Navarro demana un tricentenari «més auster»

El PSC accepta la commemoració però la reclama "més institucional" i menys "partidista"

| 27/04/2013 a les 21:23h
Arxivat a: Política, tricentenari, psc, pere navarro
Aquesta notícia es va publicar originalment el 27/04/2013 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Pere Navarro, de visita a la Fira d'Abril de Catalunya, aquest dissabte a la tarda Foto: ACN

El primer secretari del PSC, Pere Navarro, ha criticat aquest dissabte a la tarda la "despesa" i el pressupost del Tricentenari 1714-2014, que el president de la Generalitat, Artur Mas, ha presentat al matí des del Palau de la Generalitat. El socialista ha reclamat una commemoració de l'aniversari de la Guerra de Successió més "austera" i amb un caire "més institucional", qualificatiu que ha assegurat que no es poden atribuir ara al Govern i als seus plans pel tricentenari.

Pere Navarro ha aprofitat la seva visita a la Fira d'Abril de Catalunya aquest dissabte a la tarda per criticar, a preguntes dels periodistes, el pressupost que el Govern ha previst per commemorar el Tricentenari 1714-2004. Pel líder dels socialistes és "evident" que la importància de l'efemèride mereix una celebració, però, en canvi, ha assegurat que "en la situació de crisi en la que estem", al PSC li "preocupa molt la despesa econòmica que significa un encàrrec d'un milió d'euros per preparar aquests actes". "Hem de fer una celebració institucional, per tothom, i austera, cosa que no estem veient per part del Govern de la Generalitat", ha sentenciat.

Des del PSC, a més, han considerat que l'acte de presentació del Tricentenari s'ha sumat al caràcter del discurs del president de la Generalitat per Sant Jordi, ajuntant-se, així, "en aquesta setmana dos actes molt preocupants des del punt de vista de país". "Han estat actes molt poc institucionals i molt partidistes", ha denunciat Navarro, que ha recordat que "Catalunya no és només una part, no és només ERC i CiU". És per això que ha volgut "exigir que els actes institucionals siguin de tots els catalans".

D'altra banda, preguntat per la voluntat manifesta de CiU i ERC de no presentar uns pressupostos de la Generalitat per aquest 2013 basant-se amb un topall en els objectius de dèficit equivalent a l'1,2% del PIB, Navarro ha reiterat que l'executiu té l'obligació de presentar els comptes ja mateix. "Si ERC i CiU no en saben, que deixin el Govern i deixin a altres governar. Però mentre ells tinguin la responsabilitat, ells han de presentar els pressupostos", ha criticat Navarro, que ha recordat un cop més que "estem a finals d'abril i som l'única comunitat autònoma que no té pressupost".

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te membre de SocNació per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

On estarà?
Anònim, 27/04/2013 a les 22:00
+27
-0
No cal que es preocupi gaire en Navarro d'aquí al tricentenari ja ningú se'n recordarà d'ell. Qui sap on pararà...
PSC=PP
Anònim, 27/04/2013 a les 22:05
+27
-1
N'estic segur que ens costa més diners la Feria d'Abril que el tricentenari.
AQUEST NAVARRO ÉS COM UN MUPPET
Anònim, 27/04/2013 a les 22:30
+22
-0
//*//
Faula
Antoniu, 27/04/2013 a les 22:39
+25
-0
Quan la guineu no les pot haver diu que són verdes.
pp=ciudadanos=psoe
ernengdecastefa, 27/04/2013 a les 22:48
+25
-0
No és que sigui sant de la meva devoció CyU,però que aquest "pájaru" demani austeritat després del que va passar amb el tripartit en quant a la deute.
Sembles tonto
Cagondena, 27/04/2013 a les 23:29
+35
-0
Navarro, no somriguis tant, que sembles tonto. On ets? Ah, sí a la fira d'abril andalusa, per recordar-los als andalusos que encara hi ets, i que et votin, per mantenir el staus quo i continuar enviant diners d'aquí cap allà, encara que sigui passant per madrid.
A cagar a la vía miserable clown
Observant, 27/04/2013 a les 23:43
Interessant
+54
-0
La Feria de Abril en cambi pot endur-se la pasta en subvenció que no protestarà en Pere Navarro perque és una festa sociata, d'aquest PSOE amb senyera.
Esta xutat
Toni2341, 27/04/2013 a les 23:49
+22
-0
Aquest individu-ho volt governar la Genealitat.Ni en el mitllor del seus somnis.
Posem-nos a ser austers!
Anònim, 27/04/2013 a les 23:52
+30
-0
Fora totes les menjadores de aquest pais,aixo tambe inclou els sociates,peperos,ciutadans,tots al altre canto del ebre.Si que serie ser austers, total sempre votan, en clau de escanya!
cat //*//
Anònim, 27/04/2013 a les 23:55
+23
-0
Sí, les primeres opcions que té són "recordar Montoro". Navarro, recordant la figura de l'actual Montoro, aplicarà un 1'2% de sostre de pagament al 1714, fent que els barrufets siguin els vestits pel 1714, estalviant moltíssim en roba, armes, i explicacions...
Quin botifler en Navarro
mataroni , 28/04/2013 a les 02:16
+22
-0
El que no entenc com els mitjans de comunicació e3ncara paren atenció a aquesta persona que ja no sap quines mars navega.
Dispenseu-lo es un pobre desgraciat que ja no sap el que diu
cinisme
Anònim, 28/04/2013 a les 02:32
+26
-0
sóc autònom i treballo en això del tricentenari des de fa mesos i encara he de veure un euro, però els de la feria d'abril bé que cobren, què s'empatolla aquest tio???
Brams d'ase no pugen al cel !!
Anònim, 28/04/2013 a les 08:04
+30
-0
Heu sentit vosaltres el PSC queixar-se a les Corts del cost de les desfilades de l'exèrcit de cada any a la Castellana de Madrid o del cost de les maniobres militars ?
No hi ha res més semblant a un partit de dretes espanyols que un partit d'esquerres espanyol
Tocant ,,,
Pitu, 28/04/2013 a les 08:40
+15
-0
Aquest pobre home (pobre politic) sempre tocant els c....
N'ESTIC FINS ELS PEBROTS
Anònim, 28/04/2013 a les 09:15
+18
-0
Jo voldria austeritat en les paraules dels botiflers, populistes i oportunistes escañols, i en parlo de polítics, de tertulians, i empresaris menyspreables, que hem de patir.
Seria fantàstic que triessin l'austeritat, a l'hora de parlar i de fer, actes de traïció flagrant a la terra, que com a mimin, els hi dona de menjar.
Visca la Terra Lliure!
DUI ja ||*||
Quina por
Xavidecercs, 28/04/2013 a les 09:43
+16
-0
Us imagineu el Navarro de president del nostre país ? Osti,això si que fa por,amb aquesta manera que te de veure la vida, amb dues legislatures no quedaria ni rastre de la nostre memòria ni de la nostra cultura....
patètic
Anònim, 28/04/2013 a les 09:48
+11
-0
La sucursal catalana del PSOE és d'un patetisme total. Si no fos perquè és evident que van en contra absolutament del procés sobiranista em farien pena, però la veritat és que em fan una ràbia!
P Sectaris C
Anònim, 28/04/2013 a les 09:49
+15
-0
Què s'empatolla el Fofito VI? Als ajuntaments on governa el PSC hi ha el sectarisme més greu, només es dona ajut a les entitats afins al PSC, tot està fet per afavorir als seus i a la resta que els bombin. Són ajuntaments intransigents que lluiten contra la pluralitat.
Trist
Lluís solsona, 28/04/2013 a les 09:51
+18
-0
El PSC és un partit trist, sense projecte, que viu d'esquena a la realitat, tant catalana com espanyola, esclau dels dictats del PSOE i malvivint de mes trenta anys del projecte fallit del federalisme, i el sr. Navarro es un reflex de tot això, i si el PSC realment vol no acabar com un partit molt minoritari faria bé de canviar els seus dirigents i començar de nou amb un projecte una mica creïble.
Nadar entre dos aiguas
Maxim Boronat, 28/04/2013 a les 10:36
+5
-0
Nadar entre dos aiguas es del tot imposible en politica i el Navarro vol fer-ho sense pendre mal. Quin politic més dolent !
gris
juli, 28/04/2013 a les 10:37
+2
-0
El Sr.Navarro, es molt gris, pero millor el PSOE.CAT es realment el perjudicat
gris
juli, 28/04/2013 a les 10:39
+4
-0
El Sr.Navarro, es molt gris, pero millor el PSOE.CAT es realment el perjudicat
Quin pobre d'esperit!
Quin miserable!, 28/04/2013 a les 10:55
+6
-0
El voldrà fer tant auster que millor ni es faci. Ara, en Navarro no estalvia res per celebrar el 12 d'octubre la seva diada.
PATÈTIC
Anònim, 28/04/2013 a les 11:07
+8
-0
Aquest peix bullit sociata sense carisma ara resulta que s'auto-odia com a català i vol una commemoració senzilleta i austera d'estar per casa.
DECLARACIÓ UNILATERAL D'INDEPENDÈNCIA!
SÓC DE TREMP, 28/04/2013 a les 11:13
+11
-0
Sí, molt bé, sr Navarro, siguem austers, molt austers! Prescindim de l'exèrtit, de la monarquia, del govern "español", en una paraula ... prescindim d'"españa"

DECLARACIÓ UNILATERAL D'INDEPENDÈNCIA per no més enllà de Sant Joan d'enguany, diada dels Països Catalans!
Per la República Catalana! ||*||
Sorpresa
Anònim, 28/04/2013 a les 11:27
+6
-1
Catalunya és un partit polític? I si no ho és, com pot ser partidista la celebració?
I aixo ho declara la Feria d' Abril
Anònim, 28/04/2013 a les 11:37
+8
-0
Quins collons que te aquest espanyolista . Es queixa de la despesa del tricentenari , mentre s' esta fotent finos a la subvencionada Feria d' Abril . Les subvencions a questions espanyolistes no li fan nosa oi sr Navarro
Al PPSOE li agradaria
Anònim, 28/04/2013 a les 11:55
+11
-0
un tricentenari tan auster que no se celebrés.
enveja
Anònim, 28/04/2013 a les 11:57
+7
-0
Segur que si l ´haguessin fet comisari del tricentenari no obriria la boca. Y no es que el rebutgin, es que s´aparta sol.
He he
Anònim, 28/04/2013 a les 12:03
+1
-21
No perdin el temps en banalitats. Doncs tots sabem, fins i tot els que intenten enganyar-se a si mateixos, que 1714 va ser el final de la guerra de successió a la corona. Repeteixo: S U C C E S S I Ó. I que no només va ser a Espanya, sinó també part d'Europa I Regne Unit, com sempre.

Rafael de Casanova va ser un gran espanyol i en els seus discursos motivava a les tropes amb allò de lluitar per Espanya i la llibertat dels espanyols. I tenia raó. A més, hem de recordar que aquest bon home va morir en bona vellesa, a l'edat de 83 anys, i que el Govern d'Espanya li va tornar cinc anys després de finalitzada la guerra tots els béns que abans li van confiscar. Per què? La veritat, no crec mereixedor de tants honors a aquest home (des del punt de vista independentista), tenint en compte la seva història.

Però, ja saben, malauradament per a Catalunya i per a la resta d'Espanya, van triomfar els que no convenien. Els catalans d'aquella època eren més Intel·ligents que nosaltres, que volem destruir allò que no convé destruir i que tant ens ha afavorit durant aquests tres últims segles.

Algú s'ha preguntat per què a Catalunya estem tan malament i quina és la causa real dels nostres mals? doncs el de l'espoli es una mentida que requereix unes tragaderes i falta de sentit comú molt grans per engolir-la.
ESPANYA…
Anònim, 28/04/2013 a les 13:15
+10
-0
…HA ESTAT, ÉS I SERÀ MISÈRIA!!!!!
NAVARROPATEIX MOLT PER ELS ATURATS I POBRES PER AIXO VA ALA FERIA DE ABRIL DE BARCELONA COM PATEIX PER ELS QUE PERDEN EL PIS
Josep Pages Canaleta ( CARDEDEU ) , 28/04/2013 a les 14:06
+10
-3
Cal mirar bé com Pateix el Lider Socialista compateix per els méspobres i aturats i per els que perden el POIS . Si pateix moltper aixo va a DISFRUTAR .. A LA FERIA DE ABRIL DE BARCELONA Amb tots els gastos pagados NO JA Cap politic que patyeixi per els Aturats ho els que perden el pis TOTS ELS Politics catalans ban ala FESTA ESPAÑOLA ... = FERIA DE ABRIL .. Pagada amb diners publics dels catalans
Til·la
Jordi de Menorca, 28/04/2013 a les 19:48
+4
-0
El senyor Navarro necessita una bona tassa de til·la, no li quadra mai res i sempre va a la contra i no fa cap proposta alternativa, simplement perquè no la te o és incapaç de pensar-la, degut a la seva mediocritat.
Al «federalista» de les 12:03
Anònim, 28/04/2013 a les 19:56
+7
-0
És clar, és clar i «Nunca fue la nuestra [espanyola] lengua de imposición» (Borbó dixit) i els Països Catalans no existeixen i Franco va ésser un demòcrata que va governar provisionalment i la «nació» espanyola existeix des de la prehistòria i la Cerdanya, el Capcir, el Conflent, el Vallespir i el Rosselló mai han estat territoris catalans i els decrets de nova planta no van existir...

... i d'on no n'hi ha no en raja.
?
Anònim, 28/04/2013 a les 20:10
+8
-0
Quina barra demanar «austeritat» per a celebrar l'onze de setembre i alhora celebrar la diada espanyola del 12 d'octubre cada any.

L'austeritat consisteix en tenir una nació reconeguda, un únic cos policial, un únic ministeri de cultura, un sols ens de televisió pública, una sola hisenda pública, un únic institut, el Llull, per a promocionar la nostra cultura a l'exterior ... això és, un estat propi.
Per això volem la independència.

L'unionisme no té arguments per a intentar mantenir-nos més temps dins d'Espanya. L'embolica que fa fort i la guerra bruta són els instruments de l'espanyolisme per a intentar frenar i desprestigiar el nostre país?
Tirar la Generalitat per la finestra
Anton, 28/04/2013 a les 22:49
+5
-0
Aquest sr. no se pas el que demana, el tripartit amb el seu partit al capdevant, tiraba la Generalitat per la finestra quan cel.lebrava SanT Jordi i l'Onze de setembre, fins i tot feien obrir en el Palau de Pedralbes.
i el fòrum?
Anònim, 29/04/2013 a les 07:11
+3
-0
aquest socialistes ja no se'n recorden del fòrum? només que amb allò, haurien de sentir prou vergonya com per no tornar a aixecar el cap en 50 anys com a mínim...
PERE NAVARRO A LA FERIA DE ABRIL
Anònim, 29/04/2013 a les 09:04
+3
-0
Pere Navarro va un puesto que costa molts Diners Publics ala Generalitat al Govern Català si vol estalviar diners Pere Navarro no baixi el ala FERIA DE ABRIL DE BARCELONA Tambe ens costa molts diners publics als catalans Cal estalviar no paga res ala Feria he SR NAVARRO
Pren per tontos a qui l'escolten
Rogercatlliure, 29/04/2013 a les 17:41
+2
-0
Per això està condemnat al fracàs més absolut. l'Estat espanyol es gasta 50 milions cada dia en comprar armament! I contra aquesta despesa no diu ni mu! Tothom sap que 1 milió d'euros per un acte tant important com aquest és una despesa més que acceptable, jo diria que és baratíssim. El que els molesta és que traiem a la llum la història que no els interessa, la dels catalans.
el chupa ,navarro
Anònim, 29/04/2013 a les 17:45
+0
-0
si e dit el chupa navarro ,no mes es perdi que sense ell ,encara estalviariam,molt mes ja que no ,fa cap servei tenirlo

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
01/01/1970
Totes les notícies de NacióDigital relacionades amb el procés d'independència i l'aplicació del 155
 16:04 Catalunya en Comú veu "totalment injustificable aquesta ofensiva autoritària per una DUI que mai ha existit", sobretot tenint en compte "l'oferta clara de diàleg" des de Catalunya. El partit demana un front comú de les forces catalanistes en defensa de la sobirania i crida a la participació massiva a la manifestació a favor de la llibertat de Jordi Sànchez i Jordi Cuixart.
 15:55 DOCUMENT Totes les mesures de l'aplicació del 155 contra les institucions catalanes.
 15:43 «Suport absolut a les institucions catalanes»: la intervenció imprevista de Bartomeu després de l'anunci de Rajoy. El president blaugrana demana una resposta "cívica i pacífica, també al Camp Nou".
 15:39 El Senat aprova el calendari per aplicar l'article 155 contra Catalunya: dilluns constitució de la comissió, dimarts reunió de la junta i la mesa, dijous proposta definitiva i, el divendres, aprovació definitiva en ple.
 15:28 Totes les mesures de l'aplicació del 155 contra les institucions catalanes; per Àlvar Llobet.
 15:26 La reacció d'Ada Colau després de la suspensió de l'autonomia: considera que les mesures del govern espanyol suposen un atac "greu" als "drets i les llibertats de tots".
 15:12 El govern espanyol intervindrà TV3 per «donar informació objectiva, veraç i equilibrada». La vicepresidenta Soraya Sáenz de Santamaría assegura que l'executiu espanyol posarà gestors per controlar la cadena pública.
 15:06 La reacció d'Ada Colau: "Rajoy ha suspès l'autogovern de Catalunya pel qual tanta gent va lluitar. Un atac greu als drets i llibertats de tots, aquí i arreu".
 14:50 Urkullu parla de mesura "extrema i desproporcionada". "La Generalitat compta amb el nostre suport per buscar un futur constructiu", assegura el lehendakari basc.
 14:47 Rajoy preveu substituir els Mossos per la policia espanyola «on sigui necessari» en el marc de l'aplicació de l'article 155.
 14:41 Junqueras evita cap referència explícita a l'article 155 i fa una crida a assistir a la manifestació d'aquesta tarda.
 14:38 Puigdemont consensua amb partits i entitats la resposta a la intervenció total de l'autonomia; per Oriol March. El president s'ha reunit amb consellers, formacions independentistes i representants d'ANC i Òmnium durant el matí al Palau de la Generalitat. Se sospesa accelerar la celebració del ple del Parlament destinat a declarar la independència.
 14:31 RESUM Totes les mesures de l'aplicació de l'article 155 contra les institucions catalanes; per Àlvar Llobet.
 14:22 Les JERC "exigeixen"​ fer efectiva la proclamació de la República catalana "de manera immediata"
 14:16 
 14:15 El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, farà una declaració institucional a les 9 del  vespre.
 14:14 Rivera (C's): "Puigdemont menysprea la majoria dels catalans". 
 14:11 ÚLTIMA HORA Puigdemont assistirà a la manifestació d'aquesta tarda a Barcelona
 13:57 AMPLIACIÓ Rajoy suspèn l'autonomia: ordena destituir tot el Govern de Puigdemont i intervé el Parlament.
 13:52 Rajoy agraeix el suport del PSOE i de Ciutadans a l'aplicació de l'article 155 de la Constitució.
 13:49 Rajoy diu que els mitjans públics passaran a estar controlats pels gestors que rellevin el Govern. 
 13:48 Rajoy: "No se suspèn ni l'autonomia ni l'autogovern de Catalunya. Se cessen les persones".
 13:47 Rajoy: "La meva voluntat és convocar eleccions tan aviat com es recuperi la normalitat institucional".
 13:40 ÚLTIMA HORA Rajoy ordena destituir Puigdemont i tot el Govern amb el 155. Informa Irene Ramentol
 13:39 Rajoy: "Si Catalunya s'independitzés, abandonaria la Unió Europea".
 13:38 Rajoy: "Volem tornar a la legalitat, recuperar la convivència, continuar amb la recuperació econòmica i celebrar eleccions".
 13:35 Rajoy: "Hem hagut d'aplicar el 155. No era la nostra intenció ni tampoc el nostre desig".
 13:34 Rajoy: "Es va convidar el president de la Generalitat al Congrés. A la conferència de presidents. A parlar del finançament autonòmic. I no va voler".
 13:34 Rajoy: "Tinc la convicció que alguns volien que s'apliqués l'article 155".
 13:31 Rajoy: "Es va intentar fer un referèndum. I no tenia cap garantia democràtica"
 13:29 Rajoy: "El més antidemocràtic ha estat el que va passar al Parlament el 6 i 7 de setembre.
 13:28 Rajoy: "Hem arribat aquí per un procés unilateral i contrari a la llei que ha buscat l'enfrontament".
 13:26 Comença la compareixença de Rajoy per explicar com s'aplicarà el 155. 
 13:20 El govern de Rajoy en ple assisteix a la compareixença per explicar com s'aplicarà el 155.
 13:25 VÍDEO en DIRECTE Compareixença de Mariano Rajoy per informar dels acords sobre l'article 155.
 13:06 El PP demana que se suspengui el ple ordinari del Senat de la setmana que ve perquè tots els esforços se centrin en la sessió extraordinària de divendres. 
 12:59 Tot a punt per la compareixença de Rajoy, que ha d'exposar les línies generals de l'aplicació del 155 després del consell de ministres extraordinari.
 12:50 Iceta intenta «in extremis» que Puigdemont reculi els plans independentistes. El primer secretari del PSC es va reunir al Palau de la Generalitat amb el president a les portes de l'aplicació de l'article 155 de la Constitució.
 12:42 Pedro Sánchez, en un acte de partit, ha assegurat que el diàleg ha de ser sobre "com unir-se" i no "com dividir-se".
 12:42 Bartomeu, a l'ANC i Òmnium: «Ningú es pot apropiar del nostre escut ni de la nostra bandera». El president blaugrana veu "inadmissible" l'empresonament de Sànchez i Cuixart "per les seves ideologies polítiques".
 12:26 Mariano Rajoy compareixerà a partir de les 13.00 per informar sobre l'aprovació de l'article 155.
 12:24 ÚLTIMA HORA Acaba el consell de ministres per aprovar el 155 i suspendre l'autonomia de Catalunya.
 12:04 DOCUMENT El govern espanyol justifica el 155 en un argumentari per garantir «la llibertat, la seguretat i la pluralitat».
 11:40 ÚLTIMA HORA La Fiscalia confirma que presentarà una querella per rebel·lió contra Puigdemont si declara la independència.
 11:32 El govern espanyol justifica el 155 per la necessitat de garantir «la llibertat, la seguretat i la pluralitat». Assegura en un argumentari que el Govern ha desplegat un “discurs únic d’imposició de la independència”.
 11:18 VÍDEO «El diàleg és millor que el conflicte»: el discurs del president del Consell Europeu davant de Felip VI i Rajoy. Donald Tusk dedica unes paraules plenes de paral·lelismes amb el context polític actual als premis Princesa d'Astúries.
 11:08 Anonymous comença l'atac en defensa de Catalunya fent caure el web del TC. Els hacktivistes mantenen viva l'#OpCatalunya que van iniciar a mitjans de setembre i avisen de noves accions pel 21 d'octubre.
 10:05 Comença el consell de ministres extraordinari per aplicar l'article 155 i suspendre l'autonomia de Catalunya.
 10:04 ÚLTIMA HORA Primera acció d'Anonymous en defensa de les institucions catalanes: fan caure el web del Constitucional.
 09:57 Assemblees d'ERC proposen un Govern de concentració per fer front al 155. Els republicans valoren l'opció i podrien fer-li arribar a Puigdemont perquè la consideri.
Entrades anteriors »
Mariano Rajoy anunciant la suspensió de l'autonomia | La Moncloa
Irene Ramentol | 6 comentaris
01/01/1970
El consell de ministres aprova la suspensió de l'autonomia que inclou també la intervenció del Parlament i intentar convocar eleccions en un termini màxim de sis mesos
El president blaugrana, Josep Maria Bartomeu, durant el discurs | FC Barcelona
01/01/1970
El president blaugrana demana una resposta "cívica i pacífica, també al Camp Nou"
Un dels balls de la Fira de la Transhumància, a Santa Margarida i els Monjos. | Aj.Santa Margarida i els Monjos
Esteve Plantada
01/01/1970
NacióDigital recomana la Fira de la Transhumància, el Festival Protesta, la Festa del Modernisme de la Colònia Güell, el Filmets de Badalona, i l'UtopiaMarkets Il·lustració
El programa «Filiprim» | TV3
Toni Vall | 2 comentaris
01/01/1970
«Pel que pugui ser, com que m'acompanya una bona memòria televisiva, em ve de gust fer-li un homenatge a aquella que coneixem com La Nostra»
El catedràtic de dret constitucional, Xavier Arbós, en una imatge d'arxiu | ACN
Pep Martí | 18 comentaris
01/01/1970
El catedràtic de Dret Constitucional de la UB respon als interrogants que genera una mesura que "pot incrementar la tensió i no hi ha cap garantia que les seves instruccions es compleixin"
Marta Rovira i Oriol Junqueras, abans d'un consell nacional d'ERC. | ACN
Roger Tugas | 24 comentaris
01/01/1970
Els republicans han informat els seus quadres sobre com reaccionar per preservar l'organització i la logística del partit | El pla s'ha elaborat arran de l'aparició de Tardà i Rufián en els informes que han servit per empresonar Sànchez i Cuixart