El coronel Martínez Inglés explica «l'Operació Estela», l'operatiu militar per aturar la «rebel·lió catalana»

| 27/01/2014 a les 14:55h
Arxivat a: Nació Confidencial, Amadeo Martínez Inglés, procés català, Militar, 9 de novembre de 2014, exèrcit espanyol
Aquesta notícia es va publicar originalment el 27/01/2014 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
El coronel Amadeo Martínez Inglés

"Per això, i sense manies de cap mena, goso afirmar que en les altes esferes de les Forces Armades espanyoles (JEMAD, Cap de l'Estat Major de la Defensa; JEME, Cap de l'Estat Major de l' Exèrcit; JEMA, Cap de l'Estat major de l'Aire i AJEMA, Almirall Cap de l'Estat major de l'Armada) existeixen ja plans elaborats, amb el coneixement i la total complaença de l'Executiu del senyor Rajoy, per intervenir amb rapidesa, contundència, nocturnitat i menyspreu absolut per les formes democràtiques a Catalunya si arribat el mes d'octubre d'enguany la plana major de l'independentisme català no ha fet marxa enrere en les seves propostes de separar d'Espanya i segueixen amb la seva idea de celebrar un referèndum a primers de novembre. El nom en clau provisional de la intervenció militar es diria 'Operació Estela'". Així comença el coronel de l' Exèrcit de Terra espanyol a la reserva, Amadeo Martínez Inglés, l'explicació d' una virtual i delirant intervenció militar a Catalunya si continua el que haurien batejat com a "Rebel·lió catalana".
 
En una carta a la que ha tingut accés Nació Digital, el militar a la reserva assegura, citant fonts de la cúpula militar, que el discurs de Mariano Rajoy d'aquest dissabte a Barcelona marcava el dia D d'una ofensiva antisobiranista que en primer terme seran “mediàtics, polítics i socials però que si la cosa va a a més (i Mas no es fa enrere) pot esdevenir, i els plans operatius estan ja ultimats, en un altre tipus de confrontació en la qual els polítics corruptes facin pas als militars patriotes”.
 
"Els plans, segons les dades de què disposo provinents de fonts castrenses de tota solvència, passarien per ocupar, no més tard del 20 d'octubre de 2014, per sorpresa, de nit i a càrrec d'unitats d'elit de l'Exèrcit espanyol (Paracaigudistes i Legió), tots els centres del poder polític i mediàtic tant a Barcelona com a la resta de capitals de província de la Comunitat catalana, alhora que es decretaria l'estat d'excepció a tot Catalunya i es deixaria fora de la llei a l'actual govern de la Generalitat. El Govern del senyor Rajoy, un cop acabada l'operació nocturna (cap a les vuit del matí del dia "D +1") donaria explicacions de manera urgent al Congrés en una sessió plenària de les Corts espanyoles, facilitant tota mena d'explicacions al poble espanyol i prometent una ràpida i 'democràtica' sortida al conflicte”, afegeix en el seu escrit l'oficial a la reserva.
 
Aquesta 'sortida' passaria per formar d'urgència un govern autonòmic titella format per botiflers de confiança, que retornés a l'Estat central les competències en Educació i Interior deixant l'autogovern català reduït a la mínima expressió. El cop de timó comptaria amb el vistiplau de la Zarzuela i l'oligarquia monàrquica de Catalunya, que brindaria immediatament el suport econòmic i mediàtic a la nova situació per evitar protestes i sancions internacionals”, conclou Martínez Inglés.

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te membre de SocNació per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Inevitable
Un de Reus, 27/01/2014 a les 15:17
Molt interessant
+420
-16
Aixó era previsible per part de la incompetencia mental dels actuals "politics" de torn que dominen les Espanyes.
Tocarà defensar-se si en ataquen, no soc partidari de la violencia però no se que faria si aixó passes
No faran res aquests borratxots...
Sam Belluga, 27/01/2014 a les 15:19
Molt interessant
+260
-14
au, si, i baixarà Jason Bourne i l'esperit sant...
impagable la foto del moment
Anònim, 27/01/2014 a les 15:20
Molt interessant
+319
-8
impagable la foto a Europa.
hahaha
Anònim, 27/01/2014 a les 15:25
Molt interessant
+291
-14
Que vinguin que vinguin!!! i que ho faixin tan de presa com vulguin per no cridar l'atenció internacional, que nosaltres no estarem de braços creuats!

Jo crec que es un altre cop, el discurset típic de la por...

PATÈTICS!!! tant si ho feu o no, sou uns patètics
La nostra prova final.
JoMateix, 27/01/2014 a les 15:25
Molt interessant
+284
-11
Aleshores aquesta serà la nostra gran prova final. Ells que ocupin els òrgans de poder amb nocturnitat (si aconsegueixen entrar i no es troben les carreteres bloquejades). Nosaltres haurem d'ocupar el poder real als carrers i no marxar fins que se'n vagin i guanyem definitivament el dret a la llibertat. Sense pors, ni contemporanitzacions ni dubtes. Si elagnu Duran es vol refugiar amb ells que ho faci.
Innocent?
ferrangarra, 27/01/2014 a les 15:27
Molt interessant
+191
-11
Aquí hi ha d'haver-hi un innocent, jo mateix, o una innocentada, oi?
No seran tan imbècils....
és una bestiesa
Cristopher Delgado, 27/01/2014 a les 15:29
Molt interessant
+143
-19
Això sembla tret d'alguna peli dolenta de serie B, amateur i que té un guió més dolent que una pel·lícula d'Scary Movie... de debó pot arribar a creure-s'ho alguna persona amb una mica de seny al cap!? Espero que no la veritat. A més, per un cas remot en el qual la realitat superés la ficció, de debó es pensen qui s'ho hagi de pensar que això seria la solució i tregués Catalunya del seu "segrest institucional"? Va home va, que hauríem d'estar pel que hem d'estar i no per a tonteries com aquesta...
Rajoy va declarar la guerra a Catalunya el 25 de Gener
fideli, 27/01/2014 a les 15:30
Molt interessant
+176
-7
...i aprofitant l'aniversari de l'entrada dels genocides...
que ho provin...haurem guanyat de ple!
Molt Sonat
Antoni Serra, 27/01/2014 a les 15:32
Molt interessant
+207
-14
No Sr. Martínez, jo no tinc gens de por del exercit, gens ni mica, la por ja la varen passar els meus pares i els meus avis amb la guerra. Jo estic preparat per tot el que pugui passar, vostè, crec sincerament que ja tindría que estar a un geriàtric i no aquí dient bestieses sense fonament.



Innocentada?
Anònim, 27/01/2014 a les 15:35
Interessant
+107
-17
Mes val que es prengui la pastilleta i s'en vagi a clapar el MArtínez Inglés aquest...
A cagarla militars...
Anònim, 27/01/2014 a les 15:37
Molt interessant
+201
-8
Quan els tancs arribin a la nostra nació Espanya sortirà de puntetes de la UE i nosaltres haurem guanyat...

||*||
Tanto
Anònim, 27/01/2014 a les 15:38
Molt interessant
+232
-7
Tanto acusarnos de nazis y pretenden hacer exactamente lo mismo que hacian los nazis, establecer gobiernos con el Quisling colaboracionista de turno. Pero, ¿ya lo saben en Europa?
Us esperem...
Anònim, 27/01/2014 a les 15:39
Molt interessant
+158
-6
Serà guapo de veure! L'operació per capturar Bin Laden fotrà riure al costat de l'operativa castrense de l'Exèrcit espanyol! Juas!
Doncs que vinguin
Anònim, 27/01/2014 a les 15:40
Molt interessant
+169
-9
Si és veritat, cosa que dubto, no hi ha cap problema. Poden venir i veuràn com el poble s'alça contra ells. Potser fins i tot veiem una revolució com la que està tenint lloc a Ucraïna...
vinga
Anònim, 27/01/2014 a les 15:40
Interessant
+101
-7
vadons jaesteu trigant, no??'
Penseu que poder no podreu passar per la Diagonal...
Delirant
Anònim, 27/01/2014 a les 15:42
Interessant
+84
-9
Delirant, somiatruites i espanyol com no podría ser d'una altra font. En comu amb la resta del seu exercit de pallasos tenen la seva falta de mínima expressió d'inteligencia.
Nada nada, adelante, vallan pasando.
Jordi B., 27/01/2014 a les 15:42
Molt interessant
+132
-6
Si es pensen aquesta colla de cafres que els catalans ens quedarem a caseta i tan tranquils, no tenen puta idea d'on aniran a posar-se. Potser llavors si que sortiran malament de Catalunya... i es podran confitar el deute, acabant al tercer mon.
es conya, oi?
Anònim, 27/01/2014 a les 15:43
Molt interessant
+123
-5
Si de veritat heu tingut accés a aquesta carta, estaria bé mostrar-la.
Em sembla que l'article es suficientment fort com per demostrar sense cap tipus de dubte la certessa de la noticia.
I si es veritat, que vinguin, que vinguin, que igual surten escuats.
somni
Anònim, 27/01/2014 a les 15:44
Interessant
+71
-18
Segueix somiant, malparit !! vell decrèpit !!
Sensa mases peraules
Josep A, 27/01/2014 a les 15:47
Interessant
+81
-3
La veritat no puc dir massa cosa, és d'espera de la gent que governà un país d'aquesta manera estem en una dictadura encoberta.

Fer un recull de frases del ex-registrador de la propietat pot ser esgarrifós.... continuaria però és millor no fer masses comentaris, no els mereixen.
EL CORONEL NO TIENE QUIEN LE ESCRIBA
YES CATALONIA, YES SPAIN, WE CAN TOGETHER!, 27/01/2014 a les 15:49
+53
-258
Mucho ruido de sables últimamente por Nació Digital.cat: la caída de Tarrasa, la de Barcelona, los veteranos de guerra, la fotos bélicas...y ahora un miliar bocazas en una foto con una pegatina de "No a la guerra". Todo como muy surrealista. Está bien para conmemorar la muerte... de Salvador Dalí. ¿Es que dais por perdida la vía democrática? ¿Ya no os queda más recurso que la provocación, acaso? ¡Cuánto ganarías de cara a la internacionalización del conflicto ¿eh?. ¡Qué torpe y qué burdo! Dejad de jugar con armas, que las carga el diablo...
Boles de drac
Anònim, 27/01/2014 a les 15:52
Interessant
+101
-8
Ara ja només els falta dir que recussitaran el tiet Franscesc amb les boles de drac!
las mayorias, vayan votando PP y PSOE,
Anònim, 27/01/2014 a les 15:54
Molt interessant
+107
-5
Ciudadados de Catalunya, cuando votan PP (PPC) PSOE (PSC) CS están propiciando la aparción de estos personajes.

Amar la tierra que pisan es compatible con votar partidos de esta tierra, solo un govierno de proximidad devolverà esplendor.
no tenim por pero .......
dolçxavi, 27/01/2014 a les 16:07
Interessant
+85
-2
si be estic d acord amb tos els comentaris.
pero no ahuriam de actuar amb faxenderia i menospreciar que capacitat logistica d espanya que li interesaria mes crear un ulster a llarg termini , que una catalunya independent ,tampoc es de fiar europa que igual no pasaria de una comdemna de aixo i res mes .
la poma podrida de la casta española caura nomes es questio de temps .
El plà a l'ukrainesa
Ina Delamar Blava, 27/01/2014 a les 16:13
Interessant
+76
-3
Donç caldrà què els catalans activem el plà a la ukrainesa, evidentment.

Sempre he pensat què hauriam de copiar les "revolucions de colors" què ens marquen el camí.
Volem veure la imatge de la carta!
Anònim, 27/01/2014 a les 16:14
Interessant
+83
-2
Això, si és veritat,és un tema molt important i convé que el diari Nació Digital publiqui la carta per mostrar la veracitat de la informació.

Aanalitzant la història recent de l'estat espanyol i la seva poca qualitat democràtica (assassinat de Guillem Agulló, les detencions d'independentistes catalans el 1992, llei de seguretat ciutadana, contrareforma avortament, partits feixistes legals, militars i polítics amenaçant la societat civil...) ja podria ser però necessitem proves.
Al final tindrà raó el Wert.
Anònim, 27/01/2014 a les 16:16
+56
-7
Veient alguns comentaris contra el Martínez Inglés, me n'adono de la capacitat lectora dels seus autors. He de admetre, però que el redactor no ho ha posat pas fàcil.
ai mare!
Anònim, 27/01/2014 a les 16:23
+22
-15
ND comença a assemblar-se massa a MD al posar tonteríes sense solta ni volta.

Jo crec que el text és inventat, així de clar.
Matrix 24
Keanu Reeves, 27/01/2014 a les 16:30
+39
-4
Recordeu el gest d'en Keanu Reeves a Matrix convidant al seu adversari obrint i tancat la ma dreta? Bé, aquest es el gest que els faig o a aquesta banda de gangsters. Si tenen el que diuen que tenen (amb el que s'omplen la boca), però que no tenen, i gosen cap cosa contra els catalans, aquí els estarem esperant, a Matrix !!!
Au vinga !!!
reusenc , 27/01/2014 a les 16:31
Interessant
+57
-3
Doncs ja tenim aquí el Pla d'en Rajoy?

Entitat assessina
Alez_78, 27/01/2014 a les 16:36
Interessant
+62
-6
L'Entitat que més espanyols ha mort al llarg dels segles ha estat l'exercit espanyol que és qui realment mana a Espanya.
Periodisme o propaganda?
FerranBcn, 27/01/2014 a les 16:37
+60
-18
Senyors de NACIÓ DIGITAL, serien tan amables de citar la font? aquesta presumpta carta no apareix enlloc, i dic ENLLOC amb majúscules ja que ni a internet ni a cap medi de comunicació ningú té constància d´aquesta carta que sospitosament conté termes com "botiflers" i que amb total seguretat aquest Martinez Inglés no sap ni que existeix.
No sé si qui hagi escrit això (sigui qui sigui, ja que no tan sols té els collons de signar-ho) té estudis de periodisme, però el seu tarannà és més proper al modus operandi de Joseph Goebbels que al de qualsevol periodista concencional.
NO TENIU VERGONYA COMPANYS.
Tranquilitat
Anònim, 27/01/2014 a les 16:46
+32
-2
Estiguem tranquils, perque si tot ho fan igual, van llestos.
No ho havíen de fer per sorpresa i amb nocturnitat? Aquest bocamoll, acaba de tirar el factor sorpresa pel W.C, jeje
Em...
Anònim, 27/01/2014 a les 16:48
+36
-1
... i aquest home això ho explica amb l'objectiu de...?
El Coronel Martinez Ingles és un bon home. Tantmateix...
Anònim, 27/01/2014 a les 16:52
Interessant
+65
-1
Si disposa d'aquesta informació sería bo que la fes arribar a la UE per a que els socis europeus sàpiguen que els hi ve a sobre (ensorrament de l'economía catalana i espanyola, bancs alemanys que ho perdràn tot desprès de Leman&Brths, etc...).
Si fan axó seria la manera mes ràpida de proclamar la Independència de Catalunya.
Anònim, 27/01/2014 a les 16:53
Interessant
+77
-2
Si fan axó seria la manera mes ràpida de proclamar la Independència de Catalunya.
Ja que ens menys de 24 hores tota la comunitat internacional s'he els hi passaria en contra ,inclús els que hi estan en contra.
Ja que seria un cop de Estat del Exercit, contra el Poble de Catalunya.Axó no te cabuda dintre de la COMUNITAT EUROPEA ACTUAL.
Ja que entraríem un altre vagada en el nazisme de FRANCO,HITLER i MUSSOLINI
És possible
Anònim, 27/01/2014 a les 16:57
+43
-0
De totes maneres crec més factible que fotin una "tejerada".

Un militar de segon rang, un coronel, per exemple, que amb uns quants soldats, guàrdies civils o el que sigui, fotin un "cop d'"autonomia". Després, si surt bé, medalleta i "tots ja ho sabíem" i, si surt malament, a la presó de Figueres en règim semiobert i llagosta cada nit per a sopar.

Fer-ho com diu el Martínez-Inglés seria jugar-se-la a tot o res i ja sabem que a l'exèrcit escanyol el valor "se le supone".
COMO TODO LO VUESTRO ES UNA MANI`PULACION
Anònim, 27/01/2014 a les 16:58
+23
-156
NO HARA FALTA TANTA VERBENA PARA PONEROS COLLAR DE OBEDIENCIA. solo un telefono al señor MAS, bastara para que el... CONVOQUE ELECIIONES EN LA AUTONOMIA ADELANTANDOLAS... AQUI ACABARA TODO.
No ho descartem
Eduard, 27/01/2014 a les 16:58
Interessant
+95
-3
Als que neguen la possibilitat de que això sigui veritat:
1: de veritat no creieu que el govern del PP sigui capaç de movil•litzar l’exèrcit, quan es franquista casi oficialment per no voler condemnar la dictadura (a batasuna la van il•legalitzar en part per no condemnar a ETA, o aquesta excusa donaren)
2: si desprecien prou la gent per fer el que fan econòmica i legislativament, què no farien per no perdre la fàbrica de calers que és Catalunya? Recordeu que si es posen tan a la defensiva es pq saben que Espanya les pasará putes si hi ha independència.
3: quantes vegades s’ha bombardejat Barcelona des de Montjuic?
4: els primers en negar que podien rebre van ser els jueus al 3r Reich... A Espanya nosaltres fem el paper dels jueus casi a la perfecció des del punt de vista feixista.
Hem d´estar alerta
Anònim, 27/01/2014 a les 17:00
+38
-3
Aquest escrit és una xarlotada.
Peró em temo que alguna en deuen portar de cap els militars.
No m´extranyaria que la rigidesa de´n Rajoy de dissabte fos, en bona part, per aturar o acontentar-los, mentre guanya temps per a veure com se´n surt davant del món civilitzat.
La referència al Rei, dient què ni ell pot acceptar "el desmembramiento", em va sonar a missatge subliminal d´aquest.
I, ja se sap, aquesta patuleia amb uniforme només cal que els insinuin que el Rei els recolza, perquè en montin alguna.
El problema el tindria en Mariano, peró.
Qui mana a casa teva?? -l´hi preguntarien amb ulls com unes taronjes, els europeus-.

Mentides
Bernat Tallaferro, 27/01/2014 a les 17:05
+30
-3
Vinga, va, més mentides per acollonir-nos. Algú es creu encara que serien capaços d'aquesta rucada?. Saben que si ho intentessin fer, encara que fos l'exèrcit eppanyol sense coneixement del govern de madrit, estarien acabats com a País. (prou que ho estan, ja)
QUe le deen a desgraciado este!
Anònima11, 27/01/2014 a les 17:06
+15
-5
Potser es pena que guanyaràn algo aixi, si són mes curtets i no neixen més patètics i no poden ser.. que ho faigin, i veurán que passa després.. que ho intentin!! imbècils patètics!
Exercit català
pere, 27/01/2014 a les 17:10
+27
-83
la unica esperança que tenen els catalans es un exercit català popular, pero ja veurem quants independetistes estan disposats a estar en aquest exercit, son molt cobards.
Si, clar, clar
Jaume Prat, 27/01/2014 a les 17:13
+21
-5
Molt bé, llegit. Aquest home està dient una cosa que no passarà. Oi que quan estem ofuscats per l'odi i la ràbia diem coses que després no fem perquè no ens les creiem ni nosaltres mateixos? Doncs això és el que està fent Espanya des de fa mesos. Ni puto cas. Aquest nostàlgic de merda imitador de tiferades com Queipo de Llano i Millán-Astray no ens farà ni pessigolles. uuuhhhh... quina por que tiiinc....
Als collons!!!
Anònim, 27/01/2014 a les 17:16
+34
-2
Si tenen collons que vinguin, que això no es el Perejil.

L'unió Europea a les hores, si que tindrà un greu problema.
Comentaris que semblen de La Razón: sense coneixement, ni criteri ni intel·ligència...
Anònim, 27/01/2014 a les 17:18
Interessant
+65
-3
El Cnel. Amadeo Martínez Inglés és un reconegut activista favorable a la III República i al dret d'autodeterminació dels pobles d'Espanya... què tal si ens informem abans de començar a escopir bilis?

PD: espero que tot això sigui veritat, que tots sortiu al carrer a defensar Catalunya en comptes de criticar llavors als violents que sí tinguin pebrots.
Gilipolleces las justas
Anònim, 27/01/2014 a les 17:21
+14
-78
Un militar en la reserva dice bla,bla,bla y un "diario" por llamarlo de alguna manera se hace eco de? De una patraña de un incendiario como los que escriben este diario o la mayoría de los que estáis comentando aquí. No habrá ni puede haber intervención militar, como mucho marear la perdiz que para eso los políticos de aquí y de allí se las pintan solos. Mientras "nosotros" debatimos gilipolleces en vez de unirnos y dejarles claro que no queremos más pan duro. En fin leyendo lo que he leído en este comentario y del medio por llamarlo de algún modo, me queda claro que tenéis la cabeza comunicado con el culo.
Als qui comenten...
Carles Viñals Casado, 27/01/2014 a les 17:26
Interessant
+98
-3
...contra el coronel Martínez Inglés, com si d'un mlitar feixista es tractés, els recordo que aquest Sr. s'ha manifestat reiteradament i pública contra la corrupta monarquía espanyola i amb respecte vers les aspiracions del poble catalá. La carta en qüestió, doncs, lluny d'una amenaça als catalans, és un advertiment lleial del que ens preparen els poders militars espanyols amb la benedicció del govern Rajoy.
I tot això qui ho pagarà? La banca estrangera? I l'euro volant pels núvols?
MFX, 27/01/2014 a les 17:32
+18
-1
I ja està? Tothom es tornaria patriota espanyol? Amb la prima de risc disparada a 700 pb i l'IBEX 35 per terra, com es finançaria Espanya? Si els metges, ats, dones de fer feines, funcionaris, mestres, etc, no cobren el seu sou a final de mes, qui pagarà la hipoteca, les pensions i l'atur? Que dirà el senyor Botín i el senyor Gonzalez? De totes maneres cal no descartar-ho del tot, perquè la capacitat de fer bestieses, el poc sentit del ridícul i la covardia de l'exèrcit espanyol és capaç de tot.
Sincerament crec que l'única cosa que falta, per acabar d'empényer de fer el pas als que encara no l'han fet, és una pallassada d'aquestes dimensions. És només una cortina de fum que fan estendre a aquest militar díscol. Llàstima que no es pot moure ningú sense permís de Washington.
Als qui asseguren alegrement...
Carles Viñals Casado, 27/01/2014 a les 17:40
+50
-3
...que els militars "no gosaran fer-ho", els dic que són uns ingenus insuperables que desconeixen les beceroles de la història recent d'Espanya; que deixin de comportar-se com nens que xiulen en la foscor per dissimular la seva por i es facin adults d'una punyetera vegada i que, posats a equivocar-se, més val que ho facin pensant que els espanyols no s'aturaran davant l'ús de la força que no pas pensant que restaran creuats de braços davant la secessió de Catalunya.

I a tothom, polítics i poble, recomanar-los que vigilin 24 hores al día d'aquí en endavant i que es vagin preparant per a quan es materialitzin les pitjors previsions que, independentment del nostres desitjos, són les que finalment acaben acomplint-se.
CONSEQUENCIES DEL 23F
Mariona, 27/01/2014 a les 17:41
+27
-2
Si als que varen fer el "cop d'estat" del 23F,(bastant
aconseguit segons s'ha vist després), els haguéssin castigat
com es mereixien, potser ara no tindriem constantment
l'espasa de Dàmocles apuntant al nostre cap. I respecte
d'Europa, estic segura que, com en la guerra civil, deixarien
que ens matéssim entre nosaltres, sense mullar-se gens ni
mica. I si no, "al tiempo" que deia un "jefe" que havia tingut
mentre nomes sigui la legio i els paracaigudistes ...
Anònim, 27/01/2014 a les 17:44
+14
-3
Enviar-nos en Justin Bieber seria molt pitjor i això si que ens espantaria de veritat
mmmm...
Iván, 27/01/2014 a les 17:50
+9
-97
muy interesante. Pero yo no me creo a este loco. No caerá esa breva, de que haya un golpe de estado contra todo este separatismo monstruosos!
Pero yo, que queréis que os diga, no me creo a este tío, ya lo conozco por sus fechorías, más que por sus méritos como militar. Vosotros ahora, a echar espuma por la boca, pero como este individuo lleve razón, empezar a temblar, por que el movimiento se llevará por delante todo el independentismo, sus esteladas, la ANC, el Mas, y la madre que los parió a todos juntos. Y después, a reclamar al maestro armero. No juguéis con fuego, con estos temas. Puede que al final os queméis...y entonces lo lamentaréis, aunque será ya demasiado tarde!
camacha
collons, 27/01/2014 a les 17:53
+29
-3
mentre no enviin a la Camacho amb paracaigudes i que comenci a garlar a microfon obert sense parar podem estar tranqils, lo altre una cabra i quatre pirats
Si el Govern fos com hauria de ser i lo que ha dit aquest coronel es veritat....
Anònim, 27/01/2014 a les 17:56
+14
-6
Si el Govern fos com hauria de ser i si lo que ha dit aquest coronel es veritat....per la mateixa exaltació del terrorisme que la justícia aplica contra el terrorisme de ETA (Arnaldo Otegüi),tindria de detenir i jutjar en aquest Coronel Martínez Inglés i posar-lo a la presó.
Ha-veure si ho fa....?
Es terrorisme de Estat, colpista contra la voluntat democràtica de el Poble Català.
Inversemblant
Lector tro, 27/01/2014 a les 17:56
+19
-3
La veritat és que em costa donar-li credibilitat al que diu l'article.

Primer, en les reflexions del coronel, que no em queda clar si donaria suport o rebutjaria el pla. Per cert, aniria bé saber qui és aquest home, quin perfil té, per emmarcar millor la notícia.

Segon, el pla en sí és ridícul. Pensar que algú, més enllà de Vidal-Quadras, podria donar suport a una intervenció militar a Catalunya és patir alucinacions. Hi ha una referència velada al grup godó, entenc, però per molt sectaris que siguin ells, i alguns lectors d'aquest mitjà, em sembla ridícul que algú es pugui creure que donarien suport a un acte com aquest.

En tercer lloc, encara que Mas seguís endavant, l'estat tindria opcions menys controvertides per menysprear la consulta. Per exemple, negar-li qualsevol valor vinculant.

Una possible acció militar només tindria sentit si el procés arribes, al final, a un trencament total de les relacions. Cal explicar quin seria el full de ruta? Intent de fer una consulta pactada- negació per part de l'estat- eleccions plebiscitàries- victòria del bloc del Sí a la independència - DUI. A partir d'aquí, l'estat també pot negar qualsevol legitimitat a una DUI, i tot dependrà de si el govern de la generalitat i els ciutadans emprenen accions unilaterals per assumir tots els mecanismes de govern i recaptació d'impostos a Catalunya.
operacio cabra de la legion asada con abrams marroquies
Anònim1, 27/01/2014 a les 17:58
+19
-2
i quina sera l'operacio per impedir que marroc recuperi ceuta melilla y canaries quan aprofitin la reaccio internacional contra espanya...
On és europa
Delospi, 27/01/2014 a les 18:01
+27
-2
Amb una Europa que es permet el luxe de posar condicions democràtieques als Serbis, als Turcs, per poder entrar, permetran que això passi dins de les seves fronteres?
Si així fora caldria tenir en compte dues coses:
1-Que aquesta permisivitat voldria dir que formar part d'Europa no valdria la pena.
2-Que un atac militar legitimaria de totes totes que ens hi tornem.
Doncs mireu...
Un_tal_Sánchez, 27/01/2014 a les 18:04
+26
-1
Molta risa i molt deixar-los per boigs i jiji-jaja, però estic segur que ja hi n'hi ha una bona colla que fan cua per a apuntar-se a aquest govern botifler titella.
...i a Espanya li interessa una merdeta quedar bé o no: e´´s sempre volen tenir raó i sortir-se amb la seva: amb legalitat o sense, amb democràcia o sense, i si ha de ser per la força, ho serà. I de l'opinió internacional, encara els hi importa menys que res...
Nosaltres a fer les coses bé, amb intel·ligència i determinació... i que passi el que hagi de passar...
Doncs mireu...
Un_tal_Sánchez, 27/01/2014 a les 18:06
+14
-1
Molta risa i molt deixar-los per boigs i jiji-jaja, però estic segur que ja hi n'hi ha una bona colla que fan cua per a apuntar-se a aquest govern botifler titella.
...i a Espanya li interessa una merdeta quedar bé o no: e´´s sempre volen tenir raó i sortir-se amb la seva: amb legalitat o sense, amb democràcia o sense, i si ha de ser per la força, ho serà. I de l'opinió internacional, encara els hi importa menys que res...
Nosaltres a fer les coses bé, amb intel·ligència i determinació... i que passi el que hagi de passar...
NO PARAN DE FUMAR
Xosé Lluís, 27/01/2014 a les 18:15
+32
-5
Qué queréis que os diga? Me parece increíble; en cualquier caso, si el gobierno madrileño se atreviese a dar ese paso, que sepan que estamos en 2014, siglo XXI; no en 1936, ni 1714, ni 1640. Sencillamente, no sólo Europa no lo consentiría sino que Catalunya, en tal situación, estaría más cerca de su definitiva independencia nacional: el apoyo exterior a la causa catalana sería abrumador. Deseo recordarles dos artículos del TUE (Tratado de la Unión Europea): Artículo 2: "La Unión se fundamenta en los valores de respeto de la dignidad humana, libertad, democracia, igualdad, Estado de Derecho y respeto de los derechos humanos, incluídos los derechos de las personas pertenecientes a minorías...." Artículo 7: "A propuesta motivada de un tercio de los Estados miembros, del Parlamento Europeo o de la Comisión, el Consejo, por mayoría de cuatro quintos y previa aprobación del Parlamento europeo, podrá constatar la existencia de un riesgo claro de violación grave por parte de un Estado miembro de los valores contemplados en el artículo 2....Cuando se haya efectuado la constatación contemplada en el apartado 2, el Consejo podrá decidir, por mayoría cualificada que se SUSPENDAN DETERMINADOS DERECHOS derivados de la aplicación de los tratados al Estado miembro de que se trate, incluidos DERECHOS DE VOTO del representante del gobierno de dicho Estado....". Ya sabéis, representantes de la Caverna: atreveros !!! CATALUNYA DECIDEIX; SENSE POR !!!!
Periodisme sobretot periodisme!!!
Fins....., 27/01/2014 a les 18:16
+5
-24
Esteu a l’altura dels pamflets de les españes . Es que es gratis sinó no el llegiria ningú.
Perolistos!!!
Al mmmmm...aquest
Anònim, 27/01/2014 a les 18:16
+36
-1
Catalunya ja no pot fer marxa enrera, es veritat que Espanya es capaç de tot i per desgracia el que diu el comentarista " consequencies del 23F" potser que tambè tingui raò però els catalans dins d'espanya estem condemnats als pitjors mals, potser igual que a tot el pais espanyol però es que a més a nosaltres ens o pendran tot, la llengua, la cultura, la identitat com a poble i com a persones,mai ens han considerat espanyols, som els vençuts, "el enemigo", espanya nomes ens vol (com ells mateixos han reconegut) perqure som el motor de tot el pais, no podem deixar que ens segueixin desprecian, menyspreant i tractarnos amb la seva fastigosa autoritat. Pasara el que tingui de pasar, no es Catalunya el provocador, son ells amb la seva falta de democracia i el seu "talante" opresor.
Els estarem esperant. No els sortirà de franc
Anònim, 27/01/2014 a les 18:18
+27
-2
Espanya és terror.
Mira que son burros
Oriol, 27/01/2014 a les 18:20
+21
-1
Amb aquesta patuleia de fatxes jo ja m'ho espero tot. Això si, l'impacte polític interior i internacional que tindríen aquests fets seria fatal. Per cada unionista que sortís a celebrar-ho, 10 es quedarien glaçats observant el que han estat defensant. A nivell internacional, juraria que la Unió Europea prohibia l'us de l'exèrcit per sufocar revoltes internes, així que estarien actuant al marge dels seus pròpis acords, per no dir al marge dels drets humans i les conseqüències serie de sancionadores cap amunt. A mes a mes, l'exèrcit espanyol pot venir a donar un "cuartelazo" pero no tenen efectius ni pressupost per matenir una ocupació permanent i els canons de Montjuïc estan molt oxidats. Si Rajoy vol convertir-se en el Milosevik espanyol, que li vagi de gust, però acabarem sent indepedents i una actuació tan extrema només seria l'última traca d'aquest imperi abans de la seva descomposició final.
Exigim proves contundents de lo publicat en Nació Digital
Anònim, 27/01/2014 a les 18:23
+26
-2
Si aixó es veritat, el Gobern de Catalunya, té l'obligació d'exigir-ne les proves oportunes, a fi i efecte de possar-ho sens dilació, en coneixement del Tribunal d'Estrasburg i demanar l'ampar corresponent a les forces de les Nacions Unides, perque intervinguin en favor dels drets de la ciutadania de Catalunya, al ampar de les lleis que surten en defensa de poblacions, amenaçades de facto, per forces o exèrcits repressius, devant d'una població indefensa i cumplidora dels preceptes democrátics.
europa...
Anònim, 27/01/2014 a les 18:27
+25
-0
Europa és la veïna xafardera que veu com violen a la veïna del costat i no ho denuncia, d'aquests no ens en podem fiar, aqui qui talla els bacallà són els americans.
Institució Mental
Jordi Dragó, 27/01/2014 a les 18:28
+4
-17
Voleu dir que el tal, Coronel Martínez Anglès, esta a la reserva? o be a una institució mental?
europa...
Anònim, 27/01/2014 a les 18:29
+16
-1
Europa és la veïna xafardera que veu com violen a la veïna del costat i no ho denuncia, d'aquests no ens en podem fiar, aqui qui talla els bacallà són els americans.
Informació
Anònim, 27/01/2014 a les 18:35
+11
-0
Per saber qui és el Coronel Martínez Inglés podeu consultar lo seu blog:



Si fan axó demostraran a tot el Mon lo que ja tothom ja es pensa que son uns incompetents psicòpates...
Anònim, 27/01/2014 a les 18:36
+13
-1
Si fan axó demostraran a tot el Mon lo que ja tothom ja es pensa que son uns incompetents psicòpates...i faran que torni a sortir ETA,TERRA LLIURE ,PRO AMB UNA FORÇA ATERRADORA ,JA QUE EL POBLE N'HA ESTA FINS ELS COLLONS DE TOTS PLEGATS.
CADA CATALÀ SERÀ COM UN MOSCA "COJONERA" I NO PARARANT FINS CONVERTIR-LOS A TOTS ELLS"MACHOS HISPÀNICOS" EN UNES FLORETES DEL CAMP..
Ni s'ho pensan
Anònim, 27/01/2014 a les 18:40
+15
-0
Aquesta operació els hi rebentará a la cara. El món s'els hi fotará a sobre. catalunya resistirá fins a la mort i amb el recolzament internacional a tercera guerra mundial començará a España si fa falta.
Han iniciat converses amb Chuck Norris
Dr. Benway, 27/01/2014 a les 18:47
+14
-2
També han intentat contactar amb Chuck Norris per que propini una patada giratòria a Artur Mas. El que pasa és que amb el nivell d'anglès que tenen aquests animalets del PP, Chuck Norris ha agafat un descollonament tal que ho han deixat còrrer. Al final enviaran a quatre cabos chusqueros...
I si no avisen?
Mq, 27/01/2014 a les 18:50
+11
-1
El problema és que facin alguna bestiesa d'aquestes sense avisar, que Espanya és Espanya!
Fins els cullons !!*!!
El de Reus, 27/01/2014 a les 18:55
+13
-3
No soc partidari de la violencia però que no em toquin els cullons, si arribes el moment en que no tingues res a perdre...
Control de les casernes espanyolistes abans del referendum
Sussana MARASELVA , 27/01/2014 a les 18:59
+15
-3
Que els comandaments dels exèrcits espanyols repassin la seva agenda i articulin el seu propi pla per frustrar el procés sobiranista català és perfectament lògic. Si fins ara les seves declaracions publiques contra Catalunya han estat –tot i que poques- prou clares, creure que acataran la voluntat del poble català és menys realista que la previsió de que si oposaran. Truncar aquest procés abans d’ una fita històrica com la del Referèndum entra dins de la seva lògica repressiva. Els resultats del referèndum poden cohesionar massa la societat catalana i confirmar-la per la seva independència. Si la seva presumpció fora que la proposta segregacionista no tingues prou quòrum no l’ avortarien il•legalment. Com que a alguna banda de la constitució del 1978 diu que la tasca de l’ exercit es mantenir l’ unitat pàtria, la perspectiva de tota separació l’ interpretaria com sedició per no dir traïció. Es temps per preparar-se a totes les eventualitats possibles. Cada català sobiranista s’ ha de plantejar fins on pot portar la seva lluita, si fins el mer testimoni de la seva voluntat independentista o fins i tot donar la vida per demostrar-la. En temps moderns que vingui un soldat professional i et foti un tret perquè enarboris l’ estelada no és massa agradable, però no es veritat que parlant la gent s’ entengui. Molt menys quan centenars de segles de converses (és un dir) sobre un tema que s’ ha anat passat de pares a fills es continua igual sinó pitjor pel que fa a una cultura sotmesa a un altra.
Es qüestió de reflexionar des del punt de vista dels que no descarten tota probabilitat històrica de canviar l’ estat unicentralista espanyol. Saben que Espanya sense Catalunya no és sostenible o serà el principi d’ una desmembració posterior. No estan disposats a perdre’s el soci ric o més ric del país. Al capdavall tot es qüestió de poder econòmic també. (paradoxa al canto i sigui dit de pas: el famós primmirament català per la pela es bastant mes inferior al espanyol quan se li diu de tenir economies separades).
Si existeixen els plans per donar les ordres perquè els cossos especials d’ intervenció militar vinguin a controlar Catalunya, es qüestió de pensar en una prevenció organitzada. Anar al referèndum a la bona de deu (d’ un deu que no deu entendre res de política) sense controlar a priori les casernes espanyolistes (edificis de la GC i policia nacional i, especialment, les de l’ exercit espanyol) es propi de gent de molta fe i de poca visió estratègica de la cosa que ens estem jugant: la nostra pròpia vida o la de molts de nosaltres a part de la resta del segle sota l’ imperi espanyol.
Si passés....
Anònim, 27/01/2014 a les 19:24
+10
-2
Espero i desitjo que no arribi aquest moment, que la bojeria d'uns quant no en hi aboqui.
I si arriba doncs mala peça tindriem al teler, doncs mentre ens invaheixen i maltracten aqui perdriem el temps i les forçes en discussions entre nosaltres com sempre, ja va passar un cop i tornarà a passar.
En quan a Europa i els demés no hi compteu, tot son bones paraules però res d'acció, i si no mireu quan lo de Yugoslavia.
no da ni una el hombre
A.Garijo, 27/01/2014 a les 19:27
+6
-8
La insistencia en retirar las competencias de Educación indica a las claras que este individuo está fuera de la realidad y que su única información proviene de las editoriales de El Mundo y similares, por tanto no hay que temer nada.
¿de verdad piensa, que en la escuela están todo el dia danga-danga arengando a las masas contra España?
Coronel expulsat
Anònim, 27/01/2014 a les 19:32
+14
-1
Aquest coronel ja va ser expulsat de l'exèrcit espanyol l'any 1990, quan era ministre de defensa Narcís Serra
Coronel zumbao
Anònimkatson, 27/01/2014 a les 19:32
+8
-17

ATRÉVETE Y VERÁS LO QUE HACE EUROPA CON EL ESTADO ESPAÑOL.
Kamikaze
Anònim, 27/01/2014 a les 19:48
+8
-0
Si passes aixo,i com que ja no tinc res per perdre,si m'encarreguen portar un parell de tones de explosius alla on em diguin ho fare sense dubtar ni un segon,(sempre on no morin civils inocents,es clar).
es un renegado
Anònim, 27/01/2014 a les 19:57
+5
-25
lo han expulsado del ejercito y hace poco le han puesto una multa de 6480 por llamar al rey "hijo de crápula"... no se puede hacer caso a personas así
una xapina
Anònim, 27/01/2014 a les 19:59
+1
-20
por qué no te pones una xapina en la napia, quedarías,
mono, mono
la hora de la verdad
jimmy-jazz, 27/01/2014 a les 19:59
+19
-1
Llegado el momento no es inverosímil que puedan hacerlo, entonces habrá que arremangarse y demostrar si queremos la independencia de nuestra Catalunya o no.
No me habléis de que ara Europa, si no mostramos un minimo de resistencia pasiva, NO HARA NADA, si no bloqueamos pacíficamente el paso de las columnas, vamos a la huelga etc. NADIE ARA NADA.
Para que alguien mueva un dedo por Catalunya, tendremos que ser portada de los telediarios de TODO EL MUNDO.
Llegado el caso, será la prueba de fuego, tendremos dos opciones:
1º-Quitar la estelada del balcón y ver que pasa en casita y por la tele.
2º-Salir a la calle y protestar y movilizarse todo lo que haga falta y asta el final.
....¿Tu que haras?
perro ladrador poco mordedor
Pere, 27/01/2014 a les 20:05
+2
-8
és temps de dir i sentir...jo dic que la lluita mai ha des ser amb violència....la nostra ño ho serà perquè la gent de catalunya i espanya no h,o permetrà, els pobles, les instituciksn....spn una colla de pallaassos tots plegats...
Abans d'insultar, llegiu la notícia.
Anònim, 27/01/2014 a les 20:09
+24
-1
Em fa gràcia els qui opinen sense haver passat del titular, insultant a un pobre home que està de la nostra banda malgrat haver estat militar. No en va, va ser expulsat de l'exèrcit per rebel.
Adèu Espanya
Avalon, 27/01/2014 a les 20:11
+24
-3
No em crec que ho facin perquè:

1- I l'OTAN que en diria?
2- És saltaran els article del tractat UE?
3- La prima de risc pujaria. Impossible vendre més deute.
4- El bil.lió de deute d'Espanya seria impagable.
5- Amb el deute, adèu Seguredat Social i pensions
6- Intervenció per part UE al estil grec.
7- Més atur. Més revoltes socials.
8- Relleu cap de govern per un tecnòcrata EU

Que fariem nosaltres:

1- Tots al carrer.
2- Vaga general
3- Bloqueig d'institucions i organismes ocupats a la força.
4- Bloqueig de ports, aeroports, ferrocarril, autopistes i autovíes.
5- Desobediència civil i no cooperació amb les noves autoritats posades a la força.

Tot això davant dels ulls del món. Adèu Espanya!

La prova final
Menjanaps del bosc, 27/01/2014 a les 20:18
+14
-1
Ara es posarà en dubte si europa és una fal·làcia o realment tenen el que s'ha de tenir, si arribat el moment es posen o no en contra d'una "potencia" com ejpanya en pro de la democràcia i en defensa dels drets internacionals tant posats en boca quan volen. Sóc escèptic en aquest sentit, fa 300 anys ningú va calar bayonetes per nosaltres, no cometem el mateix error. Tots junts i alhora, empenyem-los fora de casa nostra, l'úiltim reducte ibèric de democràcia real.
tant tard?
Ricard de Girona, 27/01/2014 a les 20:18
+11
-1
el 20 d'octubre? TANT haurem d'esperar? Catxindena...
Bavejes Honorato
Anònim, 27/01/2014 a les 20:29
+5
-15
Aquest paio no sap que som al gener, creu que som a finals de desembre i pot llençar inocentades. Deu ser l'edat que el far
bavejar o millor dit, la seva mala cosciencia que li surt per les orelles, fatxe de merda...
Fonts
Associació DNI.cat, 27/01/2014 a les 20:31
+11
-0
Es de gran importància saber la font d'aquest article, doncs es podria traduir a diferents idiomes i fer-ne tanta difusió com es pugui acompanyat de l'original.

Salutacions
Ja tinc les sabates a punt de cordar.
Anònim, 27/01/2014 a les 20:32
+14
-0
No ens farem enrera. !!*!!
Primer educació e informació
Anònim, 27/01/2014 a les 20:43
+13
-1
Abans de mal parlar de les persones caldria informarse de qui són. Els convido a visitar el seu blog i llegir l'entrada del día 18 de juliol de 2013. El coronel Amadeo Martínez Inglés no és català. És natural de Saragossa. Tambe poden veure al YOUTUBE el reportatge de ETB (Euskal Televista) titulat: Injurias al Rey. On també hi participa. Salut i Republica.
no mu crec
IBAN, 27/01/2014 a les 20:48
+11
-0
Si fan això haurem guanyat !
Pregunto
Anònim, 27/01/2014 a les 20:49
+10
-0
És aquest l'acord que tenen Rubalcaba i Rajoy (Navarro-Camacho)per aturar el procés català cap a la soberania plena? qui tenen pensat que seran els colaboracionistes necessaris?
Si clar
Anònim, 27/01/2014 a les 20:49
+8
-0
Si fan això, (que no ho crec) el dia D +2 serien expulsats de la CEE immediatament.
DONCS JO SI QUE M'HO CREC
Anònim, 27/01/2014 a les 20:53
+16
-1
El Coronel Martínez Inglés ha escrit un foteral de llibres i articles en que sosté la intervenció del Rei al 23-F. No és dubtós de tarannà democràtic. D'altra banda, Espanya porta al seu ADN la violència contra els que no combreguem amb la seva idea d'una, grande y libre. Recordeu el 'antes roja que rota'. Una altra cosa és si finalment s'atreviran a enviar l'exercit, perquè els mostraria despullats enfront del món, tal com són, i el tret els podria sortir per la culata
Acollonant!! ... Jaja
Albvert, 27/01/2014 a les 20:53
+4
-2
Quin sopar tant divertit tot llegint els comentaris, ha fet bo el sopar de l'hotel ...jaja

Deixeu-m'hi contribuir amb un altre argument dels bons ...eiii i la Prima de Risc, us la imagineu com sortiria de les gràfiques, i com pagaria el deute l'Estat Escanyol ...i sense nosaltres!!!

El que sopta és que aquest paio cobri de l'exercit ...quin pais!!!
Foma part de la campanya de la por. Però com sempre la caguen.
Anònim, 27/01/2014 a les 20:55
+12
-0
Saben que la única forma d'endarrerir la llibertat de Catalunya és acollonir els polítics i que desconvoquin el referèndum.

Li passen la filtració al Inglés esperant que li faci arribar confidencialment als polítics catalans procedent de "fonts altament fiables". La cagada és que l'Inglés, en comptes de fer-li arribar als polítics, va i la publica.
La font!
Saixir, 27/01/2014 a les 20:59
+10
-2
lleida
AnònimFACAT, 27/01/2014 a les 21:07
+12
-1
PRIMER TENEN QUE PASAR PER LLEIDA, AQUÍ ELS ESPERAREM,I AQUESTA VEGADA NO ELS DEIXARIEM PASAR!!!! PER LA MEVA PART DEIXARIA LA VIDA.PER CATALUNYA,PELS PADRINS PELS PARES I PELS MEUS FILLS,TENEN DRET A VIURE LLIURES.VISCA CATALUNYA LLIURE.

No és factible. La invasió fracassaria des del minut 1.
Anònim, 27/01/2014 a les 21:10
+7
-0
Els militars avui són professionals i saben que tenen obligació de desobeir les ordres de cometre crims de guerra i que atacar a la població civil i els seus representants polítics és un crim de guerra.

Tots i cada un dels militars que participessin en la invasió s'haurien d'enfrontar a duríssimes penes de presó per crims de guerra davant dels tribunals internacionals.

Espanya no els podria protegir. A la que sortissin a l'estranger o que algú els tragués a l'estranger ja haurien begut oli. I més avui en dia amb vídeos i imatges de tots i cada un dels detalls dels seus crims.
Lógico
Jenny, 27/01/2014 a les 21:22
+3
-27
Lógico,no van a hacer lo que quieran los mafiosos del nacionalismo catalanista, es evidente que esta gente que manipula a la sociedad catalana y que se hacen millonarios a costa de aprovecharse del amor que cualquiera tiene por su pequeña región o provincia no va a poner en peligro la seguridad de una gran nación europea como es España, es muy loable utilizar el ejercito llegado el momento, lo haría cualquier país de Europa, incluso E.E.U.U. habría acabado con esta ridícula situación que se ha producido en Cataluña de tratarse de cualquiera de sus Estados.
Buscant l'escusa
Anònim, 27/01/2014 a les 21:23
+5
-0
El que fan es intentar crear crispació, per que perdem els papers i la nostra lluita es descontroli, es a dir que deixem de ser pacífics i de aquesta manera, tenir l'excusa per acabar amb la nostra lluita.
No ens deixem enganyar, nosaltres a la nostra hem de continuar fent la feina ben feta i continuar fent camí.
un amic
taberenc, 27/01/2014 a les 21:28
+8
-0
El coronel Martínez Inglés és amic. No es pot saber si el que diu és veritat o no, perquè la contrainformació, la manipulació i les difamacions aniran que volaran els propers mesos, però no dubteu ni un momento que si ho explica és perquè creu que és veritat i que la seva informació és d'una font que creu fiable.
Posats al cas hi podria haver temptacions de respondre amb violència a l'escenari que ha dibuixat. Personalment crec que el més adequat seria una vaga general indefinida i manifestacions pacífiques.
Amb el que no semblen comptar els militars és amb què tard o d'hora hi hauria d'haver eleccions. A nivell d'opinió pública no crec que ningú tingués cap dubte que seguir a Espanya seria una mala idea. Un cop a les eleccions guanyessin els independentistes què haurien de fer a Madrid? Suspendre la democràcia a Catalunya sine die? En tot cas, a mitjans d'octubre, recomanaria comprar molts bidons d'aigua, espelmes i menjar enllaunat. Paciència i ànims. Amb una mica de sort al final serà Espanya l'expulsada de la Unió Europea.
Per a Saixir
Mariona, 27/01/2014 a les 21:43
+4
-0
Moltes gràcies a Saixir per la informació donada.
Salutacions
I els mossos?
Anònim, 27/01/2014 a les 21:52
+1
-0
I què farien els mossos en aquest hipotètic cas? Ull amb ells, són els únics 'catalans' armats.
Com a minim??????
Anònim, 27/01/2014 a les 22:00
+12
-0
"Martínez Inglés, polémico militar retirado y conocido republicano, se dirigió al Monarca en un artículo titulado ¿Por qué te callas ahora? publicado en el diario digital Canarias-Semanal como "el último representante en España de la banda de borrachos, puteros, idiotas, descerebrados, cabrones, ninfómanas, vagos y maleantes". También calificó al Rey de "corrupto máximo" y "genocida". Publicat a EL PAIS el 03-2013
estado de derecho
Arnau, 27/01/2014 a les 22:01
+4
-25
No se que os pasa, solo estarían cumpliendo las leyes.

Pensabais que esto os iba a salir gratis?? No podéis hacer un golpe de estado sin consecuencias, tendréis que luchar y morir por Mas y Junqueras, tendréis que llevar a vuestros hijos a morir por Pujol y su dinero.

Nosotros lucharemos y moriremos por España si es necesario.
Nos vemos allí.
No tots tornaran
2014DiaD, 27/01/2014 a les 22:17
+8
-0
Podrien venir, pero podran tornar? Alguns no ho crec.
La Pàtria és el Poble en armes
Robespere, 27/01/2014 a les 22:22
+10
-0
"La Pàtria és el Poble en armes", aquesta màxima dels jacobins durant la Revolució Francesa caldrà portar-la a la pràctica si aquests plans reaccionaris de l'Estat acaben duent-se a terme. Haurem de substituir les armes per la força popular, les mobilitzacions en defensa de l'autogovern i, si cal, prendre les institucions i establir governs populars paral·lels. Dempeus i alerta: ara és l'hora, catalans.
Que vinguin
Marc Indepe, 27/01/2014 a les 22:24
+7
-1
Els crec ben capaços d'això i més. Ara bé, no em fan cap por, res del que facin em fa por, el que em fa por és seguir formant part d'un estat anticatalanista. Em de sortir el més aviat possible, tenim pressa per construir el nostre païs.

Si passés això, primerament farem fotos i videos que de forma immediata inundarán els informatius del món i a continuació la ciutadania ocuparem els carrers del nostre païs fins a resoldre el problema. I si hem d'aprendrea fer barricades i còctels molotov, ho farem, farem el que calgui, però a aquesta xusma ja no la deixarem seguir aixafant els somnis, les esperances i els anhels democràtics, raonables i pacífics de tanta gent. Per tots aquells que han caigut al llarg dels segles, aquells que han aguantat unes vides duríssimes i per tots aquells que ens succeïran, no deixarem que ens prenguin el que és nostre, la nostra decisió. Aquesta xusma que viu al fons dels segles (són antics, molt antics) no podrà amb nosaltres, no han pogut acabar amb Catalunya després de moltes guerres i dictadures de tota mena, encara menys podrán ara. Els ensenyen a despreciar-nos des de ben petits i es creuen les seves mentides, creuen que no tenim esperit, que no lluitarem, que no els acabarem esclafant com s'atreveixin a donar aquest pas. S'equivoquen, la guerra acabarà per arribar a la porta de casa seva, si es que fan això; perque si depossen els nostres governants i les nostres institucions escollits democràticament serà un acte de guerra oberta.

Donec Perficiam!
El Coronel Martinez-Inglés està per la consulta, el què fa és avisar
Anònim, 27/01/2014 a les 22:36
+17
-1
Per cert és un crític constant del monarca de fa moolt temps
el glorios exercit
Jaume Berenguer, 27/01/2014 a les 22:56
+5
-1
Coneixent la típica ineptitud militar espanyola, no m'estranyaria que dies abans es sabera tot el pla en pels i senyals i malgrat aixo ho intentaren
L'eina
Anònim, 27/01/2014 a les 23:06
+10
-0
Ja estic esmolant l'eina. Ho dic seriosament, si venen em tindràn enfront (espero no estar sol però).

Aquests no han evolucionat gens i són la prova que Darwin estava equivocat.
tonterias
Anònim, 27/01/2014 a les 23:43
+1
-11
mientras nos llenan la cabeza con falsas banderas, por detras a todos, nos estan robando las carteras....
I la CUP i ERC ... pel seu compte !!
Sigma, 27/01/2014 a les 23:53
+3
-0
COP D'ESTAT COM A ...... HONDURES !!!



Dels PPutes SUCIALERUS ja ho sabem ... d'UDC i el botiler Duran , també ....


Però que facin ... si tenen collonms . Els durara 2 dies i en prou feines.

Hi ha "reserves espirituals" amb les que no hi compten ...
Als qui demaneu...
Carles Viñals Casado, 27/01/2014 a les 23:55
+11
-0
...la font d'una notícia que afirmeu inexistent i/o falsa, ja la teniu. Us la ofereix el comentarista de les 20:59.

Gràcies, coronel, per avisar al poble català del que ens preparen els seus ex companys, en lloc de fer-ho arribar secretament al govern de la Generalitat com amb tota probabilitat esperaven que fes.
Vaga general
Falç esmolada, 28/01/2014 a les 00:44
+11
-0
Si això fos veritat i arribés a succeir una de les primeres coses que s'hauria de fer és fer una vaga general indefinida.
Una altra, seria per part dels comerços, on la majoria hauria de deixar de recaptar l'IVA dels productes i dels combustibles. Si volen afogar l'economia de la Generalitat, es passa a afogar la recaptació estatal.
Una altra seria deixar d'utilitzar l'electricitat creant un problema de sobre producció
Una altra seria cridar al poble a ocupar pacíficament, portant la samarreta groga els carrers i places de les ciutats de Catalunya. Possiblement detindran moltes persones, però si s'aconseguís reunir 2 milions de persones al carrer els 10 mil soldats enviats per l'exèrcit espanyol es veurien desbordats i no donarien l'abast. Tot això s'hauria de gravar i si es produïssin actes violents per part de l'exèrcit espanyol enviar-ho als mitjans i internet perquè ràpidament el món sabés quina és la situació i qui són els agressors i qui els agredits.
A partir d'aquí es s'accepten propostes noves amb el que crear un llibre d'actuació amb el que plantar cara des de la no violència a aquells que es pensen que estan per sobre del poble i de la seva voluntat.
I si ens arribessin a derrotar i de nou la seva voluntat s'imposes per la força i per les armes inicià un procés de boicot i sabotatge, fent que Catalunya es torni tan productiva com Extremadura o Andalusia. Si no som productius i no creem riquesa no ens podran explotar com a fet fins ara.
Calcado de Honduras ..... como a mi me gusta
xusqueru d'artilleria ... i ciutadanu , 28/01/2014 a les 00:56
+1
-5
Habrá que ver que dicen los de la gUSAnera ....... si reconocen el golpe fascista enseguida como hizo el puerco Hugo LLorens.
Res de res ;)
Anònim, 28/01/2014 a les 01:24
+4
-0
No son tan tontos ... aixó no ho faran mai, sería desacreditarse devant l univers... No us feu ilusions jeje.....
UNA GRANDE Y LIBRE
Anònim, 28/01/2014 a les 01:37
+1
-29
Un ejercito popular no sera suficiente ante el ejercito español!
Alerta amb el feixisme espanyol!
Roman Sanchez, 28/01/2014 a les 01:49
+4
-0
In-inda-indapandenchia!!!
La independència al 3014, segur, però segur, eh! , 28/01/2014 a les 02:01
+4
-28
A veure si és veritat. És el què s'ha de fer davant d'un clar acte insurreccional. No cal dir que la Unió Europea estaria encantada, perquè n'està fins els nassos de la tonteria separatista que amenaça a estendrés a molts altres països. I moltíssims catalans encantats, com al 1939. Jo ja estic preparant la bandera espanyola per quan vagi a rebre els tancs a la Diagonal. Ah! i els estelats acollonits a casa, tremolant com xais, perquè boca, molta, però, collons, pocs.
I una merda!
Palikari, 28/01/2014 a les 04:02
+6
-13
Què s'ha fumat aquest tio? Per prendre el control de Catalunya, en aquest cas, bastaria amb aplicar l'Article 155 de la Constitució. Les institucions autonòmiques quedarien suspeses i sense cap autoritat, a mes que no seria necessari cap exèrcit. Aquest boig només vol protagonisme!
Ex P.M.
Anònim, 28/01/2014 a les 09:10
+0
-27
A las órdenes de Usia mi Coronel,estoy dispuesto a reincorporarme y verá que todos éstos VOCEROS se cagan.
l'exèrcit espanyol és medieval
Anònim, 28/01/2014 a les 09:25
+6
-0
l'exèrcit espanyol és medieval, l'exèrcit dels Països Catalans és del segle XXI: la democràcia i la insubmissió.
Estela...da
Estela Bayarri, 28/01/2014 a les 09:53
+5
-1
Estela serà d'estelada. Genial, ens anirà bé!
Operació
Jep, 28/01/2014 a les 10:32
+11
-0
En Martínez Inglés és demòcrata i crític amb el colpisme. Llegiu la font i busqueu-lo a internet i us quedarà clar.
Que companys que ell considera fiables li hagin assegurat que hi ha un pla Estela(da) aprovat per Rajoy sembla plausible, però com sempre en aquests casos alguns poden esta confonent desitjos amb realitats o sabent-lo bocamoll usar-lo per acollonir. Impossible de saber, la contrainformació és i estarà a l'ordre del dia a partir d'ara.
Cas d'haver-hi una operació, en tot cas, me l'imagino menys aparatosa, usant cossos policials i Geos en lloc de tanquetes pels carrers. Però no patiu, sabrem respondre. Innundar els carrers de gent i muntar una vaga general indefinida de tres parell de nassos seria només el començament. Som molts, tenim cervell, i estem decidits. Això no hi ha qui ho pari.
Hispania Ad Aeternum
Isma, 28/01/2014 a les 10:38
+1
-20
Pobrets els nazis catalaneros. Aquest home és un actor que MAI ha estat a l'Exèrcit, es va fer famós per fer el paripé d'anar vestit de militar a les manifestacions pel no a la guerra i res més, ell mateix ho ha reconegut. Clar que, pobrets, la raça catalana (la d'ases vull dir, ases que veu haver de demanar a les Reials Caballerisses de l'Exèrcit de Terra per cert xD) i la cultura no heu estat mai massa amics.

Això s'acaba nanos... i el que és millor, ens heu fet despertar i adonar-nos que després de 40 anys de transigència per parts dels catalans, vosaltres els nazis catalaneros (que no pas catalans, no ho sereu mai) seguiu sent uns inadaptats anti-socials.

Continueu vivint a Matrix... UPyD, Cs i Vox ja vénen. "Espanya és nostra Pàtria, és nostra nació, Espanya és nostra lluita, és nostra revolució", Himne de les Milicies Populars catalanes. :-)
Coronel Martínez és republicà, la notícia no quadra...
Vilanoví Consternat, 28/01/2014 a les 10:41
+4
-3
Llegiu això, "El coronel Martínez Inglés, multado a 6.480 euros por injurias al Rey"





Deu haver un error. Aquest senyor està retirat (no com afirma aquest article), és republicà, antimonàrquic i si llegiu el què publica veure-ho que s'allunya del que aquest article publica




la força del poble.
Lluís Solsona, 28/01/2014 a les 10:49
+5
-1
Amenaces, coaccions, enganys, falsedats, manipulacions, imposicions, dominació i si poden la violència imposada amb les seves lleis, tot això i molt més és el que han utilitzat, utilitzen i utilitzaran des de l'estat espanyol,i tots els poders fàctics econòmics, polítics, mediàtics al seu servei tant espanyols, com catalans per poder continuar tenim al poble de Catalunya sotmès i obedient, per poder continuar amb l'espoli, el menyspreu i l'assimilació de la identitat, llengua, cultura catalana, ...........


Que tenim per fer front a tot això, la voluntat democràtica exercida lliure i pacíficament d'una majoria de la societat catalana, conscient de la transcendència i la importància de posar fi a tres segles de submissió, tenim la fermesa, el coratge i la determinació de la majoria del poble de Catalunya àmpliament expressada tant el la manifestació més gran de la història de Catalunya com en la impressionant cadena humana de 400 km que va mobilitzar al llarg de tot el país prop de dos milions de catalans


En el segle XXI, al si d'una Europa que vol ser referent de les llibertats individuals i col·lectives, que vol ser garant de l'exercici de la democràcia, el poble de Catalunya, ha de poder decidir democràticament, lliurement i pacíficament el seu futur, aquesta és la nostra força, i no ens podem permetre que ens la prenguin, està en joc el nostre futur.
la nostra arma de destrucció massiva
Ferrabraç, 28/01/2014 a les 10:56
+1
-0
Hi ha qui proposa retirar tots a una els nostres dipòsits dels bancs espanyols. Tots: particulars i empreses. I a una: tan aviat com se sabés de l'acció, l'endemà a l'hora que obren els bancs.
Amb la sola imatge de centenars de milers de catalans fent cua als bancs, ja us podeu imaginar el que trigaria Europa a trucar a la Moncloa i posar-los rectes. Pagaria per poder veure la cara d'aquells decadents hereus de Weyler en aquell instant.
era d' esperar.
Anònim, 28/01/2014 a les 11:00
+1
-1
militars ranci amb ganes de treballar ja que a dins del pais no tenen feina, A fora si.
la nostra arma de destrucció massiva
Ferrabraç, 28/01/2014 a les 11:04
+2
-0
Hi ha qui proposa retirar tots a una els nostres dipòsits dels bancs espanyols. Tots: particulars i empreses. I a una: tan aviat com se sabés de l'acció, l'endemà a l'hora que obren els bancs.
Amb la sola imatge de centenars de milers de catalans fent cua als bancs, ja us podeu imaginar el que trigaria Europa a trucar a la Moncloa i posar-los rectes. Pagaria per poder veure la cara d'aquells decadents hereus de Weyler en aquell instant.
El saben aquell.......
Anònim, 28/01/2014 a les 11:12
+1
-0
Jajajajajajajajajajajajajjajajaj, patetics. Naixem i morim, que totom faci el que vulgui sense fer mal a ningú .Al final........ tots al mateix forat............LLIBERTAT !!!!!!!!!!. Independència ? ......dons independència , on està el problema?
El saben aquell.......
Anònim, 28/01/2014 a les 11:18
+1
-0
Jajajajajajajajajajajajajjajajaj, patetics. Naixem i morim, que totom faci el que vulgui sense fer mal a ningú .Al final........ tots al mateix forat............LLIBERTAT !!!!!!!!!!. Independència ? ......dons independència , on està el problema?
A alguns ( massa ) comentaristes : si us plau llegeixin ....
Sigma, 28/01/2014 a les 11:24
+8
-0
LLegir una mica no fa mai mal .





Aquest govern autonòmic titella format per botiflers de confiança, imposat pels militars
Anònim, 28/01/2014 a les 11:27
+6
-0
No estaran parlant del Duran i Lleida?
Els catalans defensarem la democraica e
Charly Brown, 28/01/2014 a les 11:42
+1
-0
No seria extrany, tornarien a montar una altra comedia com la del Tejero que els va sortir tant bé fent passar el rei per l'adalid de la democracia, quan de fet potser estava al corrent dels preparatius del cop per part d'Armada.
Que té Espanya sinó mentides i farses.
Política-ficció
Anònim, 28/01/2014 a les 11:47
+5
-2
Difondre aquesta notícia de forma deliberada té un objectiu: espantar els catalans d'una certa edat que hem viscut el 23F o la dictadura franquista. Tots els qui tenim entre 50 i 60 anys sabem de sobres que Espanya és perfectament capaç de portar a terme una operació militar d'aquest tipus, doncs n'han fet de molt més grosses (Espartero va entrar al Congrés a cavall brandant el seu sabre). Tot això forma part de la tradició espanyola, però també és cert que Europa espera que els espanyols hagin deixat enrere aquesta manera de fer que òbviament és del tot incompatible amb la democràcia. Ja ho sabem que l'actitud catalana incomoda molt la UE, però encara la incomodaria més haver-se d'empassar una operació militar violenta per evitar que els catalans puguin votar. Hi ha accions que no tenen disculpa possible, i assaltar la Generalitat de nit amb forces especials per tal de privar el poble català del dret a vot, entra de ple en la crònica de cops d'estat i martingales político-militars protagonitzades per Espanya els darrers segles. Algú es pensa que la societat catalana en ple es quedaria tranquil·lament a casa o aniria a treballar sense fer soroll després de veure com els seus drets democràtics més elementals salten a pedaços gràcies a una intervenció militar espanyola al propi territori?
Al pan pan y al vino vino
Anònim, 28/01/2014 a les 12:14
+1
-12
Mi Coronel, éstos jefecillos catalanes que lo único que han hecho es chupar cuanto han podido, Uds, los militatres por vocación no pueden dejar pasar más agravios a la unidad de España, caiga quién caiga.
Un coronel que no ha podido llegar a general
Anònim, 28/01/2014 a les 12:15
+2
-11
Habla desde el resentimiento.
It's not working
Anònim, 28/01/2014 a les 12:30
+2
-0
Ja ho va dir un: Espanya només funcionarà amb Dicta...dura! És que sinó se'l s'hi desfar a les mans.
Que vinguin.
Anònim, 28/01/2014 a les 12:35
+2
-0

Que vinguin, cap problema. Nosaltre TOTS A CASA. Nomes sortir per anar a comprar menjar i prou. Ni escoles, ni trens, ni avions, ni empreses,ni impostos, ni administraciò, etc etc. En una setmana s'els hi desmonta el xiringuito.

Nosaltres quiets a casa pacificament i resoluciò definita molt mes ràpida i fàcil del problema.
Rigorositat si us plau
Contrastador, 28/01/2014 a les 12:37
+7
-0
Sóc independentista de fa anys i ben radical però molts que opinen els demano que es llegeixin primer "la carta", si us plau. Primer de tot el que fa aquest presumpte militar és "criticar" que existeixin plans militars com aquest, ja que explica que no hi està d'acord (o com a mínim adverteix de conseqüències nefastes, segons s'interpreti), i n'hi ha prou amb mirar el seu blog per veure quin tarannà té. Tot això no ho dic en absolut per defensar-lo o defensar el que diu sinó pels comentaris encesos que denoten que no s'han llegit el text. La falta de rigor de la gent a l'hora d'opinar ens resta credibilitat a la lluita.

D'altra, no sé fins a quin punt això ho ha pogut escriure aquest senyor, el CNI per fotre por o qualsevol persona avorrida a casa, ja que és un simple word i no es pot acreditar (a no ser que aquest mitjà ho faci) qui l'ha escrit. Jo ho agafaria molt amb pinces i no en faria un gra massa.
un amic
taberenc, 28/01/2014 a les 12:54
+4
-0
El coronel Martínez Inglés és amic. No es pot saber si el que diu és veritat o no, perquè la contrainformació, la manipulació i les difamacions aniran que volaran els propers mesos, però no dubteu ni un momento que si ho explica és perquè creu que és veritat i que la seva informació és d'una font que creu fiable.
Posats al cas hi podria haver temptacions de respondre amb violència a l'escenari que ha dibuixat. Personalment crec que el més adequat seria una vaga general indefinida i manifestacions pacífiques.
Amb el que no semblen comptar els militars és amb què tard o d'hora hi hauria d'haver eleccions. A nivell d'opinió pública no crec que ningú tingués cap dubte que seguir a Espanya seria una mala idea. Un cop a les eleccions guanyessin els independentistes què haurien de fer a Madrid? Suspendre la democràcia a Catalunya sine die? En tot cas, a mitjans d'octubre, recomanaria comprar molts bidons d'aigua, espelmes i menjar enllaunat. Paciència i ànims. Amb una mica de sort al final serà Espanya l'expulsada de la Unió Europea.
Mmmmm...
Kiku, 28/01/2014 a les 13:08
+7
-0
Lo més important de la operació deu de ser el factor sorpresa...
Em d'estar preparats
Anònimo i no pas venecianu, 28/01/2014 a les 13:32
+8
-0
No fotem les culpes al Sr Martinez Inglés ara, que el que fa aquest senyor es informar-nos (cosa que és d'agrair). Aquest és un dels pocs militars "amics" que tenim. El que hem de fer és "preparar-nos" de la contumaç "intolerància" històrica dels altres (militars). Peró tampoc ens hem d'acollonir. Que vinguin.
Dedicat a l'oligarquia espanyola
Agermanat 1844, 28/01/2014 a les 13:36
+5
-0
No crec en absolut que o fessin perquè seria regalar-nos la independència fins i tot sense consulta. No tenen nassos de fer-ho és la política de la por, si algun comandament eixelebrat ho fes aquí estem nosaltres per recollir els fruits. Per cert soc de Còrdova, ja se que no va amb el tema però també se que és una alegria pels patriotes i un poal d'aigua freda pels contraris. Visca Catalunya Lliure.
a veure qui la diu més grossa!
Anònim, 28/01/2014 a les 13:37
+8
-0
Tenen a la cabra de la legió fent pràctiques de salt amb paracaigudes. Aterrará al palau de la Generalitat i la faran presidenta provisional, perquè és la que té més seny de tots.
porteu teca
Anònim, 28/01/2014 a les 13:42
+5
-0
Doncs que es portin uns quants bocates, que s'hi hauran d'estar una temporadeta, als llocs que ocupin amb "nocturnitat i menyspreu absolut per les formes democràtiques" (i unes garretes d'aigua tampoc no els vindran malament).
Jajaja....
Anònim, 28/01/2014 a les 13:47
+0
-17
Jajaja....SEPARATAS.. Estáis acojonaos....jajaja,pronto veréis la cabra de la legion por la diagonal..... Jajaja
L estrategia de la por
Anònim, 28/01/2014 a les 14:22
+2
-1
Tipica filtracio del govern escanyol per crear por a la ciutadania per aixi fer-se enrere. No crec que s atrevissin. I si ho fan espero que hi hagi prous collons tan per part de la ciutadania com pel govern per fer front als franquistes.
Borregos
Catalán amb espanyol, 28/01/2014 a les 14:55
+2
-14
Soy Catalán y español. Y me hacen gracia vuestros comentarios.
Esta es la típica noticia del gobierno español. Jajajajjaja.
Es otra treta más de los politicuchos que hay en nuestra comunidad para que sigáis cogiendo odio a España.
Luego os quejareis y diréis que no os quieren en España.
No os avergüenza la cantidad de millones que se gastan en campañas absurdas para la independencia y vuestros hijos se queden sin educación y padres y abuelos sin medicamentos.
Vergüenza os debía de dar.
Y a ver si soy más tolerantes. Que hay mucha gente, que como yo, queremos seguir siendo parte de España
No ho crec del tot
Anònim, 28/01/2014 a les 14:58
+0
-2
Estic segur que els militars ja han fet plans perquè és la seva feina però no crec que Rajoy s'atrevís a fer una animalada tant barroera. D'altra banda l'exèrcit espanyol no té capacitat per ocupar Catalunya, de fet la gasolina dels tancs l'han de racionar i s'han venut el portaavions. Jo crec que l'estat espanyol utilitzarà mecanismes més subtils. No em preocupa gaire el que diu el sr Matínez Inglés. Crec que l'ofensiva serà mediàtica, judicial i política, que no serà poca cosa.
JO M'HO CREC
Anònim, 28/01/2014 a les 15:14
+7
-0
Jo m'ho crec. Amb la història que té Espanya i el seu exèrcit que, tot sigui dit, és un impresentable, jo m'ho crec. La història demostra que, dels sectors poderosos espanyolistes i de l'exèrcit espanyol es pot esperar qualsevol cosa. I aquest Coronel Martínez Anglès, que alguns insulteu, malgrat ser un militar espanyol ja retirat, és tot un demòcrata. Ha fet manifestos a favor de Catalunya i del deret a decidir dels catalans en més d'una ocasió. És d'aquells pocs espanyols que opina: que només s'han de quedar a Espanya els pobles i nacions que ho vulguin i, els que no, que marxin lliurement i tan amics. Si aquest senyor diu el que diu, alguna cosa n'hi ha, i ens està avisant per tal de desmantellar els plans de Rajoy, del Rei i de l'Exèrcit. Per cert, tota aquesta història em recorda molt al montatge del 23F, que també va ser organitzat pel Rei i els seus "secuaces". Conec una mica a aquest senyor, el Coronel Inglés, i ha tingut problemes amb l'exèrcit, precisament, per dir les coses pel seu nom. He llegit algun llibre seu en que critica amb arguments a la monarquia. I em sap greu com, algunes persones que han publicat comentaris a Nació Digital l'insulten. És ben clar que no el coneixen.
BondiaCatalunya
Anònim, 28/01/2014 a les 15:29
+4
-0
Mai he tingut cap dubte que la reacció del nacionalisme espanyol passaria per un pla així (com ha succeït al llarg de la història). Potser no tant "pel·liculer", però repressiu en qualsevol cas. Si no ho han fet fins ara ha estat pel paraigüa democràtic europeu (no ens enganyem, aquesta és la gran diferència amb d'altres moments històrics). El gran dubte és saber realment fins on aguantarà aquest paraigüa. Sigui com sigui, no tenim més remei que tirar endavant. I pensar formes de resistència.
Los militares son militares pero no son suicidas.
Jejejeje, 28/01/2014 a les 15:45
+6
-0
Pero cómo? un ejército para reprimir a sus propios ciudadanos? De qué me suena eso...
MILITARES
Anònim, 28/01/2014 a les 16:04
+0
-19
Habeis jurado defender España antes que se desmorone.¿A que esperais?
ALERTA!
Anònim, 28/01/2014 a les 16:36
+9
-1
Alerta companys: la versió que dóna aquest individu no és més que la versió "ligth" del que té pensat el "Gobierno de España". A més a més hi ha, i és perfectament creïble, la versió "completa" que diverses fonts normalment ben informades expliquen així: contra la independència de Catalunya, Madrit disposa d'un pla B, un pla C, un pla D, un pla E, etc, etc. i si aquests plans fallen, al capdavall hi té un pla definitiu que consisteix en un cop d'estat militar que comportaria l'expulsió d'España de la Unió Europea. Aprofitant aquesta expulsió i per tant l'absència de tot control internacional, els militars colpistes disposarien de tres mesos de barbàrie perfectament planificada a Catalunya -diuen que les llistes ja estan fetes- que comportaria la completa eliminació física de la classe política, la intel•lectualitat, els mestres i les entitats socials i culturals catalanes compromeses amb la independència. I després d'aquests tres mesos de sang i fetge salvatge, s'orquestraria un nou cop d'estat que retornaria Espanya a la "democràcia" i a la Unió Europea, però sense la nosa del problema català. Després, uns quants judicis controlats, una amnistia pels autors de la massacre condemnats i una mini autonomia tutelada per Madrit. No fan broma i són hereus d'una dictadura d'assassins que mai han estat condemnats. Catalunya és un país dissortat i caldrà molta determinació per afrontar el que ha de venir, perquè la raó és nostra, però els tancs i la barbàrie són seus i els tenen a punt. Cal denunciar arreu aquests plans. I cal estar preparats.
traidores y cobardes a mas no poder.
José Luis , 28/01/2014 a les 18:07
+1
-16
Vosotros salís corriendo con un pelotón de guardias civiles que se pongan serios. Muy valientes cuando el poder os sigue el juego, a la que no sea así, lo dicho, salís corriendo. Papanatas.
amb el vist-i-plau dels collaboracionistes de cyu!!!
Anònim, 28/01/2014 a les 18:24
+1
-6
en la comissio de secrets oficials.

quant de milhomes de teclat hi ha per aci, sembla mentida que amb tant de patrioteta encara guanyint les eleccions cyu i catalunya encara estigui sota domnacio castelalna, com es possible aixo? si sou tant patriotes no cal esperar q l'enemic tingui aventatge sobrat, si no es q sou IDIOTES AMB ADSL. pero a l'hora de la veritat sou tots un porucs cagacalces. nomes cal veure la moguda del "no vull pagar" l'actuacio de cyu i la de "patriotes" q van pagar les multes i ara els tenen q tornar els cales pel seu escarni.

q penseu fer contra unes besties cegues amb metralletes?? sabeu com destrosar un tanc amb metodes artesanals?? internet sera la primera q caura...
espanya no es viable sense catalunya, a veure si ho enteneu aixo, i ells faran TOT el q calgi per sobreviure sense treballar ni fer res de profit, quant castella ha aportat res a la humanitat?
Vaya vaya
Anònim, 28/01/2014 a les 19:06
+3
-0
Si això arribés a passar. Pobre espanya!!! i pobre d'aquell que hagi col·laborat amb els espanyols. S'haurà d'amagar molt i molt o marxar d'aqui. Espanya deixarà tot alló que tant ha lluitat (UE etc) i de res valdran excuses de que la democràcia tornarà perquè ja se sap el que val la paraula d'un espanyol.
Tot plegat sona tertulia alquolica de barra de bar entre amigotes i res més.
FINS LA ULTIMA GOTA DE LA MEVA SANG
Anònim, 28/01/2014 a les 19:52
+4
-0
D'acord que vinguin, aqui els esperem, jo vull esser devant amb una estelada a la ma i preparat per deixar, si cal, fins la ultima gota de la meva sang per la meva terra....VISCA CATALUNYA LLIURE
Això deu ser una broma, oi? No m'ho crec...
un, 28/01/2014 a les 19:53
+1
-0
Mira que posar-li "Estela" a l'operació aquesta. Deu ser per l'estelada, jajajjaa. O per "l'Estela Reynolds", l'estrella de "la que se avecina". Amb la de noms tan macos que hi han per posar a les operacions aquestes: Ogro, Walkiria, Cobra, etc....jejejeje.
Martínez Inglés em cau de conya
Pidelaserra, 28/01/2014 a les 20:28
+7
-0
En Martínez Inglés es com un gra al cul d'Espanya. Un tío que, vestit de militar, es postula contra la gran creuada bélica de l'Aznar, que posa negre sobre blanc que el Borbó es un poca vergonya i que té negocis bruts, i que ridiculitza l'exércit que va coneixer tant bé, mereix tots el meus respectes. I per molt delirant que sigui el plà de guerra que exposa, de la inteligencia militar espanyola es pot esperar qualsevol cosa. Però si intervenen, ja haurem guanyat a ulls del món. Només falta que nosaltres també siguem capaços de veure-ho i de seguir la lluita fins al final. Serem el que els catalans volguem ser, per molts carros de combat i cabres de la legió que ens envíin.
possible i poc probable
gatemprenyat, 28/01/2014 a les 20:47
+3
-0
Estic impressionat per la quantitat de comentaris que ha provocat aquesta noticia.

M'agradaria dir que el fet que l'exercit espanyol disposi d'un pla per intervenir militarment a Catalunya es molt i molt possible. Fins i tot normal. Qualsevol govern abans de prendre una decisio de gran calibre ho fa en base a opcions que ja estan fabricades. Amb aixo estic dient que la opcio d'internvencio militar hi es, segurissim, de la mateixa manera que segur que Madrid te la opcio de suspendre l'autonomia i mil opcions mes que ni ens podem imaginar.

Una altra cosa molt diferent es si el poder executiu, en Rajoy, pren la decisio d'activar una opcio o una altra. Aixo es un altre tema. I, sincerament, que el poder executiu espanyol trii la intervencio militar em sembla poc probable. Perque literalment suposaria l'esfondrament d'Espanya.

I nosaltres, els democrates, tant si som independentistes com si som unionistes, hem d'intentar de preveure tots els escenaris possibles i intentar estar preparats per reaccionar pacificament, amb intel.ligencia i imaginacio. I, malgrat que no sigui probable la intervencio militar, tampoc la podem descartar i tambe ens ho hem de plantejar.
historias de la p.. mili
Anònim, 28/01/2014 a les 21:16
+2
-0
sargento arensibia, recoja usted su paracaidas y para cataluña!

a que avión me subo mi comandante?

avión?? jajaja como no pague usted la gasolina.. coja a cuatro reclutas y repartanse para saltar desde el tibidabo y monchuic!
Operación Julivert hagués estst millor
Felip, 28/01/2014 a les 21:16
+3
-1
Haurieu de saber qui és aquest Sr.abans d'insultar-lo,farieu bé d'informar-vos,no crec que s'ho hagi inventat tot això,precisament ell va en contra de la monarquia i les bases del mateix exercit,assenyalant feixistes i corruptes,ell està a favor de que Catalunya deicideixi,ho ha afirmat publicament i va enviar fins i tot cartes a Ara o Mai,és Republicà.

Que potser s'ha tornat boig?no és impossible,pero ell sap que viu al 2014,no com altres que és pensen que estem al 36,militars penjats de la marca españa n'hi han,i per malalt que sona el que explica,de sobres hauriem de saber qui son aquests malalts,jo no soc pro-militar.

Vergonya em feu com a Català,tan de bo molts del nostres politics i empresaris tinguessin la valentia,parlessin i s'impliquessin com aquest sr fa...que en faria d'anys que hauriem marxat.

A veure si no ens posem a parlar sense tenir ni idea,llegim bé,ens informem bé,no insultem ni generalitzem,ja que és precisament això el que tant critiquem,de Catalans traidors n'hi va haver amb en Franco i n'hi han hagut sempre,afarta'm i digues-me moro,és per això que encara som aqui,gràcies a la nostra ignorància.

Si això passès,la resposta internacional seria inmediata,veig Catalunya com a pais,i espanya abandonada,fora de la UE.

Visca la terra!!
Noticia falsa: Martínez Inglés no está en la reserva, fue expulsado del ejército.
Anònim, 28/01/2014 a les 22:38
+1
-5
Pues eso, fue expulsado. Sólo pongan en el Google: "Martinez Ingles expulsado" y ya lo tienen. Si fue expulsado, es imposible que tenga "noticias desde dentro". Nacio Digital debería tener cuidado al publicar noticias como éstas sin verificarlo. A no ser que lo hagan intencionadamente...
Cal estar a l'aguait
XX, 28/01/2014 a les 23:49
+1
-0
És normal que tinguin un pla preparat, tot i que potser no arribin a dur-lo a terme. En qualsevol cas, l'èxit del pla depèn de la seva eficàcia a curt termini. Si aconseguim que la "intervenció" s'allargui i els doni problemes, haurem guanyat. A més, si tenen clar que no ho tindran fàcil, és més probable que no ho facin.
INBÈCILS
pere masies de v., 28/01/2014 a les 23:57
+2
-0
son tan rucs que per fer-ho per sorpressa , no està malament el paio aquest.
A mi no em fan gota de por, no m'en feien a la mili , em faran por aqui.
no soc partidari de la violència pero NO ES PIXARAN A LA MEVA CARA.

PD. //*//
Espanyol l'últim... :-)
un, 29/01/2014 a les 00:05
+0
-3
Collons, si això fos veritat. Ja veig com correrien els independentistes, com conills Pirineus amunt, cap a creuar la frontera. Més o menys, com alguns ja van fer el 23 F. Segur que s'enrecorden.
No a la violència.
Anònim, 29/01/2014 a les 00:17
+0
-0
Peticions al Parlament de Catalunya del nou Estat català.

Necessitem el suport de tots els ciutadans!

Catalunya, Nou Estat d'Europa


Catalunya nou Estat dels països catalans independents

be
jessie, 29/01/2014 a les 01:03
+1
-2
pues no ho veig tan malament, baixaria l'IRPF, fora les taxe autonòmiques, no caldria pagar el sou als inutils parlamentaris catalans (també ho faig extensible als espanyols),s'acabarien els consells comarcals, (que no serveixen per a res), enfi, intento mirar la part positiva de les coses.
Gracias por avisar
Bruch, 29/01/2014 a les 01:09
+4
-0
Ah! pues gracies por avisar, mi Coronel. Ahora ya podremos tomar medidas preventivas. De aquí a noviembre podemos hacer muchas cosas. Mientras tanto, si sabe algo mas nos lo comunica. Grácias.
comento...
Albertito magnum, 29/01/2014 a les 04:11
+0
-0
...tranquilos catalanofobos de por el Imperio hacia Dios, hoy se "ha" ido el de fuerza nueva, y mañana otro, y pasado mañana otro y asi sucesivamente...solamente les queda el piquito de la boquita, angelitos... el ejercito no se movera, la OTAN no los deja...y los USA pondran mas marines en las bases españolas...ademas el ejercito clandestino catalan de existir, si existe..., y de armamento, tambien lo hay, ellos son muy valientes teniendo en frente a individuos con escobas...pero si tambien tienen lo que ellos tienen..., es otra cosa mariposa...
cutres
Manel007, 29/01/2014 a les 13:02
+1
-0
jajajaja quina gracia! i que... els legionaris vindran amb la cabra? l'exercit treurà la ferralla de tercera mà dels hangars? encara haurem de sortir al carrer a empenyer les tanquetes espanyoles.
cutres
Manel007, 29/01/2014 a les 13:04
+1
-0
jajajaja quina gracia! i que... els legionaris vindran amb la cabra? l'exercit treurà la ferralla de tercera mà dels hangars? encara haurem de sortir al carrer a empenyer les tanquetes espanyoles.
defensa
Anònim, 29/01/2014 a les 18:04
+0
-0
Doncs tots al cuartel del Bruc a per les armes
Au va!
Neutrez, 29/01/2014 a les 18:41
+1
-0
Aquesta noticia es un fake home, no se com os l'heu empassada!

Han caigut en el parany?
La duda me asalta..., 29/01/2014 a les 18:59
+2
-0
L'actual procés independentista és bàsicament una campanya propagandística (en el sentit de convencer de la bondat de les pròpies raons polítiques als altres), sigui d'un bàndol o de l'altre. Establert això, el fonamental no és la força pura de cada un, sinó la major o menor legitimitat que siguin capaços de transmetre i projectar cada un dels bàndols. Una operació militar, per molt que maquillada d'estat democràtic, faria perdre de cop aquesta legitimitat a espanya (interior i internacionalment) i per tant abans o després perdrien la partida. Aquest és el meu punt de vista.
Qué volen aquesta gent?
Vicente, 29/01/2014 a les 19:12
+0
-0
La verdad es que los militares viven en una realidad paralela. Tienen ojos y no ven, oídos y no oyen. Y sí lo que dice este señor es cierto, al PP y la Casa Real les pasa lo mismo.
¿Es que se creen que Catalunya olvidaría tamaña afrenta?
Posiblemente ocupar los puntos de poder de Catalunya sería muy fácil ya que no existen fuerzas para repeler un ataque, pero... ¿Cómo conservarían la plaza ante una oposición popular total?
Significaría la expulsión de España de todas las organizaciones internacionales y su ruina.
Jajajaja
Xavidecercs, 29/01/2014 a les 19:28
+1
-0
Que vinguin si tenen collons.Nosaltres anem fent camí sense dil.lacions de cap mena i menx d'aquesta gent,si convé plantarem a tot el país a la plaça major de bruseles i ens manifest farem allà el temps que faci falta
això no m'ho empasso
Voleu dir?, 29/01/2014 a les 19:30
+1
-0
Crec que si realment les altes cúpules de l'exèrcit Espanyol tinguessin aquest brillant plà, subto molt que tot això hagués sortit a la llum. Tots sabem que justegen una mica, però no crec que tant....
Dos raonaments
CABO QUIÑONES, 30/01/2014 a les 02:00
+1
-0
"Mientras haya un catalan y piedras en el campo habrá guerra" Quevedo dixit.
"Primero te ignoran,después se ríen de ti,luego te atacan,entonces ganas" M. Ghandi
A tots els valents,
buenaventura, 30/01/2014 a les 10:59
+0
-0
A tots el valents que forts de esperit, i amb lespasa de la llibertat, sortirien a defensar la nostra terra, o farien amb pedres i tiraxines? perque que jo sapiga sense armes, nose q redimonis pensarieu fer davant dels tancs i armaments de lexercit espanol, ni saquejant les comissaries dels mossos en tindriem per comencar, de totes maneres no trobo gaire convincenta aquesta noticia.
QUE NO HO VEIEU?
Anònim, 30/01/2014 a les 13:48
+1
-1
Que no saveu veure mes enllá de un escrit? Ni tot el que surt als diaris es veritat, ni es diu la veritat complerta a cap diari.
Em dona mes la impresió que tot plegat es una jugada polícita convenient per catalanistes i PP, perque estirant la corda, tots plegats ens extremitzem mes i deixem fora de joc el quasi destruit PSC-PSOE i els mal anomenats IU-Verds.
Que els militars hagin pensat en posibles accions es normal, es la seva feina, pero que comparteixin plans secrets amb un senyor retirat i permetin que es filtrin es una cosa molt diferent.
Encara i així, Visca Catalunya!
No ho entenc
No ho entenc, 31/01/2014 a les 01:08
+0
-0
Aquest bon home, a qui envia aquesta carta? I amb quin objectiu? És la clau de la credibilitat.
vergüenza torera.
El Adamil, 31/01/2014 a les 11:17
+0
-0
Esta es la incapacidad de un gobierno que no sabe tratar de otra manera esta situaciòn. De un gobierno de la ultra derecha, solo se puede esperar que avanze como la santa inquisiciòn, con la cruz de los caidos por delante y por dios y por españa, con los tanques por los cuatro puntos cardinales. Esta es la gran capacidad de intelecto que tiene el gobierno de la marca españa. Salud y Republica.
Adecio
El Can Canut, 31/01/2014 a les 15:23
+0
-0
Totalment d'acord amb l'Adamil. Salud i Republica.
Pateticja ni ha prou, prou prou prou
Anònim, 01/02/2014 a les 21:47
+0
-0
Es una bestiese que nomes le poden fer aquets descerebrats i titas mortas, emb ple segle XXI nomes falta que vinguin tambe a evengeliçansa emb el rouco varela i la creu.....la creu la tenim nusaltres de aguantar aquesta gentusa, prou prou prou
Si sembreu egoisme i odi, recullireu més odi
Marcos D., 01/02/2014 a les 22:50
+1
-0
Els mesos previs a la Guerra Civil molta gent deia "una guerra, una guerra, ¿pero es que nos hemos vuelto todos locos o qué?"...

L'únic que passa és que fa molts anys que a Europa no tenim una forta, i està tot molt passiu, adormit.


Però si enceneu la metxa, esclatarà la bomba.
Martinez Inglés
Anònim, 02/02/2014 a les 17:16
+0
-2
Hacer caso de las chorradas de este pobre hombre es caer en el ridículo mas espantoso. Ni tuvo, ni tiene, ninguna credibilidad dentro del Ejército. Solo está amargado porque no le ascendieron a General al pobre. Que se vaya a pasear los perritos por el Retiro que no sirve para nada mas.
DOS PLANETAS
Anònim, 02/02/2014 a les 20:40
+1
-0
Actualment eb el mapa polític, trobem dos planetas. Un es un planeta tancat, hermètic i centralista i no vol entendre altres nacionalitats. El projecte d´espanya es caducat i antidemòcratic. L´altre planeta es el de la demòcracia, civisme i amant de la llibertat. M´agrada el planeta de la llibertat i per mi l´unica nació es Països Catalans
Un militar ximple i barruer que fa el ridicul enfront d'Europa.
Anònim, 04/02/2014 a les 00:20
+3
-3
Això realment es fer el ridicul devant d'Europa. Aquest ximple militar barruer hauria de dimitir. !!A cavalcar a cavalcar!!fins a tirar-los al mar.
Santa inocencia
Anònim, 04/02/2014 a les 08:28
+1
-0
El dia dels inocents ja va pasar.
Es incomprensible
Anònim, 04/02/2014 a les 12:18
+0
-0
Es incomprensible que esta España este siempre amenazada por los militares ultras cavernaculos, en la actual Europa no cabe golpes de estados e implantacion militar en ningun pais o region, repito en esta Europa democratica, claro que la historia nos demuestra que segun se trate y de que pais. El ejemplo de la Exyugoslavia, el papel de estos otanianos fue el contraste de esa "libertad y democracia" impuesta por interese extrategicos, y de ello hay que desconfiar y de meditar. Ojala el pueblo catalan consiga du libre destino e independencia democratica y de Justicia Social, la que carecemos en el resto de la España borbonica corrupta.
Gracias al......
Anònim, 04/02/2014 a les 12:40
+1
-1
Gracias al coronel Amadeo Martinez, estamos avisados de una posible intervencion de este ejercito borbonico PP$oe, yo no lo pongo en duda, actuaran como La Iglesia de la misma manera que domina a este gobierno del PP y si Europa nos da la espalda, estaremos atrapados como corderos, en este pais de la "democracia organica' EL QUE AVISA NO ES TRAIDOR. Bisca Catalunya.
En que geriatrico dice que esta ,este valiente patriota ?=
El sigalam, 05/02/2014 a les 00:15
+0
-3
Como se llama ingles ,puede desalojar ha sus idems de Gibraltar , si tiene tantas agallas , que lo recibirán con los brazos abiertos .
Doncs nosaltres
Irene7, 08/02/2014 a les 12:17
+0
-0
ens haurém carregat de raons i cameres perque el món veigi qui es l'estat espanyol i que malament portan desde instancies europeas la protecció dels seus ciutadans. Com diu algú IMPAGABLE FOTO DEL FEIXISME ESPANYOL. No en saben mes... que vinguin QUE LA POBLACIÓ ELS ESPEREM. SEREM INDEPENDÉNTS A L'OCTUBRE. ELLS SERÁN ELS IL-LEGALS.

VISCA CATALUNYA SEMPRE INDEPENDÉNT //*//
No es a ell al que heu d'increpar
Irene7, 08/02/2014 a les 12:49
+2
-0
aquest home fá temps que el tenen penden de judici per cantar les "veritats" del que encara corre per l'exercit... no es juts carregar contra ell, només diu el que li arriba perque esta en contra del exercit (s'enten, amb les cúpules que hi ha... lleigiu.lo).

De totes formes, EL POBLE ELS ESPERA I ELS PLANTARÁ CARA I LES OLIGAQUÍES QUE S'HO PENSIN BE AIXÓ DE TORNAR A TRAICIONAR EL POBLE, PERQUE NO VIURAN TRANQUILS NI ELLS NI ELS SEUS DESCENDENTS, COM DEIA UNA PANCARTA DEL 15-M SI NO ROBÁIS LO SUEÑOS, NO OS DEJAREMOS DORMIR. o algo així.... per ells farán, i després plorant i aterrits per un escrache JA, POCASPENAS I A SOBRE COVARDS. Aquest Rajoi i companyía hauría d'estar ja fa temps a la presó per homicidi involuntari, ELS SUICIDIS HAN PUJAT FINS EL 11% DURANT LA CRISI, SON ASSASSÍNS, RIUTE TU D'ETA.

CATALANS VIA FORA. VISCA LA TERRA VISC A CATALUNYA VISCA CATALUNYA SEMPRE INDEPENDÈNT //*//
Enveja
Anònim, 10/02/2014 a les 11:35
+1
-0
Es un problema de la especie humana que els mes curts de gambals sempre han criticat a aquells que son superiors a ells, o sigui pura enveije i no poden superarlo.
Tots com burros...
Anònim, 01/03/2014 a les 23:58
+0
-0
Tots una vegada rera altra aneu caient en la trampa que us fiquen al cap desde petits ( i que també m'han intentat ficar a mi).
Deixeu-vos estar de tonteries.
No us en adondeu? Aquest home no té cap tipus de credibilitat, ni cap dels altres comentaris que fan inclús al·lusió a Ucraïna, ni tampoc el Rajoy, ni el Mas ni cap d'ells...

Esteu embobats i seguiu capficats en la defensa d'algo que ningú ni us vol treure ni nigú volem perdre.

I no, NO vull la independència, i si es fa el referèndum hi aniré a votar, amb o sense tancs.
Sí, però...
JanPetit Comballa, 23/03/2014 a les 19:04
+0
-0
... tot i que sigui inversemblant i totalment foll, el cas és que tots ens hauriem de preparar per si un cas.
Millor si és una invenció, però mai esta de més pensar en totes les contingències possibles, i més coneixent com és la mentalitat espanyola. Si per un pedrot enmig del mar com Perejil van organitzar una pel·licula de Rambo, penseu què pot passar si hi ha una declaració d'independència unil·lateral.
Que vinguin que els matarem!
Anònim, 18/07/2014 a les 23:54
+0
-0
De moment els xarnegos ja no poden estudiar en Espanyol al nostre Principat, ni poden posar en Espanyol els rétols dels seus negocis (ja vaig denunciar a un i l'hi van caure 6.000 euros de multa... jajaja).

Ara que vinguin amb armes que pillaran tots, la raça catalana es fará valer, com va fer Colóm, Da Vinci o Ferrán Cortés, personalitats Catalanes negades al nostre poble, ja ens ha arrivat la hora germans! la raça catalana lliure!