Oriol Rosell guanya la lliga dels EUA i ho celebra amb una estelada

| 08/12/2013 a les 09:03h
Arxivat a: Esports, Oriol Rosell, futbol
Aquesta notícia es va publicar originalment el 08/12/2013 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Oriol Rosell, amb l'estelada i les crosses. Foto: @urirosell

Oriol Rosell s'ha convertit en el primer jugador català i del conjunt de l'Estat que es proclama campió de la Major League Soccer, la primera divisió dels EUA. Aquesta matinada el seu equip, l'Sporting Kansas City s'ha imposat als penals al Real Salt Lake City després que el partit acabés amb empat a un.

El jugador de Puig-reig, considerat el millor sub21 de tota la competició, s'ha lesionat al minut 8 de la primera. Tot i això, ha pogut celebrar la victòria amb la resta de companys exhibint una estelada tal com va fer a la final de la conferència est (foto del primer tuit).

El berguedà Oriol Rosell (1992) ha jugat a les categories inferiors de l'Espanyol i el Barça. Va debutar amb el filial blaugrana la temporada 2011-2012 però la manca de minuts el va fer el salt cap als Estats Units.

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te membre de SocNació per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Felicitats campió!!!
Anònim, 08/12/2013 a les 09:32
+36
-6
Felicitats campió!!!
Molt bé, Oriol!
Anònim, 08/12/2013 a les 09:44
+18
-5
ens sort de treballar als EUA perquè aquí els zipais (que fins ara no tenien ni idea de qui ets...) et posaran a parir (els treu de polleguera que manifestem la nostra nacionalitat internacionalment i desacomplexada!). Però noi, satisfà tant de veure un esportista compromès! La majoria estan ben calladets (pensin el que pensin) per por a l'unionisme dogmàtic que s'omple la boca dient que som nosaltres els que coartem la seva llibertat... Molt bé i moltes, moltes felicitats!
Normal que ho vulgui celebrar amb la bandera del seu pais
Anònim, 08/12/2013 a les 10:05
+20
-7
Si fos alemany ho celebraria amb la bandera alemanya, si fos espanyol ho celebraria amb una rojigualda, si fos frances ho celebraria amb una bandera francesa, etc
Moltes felicitats!
Lord Halifax, 08/12/2013 a les 10:05
+20
-7
Moltes felicitats noi! I gràcies per internacionalitzar una mica més el conflicte. Ens cal que el món ho sàpiga.
Ves-te preparant pels comentaris dels troglodites espanyols al twitter. Però tu, ni cas.
Bon exemple
Felipó Juleu, 08/12/2013 a les 10:06
+21
-5
Bon exemple espòrtiu de la força del sport d´arrels catalana. Es bó internacionalitzar l´independisme de Catalunya arreu del mon.
Para alucinar
Anònim, 08/12/2013 a les 11:27
+11
-10
Dais una noticia sobre la liga de futbol de los EEUU que no interesa a nadie, solo pq un jugador que no ha querido ningún equipo catalán o español llevaba una esteleda.

Y sin embargo, ni nombrais que el equipo femeninode waterpolo del CN Sabadell ha ganado la supercopa de Europa.

¿Y despues criticais a la caverna mediática madrileña?

Nacio Digital es tan amarillista como ellos.
Es evidente
Anònim, 08/12/2013 a les 14:22
+11
-14
Los espectadores norteamericanos habrán pensado que es un jugador puertorriqueño.
2013
Anònim, 08/12/2013 a les 16:08
+8
-14
Jajajajaja que estúpidos sois, este jugadorcito que no jugaba en España y se fue a una liga menor y gana lo acaudalado, pero a los ganadores del mundial de motociclismo no. Es lo que tenéis los charnegos sin identidad que redactáis este medio, ni contenido, ni conciencia no rigor, sólo la mentira propagandística del panfleto
no creamos todo lo que nos dicen
anonim, 08/12/2013 a les 16:41
+3
-4
joder siempre politizándolo todo este país es una mierda,no nos damos cuenta que tanto los políticos de aquí de Cataluña como los de España, se rien de todos nosotros que nos discutimos, nos peleamos, añadimos comentarios a la redes sociales,y ellos todos repito todossss se llenan los bolsillos de dinero nuestro,joder seamos sensatos y no creamos todo lo que nos dicen y unamos nuestras fuerzas seamos de donde seamos, jose.......
No us molesteu en clicar en contra....
Anònim, 08/12/2013 a les 17:24
+4
-5
... d'aquests gilipolles.

Es bo que no s'amagi la imbecilitat suprema dels españols


Si aquest paio se suposa que es catala i que vol internacionalitzar l independentisme i el catalanisme arreu del mon
Anònim, 08/12/2013 a les 19:08
+4
-3
perque s ha fotut a parlar en ejppañol quan li estaven fent l entrevista?
TOTA LA SORT DEL MÓN I .. PARLI DE NOSTRA ANIHILACIÓ I ESPOLI ( DE CATALUNYA .. DELS PPCC ! ) !
Narcís1, 08/12/2013 a les 19:31
+1
-6
Oriol, gràcies per pensar en nosaltres .. els teus compatriotes/ ta nació catalana! PD: que ta llunyania no sigui l'oblit! Nota: àdhuc que ta llunyania no enyori res espanyol .. espanya mai s'hi enyoraria de res català ( només esmentà'ns-e per fúme'ns!)! Anotació al marge: som i serem .. tan si es vol com si no ( de ben segur, el mateix Estat de Kansas n'és força més sobirà que la mateixa espanya a Europa i no diguem-ne res de les pseudoautonomies .. i els espanyols sempre emmirallant-se a USA!)!
JIS
Anònim, 11/12/2013 a les 10:19
+0
-0
Per l'Anònim, 08/12/2013 a les 14:22.

Si, tranquilo. Si para los americanos todo el que hable 'spanish' és mejicano y España no saben ni dónde está. Aaaah, si: Africa.