Ús de cookies
Nació Digital utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto
Notícia en PDF
Notícia en PDF

De Luna es blinda contra Junqueras

| Actualitzat el 01/05/2013 a les 15:47h
La seu de la delegació del govern espanyol a Catalunya aquest matí envoltada de policia. Foto: QS/ND

Tanques dobles i fins a quatre furgonetes d'unitats antiavalots de la policia espanyola protegien aquest matí la seu de la delegació del govern espanyol a Catalunya. El motiu de convertir l'edifici del carrer Mallorca de Barcelona en un autèntica fortalesa era el risc que comportava una la celebració d'unes declaracions del líder d'ERC, Oriol Junqueras, amb la plana major del partit just abans de dirigir-se a la manifestació reivindicativa de l'1 de Maig.

Junqueras ha convocat a la premsa davant la delegació del govern espanyol que dirigeix Maria de los Llanos de Luna, per reivindicar que la causa dels problemes de les finances catalanes rau en l'executiu espanyol. De fet, ha culpat el govern de l'Estat de la manca de "disponibilitat pressupostària" de la Generalitat que l'empeny cap uns pressupostos "inassumibles". Tot això davant una estricta vigilància de la comitiva d'ERC per part sobretot dels agents de la policia espanyola.
Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

+7
-104
Vengaya, basta de payasadas
Anònim, 01/05/2013 a les 16:19
VEnga ya, y el Borussia gano al RM arengado por el Junqueras tambien. Y el petroleo baja pgracias ala Junqueras . Y ha parado de llover por el Junqueras.


stas medidas son las HABIATUALES de cada año po el 1 de mayo y la manifestacio nsindical y despues d ella m la de los antisistemas.

Molt interessant
+115
-5
El poble ha de ser dirigit, per els seus lider.
Cartanya, 01/05/2013 a les 16:23
Es alliçonador que en Jonqueres, posi el dit en la nafra, al dir on es te que anar a protestar; la Plaça Sant Jaume es aliena a la misèria que reparteix, ja que es el que li arriba o li envia la generosa Espanya. No entenc com des de CiU mai han explicat de forma clara, qui es el culpable de la nostre situació, independentment de exposar-ho, però mai han donat la adreça d`allà on tenim que dirigir les nostres crispacions.
Interessant
+74
-4
Are toca
Carolingi , 01/05/2013 a les 16:23
Es evident que tal com van les coses i donada l`actitud provocativa de Llanos de Luna, hauran de transformar la delegacio en una casa cuartel de la guardia civil, perque tot el descontentament amb l`austeritat l`espoli fiscal, l`atur s,hauria d`expresar devant dels autentics responsables, per tant que s`hi acustumin.
Interessant
+57
-4
qüestió de memòria
Jordi Cortacans, 01/05/2013 a les 16:45
Li deuen haver fet memòria del nostre "tracte" diferencial i "personalitzat" vers els virreis.
+23
-3
Declaració Unilateral d'Independència!!!!!!
Anònim, 01/05/2013 a les 18:22
//*//
+31
-3
Però si l'avutarda aquesta segur que no és dins
Anònim, 01/05/2013 a les 18:28
Avui és festa, segur que aquesta està amagada amb la seva rància família provinciana o visitant alguna altra xica de oro castellana...
+34
-2
Crec que no.
Anònim, 01/05/2013 a les 18:32
Crec que el desplegament és per protegir un carregament de "botox" que li arriba a la senyoreta pepis.
+32
-4
Mort a la tirania. Visca la llibertat
Anònim, 01/05/2013 a les 18:43
Què fa CiU, ICV, els sindicats, que no assenyalen ja d'una p... vegada la causant de totes les nostres misèries? També tenen infiltrats i ben pagats? Junqueras, t'estimem. Catalunya, t'estimem. Necessitem més patriotes de veritat, com tu.
+6
-47
Junqueras
Anònim, 01/05/2013 a les 19:09
No me imaginaba que Junqueras fuera tan fuerte Tiene pinta de gorilon birojo pero no creo que sea para tanto.
+38
-4
cobardia
Jordi60, 01/05/2013 a les 19:44
Com sempre els Espanyols tan valens,en vers d,afrontar els
problemes............envien la policia nacional
tota una demostraçio de Chuleria y prepotençia
+50
-4
Ja seria hora...
Garriguenc, 01/05/2013 a les 19:59
que tot el que s'hagi de manifestar ho faci en el lloc on correspon i no a la Plaça Sant Jaume. Gràcies Oriol Junqueras per explicar a qui s'han de dirigir les protestes. Per cert, a l'anònim de les 16:19: a veure si aprens a escriure noi !!!
+19
-1
Els nostres estimats virreis...
Un segador esmolant l'eina., 01/05/2013 a les 23:07
Tens raó, Jordi Cortacans: ens els estimem tant els virreis de la Corona Española que algun cop els hi hem dedicat algun que altre espectacle emocionant (alliberar presos, treure el Sant Crist Gros de l'església amb un vel negre, etcètera...) La Planera Llunàtica hauria d'estar agraïda de tota l'atenció que li dediquem...
+1
-3
junqueras
Anònim, 04/05/2013 a les 10:26
no tiene puñetera idea de la disciplina cuartelera.