El Frente por España crida a «armar-se» i anar al Parlament el dia 19

L'organització es proposa "rebentar" l'aprovació de la Llei de Consultes

, Barcelona | 14/09/2014 a les 10:02h
Especial: Referèndum d'independència de Catalunya 9 de novembre de 2014
Arxivat a: Política, Frente por España, Llei de Consultes, procés català
Aquesta notícia es va publicar originalment el 14/09/2014 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
  Manifestació de FxE el 12 d'octubre de 2013. Foto: Jordi Borràs.

L'organització ultradretana "Frente por España" (FxE) ha convocat a anar el Parlament de Catalunya el proper dia 19 per impedir que hi sigui aprovada la Llei de Consultes, en base a la qual es convocarà la votació del 9-N.

En una nota publicada al seu Facebook el mateix vespre de la gran manifestació de la V de la Diada Nacional, s'afirma: "Después de lo visto hoy en Barcelona, solo queda una solución. Armarse e ir al parlamento el día de la aprobación de la ley de consultas fechada para el día 19 de septiembre de 2014 y reventar ese atentado contra nuestra patria".

Aquesta organització de trajectòria poc coneguda ha convocat diverses manifestacions en el darrer any i mig a Barcelona. Segons algunes fonts, hauria signat fa poques setmanes un acord amb Acción Nacional Revolucionaria (ANR), després d'estar un temps molt propera a Alianza Nacional (AN).

L'any passat va convocar un acte d'homenatge als caiguts de la División Azul i una concentració de solidaritat amb els dos membres de l'Alba Daurada grega assassinats. També va sortir al carrer a Barcelona el passat 12 d'octubre, patrona d'Espanya.

La pàgina de Facebook de Frente por España Foto: Redacció

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te membre de SocNació per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Quedaran
Anònim, 14/09/2014 a les 10:35
Molt interessant
+128
-1
"retratats" davant del món... Caldrà denunciar-los i empresonar-los, no? Uns quants menys pels carrers i podrem viure més tranquils sense psicòpates pul·lulant pel món...
Feixistes
Andreuza, 14/09/2014 a les 10:36
Molt interessant
+110
-1
No saben fer res mes.
Pensar els hi fa mal de cap.
NO TENEN DEL QUE TANT PRESUMEIXEN......
Anònim, 14/09/2014 a les 10:39
Molt interessant
+111
-1
Qui provoca les crispacions PPeros ?, que s'assabenti tothom, que
facin ressò les tv d'Europa.
Si no és a "sang i foc", aquests troglodites no en saben més, està en els gens,
la història passada, ens ensenya que ens hem de preparar per a la qual vivim
i la futura.
Però són tan covards i nenetes, que sempre ataquen per l'esquena, una bona
hòstia amb la mà oberta és suficient.

INDEPENDÈNCIA !!!!!
Tenint en compte.....
Anònim, 14/09/2014 a les 10:42
Interessant
+100
-1
.. que la justícia española els va a favor, s'ha d'actuar amb molta cura però no sé de quina manera.
Segurament filmant, amb imatge i so, clar i que es vegin les cares. Destapant-los, aqui no estem per burkas...
FISCAL GENERAL DE L ESTAT I DEL PP
Anònim, 14/09/2014 a les 10:44
Molt interessant
+103
-1
A que espera aquet fiscal per a pronunciarse?
La España que da pena
Anònim, 14/09/2014 a les 10:47
Molt interessant
+105
-1
Me gustaría saber que han hecho estos señores para España, trabajar seguro que poco, algunas litronas es evidente y con su mentalidad más daño que bien.

Tant de bo ho facin
Anònim, 14/09/2014 a les 10:48
Interessant
+97
-1
Que les teles de tot el món puguin veure aquests troglodites fent la salutació feixista.
a veure...
Anònim, 14/09/2014 a les 10:51
Interessant
+85
-1
Vet aquí, ara en surten uns no nacionalistes espanyols que volen provocar un aixecament en armes i ... Ara veurem els polítics espanyols i la premsa de Madrid que faran, que diran, suposo que res, són dels seus.
patetics
un de pages, 14/09/2014 a les 11:05
Interessant
+61
-0
Ja podeu anar provocan que ens esteu fen un gran favor.
MUSHA TONTERIA
Anònim, 14/09/2014 a les 11:30
Interessant
+56
-0


COMO SE REINSTAURASE LA "MILI"......ESTAS "LOCAS"
SE CAGARIAN O BUSCARIAN ESTAR EXENTOS POR
DISCAPACIDAD MENTAL....(NO MUY DIFICIL EN ESTE
CASO).MU PATRIOTAS DE BOQUILLA.
Cuantos son ¿30-40?.3 Pelotones...Y TODOS CRIOS.
els de sempre
Panissars, 14/09/2014 a les 11:36
Interessant
+60
-0
Els quatre de sempre: el pseudotorrente, la choni apretà, tres canis més, el pelao amb la cara tapada, l'estanquera amb la gallina i les salutacions a la romana.En resum: l'Espanya canyí. Ja estem molt lluny d'això. Només resta el trencament definitiu.Ànims, polític i poble: cada dia una mica més aprop.
Seguiu-me!!!
Anònim, 14/09/2014 a les 11:38
+46
-0
i l'Ivan anirà al davant de tots dient SEGUIU-ME!!!, perquè es el mes valent de tots. fins i tot deu portar tatuat "amor de madre".
aixi són ells ...
Anònim, 14/09/2014 a les 11:39
+43
-0
Imagineu per un moment que això que han dit aquests espanyols hi diguéssim uns catalans en favor del nostre país, què creieu que dirien els espanyols? Jehe
imagineu...
Anònim, 14/09/2014 a les 11:43
+46
-0
Imagineu si una organització catalana demanés que la gent s'armi i vagi el congrés a impedir l'aprovació d'una llei... Què dirien (i exigirien) els que avui ni es molesten en publicar això?
Ja tenim la BRIMO
Trevi, 14/09/2014 a les 11:49
+38
-0
Molt fàcil. Només han de deixar anar als de la BRIMO.
Provocacions que ens afavoreixen
Anònim, 14/09/2014 a les 11:52
+46
-1
El mes curios es que tota le prensa mesetaria, culpa al Sr. Mas de la violencia, quan en realitat el Sr. Mas el que fá es traslladar les inquietuts del poble, ja voldríen aquets fastigossos que el seu gobern complis amb les promeses que els varen fer en les campanyes electorals.
Sembla que a Madriz no els arriva la TV3 i no han vist la mani del 11 Septembre, es clar, álla els expliquen, que en aquesta mani i habia el Sr. Mas, i 1'8 Milions ho veien desde casa seva, en fí el problema es seu, Ja s'ho faran.
Endavant BRIMO
Anònim, 14/09/2014 a les 12:13
+40
-1
BRIMO de Mossos, al vostres llocs, i tot el poble amb vosaltres!
Ja trigaven
Anònim, 14/09/2014 a les 12:18
+29
-0
Sí, pensava que mai no passarien al "diálogo de los puños y las pistolas".

I a qui pensen "convèncer", aquests federalistes?
CALDRÀ DONAR-LIS CLASES DE DEMOCRACIA
En Manel de Sant Antoni (Costa Brava), 14/09/2014 a les 12:36
+28
-0


Mare de Déu, quin personal!
son pateticos
Anònim, 14/09/2014 a les 12:39
+34
-0
Que pateticos que son como se nota que no trabajan.
Deuen ser tots els de l'altra banda de la Catalunya dividida
Anònim, 14/09/2014 a les 13:25
+24
-0
Per això els del PP estaven preocupats. Són els seus dobermans.
vaya democracia !
Anònim, 14/09/2014 a les 13:29
+41
-0
Solamente, hay que votar la consulta. A partir del dia despues se podra decidir muchas cosas. Porque los que no estan de acuerdo en la independecia quieren imponer el no. En una democracia hay que VOTAR no imponer. UNA ANDALUZA
patetic
anonim, 14/09/2014 a les 14:05
+16
-0
MARCA ESPAÑA
Això no és enaltiment del terrorisme ??
Anònim, 14/09/2014 a les 14:08
+21
-0
Doncs, algú hauria de començar a posar fil a l´agulla !!
La millor defensa és un bon atac, i en aquest cas més !!
Denúncia pels feixistes ipso facto !!
Independència dels paràsits assassins !!
FORA AMB AQUESTS BASTARDS...!!!
Anònim, 14/09/2014 a les 14:19
+16
-0
Em pregunto perquè la majoria d’aquests bastards van amb la cara coberta a diferencia del que fem els catalans demòcrates quan ens manifestem?
Van acollonits i tenen por que se’ls identifiqui?
Son tan covards aquests feixistes?
Tenen unes idees tan tronades que fins ells mateixos no gosen difondre-les a cara descoberta?
Per què no carden el camp i se’n van a la seva “España”, on els hi donen el pinso i el suport per somiar amb el dictador.
Brimo, actua i sense miraments, que aquests energúmens son sols valents davant de les avies indefenses o quan van en ramat i son majoria...!!!
Ja sta be
Mariamon, 14/09/2014 a les 14:24
+14
-0
I diuen que nosaltres provoquem l'enfrontament. Son ells i a conciencia. Hem de fer qeu tot el mon ho sapiga.
Frente Kebab
Anònim, 14/09/2014 a les 14:44
+11
-0
Els kebabs se'ls fotran a rambla raval també aquest cop? Que els serveixin el humus barrejat amb laxant per a cavalls i no arribaran ni a creuar la via laietana.
ANEU EN COMPTE
Luis G. Sala, 14/09/2014 a les 15:44
+11
-0
Amb la cara de carallot que feu, deseu les armes al rebost que encara prendreu mal.....
Quina classe de justicia social prediqueu ? Quin Deu invoqueu? Quna patria construiu ?
Sou patetics, i la vergponya de qualsevol pais mitjanament civilitzat, apa torneu a les cavernes de les que havieu d'Haver sortit mai.
apa, som-hi
Anònim, 14/09/2014 a les 15:57
+9
-0
A mi la legión... i la cabra també.
Fa pena
Anònim, 14/09/2014 a les 16:05
+13
-0
Si ara jo digues: vinga catalans a per ells!!! Segurament dema tindria la guardia civil a casa i em fotrien garrotades fins al carnet d'identitat, que es seu. Pero com tothom diu, aquests boques son dels seus, fills d'algun diputat, cosins de no se qui... I qui ha de passar al davant fent la vista grossa. Es clar, no son catalans.
Marxem ja!!!!!! INDEPENDENCIA!!!!!
Pobres ignorants!!!
Anònim, 14/09/2014 a les 17:27
+10
-0
jajajaja...quina pena foten aquesta gent!!! Ara que això no deixa de ser un reflex de lo que es realment Espanya un país de feixistes i nostàlgics del franquisme que s'han quedat al 39 i que no entenen res de res, per no entendre no saben ni el que es la llibertat ni que cony significa pàtria.

Fan molta, molta pena...
No sė de dónde los sacáis
Anònim, 14/09/2014 a les 17:28
+3
-15
Mira que os gusta hacerles propaganda a estos grupos fascistas de 10 o 12 miembros, y que en España no conoce ni Dios, que bien os vienen, manipuladores. El nacionalismo de todo tipo es el verdadero fascismo.
Disfressa
Jozep Maria, 14/09/2014 a les 17:40
+7
-0
Els peperos, disfressats ara de la división azul, continuen provocant. Ès com allò d'el Masnou. No els contestem; volen provocar-nos. Estalviem les forces per més endavant.
GIBRALTAR....INGLÉS
YO SOY INGLÉS, 14/09/2014 a les 17:45
+14
-1
Yo como británico me pregunto, porqué estos neonazis con lo valientes que son no vienen a Gibraltar a sacar a los gibraltareños de este peñón??? les falta eso que sirve para hacer la tortilla "francesa"??? hahahaha .Ánimo catalanes¡¡¡ la democracia está de vuestro lado¡¡¡
al parlament hi falta gent
Anònim, 14/09/2014 a les 18:04
+2
-1
Que ve la mama, que ve la mama! Sí la mama ve que vingui.
Pobres ignorants!!!
Anònim, 14/09/2014 a les 18:43
+4
-1
jajajaja...quina pena foten aquesta gent!!! Ara que això no deixa de ser un reflex de lo que es realment Espanya un país de feixistes i nostàlgics del franquisme que s'han quedat al 39 i que no entenen res de res, per no entendre no saben ni el que es la llibertat ni que cony significa pàtria.

Fan molta, molta pena...
Perfecte, en farem un bon reportatge
Anònim, 14/09/2014 a les 19:07
+7
-1
Nosaltres hi anirem per fotografiar-los i fer-ne difusió al mon
paciencia
Anònim, 14/09/2014 a les 21:34
+3
-0
Cal tenir paciencia, cal que la primera agressio vingui del costat Franquista, cal deixar-los sortir del quartel i que la BRIMO actui a l'alçada de les circustancies
SI NO HO FA L'EXÈRCIT DE ERCENARIS , HO HAURÀ DE FER EL POBLE
Patrioter, 14/09/2014 a les 22:48
+0
-5
Està clar que si l'exèrcit, que té la missió de preservar la unitat de la nació espanyola, és manté esmaperdut i absent, algú haurà d'aturar aquesta disbauxa separatista.
però lluitareu vosaltres o enviareu algú perquè lluiti en lloc vostre
Anònim, 14/09/2014 a les 23:05
+4
-0
és que ja coneixem els feixistes espanyols, volen guerra però que lluiti un altre.
Answer to fella 17:45
Indomitable, 14/09/2014 a les 23:18
+1
-0
Gracias por tu apoyo. Aun cuando tu pregunta era retórica, me complace contestarla : porque si se pasan por el peñón con cara de manzanas agrias vienen los bobbies y les dan un recadito que salen todos como carteristas gritando "agua"!! Y ya no digamos a los envalentonados militates facciosos cuando hablan de meterse con los catalanes civiles e indefensos... Si apareciesen en el peñón les sale un par de submarinos trident britanicos que les quita el hipo en segundos. ;)
L'UNIONISTA ESPADALER
Anònim, 15/09/2014 a les 01:51
+1
-1
Veurem si els envia la BRIMO amb més eficàcia que ho va fer Felip Puig a l'assalt del 15J del 2011
'La llista de Schindler'
Anònim, 15/09/2014 a les 02:07
+0
-0
banda sonora d`'una manifestació nazi a una ciutat sueca. Al Parlament també sonarà la banda sonora de la pel-licula!
Llàstima de gent
Anònim, 15/09/2014 a les 03:49
+2
-0
Amb sap molt de greu , per això dic "hasta Luego cocodrillo "passo dels vull viure lliure i sense aquesta PÚRRIA de GENT
Aparició!
Anònim, 15/09/2014 a les 15:41
+0
-0
N' hi ha una de les bruixes d' Eastwick a la dreta, saludant braç en alt. Però, no se les va carregar a totes en Jack Nicholson al final?...
i què farà ara espanyistan? què dirà la seva premsa nazi?
Anònim, 19/09/2014 a les 17:29
+0
-0
Suposo que el govern espanyol no considerarà aquesta crida com a una revolta armada, o més aviat; mirarà cap un altre costat, com són dels seus ... Ja els està bé. Imagineu per un moment que en lloc dels nazis espanyols ho hagués dit un partit català, o un particular català, ja estarien a la presa, segur!!