Ús de cookies
Nació Digital utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies
Notícia en PDF
Notícia en PDF

Un «pipican» que premia amb galetes els gossos que hi van a defecar

| Actualitzat el 25/10/2013 a les 11:47h
Arxivat a: Societat, pipican, gossos
L'Ajuntament de Molins de Rei (el Baix Llobregat) ha inaugurat aquest divendres l'e-can, un innovador 'pipican' que premia els gossos que l'utilitzen amb una galeta, amb l'objectiu de captar la seva atenció i motivar-los a dirigir-s'hi sempre. L'invent, consistent en un pilar autònom que es neteja i desinfecta automàticament, es pretén que els gossos no vulguin defecar en cap altre lloc que a l'e-can.

L'e-can és un prototipus de la firma Eco-Can, una empresa creada per joves catalans que "vol millorar convivència" entre les mascotes i els ciutadans. L'empresa el va idear en adonar-se que es necessitava una solució per netejar els espais públics de les defecacions canines, i sosté que reduirà la despesa en neteja dels carrers, en tant que es neteja i desinfecta automàticament i de manera ecològica, utilitzant energia solar.
Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

+1
-8
L'e-can està molt bé
Anònim, 25/10/2013 a les 13:27
Jo sóc de Molins i porto el meu gosset molt sovint. Ara, les galetes me les enduc jo a casa que així tinc al llarg de la setmana una caixa plena pels esmorzars. Cal estalviar.

Per fi, ja torno a sucar cada matí el café amb llet que ultimament amb els meus pocs recursos m'havien obligat a prendre el cafe amb llet sense galetes.
+1
-2
El "baig" Llobregat?
Anònim, 25/10/2013 a les 18:34
Que es i a on es el "baig" Llobregat?
+2
-4
No a massa animalons
Anònim, 25/10/2013 a les 18:49
Premiaria que la gent fos cívica, que no tingués 5 gossos, que no acceptés gossos per guardar-los un temps perquè hi ha una supermassificació, que no els mantingui amb vida amb llagues càncers i més sols per tenir-los a prop vius, que no sigui un patatal, i que es mirin el terra, pixums, cagums, això no és vida i més amb totes les malalties que en deriven cap a l'home. Veus les tendes estàn massificades per a gossets i gatets perquè tothom sembla tenir-ne, però ara hi ha menys gossets i gatets al carrer, per tant, hi ha una disparitat. A part el gos es menjarà una galeta cada cop i serà gras com un cabàs...
+5
-1
Rèplica al missatge anterior.
Anònim, 25/10/2013 a les 19:18
Barrut que ets un barrut! Marxa d'aquí poca vergonya!
+1
-0
Compte amb els PPePPerrus !
Sigma, 26/10/2013 a les 23:52
El col.lapsaràn !


A part d'esPPoliar-lo .....
+1
-0
Tambien
Anònim, 27/10/2013 a les 16:47
podrian colocar un W para personas, al salir que la máquina que expediera un menú.
+1
-0
Malauradament hi ha de tot.
Nú d'Olesa , 27/10/2013 a les 20:07
A Molins de Rei. Sou grans i us felicito per aquesta idea tan fantàstica, una més de tantes com teniu. Els animals, com és sabut, som de costums i si se'ns ensenya de petits, mai els perdrem. Si aquest invent qualla, tindrem uns carrers nets de merda animal, si més no, encara que queda molta brutícia que no prové dels gossos especialment, ah! Un consell, traieu les galetes perquè, pel que veig, mengen més els amos dels gossos i us pot sortir una mica car l'invent... Les galetes, que les duguin els amos a les butxaques.
+0
-0
No ho entenc
Anònim, 10/01/2014 a les 18:09
El sistema sembla mes que bo, pero lu de les galetes no ho entenc.
- Com es dispensen?
- Son Galetes per a gossos que menjen els humans? o galetes per a humans que poden afectar negativament la salut dels nostres peluts?