Una web taurina per a nens amaga la tortura i mort del toro

Torosparaniños.es fa veure que, després de torejats, els animals retornen al camp on els espera "una llarga vida rodejats de natura i menjar"

| 02/05/2013 a les 13:07h
Arxivat a: Societat, Toros, Tauromàquia, Torosparaniños.es, tauromàquia, Tauromàquia, Toros
Aquesta notícia es va publicar originalment el 02/05/2013 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
'Toros para niños' explica com funcionen les curses de braus ometent expressament la part violenta.

Torosparaniños.es és un projecte destinat a generar en els nens simpatia cap a la tauromàquia. Per tal d'aconseguir-ho, els seus responsables utilitzen grafismes acolorits i dibuixos d'estil naif, amb relats que intenten fer paral·lels amb els contes infantils. Segons expliquen ells mateixos, Torosparaniños.es "busca un plantejament fàcil de comprendre per als nens, i abordar d'aquesta manera la tauromàquia de forma natural, sana i entretinguda".

Els relats remarquen especialment la fase de criança dels animals i li donen un aire bucòlic a les intencions dels criadors. Fins el punt que quan relaten la vida del toro la presenten com orientada cap a una plàcida vellesa. Segons descriu l'animació, el toro és portat a la plaça -ometent qualsevol maltractament i la mort de l'animal- per a, tot seguit, ser indultat i retornat al camp d'on provenia. "Allà l'espera una llarga vida rodejat de natura i molt de menjar".

Passa el mateix amb els cavalls que, segons Torosparaniños.es, tenen vocacions sobtades: "Hi ha vegades en les quals el cavall se sent torero". La lliure determinació del cavall el porta, segons explica Torosparaniños.es als nens, a una vida "Viatjant de plaça en plaça per torejar, juntament amb el seu rejoneador, i fer-se famós". Un cavall amb pretensions mediàtiques, vaja.

Ni Facebook ni Youtube

Torosparaniños.es forma part del projecte Cultoro, orientat a difondre la tauromàquia. Això inclou videos i continguts que fins ara s'han difós a través de totes les vies digitals. Tot i així, fa pocs dies Facebook els ha anunciat que tanca el seu perfil per incloure "continguts violents". El mateix que Youtube, que els ha comunicat que retira gran part dels videos de curses de braus pel contingut agressiu contra els animals que es difonen des de Cultoro.


 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te membre de SocNació per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Declaració Unilateral d'Independència!!!!!!!
Anònim, 02/05/2013 a les 13:10
+35
-1
//*//
això és
Anònim, 02/05/2013 a les 13:13
+39
-2
una WERTGONYA!!!
Beguda nacional escanyola: La sangria.
Anònim, 02/05/2013 a les 13:18
Interessant
+64
-2
Quin fàstic!
Què tendre!
Anònim, 02/05/2013 a les 13:22
+29
-2
És que els espanyols ... són tan bons!! snif! snif!
Feixisme
Anònim, 02/05/2013 a les 13:30
+13
-7
Un país feixista prohibeix la lliure elecció d'una llengua en l'ensenyament!
_
CAT //*//, 02/05/2013 a les 13:36
+3
-26
I després en fan butifarres, i què. Tampoc ningú ENCARA obliga als nens en el cicle educatiu, a anar-hi. Per cert el servidor l'han contractat a CAT...

es nota que NO ens agraden, però en butifarres, si almenys hi posessin més carn...
Els islamistes també.
Anònim, 02/05/2013 a les 13:40
+35
-3
Els islamistes també prometen als "martirs" que esclaten, un paradís ple de "huríes".
Fanàtics castellans, seguiu espanyolitzant.
Tinc pressa !
Fàstic.
Joanjo, 02/05/2013 a les 13:49
+34
-3
La mentida i la manipulació es al ADN castellà.
//*//
Sense escrúpols
Jordi Cortacans, 02/05/2013 a les 14:07
+20
-1
No tenen escrúpols.Si per a ells torturar i matar una animal és "normal", enganyar a un nen a de ser una fotesa,cosa de cada dia.
Les persones espanyoles ens volen molt .
maria jose Raga, 02/05/2013 a les 14:52
+13
-2
Les persones espanyoles ens volen molt .
Molt espanyoles, és clar.
Isn’t it?
||*||
Anònim, 02/05/2013 a les 15:00
+15
-2
Que formem part del mateix país dues cultures tan diferents em repugna...
N'ESTIC FINS ELS PEBROTS
Anònim, 02/05/2013 a les 15:16
+22
-1
Essència castellana: falsedat i manipulació. Per que no diuen la veritat? fins i tot ells, amb la seva incapacitat moral, saben que els nens ho rebutjarien.
Els que defensen i promouen aquests actes rancis i menyspreables, haurien d'ésser els torturats, ja que els hi agrada tant. Desprès es passen la vida parlant del dret a la vida, hipòcrites.
||*||
Ensinistrament
Anònim, 02/05/2013 a les 15:19
+18
-1
Els deuen estar acostumant perquè després es creguin que Catalunya viu d'Escanya, que odiem el castellà o que una minoria de radicals té segrestats 7.5 milions de catalans.
Fem difusió internacional!
Anònim, 02/05/2013 a les 15:22
+24
-1
Molt be, es qüestió de fer-ne difusió internacional de com els escañols es gasten els cèntims per manipular els nens en el sadisme.
Jo ja ho estic fent, animeu-vos i feu-ne difusió!
Quina vergonya!

11 DE MAIG MANIFESTACIÓ PER LA INDEPENDÈNCIA JA
Això no hi ha qui ho aguanti, quin fàstic.
Promeses
ali oli, 02/05/2013 a les 16:24
+4
-41
I aqui els secesionistes prometen el paradis quan Catalunya sigui independent. Sense cap verge, això sí.
VISCA L'ESTAT CATALÀ!!!!!!!!!
Anònim, 02/05/2013 a les 16:31
+7
-1
//*//
hablando de manipulaciones y mentiras
Anònim, 02/05/2013 a les 17:18
+4
-33
Libros de texto.
Es el caso del manual de 3º de ESO de Lengua Catalana de la editorial Castellnou, que recoge una crónica del diario independentista radical Avui titulada "Los marcianos hablan español y las marcianas no tienen pecho".
Por su parte, el libro de Lengua Catalana de la editorial La Galera para 3º de Primaria señala en un mapamundi el origen de los idiomas que los niños catalanes pueden escuchar en sus calles. Lo curioso es que el español encuentra su procedencia en países como Colombia y Ecuador, pero no en España.
A los alumnos se les ha inculcado que Cataluña es un país «al nordeste de la Península Ibérica», que su estado actual es transitorio, que está expoliada económicamente, y que la lengua autonómica es el único pasaporte para un futuro próspero dentro y fuera de la comunidad.
Un manual de 5º de Primaria detalla que: «Por razones políticas, comerciales o económicas y culturales, Cataluña ha establecido lazos muy fuertes con los pueblos vecinos de la Europa mediterránea y, sobre todo, con los pueblos del Estado español».

Las mentiras van también dirigidas a los turistas. La página de Catalonia Tours.cat es la más delirante, no tiene desperdicio. Difícilmente se puede encontrar una frase en la que no haya una mentira.
He he
Anònim, 02/05/2013 a les 17:44
+3
-34
Ninguno De los que habéis escrito aquí sabe de toros más que el odio que tenéis a España y a los españoles.

El toro es un animal que, a diferencia de los que normalmente coméis a diario, nace y vive en libertad y muy mimado hasta el final de su vida. Ya quisieran los conejos, los pollos, los cerdos, terneros, etc., vivir en el campo libremente hasta el final de su vida. Pues no olvidemos que el ganado domestico que llena nuestros platos está condenado desde que nace a vivir en un espacio cerrado muy reducido.

Morir en el matadero es muchísimo peor que morir en la plaza. En esta te puedes defender, en el Matadero no. Además, me han contado que los matan con descargas eléctricas y que no todos mueren, y ya sabemos lo que significa no morir a la primera: balsas de agua hirviendo, degüello, etc. El señor Quico podría hablar de ello; eso si, sinceramente.

Me parece bien que no os guste los toros, lo que no me parece bien es que queráis prohibírselo a los que les gustan los toros. Habéis llegado a prohibir la Fiesta, salvo los correbous, donde sacáis los toros con antorchas de llamas atadas a su cornamenta. Mientras en España nos gobiernen unos blandengues …..

Los toros tienen aceptación en América, y también en Francia, etc.

En realidad lo vuestro es una patología enfermiza motivado por el odio que tenéis a España y los españoles. Es como si yo quisiera que prohibieran els castellers (muy peligroso para los niños) porque a mi no me gustan.

Por cierto, los toros, el flamenco, el Rocío, etc., etc., es lo que tiene más aceptación en la clase extranjera.

En cuanto a la manipulación de los niños, tiene gracia que lo digan los que se dedican a adoctrinar y no a enseñar a los niños catalanes:





¡Qué vergüenza de video y que vergüenza de gobiernos catalán y español! unos por permitirlo y otros por no hacer nada para evitarlo.
V ergonya
Anònim, 02/05/2013 a les 19:17
+8
-1
Com es pot ser tan cruel amb els animals com per desitjar-los la mort més terrible que existeix! Morir a cops d'espases i ganivets! Vergonya espanyola - i en diuen cultura!!!!
N'ESTIC FINS ELS PEBROTS
Anònim, 02/05/2013 a les 19:47
+11
-1
Gràcies per la teva informació, però personalment, no em cal saber ni coneixer detalls pel que fa als pedòfils, simplement, els rebutjo i els condemno!
Sincerament, no em cal saber res d'una festa tribal, obsoleta, sanguinària i sàdica, que es basa en la "tradició". Com a tradició també es cremaven "bruixes", cristians...,
No, la teva in-cultura, la teva confusió entre principis i valors ètics i morals, que en tenim algunes persones, i el sentiment nacional, no es mes que un exemple de la incapacitat de les persones que com tu, son incapaços d'entendre res. Soc independentista, si, però intento que a cap lloc del mon es maltracti de cap manera a cap animal, i els que com jo volem la llibertat de la nostra nació, per dignitat i justícia històrica, no som tant immadurs i primitius de rebutjar la teva festa perquè sigui escañola, no som tant imbècils, la rebutgem perquè es grotesca i dantesca!
Ah, i jo no en menjo animals morts de cap mena, es una opció personal, ara, no em surtis amb allo de la secta vegana, i estic radicalment en contra del plantejament del consum animal, i com jo, hi ha molta gent.
Que hi hagi un grapat d'ignorants sàdics que comparteixin aquesta infàmia amb tu, no et dona la raó, simplement ens diu com de malalt esta aquest mon, que en lloc d'evolucionar, esta cada cop mes destrossat.
També estic en contra de que es vengui armament al tercer mon, i em nego a comprar segons quins productes que se, utilitzen a nens esclaus per la seva fabricació. Aquestes coses estan a dins del que es diu consciencia.
No ho entens oi, es previsible, tranquil!
VISCA CATALUNYA LLIURE ||*|| (i lliure de salvatjades)
made in spais
Jordi60, 02/05/2013 a les 20:56
+7
-0
Que puc dir que no es digui aqui pero le veritat es que tot
lo Espanyol fot fastic es caspos,ranci i feixiste jo voldria
saber de que cullons ve aquet orgull de sentirse Espanyol.
si no es mes que una merda de pais
Sàdics
Jo, 02/05/2013 a les 22:17
+3
-0
No es tracte de ser espanyolista o catalanista, de que el toro visqui bé o malament, de que el matin en un escorxador o en una plaça, es trscte de que una persona civilitzada no pot disfrutar veient el patiment d'un esser viu. Només els sàdics poden fer-ho i els desalmats promocionar aquesta salvatjada en els nens.
A QUE ESPERA EL PARTIT ANTITAURÍ
Anònim, 02/05/2013 a les 22:22
+3
-0
Per presentar una denuncia en tota regla????
He he
Anònim, 02/05/2013 a les 23:18
+2
-19
A mi mwe gustaría que la gente rebatiera con argumentos mi comentario. Inculto o inculta es la persona que no sabe leer ni entender.

He dejado claro en mi comentario que no voy a los toros ni me gustan. Como tampoco me gustan los castellers.

Pero está clarísimo que es mucho más sádico para un animal vivir desde que nace en un espacio reducidísimo para acabar muriendo en un matadero. Los toros mueren en la plaza, si, pero con la posibilidad de defenderse, arreándole con sus cuernos al osado que intenta desafiarle. Los animales domésticos no pueden defenderse, son degollados, electrocutados o echados vivos a balsas de agua hirviendo sin más (cuando las descargas no han dejado muerto al pobre animal). Piense usted en ellos cuando coma. Yo lo he hecho. Y, por cierto, yo no mato ni a las moscas.*

Usted defiende a los animales, que pacífico o pacífica es. Pero odia a las personas, sobretodo las que se manifiestan españolas además de catalanes, andaluces, etc. Muy cristiano, si señor, ¡qué valores éticos y morales!.

Pero bueno, son cosas de la decadencia de Cataluña anunciada por mi hace ya más de veinte años a un amigo independentista. Mis palabras le provocaron risas en su momento. Pero ya ve como estamos. Y lo malo es que no es por culpa del expolio. Esto último solo cuela en las personas que no tienen cultura financiera.


*Todos nos alimentamos de todos. Es que de lo contrario, moriríamos. Asi lo ha establecido el que creó los cielos y la tierra.
Anònim, 02/05/2013 a les 23:18
Observant, 03/05/2013 a les 04:57
+3
-0
1. El trato sádico és igual de sádico sea doméstico o público o laboral. Aquél que deguella, tortura, experimenta, cuelga, o mata por diversión o deporte a un pobre bicho és un criminal. Que sea un espectaculo és igual de censurable y dice poco del nivel evolutivo de tal persona. En la antiguedad ciertamente practicavan dichas diversiones, pero también disponian de esclavos y los vendian, violaban, ejecutaban a ellos y sus hijos al gusto.

No vale la excusa de que el animal mientras viva vivirá mejor. A los cavallos también los cuidaban muy bien, mientras eran útiles, si dejan de serlo los dejan morir de hambre o los convienten en jabón. Muy bonito como excusa para encubrir una total falta de respeto y estima por algo vivo que se considera una cosa prescindible. Seguro que se preocupan más por un neumático o unas gafas de sol compredas en el Carrefour.

2. Si ud quiere ser español, sealo tal como indica su carnet, nadie se lo impedirà. Pero cuidado! Sealo ud, que no debamos serlo los demás solo por darle gusto.

3. Los catalanes no insultan salvo que sean ofendidos. No ofendan en general y no serán ofendidos, ofendiendo de nuevo y siendo ofendidos otra vez.

defensors
Josep Fourier, 03/05/2013 a les 09:37
+2
-0
Els defensors d'aquesta salvatjada segueixen explicant-nos que el brau viu bé. No es tracta de que visqui bé. Es tracta de que no es pot basar un espectacle en el patiment d'un animal, com a societat no podem permetre que la gent vagi a fer festa en un lloc on s'està escorxant una bèstia. No crec que sigui tan difícil d'entendre.
Mentiders de mena
Pitus, 03/05/2013 a les 11:27
+5
-0
Ja ho veieu, Espanya es un país construït amb mentides. Adoctrinant amb mentides. Aquesta web per a nens, els documentals de telemadrid, la mateixa història d'Espanya... Son fills de la santa Inquisició.
a he he
Anònim, 03/05/2013 a les 12:01
+8
-0
No es poden rebatre amb arguments un comentari, com el teu, ple de buidor de continguts. No fotis, es mes sàdic tenir-ne un gos o un gat en un pis, que torturar clavant i burxant, per alegria dels pallussos ignorants que a mes sang, mes plaer senten. Va, home, creix, pensa tu tot solet, sense repetir les imbecilitats que tots dieu per tal de donar sentit, a una barbàrie indecent i decadent.
Espero que tu visquis en una casa força gran, perquè et recordo que els humans, també en som d'animals, i hi ha estudis contundents que en parlen de la necessitat que tenim de viure en contacte amb la natura, i les consequencies de viure veient maons, però, mira, ho fem.
Tros de pallús, una cosa es adaptar-se a un medi, cosa que tots els animals podem fer, racionals o no, i una altra, que apallissin, clavin ferros punxants, et vexin, i executin.
Ja ens has deixat clar que no tens cap mena de consciencia
ni moral, que repeteixes com un lloro, arguments que et facin sentir be, davant d'una realitat cruel.
Allà tu, res mes espero, que no es faci justícia, i la teva mort no sigui tant salvatge com la que tu els hi desitges als éssers vius que comparteixen planeta amb tu.
I mira, si la raça ha d'extingir-se a canvi de que un grapat d'energumens cruents passin una estona de sadisme feliç, espero, que s'agafin uns quants exemplars i en portar-los a una reserva, s'acabi la raça pel que fa a la resta.
Sou la vergonya de la humanitat civilitzada, que us mira amb vergonya i fàstic.
Arguments? evoluciona abans, en les teves condicions morals i mentals, no es pot argumentar res amb tu!
Següent baixador: Cs a l'abocador! ¡Siguiente apeadero: Cs al wertedero!
JVC, 04/05/2013 a les 14:32
+1
-0
El genocidi cultural és un tipus de extermini que consisteix a l'eliminació, substitució o inutilització de la cultura d'un grup humà sense necessitat d'eliminar físicament els indígenes que practiquen aquesta cultura. És un procés subtil d'agressió en el qual s'imposa la nova cultura aliena dels agents agressors, en anar eliminant, substituint o desnonant els lligams socials que permetien les manifestacions culturals que el grup mantenia inicialment. De forma tal que la llengua originària, l'art, les tradicions de tota mena, la literatura oral o escrita, les conviccions religioses i morals, les institucions polítiques pròpies i altri són extingides o absorbides dins de la nova cultura aliena. Aquest procés du implícit la substitució d'una identitat cultural per una altra, però el fet que a la majoria dels casos no comporti una agressió física, fa que sovint no sigui percebuda com a tal pels membres de la cultura agredida.
Puntualització
Anònim, 04/05/2013 a les 18:14
+0
-1
Un sàdic cerca un estímul sexual en el domini, violent o no, de l'altre.

Quan una persona gaudeix amb el patiment gratuït fins a la mort d'un ser viu, això se'n diu psicopatia. I qui pateix de psicopatia, ço és la manca d'empatia cap a l'altre, és un psicòpata, no un sàdic.
a: puntualicemos
Anònim, 05/05/2013 a les 11:46
+0
-0
El sadisme és un comportament consistent a sentir plaer causant (o veient com es causa) dolor físic o psicològic o humiliació a un altre ésser viu (dona, home, nen o animal).
Se sap que els torturadors gaudeixen de torturar a les seves víctimes.
L'origen del nom està en el Marquès de Sade, encara que el sadisme no sempre té un caràcter sexual.
a Puntualització, 2 part
Anònim, 05/05/2013 a les 12:04
+0
-0
Psicopatia: Malaltia mental, especialment l'anomalia psíquica per obra de la qual, malgrat la integritat de les funcions perceptives i mentals, es troba patològicament alterada la conducta social de l'individu que la pateix com a conseqüència d'una adaptació al mitjà.