Ús de cookies
Nació Digital utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies
Notícia en PDF
Notícia en PDF

Regalen un rifle a un nen de 5 anys i mata la seva germana de 2

| Actualitzat el 02/05/2013 a les 10:57h
Un nen de Kentacky disparant. Foto: WTKY TV

Un nen de 5 anys va matar d'un tret la seva germana petita de 2 anys al comtat de Cumberland, a Kentucky (EUA) quan jugava a casa seva amb un rifle del calibre 22 dissenyat específicament per a menors que li havien regalat l'any passat, segons informa  la cadena de televisió local WKYT-TV .

El sinistre va passar dimarts quan la mare dels petits es trobava a la casa i van sentir els trets. La nena va ingressar cadàver a l'hospital on va ser traslladada. Segons recullen els mitjans locals, com Kentucky.com , el nen estava acostumat a fer anar l'arma però els pares ignoraven que estigués carregada.


L'arma de l'incident és un rifle per a nens del calibre 22 fabricat per la companyia Keystone Sporting Arms i conegut com " Crickett ". Segons el web del fabricant, que comercialitza l'arma com "El meu primer rifle", assegura que ven "armes de qualitat pels joves nord-americans. El 2008, l'empresa va fabricar 60.000 armes per a nens, tant rifles com pistoles, que fins i tot, distingeixen per colors, així segons el catàleg els rifles per a nenes són roses.
Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

+50
-3
Al·lucinant
Anònima catalana, 02/05/2013 a les 11:16
en quin cap entra regalar-li una arma a un nen de 5 anys?


que els hi teguin la custodia i a judici per homicidi impurdent (els pares obviament), a banda de castar-los perquè es evident de que aquesta genteta tarada no poden cuidar canalla ni n'han de tenir mai més cap!
Interessant
+53
-1
borbó
Anònim, 02/05/2013 a les 11:28
Borbones por el mundo
+36
-1
Al·lucinant
Anònima catalana, 02/05/2013 a les 11:36
en quin cap entra regalar-li una arma a un nen de 5 anys?


que els hi teguin la custodia i a judici per homicidi impurdent (els pares obviament), a banda de castar-los perquè es evident de que aquesta genteta tarada no poden cuidar canalla ni n'han de tenir mai més cap!
+27
-2
ufff
Anònim, 02/05/2013 a les 11:41
Aquesta pàgina dels nens amb els rifles fa vomitar, em sento content de ser europeu.
+39
-2
Nen i nena en son víctimes
Johan T, 02/05/2013 a les 11:43
La nena i el nen que han patit aquest atemptat no s'ho mereixien...Els pares encanvi sembla que ho buscaven desesperadament! A pobre nen que inconscientment ha fet això li poden quedar sequeles i mala consciència tota la vida. El meu pesam primer per la nena i després pel nen, els pares no sel mereixen, els avis sí.
+18
-12
La saviesa del refranyer popular
Jordi M, 02/05/2013 a les 11:55
Ja ho deien els nostres avis: 'Infant amb escopeta, perill per la teta'.
+23
-1
LA CADENA PERPÈTUA PER ALS PARES!
Lo sàtir del Poble Sec, 02/05/2013 a les 12:18
.
+8
-2
Demencial
Anònim, 02/05/2013 a les 13:23
Lo de EEUU es una esquizofrènia colectiva?, o un trauma ancestral de far west encara no superat??? , no ho se , pro es un país que tant te tant de democràtic com a l hora d irracional, nomes es veuen segurs amb una arma a les mans i així van per la vida i el mes, per el mon. Quina llàstima que confien mes en les seves armes que en la seva democracia!!!, si continuant així deixaran la supremacia mundial molt aviat.
+5
-3
no-si es lo mateix
JaumeAD, 02/05/2013 a les 13:27
- borbó: no es lo mateix un nen que un elefant, per molt que diguin el animalistes. - No es lo mateix la societat de Kentucky que la Catalana - Si es lo mateix uns pares descerebrats que regalen armes a un menor, o que el porten al cotxe sense està correctament lligat, o que el deixen abocar a una finestra, o que el deixen manipular objectes no destinats a ells, o etc. ... "a tots llocs bullen faves i a casa nostra ..."
+5
-6
trist, però ...
traveler, 02/05/2013 a les 13:32
el darwinisme funciona
+10
-0
mentalitat americana
Anònim, 02/05/2013 a les 13:48
nosaltres opinem desde el nostre sentit de la responsabilitat, som europeus i això ens sona a BARBARITAT, però si hi ha un mercat d'armes per infants, això déu ser "normal" fer regals tant perillosos i les famílies americanes ho veuent bé (ara que potser no totes).
















+8
-1
Resposta al comentari titulat "ufff"
Llibertat, 02/05/2013 a les 17:34
Pensa que els europeus hem estat els que més massacres amb armes de foc hem fet... arribant a canviar la història de moltes civilitzacions...

A tot això, els EUA que s'ho facin mirar... així van.
+6
-1
PARADOXES
Josep (Cullera), 02/05/2013 a les 18:49
El més curiós del cas , és que els governs dels Estats Units no han tingut por que el poble tinguera armes.Per contra el governs d'Europa no s'han refiat mai del poble i sempre han volgut controlar les armes. Tanmateix el que abans era bò ara està esdevinguent dolent.
+21
-2
No es rar
Xandri, 02/05/2013 a les 19:12
Una cosa sembla va passar fa alguns anys a Estoril Portugal i ningú va investigar res. L'assassí tenia 18 anys (era menor) i el mort 14.

Ara continua amb una escopeta i sembla que només mata elefants, però els seus sequaços manten i es fan dir FAS.

+2
-0
to arribarà
Anònim, 02/05/2013 a les 20:29
Aquesta costum/dret americà s´acabarà el dia que matin un fill del president de l´Associació (demencial) del Rifle.
+3
-0
EEUU yankee
Observant, 03/05/2013 a les 05:03
Com que els europeus estem més escarmentats per una llarga història de matances ens ho fan veure amb mals ulls, però als EEUU quasi no tenen història perque la major part de guerres les han fet lluny del seu país.

Si hi ha un mercat d'armes "infantils" deu ser normal. El que em sorprèn és la falta de sentit comú dels pares. Entenc que culturalment vulguin emular l'epoca en la que eren colóns i vivien constantment rodejats d'amenaces que obligaven a un pare i els seus fills a defensar-se. Però antigament els nens eren supervisats constantment pel pare, i aprenien que amb les armes no s'hi juga. Ara es veu que no, i per colmo els desatenen.