53
-7
no hi ha dret que passin aquestes coses ojala l'engamtxin rapid i pagui per el que ha fet
Depen de com evaluis que et puguin trencar la cama
Anònim, 27/02/2015 a les 14:22
Interessant
+54
-4
Un cop així ben donat et pot partir tíbia i peroné. Per tant avaluar-ho com a "brutal" depèn del punt de vista però jo diria que ho és. De totes formes, tal com està el personal haurem de restaurar la figura del Sometent ...
En aquests casos...
Anònim, 27/02/2015 a les 14:24
+45
-8
Que quatre homes forts li fotin una pallissa i, posteriorment, el condemnin a un mes de treballs forçats.
Segur que li passen les manies.
El sistema legal no serveix, cal reformar-ho a fons
Quina xorrada
Anònim, 27/02/2015 a les 14:28
+26
-70
Clar que esta malament, pero a Barcelona hi ha cada dia agressions molt pitjors. Que s'han de perseguir amb molta mes contundencia
quin desgraciat
Anònim, 27/02/2015 a les 14:29
+48
-4
Brutal,a traicio,premeditada i gratuita. Espero que li surto ben cara la invecilada aquesta. Indemnitzacio a la noia.treballs a la comunitat durant un llarg periode.i una multa de les guapes
capeu-lo
Anònim, 27/02/2015 a les 14:39
+39
-11
Capat i a netejar fosses asèptiques manualment
Massa tele
Ppillo, 27/02/2015 a les 14:43
+29
-6
Tant de bó fos la teva mare anònim. O la teva parella
Karma
Anònim, 27/02/2015 a les 14:52
+40
-5
Mira quina gràcia te aquest imbècil. Espero que abans que els mossos, el trobi algú encara mes simpàtic, que es faci un fart de riure mentre li reventa els ous i aixi amb sort no es reprodueix.
Brutal agressió?
XX, 27/02/2015 a les 15:04
+18
-55
El pallasso aquest que ho pagui. Però no és una "brutal agressió". Més aviat una agressió gratuïta tirant a broma de mal gust. La noia no es va fer mal.
A él..
Iván, 27/02/2015 a les 15:07
+32
-9
le tenían que dar la patada. Pero en la boca, a ver si con suerte, se queda sin dientes.
No és brutal?
Sónia, 27/02/2015 a les 15:10
+32
-4
Saps si li ha trencat el tormell? A mí ja, una agressió em sembla brutal perquè el que ho fa es un "bruto", però ves amb compte que ha anat per trencar-li la cama!
BRUTAL???
Anònim, 27/02/2015 a les 15:13
+10
-54
Brutal????
Joan
Anònim, 27/02/2015 a les 15:20
+14
-79
Brutal!? jo m'esperava sang i fetge, però bromes d'aquestes en feiem al pati de l'escola. Au va!
Si la víctima...
dani_, 27/02/2015 a les 15:34
+26
-42
Si la víctima fos un home ni seria noticia ni els mossos actuarien. Trist, però totalment cert. Els esclaus n'hem de prendre nota.
@A Josep Ribas
Anònim, 27/02/2015 a les 15:38
+10
-39
Tot i que les conseqüències d'aquesta agressió (intolerable) haguéssin pogut esdevindre fatals, no es pot titllar de "brutal" sota cap concepte. Una agressió brutal és aquella que té com a resultat lesions de certa gravetat.

No la trobo pas brutal, gratuïta, si, innecessària, totalment, reprobable, sempre, i espero que punible, de tot menys brutal.
No malbaretem els adjectius
Anònim25, 27/02/2015 a les 15:46
+13
-34
Jo de petit, de coses similars, molt sovint.
La traveta mentre corries potser era molt més perillós que això.
Quan he llegit "brutal agressió" m'imaginava una cosa molt més dura.

Si un es posa catastrofista pot dir que li podia trencar la tíbia i peroné (dificilíssim d'un cop de peu d'aquest tipus), també pot dir que podria caure de clatell (quasi impossible, d'aquesta manera primer es cau de cul).

Aquest paio és un bandarra i li estaría be una bona multa, però el qualificatiu de brutal agressió no és en absolut correcte. Estem malgastant els adjectius. Quan realment hi hagi una brutal agressió (no sé, per exemple 3 o 4 persones donant cops fins quasi la mort a una altra persona), ja no en farem cas.
doncs joan...
Anònim, 27/02/2015 a les 16:09
+17
-0
és de molt mal gust...
Energumen nivell gilipolles
Observant, 27/02/2015 a les 17:20
+19
-1
La tecnologia mòvil 3G i les xarxes socials ha fet que uns nombre x d'habitants s'hagin tornat autistes, al mateix temps que estimula el gilipollísme exibisionísta natural d'uns pocs.
dropo malparit
estiracabells, 27/02/2015 a les 17:31
+22
-0
Al qui li sembli una broma que s'ho faci mirar, no li a trencat la cama de miracle amb menys impacte li podía haver trencat el tormell o la cama i els perjudicis fisics i potser per desarrollar la seva feina diaria ???.
A aquest desgraciat s'el tindria que escarmentar i el que l'estava gravant tambe.
compte¡¡¡¡
Anònim, 27/02/2015 a les 17:40
+11
-4
perque ho ha fet? potser perque anava amb minifaldilla i botes,qui es aquest malnascut? quina ideología te?em fa pensar amb les vigilancies a certs paissos contra noies que no van vastides com ells volen ,compte que no vagin arrivant aquí, estem atents i vigilants. perque ells tambe les peguen perque acavin fent el que ells vulguin en el vestuari , ja sabeu a qui em refereixo , alerta no sigui un primer avis , aixo si que no ho podem tolerar, perque s,aniria escampant, em deleixo per saber qui es aquest fastigos maltractador de dones
Ser homes valents en grup, d`un en un uns covards.
Cartanya, 27/02/2015 a les 17:41
+15
-5
La mateixa ombria que van tindre per agredir-la i gravar-la, la haurien de tindre per presentar-se als mossos. Però no en son d`homes, son covards.
Un jec d'òsties a temps i no es comportaria així
Anònim, 27/02/2015 a les 17:47
+15
-1
Per les pintes del paio, el lloc on es troba i que parla castellà possiblement anava o venia de Bikini per anar a Sutton. No cal dir res més. Que el segueixin amb les càmeres dels bancs que hi ha en aquests carrers i el trobaran de seguida.
A veure...
Anònim, 27/02/2015 a les 17:51
+11
-6
Cal diferenciar dues coses: l'agressió i el dany sofert. L'agressió és intencionadament per fer mal. Que la dona no pateixi greus danys no vol dir que el fet sigui menys important. Així, no es pot dir que sigui una brutal agressió, però sí un brutal intent d'agressió. (És la mateixa diferència que hi ha entre un assassinat i un intent d'homicidi).

Però per brutal, la condemna merescuda que li fotran quan sigui identificat. Ja veurà com les gasta la justícia.

A més, crec que es pot considerar violència de gènere.
Com ell, pel que sembla molts.
Anònim, 27/02/2015 a les 17:52
+29
-4
Increible la quantitat de gent que ho justifica, increible, quin nivell de zumbats, no és brutal diuen , és una broma diuen , increible.
No li faran res!
Anònim, 27/02/2015 a les 18:41
+13
-2
Malauradament si l'agafen, axó acabara en 120 eurets de multa i adeu!!
xurma de classe turista
Anònim, 27/02/2015 a les 19:38
+15
-2
Diu-me xenofob, però és el que té convertir una ciutat en un parc temàtic low cost: què els que hi viuen és converteixen en figurants.
Iván, 15:07
Anònim, 27/02/2015 a les 21:42
+1
-0
Veus Iván, es veu que algun cop estem d'acord en alguna cosa. Que no serveixi de precedent però sàpigues que avui t'he posat un POSITIU com una casa de gran.
Agressió
Torrecollons, 27/02/2015 a les 23:45
+7
-0
Agressió o no. Aquesta no és la qüestió. El tema es que es una agressió, sense cap mena de provocació i sense cap motiu, només per fer el fatxenda davant d'algú.
Accions així no es poden tolerar.

Nom de l'agressor
Anònim, 27/02/2015 a les 23:45
+2
-0
Es diu que les inicials d'aquest individu son R.M.O.
Per mi es violencia de genere
Anònim, 28/02/2015 a les 00:07
+8
-4
bueno.. ja et pots rapar al 0 o possar-te rastes. Hem sembla que et pillaran i surtiràs com un ímbecil els mitjats de comunicació.. com ja ho has demostrat que ets...a tu i les que et graben... a veure si també li fas a ta mare i li trencas la cama
violencia de genero
Maggy, 28/02/2015 a les 02:12
+6
-4
Si el [email protected],fuera por ejemplo negro ,dirian que es racismo, pues es una mujer..porque con un hombre no se hubiera atrevido, asi pues es violencia de género. Y los graciosos de este foro que no les parece brutal, pues haber si un dia de estos lo prueban en su propia persona y nada...a pasarlo bien....
Intenció:
Anònim, 28/02/2015 a les 02:26
+5
-2
Si em trobo a aquest desgraciat per Barcelona prometo fer-li entendre la mateixa merda, de la mateixa forma. Cap pietat amb aquest tipus de gent.
El que no entenc...
Anònim, 28/02/2015 a les 02:36
+5
-1
és perquè en marxa corrent, el mol mitja merda.
Sèpia
Anònim, 28/02/2015 a les 07:51
+10
-0
Aquest paio per la pinta que fa o era un pijito graciós o un guiri borratxo.
Per la zona segur que anava al Luz de Gas, Astoria o Nick Havana.
Si l'entrada li fan al Messi s'acabarien els adjectius, li podia haver trencat el taló, turmell, lligaments,...
El millor cástig sortir publicat a tots els mitjans ell i el seu còmplice que ho filma amb una bona indemnització per a la noia.
hay cosas mas importantes que tratar que esta estupidez
Anònim, 28/02/2015 a les 12:11
+4
-12
que mas da? para que le dan tanta importancia a esto? acaso hay heridos? me parece que hay temas infinitamente mas importantes que tratar que simple vandalismo. que cuando lo pillen lo mas que le pueden hacer es una pequeña multa y ya porque el chaval tampoco ha hecho gran cosa...
video suspitós
Anònim, 28/02/2015 a les 15:58
+3
-1
Tot i que trovo deplorable l'agresió..... algú em pot dir d'on han tret el video? Teoricament, diuen que ho estava filmant una "amic", no?
Campanya bruta. Tacar l'imatge de Barcelona
Anònim, 28/02/2015 a les 17:32
+1
-6
Des que s'han adonat que el procés va en sèrio, han augmentat els recursos al CNI. Treballen en diferents fronts: Policial, Judicial i Mediàtic.
La creuada per "romper Cataluña antes que españa" està en plena marxa: a Youtube hi ha des de vídeos manipulats sobre l'aeroport del Prat, on sembla que un avió torna a aixecar el vol per evitar xocar contra un altre, passant per el documental "Ciutat Morta" on a part de denunciar la podridura del sistema policial i judicial, aprofita per tirar per terra l'imatge de Barcelona d'una manera molt professional. No en va el ministre de la Por Fdez. Díaz, s'ha reunit diverses vegades amb el director de l'FBI. Estan en mans d'autèntics professionals.
Ja cal que ens agafem ben fort.
Prou violència
Joan Mas, 28/02/2015 a les 20:08
+1
-3
I quan peguen a altres homes també es busca informació sobre l'agressor? Per què les agressions contra les dones no reben tanta atenció com les agressions entre homes? La majoria de persones que agredeixen a les dones també agredeixen a homes.


O acabem amb tot tipus de violència o ja podem plegar.
VIOLENT
MIKELET1, 01/03/2015 a les 08:31
+4
-2
El que està clar es que aquest paio no li hauria fet això a un altre home, borratxo o sobri i crec que aquest té tota la pinta de ser dels que, si té o tingués xicota, la tractaria com un mitjó. Esperem quedi solter i sense descendència!
IRRESPONSABLES I IMMADURS
Anti-malparits, 02/03/2015 a les 14:00
+1
-0
Es tracta de subproductes que han estat educats en el més absolut menyspreu a qui no pertany al seu cercle de miserables estirats endarrerits i tampoc no son capaços de conviure ni de treballar sols ni en equip perquè són uns irresponsables i uns immadurs, i tot el que fan reflecteixen les seves carències. Son ésser inútils que només fan nosa en aquest món.