Manifestació espanyolista a TV3

| 15/02/2014 a les 12:15h
Arxivat a: Política, unionisme, TV3
Aquesta notícia es va publicar originalment el 15/02/2014 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Manifestants unionistes davant de TV3. Foto: Nació Digital.

Una trentena de persones s'han manifestat aquest matí de dissabte davant les instal·lacions de TV3 a Sant Joan Despí per reclamar que s'aturi "el seu independentisme".

La convocatòria, firmada per Somatemps-Catalunya espanyola, tenia per lema: "Per una televisió pública independent i no independentista." La plataforma creu que "TV3 adoctrina al servei de la ideologia nacionalista".

Els manifestants, darrere una pancarta on es podia llegir "no a l'incitació a l'odi", han cridat que "la independència és una indecència" o "TV3 no menteixis més".

Una trentena de manifestants han respost a la convocatòria. Foto: Nació Digital

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te membre de SocNació per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

La majoria ha parlat!
Estudiant!, 15/02/2014 a les 12:24
Molt interessant
+164
-12
Rídicul a més no poder... Iván estabas por allí?
La majoria silenciosa ?
Saa, 15/02/2014 a les 12:25
Molt interessant
+156
-7
Caben en una furgoneta ?.
Error del fotògraf
Anònim, 15/02/2014 a les 12:26
Molt interessant
+126
-6
Trobo que hauries d'haver fet servir una lent de proximitat. Com quan es fotografien escarbats.
Per totes les TV públiques independents!
Anònim, 15/02/2014 a les 12:37
Interessant
+94
-5
Estan molt bé les manifestacions clamant TV públiques independents però no és un problema exclusivament català que aquestes serveixen al govern de torn sinó que és de tot l'estat espanyol. Així que demanaria aquest grup tant "demòcrata" i que reclama una TV3 independent que ho demanés a totes les televisions pagades amb els impostos nostres.
Convoco manifestació a Madrid per una televisió pública independent i no unionista
Sílvia Casals Major, 15/02/2014 a les 12:41
Interessant
+89
-3
El diumenge 2 de març a les 12 del migdia al peu del pirulí. Si és cert que a Madrid hi viuen uns cent mil catalans, que es noti!
Si us escou,us rasqueu.
Anònimkatson, 15/02/2014 a les 12:44
+16
-142
En las farmacias venden unas pastillas que para el escozor mental provocado por los separatas, va muy bien.
Més
Anònim, 15/02/2014 a les 12:44
Interessant
+64
-1
Jo crec que eran 40
Els d'intereconomia
tirant-el-blancEls , 15/02/2014 a les 12:45
Molt interessant
+109
-2
Ara que han tancat intereconomia a casa nostra, ja sabem on estaven ahir. Potser la veritable raó era demanar-hi feina
Sembla la parada del bus
Anònim, 15/02/2014 a les 12:51
Molt interessant
+110
-1
Sembla la parada del bus
No, home
Anònim, 15/02/2014 a les 12:57
Interessant
+76
-1
no! Que no ho veieu que hi ha 300.000 persones, pel cap baix? Pregunteu-li-ho a la Camarguessa o al "primo" de'n Rivera, ells que tenen fil directe i "de tota solvència" amb la Virreina que segur, però segur eh', que els ha pogut comptar un a un sense manipular ni un número...
Televisió independent?
Anònim, 15/02/2014 a les 13:00
Interessant
+71
-1
O sigui hi ha una colla de televisions catalanofòbiques i una sola d'independentista? Contra qui protestaran?
Au, va!
McLuhan, 15/02/2014 a les 13:01
Interessant
+62
-3
Ja han fet el numeret victimista... I ara (som així de rucs i "bonistes" aquí), això que en cap país "normal" tindria la més mínima transcendència, els farem sortir al TN de "prime time" a la nostra pròpia tv a més de les televisions del "Màtrix unionista" habituals (sort que "Interlobotomia" ja ha txapat...) i aquesta colla de provocadors identitaris es faran passar per víctimes quan son els botxins colonitzadors... NI CAS! VADE RETRO!
mentiders!
Oriol, 15/02/2014 a les 13:03
Interessant
+62
-3
Sou uns mentiders, es veu clarament que són 4 gats esperant el bus... xDDD
Els friquis existeixen arreu.
Anònim, 15/02/2014 a les 13:13
+51
-3
També reclamen el dret a la vida i assassinen 11 persones a Ceuta.

Agrairia que TV3 dones la mateixa cobertura del cas Raval al cas Ceuta.

Tan debò TV3 no tingués una mentalitat unionista. No dubto que de mica en mica ho aconseguirà.
un milió segons la Delegació del Govern
Anònim, 15/02/2014 a les 13:20
Interessant
+74
-2
si no els hi agrada TV3, en tenen moltes d'espanyolistes per triar.
Independentistes espanyols
Anònim, 15/02/2014 a les 13:20
Interessant
+53
-2
Volen una TV pública independent, o sigui independentment espanyola. Segur que aleshores els semblaria la mar de bé. no veig que aquests protestin per TV1. Segur que Intereconomia, malgrat que privada, els sembla la mar d'equànime.
Quines ganes...
Anònim, 15/02/2014 a les 13:28
+48
-1
de mostrar la misèria que són i les seves misèries. Quants anys porteu a Catalunya, colla?. Fins les pedres, són més catalanes que vosaltres.
[email protected]
Gombau, 15/02/2014 a les 13:28
+41
-1
Quan veus aquestes "massives" manifestacions de fervor espanyolista no t'expliques de on surten els suposats 30% que es manifesten com a votants del NO al nostre camí cap a la independència. O son poc fidels a la "pàtria" o molt ganduls. Com m'ho expliques anonimkatson de les 12:44?. Per mi que estàs pitjor que un llum de "carburu".
Ni rioja ni oli andalus
Anònim, 15/02/2014 a les 13:49
+38
-0
S'han manifestat davant de TV3 perque per fer-ho davant de les altres haurien d'anar a Madrid.
Iván!
Estudiant!, 15/02/2014 a les 13:53
Interessant
+58
-6
Tu policía se dedica a apuntar quién tiene la estelada en el balcón eso si que són tonterías unionistas... La opinón de los empresarios no nos deja en evidencia simplemente demuestra que todo el mundo puede opinar sobre lo que le parece mejor o peor... Que te crees que porqué los empresarios digan nosotros vamos a pararlo todo? En cuanto a televisión anacrónico separatista estás muy equivocado TV3 es una televisión de calidad donde todos los partidos políticos TODOS són entrevistados a diario en els Matins y se dedica a plasmar la realidad de la sociedad catalana... Si no te gusta ésta realidad véte acostumbrándote porqué es así y tu sacrosanta constitución no la va a parar... VISCA CATALUNYA LLIURE!
Periodismo del bueno.
Anònim, 15/02/2014 a les 14:24
+3
-13
Siempre presentando todas las noticias de forma que los burros sigan rebuznando y coceando.
Tal Iván
Anònim, 15/02/2014 a les 14:45
+22
-2
Sí, és que les manifestacions "estaban verdes", com les nous, oi?
Iván, Ivancete, Iván...
Anònim, 15/02/2014 a les 15:46
+26
-2
realment ens va molt bé que ens escriguis "en tu tiempo sagrado" (mira si ho és que el perds llegint-nos i fen-te mala sang, tarat incongruent!)perquè d'aquest manera ens adonem del "nivell" que tenim en l'adversari i perquè mentre la gent s'entrenen en tu, n'hi ha que treballen per la independència... Aquí els únics que quedeu en evidència sou els pervertits que ens escriviu fent-vos passar per víctimes quan sou els botxins opresors i que rebeu consignes dels partits colonitzadors a través de la virreina. Bé, de fet, els altres col.laboracionistes quintacolumnistes perquè tu ets tan infantil i estàs tan tarat que ni tan sols aquests et volen... Per no voler-te (ja ets la riota de les xarxes) no et volen ni els "Regulares" (que mira si n'és de difícil que no acceptin algú!). Apa, pren-te la medicació i deixa de passar tantes hores seguint-nos que se t'assecarà la medul·la... borinot!
A Ivan
Anònim, 15/02/2014 a les 16:03
+30
-3
Què més voldries que els mossos dissolguessin amb violència una manifestació unionista. Segur que et provocaria una espècie d'orgasme.

Esteu buscant desesperadament que algun independentista faci un acte de violència per tenir arguments per entrar a sang i foc.

Pots riure tot el que vulguis, que aviat ploraràs de ràbia quan vegis la teva sagrada unitat de destí universal esquinçada.
Respon al si us escou us rasqueu.
Anònimkatson, 15/02/2014 a les 16:08
+20
-2
En sap greu ,haig de dir que no he sapigut expresarme bé.Volìa dir que les pastilles eren per aquesta gent que anat a cridar devant de TV3.
Una que va anar a la cadena humana.
Anònim, 15/02/2014 a les 16:19
+21
-0
Ja Ja,Ja no tenen ni la imaginació de portar ninots de cartró tal com van dir de nosaltres.Quina manifestació, no son ni una vintena.Quina pena.....
Via Española
Català emprenyat, 15/02/2014 a les 16:25
+18
-0
En acabar han culminat la Via Española,que, mirant els que eren, seria entre l' hospital Moises Broggi-benzinera del costat.
no passa res
Luxúria, 15/02/2014 a les 16:32
+16
-0
Ja va bé que es manifestin i mobilitzin els espanyolistes... Demostra que el tema de la independència no és pas utòpic.
D'altra banda, no sé, dir que TV3 incita a l'odi és mentir compulsivament. Que és proindependentista? Sí, això és cert, per tant, tenen motius per queixar-se si volen. En cap cas és com Telemadrid a la inversa.
||*||
Anònim, 15/02/2014 a les 16:33
+22
-1
si no em fessis tanta pena, riuria .... no sé com poden viure amb aquesta ràbia ... qualsevol dia es mosseguen i es enverenan. Es pot pensar diferent .... però no amb aquest odi i mentides .Pobre gent.....
???????
Anònim, 15/02/2014 a les 16:41
+16
-0
tv3 no es pot comparar amb Telemadrid, Intereconomia, 13tv i ningú els diu res??????
ELS UNICS QUE US HEU DE RASCAR SOU ELS UNIONISTES QUE ESTEU MOLT PLORAMIQUES ULTIMAMENT..
Anònima11, 15/02/2014 a les 16:44
+14
-3
VAJA PER EL QUE ES VEU SI QUE SERÀ VERITAT, QUE ARA QUE S'HAN QUEDAT SENSE LA BAZOFIA D'INTERECONOMIA ELS HI HA SURTIT MÉS RENTABLEI FÀCIL ANAR-SE A QUEIXAR A LA TELEVISIÓ NOSTRA I DELS CATALANS, QUANTS EREN AQUI 40? SI NOMÉS SON RATES.. NO HI VEIG GAIRE GENT MÉS.. AU VA HOME VA! TV3 US AGRADI O NO SEGUIRÀ SENT CATALANA I INDEPENDENT! I SI US PICA US FIQUEU HEMOAL LES VOSTRES "MINI MANIS" SOROLLOSES NO ARRIBARÀ ENLLOC NI A CAP PORT, AQUI ES POT VEURE EL TARARNNÀ ANTIDEMOCRATA QUE TENEN ELS ESCANYOLS ANAR A PROTESTAR A LA PORTA DE LES TV CATALANES PER RECLAMAR QUE SIGUIN DEL SEU TARANNÀ, ES A DIR QUE SIGUIN ESCANYOLES, I NO INDEPES? AU VA HOME VA!! DESGRACIATS

PD: ELLS SERÀN EL QUE VULGUIN SER, NO EL QUE VOSÀLTRES VINGUEU IMPOSANT QUE SIGUIN! QUE HO SAPIGEU! NO US FOTRAN CAS NI AMB AQUESTS DESCELEBRATS QUE ES MANIFESTEN NIAMB AQUESTES PLATAFORMES ESCANYOLES QUE NOMÉS PERDEN EL TEMPS!

SI NO US AGRADA PER QUE NO FEU EL MATEIX AMB TV1?? QUE PASSA? AQUELLA NO ELS HI DIREU RES AMB ELLS?? PATÈTICS!

VISCA CATALUNYA LLIURE!!
Spain is pain
Anònim, 15/02/2014 a les 16:48
+15
-3
Quin ridícul, quina manca de dignitat i respecte per la terra que els hi permet viure-hi com persones.
Aquesta colla, bé, projecte de colla, haurien de tornar a casa seva i viure-hi i deixar viure.
Pel que fa a TV3, no paro de comunicar-lis com n'estic en contra de la falta de proporcionalitat en les seves tertúlies, sempre amb unionistes parlant de terceres vies inviables, pors a la catalana, pors a xocs de trens inventats, i encara pitjor, utilitzant un mitjà públic com a plataforma per influenciar i manipular als catalans, en pos d'interessos econòmics personals, i cobrant dels nostres diners.
Crec que ens hauriem d'unir per exigir proporcionalitat (la que hi ha al país i al parlament), que els tertulians tinguin coneixements profunds de la matèria de la que en parlen (a mi les pors personals de'n Puigvert o els interessos econòmics del Burniol, per ex. me la repampinflen). Exigir que hi hagi un debat real, que els unionistes donin dades, dates, informació documentada i creïble, i no que ens prenguin per imbècils intentant fer-nos por i parlant de somnis sense cap base.
Que treguin temes com l'EFTA, que hi vagi gent amb criteri i engrescador.
Defenso i m'estimo TV3 però no m'agrada l'unionisme que destil·la darrerament.
Filusitrando
Pallús, 15/02/2014 a les 17:03
+10
-1
Sincerament, quan es tracta d'un tema en el que s'ha de demostrar la força de majories (no sempre és així), fer una manifestació on hi van 30 persones és fer-te un gol en pròpia porta. Doncs felicitats als independentistes per aquesta bonica victòria. Seguim caminant endavant.
Ara toca estadístiques
Salvador Pujades , 15/02/2014 a les 17:12
+14
-2
30 persones segons el diari....37 segons la guàrdia urbana.... Segurament aquests matats diran que eren 10.000... Estic molt cansat de tot plegat,que fotin el camp de ca nostra d'una vegada. VISCA LA MEVA TERRA LLIURE DE FATXES.
PARA IVAN, EL RAMBOTARZAN
Anònim, 15/02/2014 a les 17:57
+14
-4


No fuiste...que lástimaaaaaaaa.
TENIAS CLASE DE MACRAMÉ O FIGURAS DE BARRO?
Bus
Desde Rubi, 15/02/2014 a les 18:26
+9
-0
Estaven esperant que passes el bus urbà.Gent aneu cap a casa que el dissabte s'ha de fer dissabte.
Incitació a l'odi?
Anònim, 15/02/2014 a les 18:49
+18
-0
Incitació a l'odi? però si no cal que ningú els inciti a odiar qualsevol cosa que flairi català? ho porten a les venes. Les pancartes en català? Hipòcrites! Si voldrien que desapareixés la llengua catalana i TV3, a més de la Generalitat i el Parlament de catalunya, clar... Aquesta és la veritable democràcia de Ciudadanos i Convivencia Cívica Catalana (té nassos els noms). Neofalangisme en estat pur. Ah... però ells són no-nacionalistes, que quedi clar !
...
Iván, 15/02/2014 a les 18:55
+5
-20
Anònim, 15/02/2014 a les 17:42, y cía, que creo que todos sois los mismos, los que escribiis...
cobarde, me llaman. Una gente que, en cuanto ven un avioncito de maniobras del ejército, huye por la frontera, o que en cuanto oyen hablar los militares se cagan en las bragas. Y estos me llaman cobarde. Ironías de la vida, no?
No paráis de echarme en cara lo del ejército. No se por qué. Tenéis miedo, o algo? Lo peor, lo peor de todo, es que sois tan lamentables, separatistas, tan lamentables y repugnantes, que hasta vosotros, separatistas imbéciles, os presentáis a las filas del ejército. Si, de ese ejército colonial, español y facha. Y esto no lo digo por decir. Lo digo por que ya me he encontrado más de uno y más de dos de vuestros separatas que se ha intentado presentar a la convocatoria, o que está pensando en presentarse. Y encima, me venías aquí a decir chorradas sobre si no me quieren a mi en el ejército... a los que no quieren es a la chusma separatista, que se os ve el plumero, ser separatista y militar español a la vez. Que osadía, de verdad, y vaya cara!
7 millones
Junko, 15/02/2014 a les 19:07
+5
-20
7 millones de euros se gastó TV3 en los nuevos platós de TN.
Y no pagan a farmacias ni a dependientes. Esos 7 millones al menos ya no nos los roba España.
PARA IVAN
Anònim, 15/02/2014 a les 19:25
+14
-3


NO QUIEREN LA CHUSMA SAPARATISTA? OSEA,A TÍ.
ERES TAN TONTITO QUE NO SABES NI LO QUE ESCRIBES.
A TI NO TE QUIEREN POR "TONTO".
TÚ,eres todo cartón piedra y opereta.
Correr,Cagarse....?De momento tu eres el que reconoce
no ir para defender sus opiniones,por miedo.

ridícul
Anònim, 15/02/2014 a les 19:32
+12
-2
Això és notícia?? Si només eren 4 ridículs fatxes mal comptats!! hahahahaha...
Iván!
Estudiant!, 15/02/2014 a les 19:35
+12
-2
Véte a leer Alerta Digital aquí pierdes tu valuoso tiempo...
pues lo tienen mal!
Anònim, 15/02/2014 a les 19:42
+15
-0
Porqué según ellos,los siete millones y pico de catalanes que no están en la manifestación, quieren que TV3 sea independentista.
TV3%
Anònim, 15/02/2014 a les 19:44
+6
-16
TV3% = La voz de su amo.
Somatemps
Anònim, 15/02/2014 a les 20:05
+13
-8
Us ha sortit un gra al cul... Somatemps. El vostre odi e insults no ens farà enrera. Endavant les atxes¡¡¡
per somatemps
Anònim, 15/02/2014 a les 20:52
+12
-2
Però home, reflexiona va, però, PERÒ, quin gra al cul?????
Va, de debò, ets còmic? o vols ser-ho?
Mira, en tot cas sou una petita al.lèrgia per dur roba interior barata, i això s'arregla llençant els calçotets.
No fotis mes pena, que no en teniu dignitat?
Què no t'agrada TV3? no la posis. Què no t'agrada la nostra terra, llengua, cultura, meta? fot el camp cap a la teva terra. Què vols quedar-te a Catalunya? respecta i adaptat. Fàcil, no, gra al cul de fireta?
Buf, quin fart de riure!
||*||
VISCA CATALUNYA LLIURE||*||
HAHAHAHA
Anònim, 15/02/2014 a les 21:17
+13
-1

I ara sortirá la Camacho que a mes del que hi van anar s,hauria de tenir en comte a la "majoria silenciosa" que es va quedar a casa. ¡Aneu a c.g.r a la via españolistes!!!
Fonts oficials
Sergi, 16/02/2014 a les 00:53
+12
-1
Fonts oficials de la Guardia Civil Española, ha cal·lificat aquesta manifestació com a històrica, segur que demà serà portada a "The wall street"
Minoria
Anònim, 16/02/2014 a les 14:03
+5
-0
Tenen tot el dret de manifestar-se, pero a mi em faria vergonya convocar aquestes manifestacinons q hi van 4 gats. El lemes dels manifestants, les esplicacions dels fatxes habituals de la pagina, em semblen tan repetides.... Les mateixes frases, les mateixes expresions les he sentit dels fatxes coneguts. Em fan pena, han de tinguer un problema psicologic, de una altre manera no ho entenc. Ni ataqueu mes als pobres, potser aixo enacara els hi estimula mes la patologia.
Anònim, 15/02/2014 a les 19:25
Iván, 16/02/2014 a les 15:51
+0
-8
jajajajaja!! Mira tío, no tengo mucho más que hablar con un zoquete como tu.... que quieres que te diga, separatista de las narices? Que sois una gentuza, y que encima, gente como tu, arrogante y estúpida, que no se ni lo que te crees que eres? Me hablas a mi de que no se ni lo que digo? Solo hace falta mirar la manera que tienes de escribir, TÍ con acento. Olé! Viva la inteligencia separatista como la tuya! Siempre rompiendo los récords! Ale, chico, en mes de recordarme cada día mi entrada en el ejército, zoquete, harías bien de dejar la independencia y ponerte a repasar las normas ortográficas de acentuación, idiota!
Això no és ni pluralisme ni diversitat , això és mostrar-se davant les televisions…
Anònim, 16/02/2014 a les 19:57
+2
-0
Ja han fet el numeret victimista... I ara (som així de rucs i "bonistes" aquí), això que en cap país "normal" tindria la més mínima transcendència, els farem sortir al TN de "prime time" a la nostra pròpia tv a més de les televisions del "Màtrix unionista" habituals (sort que "Interlobotomia" ja ha txapat...) i aquesta colla de provocadors identitaris es faran passar per víctimes quan son els botxins colonitzadors... NI CAS! VADE RETRO!