C's exigeix retirar les estelades a les escoles públiques

, Parlament | 18/06/2013 a les 16:24h
Arxivat a: Política, c's, procés català, estelada, escoles
Aquesta notícia es va publicar originalment el 18/06/2013 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Cañas i el diputat Carrizosa, en el moment de registrar la proposició. Foto: Clara de Melo

Ofensiva de Ciutadans per retirar les estelades a les escoles públiques mitjançant una Proposta de Resolució presentada aquest matí al registre del Parlament. El portaveu del la formació unionista, Jordi Cañas, ha justificat la petició per tal “que s'eviti que en els centres educatius s'exhibeixi qualsevol tipus de bandera política, i especialment una bandera estelada” perquè significa “un clar posicionament polític per part d'un centre educatiu públic”.

La petició de Ciutadans ha demanat al Govern que “es retirin aquestes banderes” amb la intenció d'evitar “la instrumentalització de l'educació a favor de l'adoctrinament ideològic i de la reeducació identitària” i ha assegurat que “C’s estarà al costat dels pares i d'una educació pública de qualitat com a garantia d'igualtat d'oportunitats en un espai públic lliure de l'adoctrinament polític”. De fet, ha considerat "intolerable" que dues escoles d'Osona, La Sinia de Vic  i el CEIP Les Escolesde Gurb i una del Bages, Institut Escola Sant Jordi (Navàs), hissin la senyera independentista emparada per la Generalitat.

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te membre de SócNació per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

està acollonit
fideli, 18/06/2013 a les 16:54
+46
-10
en cañas està que no viu...està acollonit: veu una estelada i li agafa un canguelo... pobret....un pobre home...
I què?
Anònim, 18/06/2013 a les 17:05
+44
-9
Sembla que el Cañas li està tirant la "caña" a la Llanos de Luna
que vingui !!!
Lluis C (Banyoles), 18/06/2013 a les 17:10
+46
-10
Tu, "Cañita Brava" si tens collons, vens a l'escola del meu fill i intentes treure l'estelada !!!
Ah!, una altre cosa:
Saps nadar??
Lo hace para ahorrar
Anònim, 18/06/2013 a les 17:15
+6
-26
Cañas las está recogiendo para fabricar las camisetas, de la futura selección catalana de fútbol.
Roja y guardala.
Anònim, 18/06/2013 a les 17:21
+29
-6
Després d'aguantar la bandera de l'estanc tota la vida, ara, amb afecte i dedicació, us foteu!
Poca feina tenen....
Ramon A., 18/06/2013 a les 17:34
+17
-6
Que anar demanant aquestes coses.....!
Peró...
Anònim, 18/06/2013 a les 18:05
+15
-6
....qué no tenen rés més a fer?? Quin aburrimént !!!!!!
Colonos C's ens van de perles
Jordi M, 18/06/2013 a les 18:12
+19
-4
Quina alegria, el trencament del PSC. Bona la va fer, Espanya, no adonant-se de l'oportunitat històric que els significava el Tripartit. Bona la van fer, no estintolant aquell experiment sucursalista amb quatre gestets i un parell d'inversions. Que bé, que la catalanofòbia sembrada durant tant de temps els ho impedís. Que bé, que el lerrouxisme i l'autoodi covats durant tant de temps pel PSC dugués a l'escissió anomenada Colonos C's. La peça clau d'Espanya era el PSC. Contra Colonos C's guanyaerem de totes, totes.
CAT 2013
Esport //*//, 18/06/2013 a les 18:17
+13
-4
Esperi, esperi! aquesta escola no està d'acord, i ara què farà C's?


és del dia de la consti d'aquell país
Se cuenta..
Anònim, 18/06/2013 a les 18:22
+12
-39
...que cuando Franco entró en Barcelona, las buenas gentes perdieron el culo recortando las señeras para sacar de ellas una bandera nacional y homenajear a su liberador.

La estrellita lo va a complicar todo...;-)
De què van els c´s..
Anònim, 18/06/2013 a les 18:44
+17
-5
Els C´s sempre tant edificants i exemplars.., sempre tant exigents ( amb els altres ). Per què no s´autoexigeixen primer a ells un major respecte vers les opinions majoritàries catalanistes i independentistes, que és la opció més popular.
Provablement és perquè es senten descendents i hereus dels feixistes catalans ? Primer que s´ho facin mirar, i després que parlin, amb coneixement de causa i igualitat de condicions.
A se cuenta
Anònim, 18/06/2013 a les 20:04
+23
-7
Si ,és veritat, però no era per honorar a ningú era per no ser afusellats pels teus parents,desgraciat.
Colla de garrulos
Anònim, 18/06/2013 a les 20:32
+10
-0
Aquests Boers comandats per quatre pseudointel.lectuals desagraïts que no saben estimar la terra que els va acollir només poden aglutinar xusma inadaptada i una colla de gamarusos sense cultura, arguments ni educació.

D'on no n'hi ha no en raja.

Els hereus del lerrouxisme
Anònim, 18/06/2013 a les 20:45
+9
-0
El lerrouxisme els seus inicis era una força obrera anticatalanista, després va formar govern amb la CEDA de Gil-Robles i finalmente va recolçar el Alzamiento Nacional. C's va cami de convertir-se en una força feixista que vol sobrepassar a PxC d'Anglada.
para Anònim, 18/06/2013 a les 20:04
Anònim, 18/06/2013 a les 20:55
+2
-18
Mis “parents”, señor desgraciadamente maleducado, aguantaron toda la guerra en Madrid bajo la bandera de la República y alguno se salvó por los pelos de no ser fusilado tras la “liberación”. Pero no precisamente por salir a recibir al generalísimo con banderitas nacionales.
Primo de Rivera
petrus, 18/06/2013 a les 22:36
+9
-2
Ha, ha, i de passada ells exigirien que es retirin totes les estelades dels balcons, de les entrades dels pobles, dels turons, de les samarretes de la gent, de les bambes, etc.

Els hi entra una hurticària quan veuen estelades en lloc de la rojigualda amb el yugo y las flechas...
ACOLLONANT
Catalibans, 18/06/2013 a les 22:40
+8
-23
Sou uns fanàtics de collons, sabeu que no és correcte, no es poden posar banderes ideològiques i menys a una escola pública que la paguem tots, és com posar la bandera comunista. Que posin la senyera, la europea, la espanyola, la del municipi o la del barri pero no es poden posar ideològiques. La llei està per complirse i si no ja sabeu, renuncieu a la vostra nacionalitat i aneu tirant cap a Andorrra. No és una questió de majoría és una questió de respecte, a Badalona aleshores com mana el PP poden posar banderes de la gavina a les escoles no??
visca el sentit de l'humor!
petrus, 18/06/2013 a les 22:42
+6
-0
Sr. Se cuenta...
M'agrada veure que alguns espanyols també teniu sentit de l'humor. La frase de "la estrellita lo va a complicar todo" està posada amb enginy. Ho haig de reconèixer.
caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaañas
Anònim, 19/06/2013 a les 00:15
+3
-0
Vina tu mateix i la treus fatxa del collons
Que lástima!
Anònim, 19/06/2013 a les 02:03
+9
-2
I també exigiran de retirar les estelades que portin els alumnes de l'escola pública a les samarretes, carpetes o bambes?. Com que això no ho aconseguiran, d'això, se'n diu fer populisme. O, el que és el mateix, dir el que els seus seguidors volen escoltar, però, sabent que és impossible d'aconseguir. Lerroux i el seu populisme, ja fa anys que és mort. C's, ni això, ha aportat de nou.
!!!!!!!!!!! huiii !!!!!!!!!!!!!!
Anònim, 19/06/2013 a les 05:46
+3
-2
y si no mandaran al Yoyas
Trapío
Anònim, 19/06/2013 a les 08:17
+2
-11
Estos separatas todo el día con la historia del trapíto a cuestas. Si es que en el fondo son como niños de teta.
Segueixo demanant control antiinsults
Anònim, 19/06/2013 a les 09:22
+4
-8
Si tots debatim tots ens entenem.

Realment no hagués calgut que ningú demanés que es tregui una bandera no oficial de un centre públic oficial. ES DE CALAIX!!

Després cadascú individualment o en grups pot portar la samarreta que vulgui, com si et vosl disfressar com el Capitán América pero a la catalana, tu mateix!!

Pero la meva bandera és la senyera, no l'estelada!!
Qué pasada
Eduardo González Palomar (Manlleu), 19/06/2013 a les 11:08
+4
-8
¡La de independentistas que se pasan de la raya en instituciones públicas de Cataluña con aparente impunidad!
Següent baixador : Cs a l'abocador ! ¡Siguiente apeadero: Cs al wertedero!
JVC (Catalunya, propera bandera al Consell d'Europa), 19/06/2013 a les 12:18
+6
-1
El genocidi cultural és un tipus de extermini que consisteix a l'eliminació, substitució o inutilització de la cultura d'un grup humà sense necessitat d'eliminar físicament als indígenes que practiquen aquesta cultura. Aquest és un procés d'agressió en el qual s'imposa una nova cultura aliena (la dels agents agressors) en anar eliminant, substituint o inutilitzant els lligams socials que permetien les manifestacions culturals que el grup tenia inicialment De forma tal que la llengua originària, l'art, les tradicions musicals, la literatura oral o escrita, les conviccions religioses, les conviccions morals, les institucions polítiques tradicionals i altri són extingides o absorbides dins de la nova cultura aliena. Aquest procés duu implementat la substitució d'una identitat cultural per una altra, però el fet que a la majoria dels casos no comporti una agressió física, fa que sovint no sigui percebuda com a tal pels membres de la cultura agredida .
Ni rioja ni oli andalus
Anònim, 19/06/2013 a les 13:44
+5
-0
Aquest vol prohibir tot allo que no li agrada. Per aixo tambe ha demanat que es clausurin totes les aixetes d'aigua calenta. El que es vulgui dutxar que ho faci amb aigua freda.
ahí va eso
Anònim, 19/06/2013 a les 15:57
+0
-2
Fuera los fascistas!!!
Anònim, 19/06/2013 a les 16:00
+2
-13
El fascismo de los independentistas en toda su expresión. No hace mucho que todos pudimos ver por TV el adoctrinamiento al que eran sometido los niños en la escuela, hablando del expolio y de todas esas mentiras que les cuentan sus profesores.

Hay que controlar el material que le entregan a nuestros niños, y poner en cintura al profesor de turno si procede.
Sí, sí.
AnònimLT, 19/06/2013 a les 22:51
+1
-5
Curiós però lògic, els feixistes espanyols no toleren als feixistes catalans y los fascistas catalanes no toleran a los fascistas españoles ....en el fondo todos iguales, sí, sí en el fons tots iguals.
Sí, sí.
AnònimLT, 19/06/2013 a les 22:55
+1
-3
Curiós però lògic, els feixistes espanyols no toleren als feixistes catalans y los fascistas catalanes no toleran a los fascistas españoles ....en el fondo todos iguales, sí, sí en el fons tots iguals.
Amb guants de làtex per a evitar contagis
Anònim, 20/06/2013 a les 02:57
+3
-0
Extret del vòmit de les 16:00:

fascismo i adoctrinamiento, ens dius.
controlar i poner en cintura, afegeixes amb ganes.

Quí és aquí el que es mostra com un feixiste?. I amb ganes.

Mira, només et diré la paraula feixista que us mereixeu tu i els teus: Siau.

Dues tasses
Anònim, 20/06/2013 a les 03:15
+2
-1
I no es produiria encara més ressò mediàtic, si tots els alumnnes anèssin a l'escola lluint samarretes amb l'estelada cadascun, en protesta per haver-ne retirat només una?.
Aquesta guerra, C's, la teniu perduda i ho sabeu. No feu comèdia i disfruteu del mega-sou de diputat que teniu, ara que encara el cobreu. ;)
para petrus, 18/06/2013 a les 22:42
Se cuenta..., 21/06/2013 a les 20:39
+1
-2
Tengo que reconocerlo, nadie como un español para valorar el humor de otro español :-))
para petrus, 18/06/2013 a les 22:42
Se cuenta..., 21/06/2013 a les 20:46
+1
-2
Tengo que reconocerlo, nadie como un español para valorar el humor de otro español :-))
La darrera paraula
Alexandre ( Sant Andreu), 24/06/2013 a les 20:02
+1
-0
El bucle de la ignorància identitària en terra estranya. No m'integro, únicament adapto, perquè no em fa cap falta integrar-me. I com que no tinc cap necessitat ni pressió social, fiscal ni legal doncs un esforç que m'estalvio.
Pla A: callar i imposar la llengua colonitzadora.
Pla B: fer-se els simpàtics i imposar la llengua colonitzadora.
Pla C: fotre bronca, titllant-los de malparits i insolidaris, i imposar la llengua colonitzadora.
Pla N: alternatiu i indignat, treure la llengua, la física i la verbal i imposar la llengua colonitzadora.