Girauta: «Forcadell és responsable de tot el que passi a Catalunya en termes de violència»

Acusa la presidenta de l'ANC de “colpista" i a l'Assemblea de preparar un "cop d'Estat"

, Redacció | 15/03/2014 a les 13:25h
Especial: Assemblea Nacional Catalana
Arxivat a: Política, Juan Carlos Girauta, ANC, Carme Forcadell, consulta, procés català
Aquesta notícia es va publicar originalment el 15/03/2014 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Juan Carlos Girauta en una imatge d'arxiu Foto: Jordi Palmer / Nació Digital

"Forcadell és responsable de tot el que succeeixi a Catalunya en termes de violència”. Aquesta és la sentència del periodista i candidat de Ciutadans al Parlament Europeu, Joan Carles Girauta, emesa des del programa Migdia de 8TV. Davant la sorpresa i la indignació de periodistes com Marta Lasalas i Manuel Cuyàs, Girauta titlla Carme Forcadell de “colpista” i l'ANC de voler fer “un cop d'Estat”. “Ho diré quatre o cinc vegades!”, insisteix Girauta com es pot veure en el vídeo publicat al Youtube. Girauta branda el full de ruta de l'ANC per justificar el seu argumentari que està “organitzant un cop d'Estat” i acusa a Òmnium Cultural de tenir “assassins” en els seus òrgans de direcció.


 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te membre de SocNació per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

un 10
Anònim, 15/03/2014 a les 13:37
+16
-163
Para GIRAUTA
Girauta es el vertader colpista quintacolumnista a Catalunya.
GTE, 15/03/2014 a les 13:40
Molt interessant
+165
-2
Girauta es el vertader colpista o quintacolumnista que tindria que tenir més vergonya al anar contra personas patriotas com la Sra. Forcadell. Gent com els fenatics arreplagats ressentits del C´s sobren a Catalunya.
No és més fatxa perquè no entrena!
MIQUELET, 15/03/2014 a les 13:46
Molt interessant
+172
-2
Però que dius Girauta, si tant vosaltres com el PP, sou els únics que amenaceu i parleu de violència, em pots dir un sol cop que l'ANC, hagi parlat de violència, ja t'agradaria, però no la trobaràs, mira l'especialitat i l'exclusiva de la violència la teniu els unionistes / nacionalistes espanyols, nosaltres per si no t'has assabentat encara, anem de "rotllo" gandhi, val?.
És penós que només sabeu parlar de violència, amb aquesta ràbia que us surt pels ulls, ja et coneixem JC, en les tertúlies en pla hooligan, "no ase falta desir nada mas"
Pèssim Girauta
Anònim, 15/03/2014 a les 13:50
Molt interessant
+142
-3
L'altra dia el vaig veure a 8tv migdia quan va perdre els turons,i penós el seu comportament,molt bé per Cuyàs i Marta Lasalas li donen mil voltes.

Un intel·primitiu.
Anònim, 15/03/2014 a les 13:52
Interessant
+93
-3
Deixeu-lo estar, se l’hi ha grillat la seva.
Aquests espanyolistres, a la Carme, ni mirar-la!
Anònim, 15/03/2014 a les 13:56
Molt interessant
+111
-7
Que no em toquin la Forcadell!!! Se n'haurien de donar vergonya de posar-se contra l'ANC que representa a tants i tants catalans. Girauta, que no veus que estàs a Catalunya i tens totes les de perdre? Quan siguem independents , on t'amagaràs?
Canyes, Girrauta, Nart...
Anònim, 15/03/2014 a les 13:58
Molt interessant
+104
-2
Vist el que s'ha vist a 8TV darrerament, és obvi que els C's són uns prepotents i mal educats. Criden i no deixen parlar a qui no pensi com ells. Però és que endemés els renyen!
Un país independent no ha de prendre el control de fronteres, ports, aeroports???
què ens dius, Girauta?
Catalan UFOdriver, 15/03/2014 a les 13:58
Molt interessant
+115
-3
¿Ens intentes dir que, com la ANC fins ara ha fet pacíficament allò que ENLLOC del món s'ha aconseguit mai de la vida, per tocar els collonets TU penses promoure la violència? A vegades convé aprendre a perdre, saps? Catalunya serà independent ben aviat. Què fareu, aleshores, els de C's? Terrorisme? És això el que intentes dir-nos? I a sobre en donaràs la culpa a la ANC? Fes-te fotre, feixista!

Quina vergonya per la teva professió!

Visca la Terra Lliure! Millor a l'espai que a spain!
... de la pedrera
manel.cat, 15/03/2014 a les 14:00
Interessant
+80
-2
Aquest tipus de gent -sense ofendre a la gent- son la pedrera del continuisme del "imperio espaNYol" I el seu únic argument es insultar, amenaçar i fer-se els portaveus de la "única verdad": espaNYA va esser fundada per Adan i Eva.

Au, a parir panteres! Nosaltres a lo nostre, treballar per la Independència i a recolzar tot l'esforç que està fent la direcció de la ANC i els milions de catalans que seguiran les seves idees i accions per despertar als polítics, i si fa falta passar davant d'ells ... ahhh perdò, que ja hi som davant.
Girauta, si ho feu així a Europa us fotran fora del Parlament!!
Anònim, 15/03/2014 a les 14:04
Interessant
+82
-1
Recomano a tota la patoleia de C's que passin una temporadeta anant a classes de bones maneres abans d'anar per les Europes a avergonyir-nos a tots.
Caverna.
Anònim, 15/03/2014 a les 14:06
Interessant
+70
-1
hi ha que veure amb quina rabia traduieixen la seva impotencia aquestos nacionalistes espanyols, fan mes pena que altra cosa, pobrets,... buuajajajajja...
CARME TGN
MISOGIN, 15/03/2014 a les 14:07
Interessant
+73
-4
Quin un aquest, el que va de sabut pels mitjans, el que es creu tenedor de la raó absoluta.
Són precisament la genteta que l'acompanya, els de la colla de Ciudadanos, PPeros, Voxos i personatges de la seva manera de pensar els que inciten a la violència.
Fins avui els únics que han amenaçat amb intervencions velicistes han estat gent d'aquesta colla.
Fins avui les imatges de violència en vers a lo català ha estat de gentussa del gènere masculí.
Vosté pateix d'aquella mena de cosa dita misogínia. No suporta que dones com la Carme Forcadell, la Múriel Casal, la Teresa Forcades i altres dones amb una inteligència que el supera, tinguin la capacitat de movilitzar a tot un poble que el que vol ser només es ser el que és,el poble català amb una idea comú de llibertat i justícia, amb ejercici de la democràcia com a via per aconseguir-la.
Que et bombin Girauta!

SI i Si o DUI //*//
COLOLABORACIONISTA
Anònim, 15/03/2014 a les 14:09
Interessant
+80
-5
Este es uno de los principales amiguetes del Cuní.
Curios
Anònim, 15/03/2014 a les 14:12
Interessant
+75
-6
Els unics que parlan i amenacen amb la violència i ja l'han exercit són ells. PP+C's i ara diuen que són els altres. No només botiflers sino mentiders de mena.
Fasti-gos
Anònim, 15/03/2014 a les 14:13
Interessant
+69
-3
No saben com provocar-nos.
Voldría un caos als aeoroports a l'endemà.
No asimilen l'alta provabilitat de l'independencia.
Un cop d'estat es un altre cosa, per exemple no deixar
votar a un territori que vol ser país.
Un cop d'estat es ser maleducat amb un pensament.
Un pensament unic imposat es una dictadura.
Una democracia es escoltar totes les veus fins i tot
la teva, tot i ser repugnant.
I si et sembla votem, pero no toquis mes els collons.
Els teus nassos estan emparats per les forces opresores,
aquí no he vist ningú perdre els papers tantes vegades
de la manera tan estupida com tú Girauta, fes-tho mirar.

Estic molt indignat, no entec que el Godó el tingui d'escut
contra nosaltres.
Girauta = lerrouxista rabiós.
Anònim, 15/03/2014 a les 14:21
Interessant
+74
-4
Girauta, a tu el que t'agradaria és que hi hagués hagut algun episodi de violència en les convocatòries que ha fet l'anc, però t'has de fotre, perquè el procés de transició és pacífic i això és el que més t'enverina la mala sang que portes a dins. Els únics que parleu, invoqueu i actueu amb violència i agressió sou els feixistes com tu, també l'Alejo Vidal-Quadras i els del vergonyós atac a la Blanquerna. Eh, Girauta ? perquè no dius res de Blanquerna, ja que t'agrada tant parlar de violència ?.
senyor de ideas fascistas
Anònim, 15/03/2014 a les 14:27
Interessant
+68
-5
Este sr. con sus ideas fascistas habla de una persona a la cual ni conoce y todo porque esta persona defiende a Catalunya cosa que el sr.este cansado de ir a 8 alDia del sr.Cunit y predicar en contra de Catalunya y de los catalanes hoy se arrastra en las filas de Ribera para poder tener voz en Catalunya de lo contrario nadie lo conoceria. Son de pena todas sus apariciones en radios y TV siempre con lo mismo y la misma cancion los temas anticatalanes.
ha perdido la olla este tio.
Anònim, 15/03/2014 a les 14:30
Interessant
+60
-5
Acusar es facil por la impotencia que demuestra esta persona utiliza frases dignas de este individuo. Acude a la desclasificacion de una persona y personas cuando su formacion en el gato al agua y en el cascabel al gato y en 13TV insultan a nuestro presidente y a nuestras instituciones.
Per colpistes: ciudadanos
Tori, 15/03/2014 a les 14:34
Interessant
+62
-1
Ells i els seus són els autèntics colpistes. Em fan pena, són uns simples provocadors. Espero veure una CAT independent per veure la cara d'aquests energúmens.
Per què segueix a 8 TV?
Manofestació inde al trofeo conde de godó, 15/03/2014 a les 14:35
Interessant
+75
-5
Gemma Calvet, quan va anar a ERC va plegar de tertuliana en aquesta TV. Girauta segueix i el Godó i el Cuní i no hi posen cap traba, tot el contrari. Li permeten aquestes barbaritats!
Ja sabem de quin peu calcen a Can Godó.
Proposo manifestació inde al Trofeu Conde de Godó!
Ens està amenaçant ?
Peret el menut, 15/03/2014 a les 14:35
Interessant
+74
-1
Quan diu que Carme Forcadell és responsable de tot el que succeeixi a Catalunya en termes de violència,ens està amenaçant dient que pensen fer accions violentes per intentar impedir la independència ? Això és el que es pot deduir de les seves amenaces.Aquests feixistes estan desitjant com sigui que el procés pacífic i democràtic emprès per la majoria del poble de Catalunya derivi en actes de violència.Hem d'anar amb molta cura de no seguir-los el joc que estan decidits a començar per boicotejar el procés. Aquest individu Juan Carlos Girauta és molt perillós i nociu, no entenc com li donen tanta veu en els mitjans catalans, sobretot en 8tv i Rac-1 del grup Godó. O millor dit ho entenc massa
SI US PLAU .. NO REBAIXEM EL NIVELL DEL DIGITAL !
Narcís1, 15/03/2014 a les 14:39
+40
-3
Aquest ' no ningú ' .. què hi pinta ací? PD: fum fàstic .. no pas per sa llibertat d'escollir ( n'és lliure ) sinó per sa CI àdhuc zero empatia amb res ni ningú! Nota: vagi's-en a vomitar ses despulles als espanyols .. si hi fa ' caixa '! Anotació al marge: com pot ser possible tants curts de gambals enfiladors s'hi facin .. compte-corrent?
troven a faltar intereconomia i el carlos fuentes
Anònim, 15/03/2014 a les 14:40
Interessant
+52
-1
Al faltar altaveus l´han de dir cada cop mes grossa
Qui es el violent?
Cal Marxant, 15/03/2014 a les 14:42
Interessant
+53
-1
La violència sempre vindrà des del bàndol unionista, per impotència i manca d'esperit democràtic. Com es diu a la acció d'imposar per la força una idea d'estat? Qui es que no accepta la democràcia? Qui està amenaçant amb la violència? I jo pensava que malgrat ser unionista aquest senyor era intel.ligent!!

Per altra banda demostra que comencen a estar realment preocupats per la nostra determinació i això indica que anem be.
Cinic's
Anònim, 15/03/2014 a les 14:44
Interessant
+62
-1
Una persona que fa un llibre que es titula "votaré NO" i després es nega a deixar votar i tracta de "colpistes" als que volen votar és el súmmum del cinisme.
Com que no es ignorant, que es?
Josep de Cardona , 15/03/2014 a les 14:51
Interessant
+55
-1
Que s'ha d'esser per qualificar de colpistes els més pacífics i cívics del mon ?

El passat 11 de setembre, qui va ser violent?

Per cert, dono la raó als que diuen que a Can Godó cada dia fa més pudor de fatxa.
C's irresponsables
Anònim, 15/03/2014 a les 14:52
+47
-1
Rivera deia el mateix respecte a Mas... es veu que la responsabilitat és cosa dels altres, ells no la volen. Aquesta gent es situa per sobre del be i del mal, emparats per la seva sacrosanta Constitució. Com a catalans, ja es veu, són absolutament irresponsables, com si el que importa a Catalunya no anés amb ells. La irresponsabilitat de gent com Ribera, Camacho o aquest xiquiliquatre és vergonyosa. Ni "bons" i "mals" catalans: són catalans? Si ho són, senyors, actuïn amb responsabilitat i amor al país.
Només volem votar, pacíficamenrt, lliurement
Anònima, 15/03/2014 a les 15:01
+48
-1
Si, davant un conflicte tothom fes el mateix, no hi haurien guerres. Girauta és un manipulador, un provocador, un agitador, un desestabilitzador, un conspirador. Per la via del diàleg i la paraula no tenen tradició, ni experiència, lo seu són els cops militars, els pronunciamientos, les invasions, les dictadures, les guerres i les falsificacions.
I ara que dirà el seu gran amiguet el Josep Cuní ?
Roger II, 15/03/2014 a les 15:02
Interessant
+57
-1
Que dirà ara el seu gran amiguet Josep Cuní de les amenaces d'aquest individu ? No entenc com comparteixen taula i tertúlia alguns tertulians com Francesc Marc Alvaro, Patricia Gabancho, Pilar Rahola, etc etc amb aquest feixista. Que per ventura no poden fer bullir l'olla si no van ? Des d'aquí i ara proposo que no acudeixin a les tertúlies on estigui Girauta i que es quedi sol dient barbaritats amb el seu amiguet Cuní
vergonyós
martí, 15/03/2014 a les 15:03
Interessant
+53
-1
S'ha de ser MALA PERSONA per dir això.
Giruta provoca perbocar
Marduix, 15/03/2014 a les 15:16
+40
-2
Com que enraonant saben que tenen la batalla perduda i el que més por els fa és la manca de conflicte (com al País Basc) van a generar conflicte artificialment, aviam si així aturen el que no té aturador (1936-bis)
Tranquilos
Anònim, 15/03/2014 a les 15:17
+11
-68
Si las actividades de la ANC, pueden ser constitutivas de delito,Manos Limpias les interpondrá la correspondiente demanda.
No diu que votarà No?
Floribunda, 15/03/2014 a les 15:24
+44
-1
Dons endavant, voti No, o el que li sembli i deixi'ns votar a la resta el que decidim lliurement votar, i atingui's als resultats.
Lerruxisme antesala del feixisme
Anònim, 15/03/2014 a les 15:25
+44
-2
Foteu fàstic. No heu paït ni paireu la Via Catalana. Som majoria i ho sabeu per això no voleu la consulta perquè perdreu i us convertiu com autèntics feixistes.
Qu´et passa Girauta.
Anònimkatson, 15/03/2014 a les 15:33
+46
-1
Girauta,
De veritat que t´has tornat boig;creume ves al metge.
Sembla que s'ha renovat el vestuari
Anònim, 15/03/2014 a les 15:47
+39
-1
Se li escapa fins i tot el riure al Girauta. Bé, el paper que fa és el que els seus votants n'esperen.
A can Cuní
Anònim, 15/03/2014 a les 15:57
+29
-2
aquest paio va dir que si la UE negava als catalans la entrada dins l'unió,
ell en defençaria la seva inclusió. Avis per a Colono's.
A partir d'ara
Anònim, 15/03/2014 a les 16:13
Interessant
+57
-4
el Girauta és el responsable de tot el que li passi a la senyora Forcadell.
El mejor desprecio
Anònim, 15/03/2014 a les 16:31
+51
-3
Si no fos per TV8 i el seu endiosat presentador, ningú no coneixeria aquest senyor. Doncs, ni cas.
GIRAUTA
Anònim, 15/03/2014 a les 16:36
+30
-2
Qué dises Girauta?
no tiene usted el nivel de la sra. Forcadell
Anònim, 15/03/2014 a les 16:37
Interessant
+57
-3
Verguenza le deberia de dar insultando a una persona de gran estima por toda Catalunya. Piensa usted que alguien puede dudar de su voto? No hace falta escribir un libro para conocer como piensa usted. Disfrazado entre dos banderas intenta vender un catalanismo inexistente en usted y en su partido. Niegan el derecho a decidir el futuro de los catalanes porque para usted solo existe un futuro dentro de España para los catalanes. I como quiere usted este futuro para los catalanes dentro de su España? Que sean dociles, callados sumisos, maleables que se dejen hacer lo que sea y que trabajen como exclavos a su servicio, como ciudadanos de segunda desposeidos de su lengua, cultura, historia, economia, instituciones etc. Es este el futuro que usted quiere para Catalunya.
Incendiari / Corresponsables-irresponsables
Moragas, 15/03/2014 a les 16:38
+45
-1
Era previsible. En la seva desesperada carrera per fer-se amb el control del col·laboracionisme prohibicionista a Catalunya els Colono's i Ppepperus lluiten a veure qui la diu (i el pitjo: qui la fa!) més grossa! Ja fa temps que van buscant brega a fi i efecte de provocar un estat de tensió que generi violències. Res els faria més feliços que hi haguessin aldarulls com a d'altres parts del món. El que més impotència els crea és que (malgrat haver-ho intentat fins i tot arribant a auto-atemptar-se) el nsotre procés ésd absolutament pacífic i radicament democràtic, dos termes que ells desconeixen i on no s'hi troben còmodes. D'aquesta manera tothom els veu el llautó, de moment. Però mai se sap com poden acabar les coses quan els piròmans (i tota aquesta gentussa ho són!) es disfressen de bombers! Certament, com ha dit prou bé un company, a partir d'ara hem d'entendre que tot el que pugui passar a la senyora Forcadell serà responsabilitat d'aquest impresentable anti-demòcrata nascut a BR. Jo encara diria més: és directament responsable, ja d'entrada, d'haver creat un clima de crispació innecessari amb les seves declaracions incendiàries i les seves intoxicacions rabiüdes... Aquest senyor és un irresponsable i n'haurien de prendre bona nota tots aquells que el conviden a participar en tertúlies i demés... Tothom sap ja de quin peu calça i se'n fa co- responsable... El llop amb pell d'ovella, el victimisme del botxí, la perversió de la realitat demagògica, la realitat del "Màtrix unionista", del "Ministeri de la veritat" orwelliana, la impotència del perdedor... Tot això pot generar en una mala ànima aquest tipus de reaccions. No perquè psicològicament i sociològica estigui estudiat n'hem de deixar de fer cas. Tot al contrari. Tinguem-ho en compte i prenguem precaucions. Que ho sàpiguen tots els que li segueixen el joc (eh Sr. Cuní, eh d'altres mitjans?... ). Seran tan responsables com ell de la seva capacitat provocadora i incendiaria.
Quan qui parla no té ni escrúpols ni ideologia
Saa, 15/03/2014 a les 16:41
+39
-0
El problema dels que no es creuen el que diuen és que quan parlen, acaben exagerant fins a acabar sent grotescos.
Ho diu quan es presenta en un partit que sempre han estat al costat dels botxins i contra de les víctimes.
Tranquil Girauta, els teus sominis humits no succeiran, NO HI HAURÀ VIOLÈNCIA A CATALUNYA. MALA SORT HAS PERDUT
Girauta, com altres dictadors, no té ni escrúpols ni ideologia
perdre els papers, frontisme
mataroní, 15/03/2014 a les 16:45
+39
-0
fins ara pensava que Girauta era un unionista inteligent i demòcrata però ja veig que se li està encomanant la mala llet espanyolista i s'està començant a posar nerviós perque li fallen els arguments
Ocell volador
Anònim, 15/03/2014 a les 16:48
+33
-0
Ets el voltor més gran de tots els voltors que es fan i es desfan (Darrera d'en Vidal i qua...)
Els escanyolitos sempre sereu iguals
Anònim, 15/03/2014 a les 16:49
+37
-0
Que Girauta amenaçan,quan Catalalunya sempre s´han fet tots els passos democraticament.
Els ecanyolitos sempre sereu iguals.
VISCA CATALUNYA LLIURE
El gran demagog
Taradellenc que avisa, 15/03/2014 a les 16:51
+34
-0
Girauta, Girauta. Gires malament per culpa de la demagògia patètica que et domina i t'encega. No t'estimes gens el país. Una pena.
No ho entenc
Miquel Pérez, 15/03/2014 a les 16:53
+34
-0
La dreta espanyola s'ompla la boca dient que una convocatòria d'eleccions és il.legal. I altres molts motius, alguns d'ells, surrealistes, que penses com potser que tinguin tant imaginació per carregar-se aquesta iniciativa.
Però del que no els he sentit xerrar mai és dels més de quatre milions que vam sortir al carrer en pro de la independència ekl dos darrers 11 de setembre. Catalunya és una nació de 7,5 milions de persones. Amb aquestes dades hem fot negre sentir a la sra. Camacho i als ciudadanos que tot és fum, que és il.legal, que tindrem cagarrines cròniques o que ens sortiran banyes per entrar al infern de la mà Fernández Díaz, que darrerament pague amb diner públics viatges a Lourdes per a guardia civils que volen guanyar-se el cel, no sigui que Déu no els perdon i les bestieses que han fet a la Terra. No entenc res.
i encara dieu que Cañas no va dir Ulster?
Pep del cal Cigalot, 15/03/2014 a les 16:57
+41
-0
Ostres un cop més doneu la raó al directe.cat tenien raó Cañas ho va dir os vamos a montar un ulster
Dels Indignats ja ni se’n canta gall ni gallina, sortosament.
Blai, 15/03/2014 a les 17:14
+34
-0
Va ser foc d’encenalls, flor de poc més d’un dia, un fiasco monumental a despit dels milions d’euros abocats en l’operació del CNI. Això sí, si el volen ressuscitar, per eclipsar el separatisme català, no han de fer més que abocar-hi més milions. Per això sí que no hi ha retallades. La seva base ideològica es basava en primar l’eix esquerra-dreta i així, sense dir-ho explícitament, relegar l’eix Catalunya-Espanya. Vet aquí una victòria del nacionalisme caalà. Visca!
De lerrouxisme n'hi ha d'esquerrà i de dretà. Perquè l'espanyolisme és compartit tant per l'esquerra com per la dreta, espanyoles.
Blai, 15/03/2014 a les 17:21
+34
-1
Els catalans no som espanyols, ni en volem ser.
Petit homenet
Anònim, 15/03/2014 a les 17:32
+32
-0
Aquí el teniu, aquest milhomes. Que consti que no és la primera vegada que el veig actuant com un energumen al plató del Godó. I encara continuen convidant-lo.
Que aquest tipus tingui altaveus potents és de per si una vergonya. Potser hi ha gent que li agrada o té interessos en alimentar monstres.
Un tipus que no sap ni el que és el respecte i ha d'anar a construir Europa....
Potser va sent hora que la gent del carrer ens fem responsables de a quin tipus de persones deleguem la defensa dels nostres interessos.

Boicot a les tv/ràdios
Ade Brugat, 15/03/2014 a les 18:02
+31
-0
Les TV i ràdios se sostenen per les audiències. Res més efectiu per treure'ns a aquest tipus d'enmig seria tancar o canviar la tv / ràdio cada vegada que aquest personatge tragués el nas
Quan es treu la careta apareix el falangista,
Anònim, 15/03/2014 a les 18:07
+31
-0
i el traeix el subconscient... Quins impresentables! L´únic mèrit que tenen és fer la gara-gara als poders fàctics; si no no els coneixeria ningú....
Jo votare Si Si
Pepsor, 15/03/2014 a les 18:07
+37
-1
Pues yo que estoy a favor de la Independencia y respaldo las decisiones del ANC y la Sra Forcadell tambien me podeis acusar de golpista secesionista separatista asi como a miles y miles de Catalanes que estamos a favor de la Independencia una pregunta al Sr Girauta viene implicita alguna amenaza con su declaracion?
fins el 2018 aquests de l'anc estaran marejant la perdiu
Anònim, 15/03/2014 a les 18:26
+6
-39
srta figaflor i anc en general,

deixeu de disparar als peus de catalunya, eh? aixo no es diu AIXO ES FA, i per fer aixo cal un comandament unic, eh? i qui es pensa q sera aquests comandament unic, cyu? erc, icv? l'esperit sant?... si aquesta morralla porta decades i no es posa d'acord ni amb una llei electoral creu voste seriosament q amb aquests botiflers es pot portar una nacio ocupada al seu alliberament??? no creu q seria millor q l'anc es presentes a les elccions i escombres tota aquesta merda col.laboracionista per activa o passiva?

un altre tret als propis peus amb l'arma de la UE. els q haurien d'estar cagats per q cat no sorti de l'UE son els espanyols q passen la seva merda per les carreteres catalanes, per tant en lloc de fer-ho servir com a arma CONTRA ESPANYA, sou tant idiotes q permeteu q us collin amb una cosa q els hauria de tornar amplificada per 1000000 vegades.

apa nois a estudiar mes estrategia q tampoc costa tant.

i i per cert, aixo d'anar dient dates es molt mala politica si ni tu t'ho creus, eh? ho dic per allo de que vau dir q el 11/9/14 era la data maxima per declarar la independencia, eh? q ara sortiu amb el 4/15 ho trobo demencial i pitjor, un fet q li treu les ganes al mes independentista de tots en continuar radera la pastanaga
Compte amb aquest
Anònim, 15/03/2014 a les 18:30
+30
-1
Aquest home, com la Camacho, serà capaç de tot per viure de la política. De tot: si cal invocar-convocar la violència, doncs «lo que usted mande».

Ja de per si és d'un temperament brusc: recordo la grolleria i desconsideració amb què va tractar una oient en un progama de Cataluya Ràdio (i recordo també la indignant passivitat de Fuentes, per cert, present a l'estudi radiofònic i cap del programa)
jo votaré NO
Anònim, 15/03/2014 a les 19:31
+8
-14
Jo també votaré NO, però VULL VOTAR
Tinc clar que el nostre futur l'hem de decidir nosaltres i no el sr. Monago (aquest legítimament només ens pot dir una cosa: "gracias")
no compro 8dia
fueracuni, 15/03/2014 a les 19:39
+31
-2
A partir de ahora no comprare ningun producto que se anuncie en 8dia. Dejo de comprar cada dia la Vanguardia. NO MAS SUVENCIONES al GUPO GODO.
Ecs
Anònim, 15/03/2014 a les 21:01
+17
-0
Res més baix que posar publicitat amb so....
I el Josep Cuní encara el portará a 8tv ?
Anònim, 15/03/2014 a les 21:35
+24
-1
Josep Cuní encara el portarà a 8tv ? Doncs boicot tothom a 8tv i al grup Godó
ciutadans
Anònim, 15/03/2014 a les 22:03
+20
-0
aqurst ja sabem de quin color es. no el descobrim ara.
el cop d'estat el van fer els espanyols el 1714 en envair el nostre paus.
Anem a la rel
Marconi, 15/03/2014 a les 22:25
+31
-0
Jo ja he enviat tuits i correus a totes les redaccions "catalanes" (ni que sigui nominalment...) on conviden aquest incendiari! ja els he comunicat que, si els segueixen convidant a ell o gentussa com ell, a casa no els sintonitzarem mes... Per cert, el programa de'n Cuní (i 8TV en general...) ja l'he tret del comandament a distància... No m'interessa. Ni LV i, aviat, Rac -1 on, especialment en Basté, fa temps que també porta a impresentables unionistes fanàtics que menteixen descaradament... Els nostres arguments no tenen ni veu ni manera de ser-hi a cap mitjà espanyol (ja no dic els que són directament fatxes... tampoc als presumptament "progres" que són igual de virulents espanyolistes, fins i tot una pava com l'Àngels Barceló a la SER o la Nierga que també s'ho haurien de fer mirar les "sociates" cde tota la vida ja des de TV3...) i en canvi nosaltres eempre amb el binisme a la ma... i venen qualsevol d'aquests filo.feixistes i no deixen parlar als altres i només fan que dir mentides, estrafer la realitat i intoxicar anant de víctimes quan són els boxins! PROU PROGRAMES AMB GENTUSSA D'AQUESTA MENA!!*!!
Ja em diran...
Anònim, 15/03/2014 a les 22:59
+24
-1
amb quin exèrcit farem un cop d'Estat els catalans... Ja seria el seu triomf complet que, a sobre, fóssim nosaltres els "colpistes", "feixistes" i "nazis"... si ja se'ls veu el llautó!
este "señor"
argencat, 15/03/2014 a les 23:00
+23
-1
es tan bruto como los intereses que representa.

Este personaje no tiene ni p.ta idea de lo que es un golpe de Estado (yo sí porque los viví), catalunya tan solo hará una declaración de independencia y por ende deberá comenzar a actuar como un Estado Independiente.

Ningún catalán irá a madrid o al resto de españa a tomar-ocupar-invadir nada.

C's = difamadores, provocadores y agitadores.

El discurso de los españolistas está basado en la falacia.

Girauta, mala peça
papa, 16/03/2014 a les 07:52
+11
-0
Girauta un protegit dels espanyolistes com el Carlos Fuentes i el Cunit.
Girauta
me myself, 16/03/2014 a les 09:19
+12
-0
Quan l'he llegit m'han vingut al cap tot una serie d'epictetes per aplicar-li, pero despues la neurona ha reflexionat i m'ha dit: deixa-ho correr Joan, es de C's la segona marca del P.P.(C). o sigui, d'un que no te ni collons per donar la cara, que si tenia una neurona l'hi han suprimit per l'obediencia cega a las tesis del partit, i he pendsat que, realment, siguent de c's ja te prou pena i ja esta tot dit
Es el que ells volen
Anònim, 16/03/2014 a les 10:14
+10
-1
Es el que tenen pensat, ja ens han avisat varies vegades, és el seu full de ruta, provocar aldarulls, hem d'anar amb compte amb aquesta gent, s'haurien de tenir controlats.


estrategia espanyola
gatemprenyat, 16/03/2014 a les 13:56
+8
-0
L'ofensiva espanyola contra el proces d'independencia te moltissims fronts oberts, i ara n'esta obrint un altre: l'ANC.

En el fons al Girauta li importa un rave les seves propies paraules. Per conviccio ideologica o per suborn de diners (o per les dues coses) en Girauta s'ha apuntat a la tasca d'intentar intoxicar l'opinio publica catalana.

El que es preocupant no son les paraules de'n Girauta. El que es preocupant es que si algu com en Girauta diu el que diu es perque sap que per part de l'estat espanyol s'esta preparant una accio violenta per despres encolomar-ho a l'ANC. En Girauta l'unic que fa es preparar el terreny per poder declarar culpable l'ANC abans de que hagi passat res.

Penseu. Un acte violent que l'estat espanyol aconsegueixi encolomar a l'ANC (ja sigui per manipulacio informativa o, pitjor, a traves d'un talp de l'ANC) es, sens dubte, el millor recurs que Espanya pot utilitzar per aconseguir el rebuig de la ciutadania catalana vers l'ANC.

Aquest es l'objectiu. Desitjo que no passi. Pero si en Girauta parla d'aquesta manera no es per casualitat. No podem ser tant ingenus com per no veure-ho.
butifler
Anònim, 16/03/2014 a les 14:20
+4
-0
Aquest senyor cobra del CNI.
La seva feina es aquesta .... ser més papista que el papa.
Sr. Girauta,
Sucdepampol, 16/03/2014 a les 16:49
+4
-0
Dir això d'ANC és fer un interpretació voluntàriament esbiaixada de les declaracions d'ANC. És el vodevil de sempre: en Vidal - Quadras propugna intervenir el parlament català amb un general de brigada de la Guàrdia Civil i no se'l critica gens, en canvi, l'ANC proposa actes pacífics (control d'aeroports i telecomunicacions) i se la titlla de colpista. Sr. Girauta s'hauria d'aplicar la dita castellana "quien lo dice lo es"...m'ha decepcionat, es dir m'havia enganyat. Vostè és un feixista.
Girauta Follonero
Anònim, 16/03/2014 a les 18:23
+4
-0
Girauta és un busca raons, L'ANC és una organització pacífica, ciutadans busquen brega on no n'hi ha. Qui busca confrontació Girauta? PP i ciutadans. Ets penós, nosaltres i tots els que ens sentim representats pel president Mas ,Junqueres i ANC no busquem la violència , sinó la llibertat dels Catalsns democràticament,no amb amenaces,el que vosaltres voldríeu és confrontació, però nosaltres no som com vosaltres que busqueu brega on no n' hi ha.

Visca Catslunya, el nostre President, l'ANC i Xavier Sala Martin oet la seva adhesió. Gràcies a tots i gràcies a Consell Nacional per la transició.

Per cusiositat...
PepFa, 16/03/2014 a les 20:13
+3
-0
Sr Girauta, quina mena de violència ens pensa aplicar? el garrot vil? afusellaments? bombardejos? o directament armes químiques? enverinaments massius? No miri prim perquè la Forcadell aquesta és una terrorista moooolt perillosa, i s'ha d'aturar com sigui, eh?
veu grossa
Tram 720, 17/03/2014 a les 17:39
+3
-0
Per anar en contra del Girauta, s'ha d'enviar algù que tingui la vèu més grossa que ell. Quan ell té la vèu més potent n'aprofita per tallar la paraula a tothom i ningù no es pot espressar.