Loquillo: «Estic a favor d'una consulta legal, i si he de votar, votaré»

El cantant desmenteix les seves declaracions vinculant nazisme amb independentisme i es proclama seguidor de la tercera via

Loquillo: «Volen que votem per acabar amb la democràcia, el mateix que demanaven les SA»

| 30/04/2014 a les 13:20h
Arxivat a: Cultura, loquillo
Aquesta notícia es va publicar originalment el 30/04/2014 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Loquillo ha presentat el disc `El creyente` Foto: Jordi Palmer / Nació Digital

"El primer cabrejat sóc jo”. Així ha valorat Loquillo l'entrevista al diari ABC publicada aquest dimecres, en la qual equiparava la demanda d'un referèndum amb pràctiques nazis . Aquest mateix matí i via Twitter, José María Sanz ja ha denunciat la “vergonyant manipulació” de que ha estat objecte, i a migdia, en la presentació del seu nou disc en directe, 'El creyente', el cantant ha volgut deixar clar que està a favor d'una consulta sempre i quan sigui acordada.

"Estic a favor d'una consulta legal, i si he de votar, votaré”, ha afirmat, al temps que ha defensat que “quan hi ha una agressió a un polític això s'ha de denunciar”, per afegir que se l'havia “tret de context” i que havia pecat “d'incaut i d'ingenu”. Tot plegat, Loquillo ha recordat que no és el primer cop que es troba en aquesta situació, recordant que “quan vaig criticar les tortures em van dir proetarra”, que va donar suport a Gerard Quintana quan va ser “linxat a les xarxes socials” i que també va “rebre” quan va criticar el bloqueig al Parlament. A més ha defensat el seu dret a “no callar”.

Defensor de la tercera via

Així mateix, Loquillo s'ha mostrat partidari de la “tercera Catalunya, la que no busca enfrontaments” i ha fet una crida a “buscar les solucions entre tots i no deixar-se portar per radicalismes”. “Ni sóc el xarnego agraït ni l'herald de l'espanyolisme”, ha conclòs.

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te membre de SocNació per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

M'alegro que tot hagi estat una manipulació del diari feixista ABC
Anònim, 30/04/2014 a les 13:35
+23
-8
La veritat, és que quan he llegit la notícia les orelles m'han xiulat.
Llautó
Mateu, 30/04/2014 a les 13:36
+46
-3
Se t'ha vist el llautó Loco, ja fa temps. Les declaracions es desmenteixen per la via legal i no se't veu gens indignat amb l'ABC
Va millorant, però ...
Anònim, 30/04/2014 a les 13:39
+37
-1
Bé, això millora, ja tenim un altre que aposta per la Via Morta i per una consulta legal, i que, com els del PP mateix (per posar un exemple), faran tot el possible o no faran res per tal que ho sigui (legal). És a dir; per tal que tot segueixi tal com està i els catalans seguim essent insultats, espoliats i donats pel sac pel sol fet de ser catalans.
Què no ho sabies Loquillo
Anònim, 30/04/2014 a les 13:50
+42
-0
Que si t´avenies a col.laborar amb la caverna, t´anaven a manipular? Per vendre quatre discos més a Madrid, no calia baixar-se els patalons.
Units
Catalans, 30/04/2014 a les 13:51
+10
-23
Soc independentista i a mi aquest home no em cau gens malament. Els del ABC van manipular les seves paraules i es van malinterpretar..... si diu que es defensor de la 3a via no hi ha tanta diferència amb en duran no ????
Loquillo
Toni P, 30/04/2014 a les 13:51
+36
-1
Loquillo y los trogloditas... No hase falta desir nada más!
És ben fàcil
Anònim, 30/04/2014 a les 13:53
+34
-0
Les agressions poden ser cops de puny a la cara, publicar entrevistes falses, fotos d'arxius confidencials o falsos informes de la policia. Si realment és fals cal una denúncia i que els que difamen hagin d'admetre que ho han fet.
Incongruència
Anònim, 30/04/2014 a les 13:56
+36
-1
Home si el que estàs és a favor d´una consulta legal a l´estil del PSC , aleshores millor digues que estàs en contra de què es faci la consulta , perquè no es pot consensuar res si una de les parts no està ni disposada a asseure´s a parlar del tema .

Noi jo no sé quina falera teniu els unionistes a utilitzar sempre la paraula " xarnego ", això d´intentar donar un prisma negatiu , i fent sempre referència als orígens de les persones per part del moviment sobiranista , quan jo des de l´independentisme no la sento mai; la major part de vegades s´usa des del nacionalisme espanyol ;seria un mot completament en desús , si no fos perquè l´unionisme li encanta usar-la com a pretext d´una Catalunya xenòfoba , que realment és inexistent
Molt bé
F G (Girona), 30/04/2014 a les 13:56
+12
-0
Loquillo , tu sí que ets una rock and roll star !
UHU! AHA! i anirem tots a les urnes cap a votar !
hmm
Tomppa, 30/04/2014 a les 14:27
+33
-3
Quan votar es il.legal ... no es democracia.
PER CURIOSITAT FEMENINA .. ha cantat en català alguna vegada ( sense comentaris!) ?
Narcís1, 30/04/2014 a les 14:37
+25
-2
Fa anys en un ' programa per a espanyols ' o Crónicas Marcianas ( quan espanya ensems amb sos mitjans no feien altra cosa que parlar d'allò més malament dels catalans) .. aquest bon home llançà ' nos decían charnegos '! PD: com si defora/ espanya no els diguessin ' quinquis '! Nota: difícilment persona educada, mínimament formada, rebia aquest mot .. que sí brètols, pispes sinó delinqüents! Anotació al marge: qualsevulla cosa n'és vàlida contra nosaltres sigui per a caure'ls-hi, caure bé als espanyols ( espanyols que de sempre digueren ' estos son los peores ' .. potser cercant ens anihilessin del tot en lloc d'agrair nostra existència, o en lloc d'assimilar nostra cultura, o en lloc de saber conviure-hi amb qui els rebé!)!
Menys mal
Anònim, 30/04/2014 a les 14:47
+6
-0
Me n'alegro. M'havia decepcionat amb aquestes suposades declaracions. Cadascú que pensi el que vulgui però que no vaig insultant als altres.
Loquillo vale, tontillo...homeeee!
Latin King, 30/04/2014 a les 14:51
+14
-0
L'ABC de la intel·ligència no és precisament admetre que l'ABC t'entrevisti. I Punt.
Ara en diuen males interpretacions
JordiNadal, 30/04/2014 a les 14:52
+18
-0
Els polítics no dimiteixen, els opinadors no defensen el que diuen, hi ha algú que estigui dotat de coherència?

Loquillo, si més no en el teu vessant públic, sempre has estat format part de la cultura espanyola, el que no és bo ni dolent, però ara el teu unionisme passa per dir-nos nazis als independentistes? Insult cavernícola (per allò de la caverna mediàtica) que ofen a qui el llença i no a qui el rep.

Si certament vas ser "mal interpretat" i tu no ho vas dir, crec que només hi ha un camí: demostra-ho i denuncia a l'ABC, perquè d'altra manera ens quedarà clar: vas tenir un atac testosterònic i vas voler ser més espanyol que els espanyols... coses de regalar les orelles de qui t'entrevista.
Loquillo sense cap credibilitat
Anònim, 30/04/2014 a les 14:53
+25
-0
Si no es querella contra l'ABC no me'l crec. Això ja ho ha fet massa vegades. Primer s'ha de ser persona i després dedicat a cantar o al que vulguis.
Aprofitat i covard
Anònim, 30/04/2014 a les 15:12
+29
-1
A mi el que pense aquest subjecte m'és indiferent però em fastigueja veure que hi ha individus com aquest disposat a declarar qualsevol bestiesa contra els catalans per promocionar un disc. Això ja diu quina mena de persona és.
Loquillo català o basc?
JordiNadal, 30/04/2014 a les 15:13
+27
-1
Benvolgut senyor Sanz (Loquillo),

He llegit a la premsa que el seu lloc de residència habitual és al País Basc. Dono per suposat que deu estar empadronat al municipi on viu i que per tant no ho està a Barcelona. Així doncs no li ha de preocupar que fem els catalans.

A Catalunya, com a comunitat autònoma de l'Estat espanyol, no existeix la ciutadania catalana i el vot bé donat per la inscripció al padró. Com deia, dono per suposat que no està empadronat a Catalunya i per tant no podrà votar. Problema solucionat.

Aquests que participem de la bogeria col.lectiva i anhelem tenir un estat propi, malgrat que ens consideri nazis, li garantim que pot tornar quan vulgui, ja sigui de visita o a viure-hi, que no serà deportat ni gasejat.

Sempre seu aquest que ni l'admira ni comparteix res de res amb vostè,
Aprofitat i miserable
Anònim, 30/04/2014 a les 15:20
+21
-1
A mi el que pense aquest subjecte m'és indiferent però em fastigueja veure que hi ha individus com aquest disposat a declarar qualsevol bestiesa contra els catalans per promocionar un disc. Això ja diu quina mena de persona és.
Un aprofitat i un miserable.

Retòrica
Anònim, 30/04/2014 a les 15:47
+14
-1
sempre que sigui legal = quan les gallines pixin
Lo Quillo
Anònim, 30/04/2014 a les 15:49
+16
-0
Un Quillo fent entrevistat per uns Troglodites.
A cagar a la via
Anònim, 30/04/2014 a les 15:58
+15
-0
Què diu que? Que el Loquillo acaba de treure un nou disc?

Ara ho entenc tot.
ARA I SEMPRE
JA, 30/04/2014 a les 16:04
+24
-0
Loquillo, espanyolista radical, espanyolista de pedra picada. Abans, ara i sempre. Està a favor d'una consulta legal i de que les vaques volin. Sap que no hi haurà consulta legal igual que sap que les vaques no volaran. En realitat, diu i pensa exactament el mateix que la Falange i que la Fundación Francisco Franco: España Una, Grande y Libre.
Poc fiable
Roberto, 30/04/2014 a les 16:19
+16
-0
Ens podem creure a aquest tio sabent que va escampant per terres castellanes?, no ha vingut a vendre "su libro"?, no viu al privilegiat Pais Basc?, com ha de poder votar en el nostre?. Saps que?, lagarto, lagarto!
Trist
Anna G., 30/04/2014 a les 16:55
+20
-0
Ho sento no m'el crec, que no hagin estat aquestes les declaracions fil per randa, segurament. Però "l'esperit" segurament ha estat aquest, fa molts anys que en Loquillo milita en l'esquerra pija (des de sempre). De l'ABC podem dir moltes pestes, però publicar el que algú no diu... ho sento, em crec abans a l'ABC que a aquest pijo
2014
Anònim, 30/04/2014 a les 17:54
+3
-34
Loquillo, un catalán decente, una especie en extinción
S'ha d'estar boig per deixar-se ser entrevistat per la Caverna Mesetària
Anònim, 30/04/2014 a les 18:20
+8
-0
Segur que els farà tornar a publicar l'entrevista amb les paraules "que sí ha dit" i sinó ho admeten els posarà una demanda judicial, oi Loquillo?
no todo vale
Anònim, 30/04/2014 a les 18:53
+9
-2
El Loco nunca debería de conceder entrevistas a diarios fatxas. No todo vale, Loco. ¿Y tus principios?
Nosaltres, els catalans, a allò que és nostre
Anònim, 30/04/2014 a les 19:04
+18
-2
Anònim, 17:54. Els indecents i els pocavergonyes sou aquells que voleu que desapareguin els catalans com a poble. Traieu vostres brutes mans d'aquest país! Vosaltres i nosaltres, els catalans, no solament som de nacions diferents, sinó de galàxies diferents!! Visca Catalunya lliure de franquistes i falangistes (versió espanyola de les SS alemanyes)!
gravació
Anònim, 30/04/2014 a les 19:46
+17
-0
Ja han publicat la gravació que confimen les repugnants declaracions...
ah.. i?
Anònim, 30/04/2014 a les 20:29
+10
-0
Tan important és aquest tío perquè la seva opinió valgui i sigui noticia?
Majara a todo ritmo
Anònim, 30/04/2014 a les 21:33
+9
-1
Hace años que este José María Sanz estaría mejor en un circo ejerciendo de payaso del españolismo.

Cada vez que aparece en prensa suelta toda una larga lista de majaderías.

El tal Loquillo, le cuadra el mote, se ha pasado media vida apoyando a macarras y delincuentes como los centuriones que fueron procesados por tráfico de armas en Barcelona. Se presentó para darles su apoyo el día del juicio... No hace falta decir nada más.

La sarta de chorradas que saca por su boca cada vez que le ponen un micro es para llorar.

Nada nuevo de este pésimo cantante, majara a todo ritmo y politiquillo de tercera división.


Visca Catalunya Lliure
Loquillo me la bufa
Anònima, 30/04/2014 a les 21:37
+6
-0
Loquillo, Navarro, perquè perdre el nostre preciòs temps amb aquests mediocres fracassats?
Este bobo no aprende
Falip Sinqué, 30/04/2014 a les 21:38
+1
-2
¿Ves lo que pasa, Loquillo? Te desdices de tus palabras para que los de la bandera catalana con un tanga azul te perdonen la vida... y ni siquiera eso consigues, so bobo. Lo de estar entre dos aguas, el "Ay, ay, ay, que yo soy de la tercera vía porque rechazo por igual a unos que a otros, gññññ", las palabritas benevolentes, el agachar la testa, el "Hay que buscar soluciones entre todos" y el "Estoy a favor de una consulta legal", tipo Javier Barraycoa en una entrevista que le hicieron aquí en ND hace varias semanas, solo sirve para que te perciban como alguien temeroso y te machaquen aún más, pánfilo, que eres un pánfilo y no te enteras de la película.

Hay que estar del lado de la legalidad y del orden constitucional. Sin fisuras ni complejos, de manera decidida. A los que son como este, que les den.
Loquillo me la bufa
Anònima, 30/04/2014 a les 22:00
+6
-0
Loquillo, Navarro, perquè perdre el nostre preciòs temps amb aquests mediocres fracassats?
Al anonim de las 20:29
Anònim, 30/04/2014 a les 22:23
+1
-11
Pues mas o menos tan importante como el Toni Alba, por ejemplo, y en ND se publica cualquier tonteria qu hace o dice.
Loquillo cobert de merda per sempre
Anònim, 30/04/2014 a les 23:28
+12
-0
Molt bé Loquillo. Has quedat com un rei amb els lectors de l'ABC. Ara demana'ls a la FAES i a l'extrema dreta que et comprin el disc i que vagin als teus concerts. I no intentis desmentir les teves declaracions que estan enregistrades. Les bestieses que has dit són de tal calibre que t'han cobert de tanta merda que ja no et treuràs la pudor.
Pájaro Bobo
Anònim, 01/05/2014 a les 22:43
+2
-0
Loquillo, amb les seves repugnants declaracions en contra dels catalans fent-li la gara gara a l'espanyolisme més radical queda degradat a: pájaro bobo.
Loquillo i el seu incomprensible i pertinaç ressentiment envers Catalunya
Fèlix Torras Solsona, 01/05/2014 a les 23:55
+1
-0
Havia estat fan de Loquillo. Ja no. Sempre fent-se la víctima perquè Catalunya no el tracta com ell creu que l'hauria de tractar. Renegant sempre de la Catalunya que hi ha. No entenc aquesta rancúnia seva tan enrevessada. Si no li agrada Catalunya, ha fet bé de marxar. Ha estat coherent en això. Però no cal que s'ompli més la boca amb la paraula Catalunya, per explicar com se'l "maltracta" en aquesta pacífica terra. Sobra. Pot alliçonar com un titulat en ciències socials -en programes televisius espanyols- sobre què és correcte i que no ho és en política, dret, societat i economia. És un pamfletista d'esquerres de saló de credibilitat zero. Faria bé que es dediqués a fer merament d'artista, i no es fiqués allí on no el demanen, parlant amb to de catedràtic tites. Que canti i para de comptar.

Torras Solsona
Trader i Analista
Les males companyies
Sucdepampol, 02/05/2014 a les 07:34
+1
-0
Ets partidari de la 3ª via: la utopia que rebutja el govern de Madrid i que preconitzen els que "marean la perdiz", com en Duran. Fins aquí tot correcte, m'ho podria creure. Ara bé comparar la suposada estratègia de Mas amb la de les SA (utilitzar la democràcia per a destruir- la)és fotre's, directament, en un fangar pudent i impresentable que jo creia impropi de tu. Si és veritat que ho has fet, no cal que diguis res més, t'has definit- ara si tu i sense dubtes- com un feixista consumat. Ja saps "Quien lo dice lo es".
Les males companyies
Sucdepampol, 02/05/2014 a les 09:27
+1
-0
Ets partidari de la 3ª via: la utopia que rebutja el govern de Madrid i que preconitzen els que "marean la perdiz", com en Duran. Fins aquí tot correcte, m'ho podria creure. Ara bé comparar la suposada estratègia de Mas amb la de les SA (utilitzar la democràcia per a destruir- la)és fotre's, directament, en un fangar pudent i impresentable que jo creia impropi de tu. Si és veritat que ho has fet, no cal que diguis res més, t'has definit- ara si tu i sense dubtes- com un feixista consumat. Ja saps "Quien lo dice lo es".
es comprèn
Anònim, 02/05/2014 a les 13:28
+0
-0
En un poder il·legal no pot haver-hi una consulta legal.
al 2014
Arkaitz, 03/05/2014 a les 16:59
+0
-0
confundes catalan con colono
No ho entenc
Anònim, 25/03/2015 a les 19:14
+0
-0
Em costa entendre que en Loquillo, que inclús ha musicat els poetes catalans en la nostra llengua, que també és la d'ell, caigui en aquests errors. En Loquillo, a mi, no em cau malament, però ha de vigilar més i no deixar-se portar pel subconscient. El que ell pensi a tall individual no és una veritat absoluta. Estem parlant d'una majoria de catalans que volem votar. I contra això, en Loquillo, no hi pot fer res.