A Madrid barregen Terra Lliure amb l'ANC i el Govern

| 02/05/2013 a les 11:11h
Arxivat a: Nació Confidencial, procés sobiranista, alerta digital
Aquesta notícia es va publicar originalment el 02/05/2013 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
La capçalera de l'article.

Assegurava el mestre de periodistes Ramon Barnils que al segle XXI els exèrcits seran els mitjans. I la profecia es va complint. Així ho indica un dels articles més llegits dels darrers mesos del diari de referència de les capes més ultres de la societat política espanyola, Alerta Digital, editat a Madrid, un reportatge que construeix un perillós relat del procés sobiranista.

Aquesta capçalera publica un reportatge qiue s'està a la portada des de fa setmanes titulat " Exterroristas de Terra Lliure, entre los que mueven los hilos del separatismo en Cataluña con dinero público ", en el qual acusen l'Assemblea Nacional Catalana d'estar conxorxada no només amb la banda armada sinó amb el govern de la Generalitat i l'alcalde de Vic, Josep Maria Vila d'Abadal, formant un grup que reuneix "separatistas rabiosos y de la peor jaez ", com el filòsof Josep Maria Terricabras, Patricia Gabancho o Titot.

L'article descriu un complot del Govern, amb membres de la lluita armada i intel·lectuals per reblar un pla que, segons el diari, tés les arrels en l'era de Jordi Pujol a la presidència de la Generalitat. Un document, doncs, que serveix per construir un relat veritablement sinistre de la realitat del procés sobiranista que es viu a Catalunya.

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te membre de SocNació per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

La font de totes les fonts.
Anònim, 02/05/2013 a les 12:08
+37
-2
CNI.
Petició ciutadana al Parlament
CAT, 02/05/2013 a les 12:24
Interessant
+65
-3
No podem permetre que ens perdin el respecta. Per dignitat fotem el camp d'escanya.

Petició ciutadana al Parlament perquè Catalunya es proclami un nou Estat d'Europa.

Es que es cierto
Anònim, 02/05/2013 a les 12:34
+6
-75
Ya era hora que no se os deje pasar ni una, felicitaciones al trabajo diligente del CNI, los resultados son obvios.
SR. MAS
Anònim, 02/05/2013 a les 12:47
Interessant
+55
-3
NO PODEM ESPERAR MES, MARXEM JA!!!

Y en Euskadi...
Anònim, 02/05/2013 a les 12:55
+48
-2
Comapran al PNV con ETA y TODO LO QUE NO SEAN ELLOS TAMBIÉN ES TERRORISMO (PP + PSOE). Ya hay voces en el PP que quieren acabar con el concierto económico en Euskadi y Nafarroa. Habremos de irnos juntos del pellejo de toro llamado España.

Gora EUSKADI
Visca CATALUNYA.
no hi falta gent?
Anònim, 02/05/2013 a les 12:59
+44
-2
Els jueus i els maçons no hi estan implicats? (com sempre els ha agradat això de les confabulaciones judeomasónicas)
Volem ls DUI ||*||
Claravalls., 02/05/2013 a les 13:18
+46
-2
I que?.Catalunya no és España.España pais de toros i de farandula...de pena.
no esperem mes!!!
kapikua, 02/05/2013 a les 13:34
+26
-2
aki els rabiosos son ells, ke veuen k això va de debò i estan cagats.....INDEPENDENCIA JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
_
CAT //*//, 02/05/2013 a les 13:40
+25
-2
Des d'un altre païs i sense moure's de sa casa, és molt fàcil intentar esbrinar. Són com la faula dels filòsofs a la cova sense poder sortir, cada dia fent més parides mentals.

No hi ha cap mena de relació, el que passa és que els espies d'Espanya tenen el mateix treball que els que treballaven pel CD de Olivares...
Estan preocupats.
Anònim, 02/05/2013 a les 13:46
+28
-2
I tenen raó de preocupar-se. Això ja no té aturador.
Marxem d'una vegada !
N'ESTIC FINS ELS PEBROTS
Anònim, 02/05/2013 a les 15:27
+20
-2
11 DE MAIG MANIFESTACIÓ A BCN PER LA INDEPENDÈNCIA JA.
Fem difusió i omplim els carrers.
Menys seny i mes rauxa!
QUINA PACIÈNCIA!
Anònim, 02/05/2013 a les 15:38
+26
-2
Fins i tot el diable hi era en una reunió de l'assemblea. I, es que aquesta gent ja ho saben, que som satànics, i judeo-masonics, i terroristes, i de tot, iiiii, mes, molt dolents som.
Mare meva, que en diuen de mediocritats i que en fan el ridícul! el pitjor? es que en tenen parròquia, els pallussos i els penja-estanqueres se'ls creuen i tot!
Tenim pressa, marxem ja, i deixem-los sols amb les seves al·lucinacions, pobrets.
//*//
Declaració Unilateral d'Independència!!!!!!!
Anònim, 02/05/2013 a les 16:25
+26
-2
//*//
HAHAHAHAHAHA
Bauma, 02/05/2013 a les 16:44
+19
-2
“Ladran luego cabalgamis” Alerta digital ir publicando para los cerebros poco desarollados de algunos Espanyoles. Als catalans no ens enredaran pas.
Es tot veritat
Anònim, 02/05/2013 a les 16:53
+29
-1
En Mas és la personificació de l'Anticrist. En Junqueras és en realitat Lucifer i tota la gent d'ERC son diables al seu servei. L'ANC està formada per terroristes, nazis, estalinistes i sionistes. La seva principal missió és fer una conspiració d'abast mundial per destruir la humanitat. La Patrícia Gabancho ha sigut reemplaçada per una replicant separatista i en Titot va ser programat en un dels camps de concentració secrets que tenen els catalanistes. Jo ho sé, ho vaig veure tot després de menjar-me un bolet.
Ni cas
Anònim, 02/05/2013 a les 17:31
+14
-2
A Madrid com sempre van a la seva , crear desconcert i insulta Catalunya es el que els hi agradra mes
Visca la Terra
Aleix La Sénia, 02/05/2013 a les 17:56
+4
-6
Tant de bo fos aixi xD
APARTEM-NOS-EN QUAN ABANS MILLOR!!!!
olodelbages, 02/05/2013 a les 18:03
+21
-2
O bé estan malalts i podria ser motiu de contagi, per tant ALLUNYEM-NOS-EN tan aviat com sigui possible, o bé no entenen res de res lo qual encara és pitjor, per tant ALLUNYEM-NOS-EN tan aviat com sigui possible... jo només hi veig aquesta solució... no us sembla? doncs llavors QUÈ COLLONS ESTEM ESPERANT????

Salut i Independència!!!
Agitadors, terroristes i covards
Anònim, 02/05/2013 a les 18:27
+24
-1
Article típic dels periodistes españolistes que han assistit a cursos d'agitació i terrorisme ideològic de la FAES o institucions de la mateixa mena. Se senten valents per la impunitat de que gaudeixen. A més competeixen a veure que la diu més grossa. Difamar Catalunya és per ells un acte i un deure patriòtic. La manera més fàcil de sentir-se un bon español per aquesta gentussa covarda.
Entabanar
Joan carles Moreno ( Barcelona), 02/05/2013 a les 21:36
+5
-0
Embolica que fa fort !
Tot val amb la condició que entabani bé.
Ostres!!!
Irene, 02/05/2013 a les 21:55
+5
-0
Que malament que estan aquesta gent, no???

Quin "cocido madrileño" que tenen al cevell aquesta gent... pobrets...

Total que per Espanya la democràcia es ser el pitjor del pitjor... i Europa presumint de nobel de la Pau jajajajajajajajajajajajajajaja JA. Vaya engany tot plegat.
ojala!!!!
català, 03/05/2013 a les 13:05
+3
-0
ojala!! fesim justicia a tota la gent que de britat han lluitat pel nostre pais i contra els grup feixistes dels anys 80 i 90. fosin qui ens diriguis ara capa la llibertat o com ha minim tinguisin el seu lloc


seria un acte de justicia i dignitat nacional!!!
Mentiders fastigosos
Joan Méndez, 03/05/2013 a les 13:44
+12
-0
A més, hi foten el mot Hipercor pel mig intentant barrejar-ho amb l'atemptat d'ETA. Són ridículs i patètics. A més, ja ho sabeu que Terra Lliure no va matar mai a ningú? Mentre que l'exèrcit espanyol, només aquest, ha matar més de 50 persones.

Espanyols=terroristes i corruptes.
Vull un Estat propi independent !!
Anònim, 03/05/2013 a les 14:18
+13
-0
He visitat el diari AD "Alerta Digital" i les noticies sobre Catalunya estan redactades amb menyspreu i molts comentaristes Madrilenys escriuen amb odi a tot el que sigui català.

Jo no vull seguir sent espanyol, si us plau, marxem ja.
Será verdad?
Anònim, 03/05/2013 a les 14:28
+0
-12
Pues no lo sé, pero al igual que vosotros decís muchas gilipolleces, tal vez esta sea una, aunque del "otro lado". Con lo cual será bueno el reflexionar antes de decir gilipolleces, que aquí se sueltan muchas, lo que ocurre que depende del idioma en que se digan. Pero la gilipollez es como la tontería no tien idiom, aunque os empeñeis.
Pseudònim?
Anònim, 03/05/2013 a les 15:09
+2
-0
Qui és Qirze Tristany? No hi ha res a Google, deu ser un pseudònim, excepte si és aquest:


a: l'anònim de les 14:28
Anònim, 03/05/2013 a les 19:40
+2
-1
I això ens ho diu un mestre de la "gilipollez".
Informa't home, la llibertat i la "gilipollez" no son el mateix.
El poble català vol la llibertat, escaña fa "el gilipolles" per impedir-lo.
Tranquil, seu, respira i, qui sap, potser un dia ho entendràs!
||*||
Un chiste llamado Cataluña
Anònim, 03/05/2013 a les 21:26
+2
-0