Ús de cookies
Nació Digital utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies.
Notícia en PDF
Notícia en PDF

L'exèrcit espanyol col·labora amb Disney

, Redacció | Actualitzat el 18/06/2013 a les 14:30h
Membres de la patrulla Águila en un brefing. Foto: MdD

Si més no és una conjunció estranya. Així es pot definir la col·laboració entre la patrulla acrobàtica de l'exèrcit de l'Aire espanyol, la Patrulla Águila , amb la multinacional de l'entreteniment Disney. Segons informa el diari HoyCinema , els integrants d'aquesta unitat d'elit es desplaçaran a Madrid, Espanya, dimecres d'aquesta setmana per assessorar en el doblatge d'una de les darreres produccions de Disney, la pel·lícula "Avions".

La Patrulla Águila és la representant del braç armat de l'aire de les forces armades espanyoles en esdeveniments internacionals d'aviació on tenen com a número destacat dibuixar la "rojigualda" a l'aire aprofitant el fum generats pels seus aparells.
Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

+17
-7
Hehehe
Jordi Lomos, 18/06/2013 a les 15:16
Els dos fan riure als nens. xD
+17
-5
la mes entenimentada de l'excercit: la cabra
Anònima catalana, 18/06/2013 a les 15:42
els demés només poden assessorar com a molt per pel•lícules de Mr. Bean
+19
-5
quina por
Anònim, 18/06/2013 a les 15:43
A la propera pel.licula de Disney els catalans serem els dolents.
+8
-28
Analfabetos
Anònim, 18/06/2013 a les 15:57
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+9
-21
Vaya valientes
Anònim, 18/06/2013 a les 16:21
Mucha guasa, pero cuando maniobraron dos cazas sobre Cataluña,todos cagaditos
+3
-6
Cuac Cuac...
I'm Donald Duck, 18/06/2013 a les 17:09

That's all folks!
+11
-4
Ultras lleugers
Anònim, 18/06/2013 a les 17:31
Primer havia de col.laborar la marina amb el flamant submarí nou. Va haver-hi uns petits problemes. Coses de res, la marca ESPAÑA feia H2O.
+8
-2
Si
xerigot, 18/06/2013 a les 18:51
Em sembla que l'Ànec Donald els hi vol llogar un parell de submarins.
+12
-5
La Patrulla Pollo
Anònim, 18/06/2013 a les 18:53
Com que Disney fa pel.lícules per a nens, han anat a buscar un exèrcit "de risa" jua jua jua jua jua
+8
-3
Fantàstic !!!
Jordi Cortacans, 18/06/2013 a les 19:50
I el coronel Alemán farà de winnie de pooh...!! fantàstic!!
+6
-1
Brefing? que he ehjto?
Anònim, 19/06/2013 a les 01:45
En ehjpañó, cohjone!
+1
-0
aleshores....
Anònim, 19/06/2013 a les 14:23
propera peli de disney: el recluta mickey i pluto legionari