Foment del Treball signarà aquest Sant Jordi el suport a Madrid 2020

La Declaració es firmarà a Madrid, el dia del Patró de Catalunya, amb el president de la patronal madrilenya per la "importància que tenen els Jocs per a Espanya"

| 22/04/2013 a les 17:34h
Arxivat a: Política, foment del treball, madrid 2020, joaquim gay de montellà
Aquesta notícia es va publicar originalment el 22/04/2013 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Eusebi Cima (esq), president de FEPIME, Joaquim Gay de Montellà, president de Foment, i Joan Puyol (dret), secretari general, durant la reunió del consell directiu de Foment del Treball Nacional de dilluns 4 de febrer de 2013 Foto: ACN

Foment del Treball vol ser una organització empresarial identificada amb l'Estat espanyol. Així ho demostra tant el seu intent, fracassat, per canviar el debat sobiranista pel debat del pacte fiscal com la iniciativa que durà a terme en les properes hores.

Aprofitant la Diada de Sant Jordi, patró de Catalunya, el president de la patronal catalana, Joaquim Gay de Montellà, signarà a Madrid amb el president de CEIM Confederación Empresarial de Madrid-CEOE, Arturo Fernández, una declaració de suport institucional a la candidatura de Madrid per a l'organització dels Jocs Olímpics de 2020.

Segons un comunicat conjunt de les dues entitats "amb aquesta declaració, els empresaris madrilenys i catalans volen oferir la seva col·laboració al Comitè Organitzador en els termes que consideri". Així mateix volen "reiterar la importància que tindria l'organització dels Jocs Olímpics per a Madrid i Espanya, en l'àmbit econòmic i social, tant en la fase de preparació com en el desenvolupament posterior, tal com es va demostrar a Barcelona 92".

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te membre de SocNació per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Un altre disberat megaloman.
Anònim, 22/04/2013 a les 17:51
+37
-3

Sera un mercat de retorn nomès per el grupet d'empreses BOE localitzades (molt a pessar seu) a Catalunya. Foment es aixo,
ben lluny dels interesos reals del teixit empresarial i productiu català (pimes, autonoms).

Amb els deficits brutals acumulutats del ajuntament de Madrid, etc, i el deficit cronic de Catalunya respecte a l'estat espanyol, ja podeu tenir ben clar qui pagarà tot aquest disberat megaloman.
Independència
Un català, 22/04/2013 a les 17:56
+36
-4
Tranquils patriotes, el vot d'un català val el mateix siguis de "baixa estofa" o d'alta alcurnia. I tot sembla indicar que aquests botiflers encara no ho saben.
NO SON MES RUCS PERQUE NO S'ENTRENEN
JJ, 22/04/2013 a les 17:59
+52
-4
Com vol la patronal catalana que els respectin a Madriz arrosseganse d'aquesta manera tan rastrera?!
Que no veuen que si es fan uns jocs Olimpics a Madrid els acabarem pagan els catalans?
Que no veuen que en tot cas cal exigir infraestructures i altres beneficis avans de firmar cap paper, vol dir tenirlos abans de firmar res, les promeses de Madriz son sempre paper mullat!
Son uns autentics impresentables, es mereixen el menyspreu mes absolut de la ciutadania Catalana.
I també del futur govern de la Catalunya independent.
2020???
ap, 22/04/2013 a les 18:02
+24
-2
2020? :"Largo me lo fiais.."
(El darrer que tanqui la porta!!!)
VISCA LA DUI //*//
CLARAVALLS, 22/04/2013 a les 18:06
+43
-4
M´importa un rave el que faci aquest sr. Montellà. El que ha de fer és marxar de Catalunya com tots els fatxes que queden...no hi ha lloc pels ells en el nostre país.No sóm ni serem españols.Visca la DUI. Menys mal que quan siguin els jocs ja fara temps que serem un país lliure...o si no encara ens tocaria pagar tots els jocs a Catalunya.Que és fotin...portarem anys que anirem a la nostra.
Que signin el que vulguin
Anònim, 22/04/2013 a les 18:06
+13
-0
Tot plegat, ja no serem espanyols.
...wert-.shame!!is-pain
anton, 22/04/2013 a les 18:07
+8
-1
...wert-gonya/shame this is spain is-pain!
NORMALIDAD
Anònim, 22/04/2013 a les 18:13
+3
-1
ABSOLUTA
N'ESTIC FINS ELS PEBROTS
Anònim, 22/04/2013 a les 18:14
+16
-0
TENIM PRESSA!
Aquests empresaris, no son "els empresaris" catalans, hi som molts els empresaris que sentim vergonya aliena per aquests unionistes caragirades!
DUI JA ||*||
M'esborro!
LoPep, 22/04/2013 a les 18:14
+15
-1
M'esborro de Foment! Ah, no, que no puc, que sóc assalariat!

Es pot saber què en podem esperar, els catalans, d'uns jocs a Madrid? Fora de pagar-los, vull dir.
FOMENT…
Anònim, 22/04/2013 a les 18:17
+14
-1
…ESPANYOLOTS DE MERDA!!!!!!!
Fomento del trabajo
Anònim, 22/04/2013 a les 18:24
+12
-0
Fracassarà altre cop, les olimpiades del 2020 no seran a Madrid.
la que faltaba
Jordi60, 22/04/2013 a les 18:37
+15
-0
Aquets del foment del treball foten fastic
espero que per el 2020 ja estigem fora d,Espanya si no els
Catalans els i tindrem que pagar el jocs als Espanyols
tot aixo si els i donen (i espero que no )
butiflers
Anònim, 22/04/2013 a les 18:39
+11
-2
Ja ho he dit, BUTIFLERS !!!!
FASTIC
Montserrat, 22/04/2013 a les 18:51
+18
-1
Srs....això és INSUPORTABLE....estem finançant el nacionalisme espanyol!!!!!
PLEGUEM!!!!!!!!!!!!!!
INDEPENDENCIA
PASEAD POR
Anònim, 22/04/2013 a les 19:19
+1
-18
SABADELL, TERRASA,SANTA COLOMA, BADALONA,HOSPITALET,CORNELLA,EL PRAT,BARCELONA,ETC..VEREIS CUANTO INDEPENDENTISTA HAY,"HABRID LOS HOJOS"
Botiflers
Lo Palleter, 22/04/2013 a les 19:29
+17
-0
Botiflers, quina pena de gent(ussa)! Veuen com se li pot acabar el bròquil i fan mans i mànigues per complaure l'amo Espanya i seguir-se alimentant de les engrunes que li donen, alhora que traeixen el seu poble! Llàstima de gent(ussa)sense amor propi, que ni respecten ni es fan respectar... //*//
Aquests ja no els pagarem nosaltres
David, Garraf, 22/04/2013 a les 20:01
+14
-0
Que signin el que vulguin. El 2020 ja no xuclaran de la mamella catalana, i ja veurem si els hi ho donen i com els financien, que el procés català arreu és conegut.

Nosaltres a picar pedra..

//*//
Botiflerisme en estat pur!
Lampègia, 22/04/2013 a les 20:05
+17
-1
No cal sorprendre's; els voltors s'ajuden entre ells.

Aquests individus són exemple fidel d'alta burgesia catalana per qui "hablar castellano es más fino" i a veure si em fan duque, conde o grande d'ecspaña.
Doncs seria divertit...
Manlleuenc, 22/04/2013 a les 20:09
+18
-0
...que els donessin els Jocs Olímpics, així podran veure desfilar els atletes catalans darrera la senyera.
Per cert, compto que per aquelles dates ja farà prou temps que
serem independents i no els haurem hagut de pagar la festa.
Aquests ja no els pagarem nosaltres
David, Garraf, 22/04/2013 a les 20:16
+18
-0
Que signin el que vulguin. El 2020 ja no xuclaran de la mamella catalana, i ja veurem si els hi ho donen i com els financien, que el procés català arreu és conegut.

Nosaltres a picar pedra..

//*//
Natació
Anònim, 22/04/2013 a les 20:20
+18
-1
Anònim de les 17:51, aquests de Foment saben perfectament que Madrid no obtindrà els Jocs Olímpics. Apuntar-se a fer el paperina, que és el que sempre han estat i fet a Madrid, no els costa res. Aquests, Eusebios, Juaquíns i Isidros...aguantaran fins que l'aigua els arribi al coll, aleshores a fer natació (dit d'una altra manera a treballar i a aprendre idiomes).
Prou traidors!!
Setze, 22/04/2013 a les 20:23
+20
-1
Si no fotem fora aquesta colla de botiflers i "felpudos rojos" d'una vegada no serem mai lliures. Ha de ser el poble qui marqui el rumb, si no malament.
VISCA L'ESTAT CATALÀ!!!!!
Anònim, 22/04/2013 a les 20:27
+14
-0
//*//
Gran idea!
Anònim, 22/04/2013 a les 20:33
+19
-0
Gran idea pròpia de país en decadència total. S'ha de fer una mena de teatre grandiloqüent per tapar la situació real. Ara els catalans els haurem de pagar uns jocs olímpics a l'oligarquia castellana. En canvi nosaltres vam haver de pagar-nos els jocs de BCN. No cal ser gaire economista per veure que no hi ha diners per fer més inversions catastrófiques. Recordeu la crisi a BCN després dels jocs? I llavors era una bona época económica!
aquests de foment
Anònim, 22/04/2013 a les 20:40
+23
-0
son tant rastres i avarisiosos, només calculen quin benefici econòmic poden treure d'aquest pacte o suport.
se'ls en refot Catalunya i els catalans, però penseu que també se'ls en refot espanya i els espanyols o madrizz, es igual.
només viuent per els beneficis i si poden sé ràpids, millor que millor.
són escòria humana!
Excel·lent
Fedor, 22/04/2013 a les 20:50
+20
-1
Em sembla molt bé. Ara ja podem començar a fer l'equip olímpic amb que Catalunya competirà a les olipíades de madrit.
Fills de p.. espanyola
Petrus, 22/04/2013 a les 20:56
+11
-0
Això és el que són!

uns fills de patronal espanyola!

Duran i Lleida botifler!

Viva Chavez! Las Chavez de mi coche!
Fills de p.. espanyola
Petrus, 22/04/2013 a les 21:02
+12
-0
Això és el que són!

uns fills de patronal espanyola!

Duran i Lleida botifler!

Viva Chavez! Las Chavez de mi coche!
Fills de p.. espanyola
Petrus, 22/04/2013 a les 21:06
+16
-1
Això és el que són!

uns fills de patronal espanyola!

Duran i Lleida botifler!

Viva Chavez! Las Chavez de mi coche!
Precaució
Anònim, 22/04/2013 a les 21:22
+22
-1
Ja han comptat els de Madrit que amb tota probabilitat s'hauran d'empassar veure desfilar la delegació de la República de Catalunya? I que segurament, veient els resultats actuals, hauran de veure com treiem més medalles que ells, els anfitrions? Ah, i tot això sense pagar un duro perquè aleshores serem l'estranger d'ells. XD XD XD
no nomes
Anònim2, 22/04/2013 a les 23:27
+14
-1
han de donar ple suport a la candidatura de madrid als jocs olimpics a mes si han de quedar a viure i fer creixer la capital d' espanya que els estima amb passio ( mes o menys com anar de putes)
Grotescos "provincianos" incultes
Anònim, 23/04/2013 a les 09:57
+4
-1
i menyspreables...Messells i plens d'indignitat parasitisme.
de xixona
Anònim, 23/04/2013 a les 10:15
+3
-3
quan llig estos comentaris, no sé que em dona més, pena o por
N'ESTIC FINS ELS PEBROTS
Anònim, 23/04/2013 a les 11:48
+4
-2
Hauriem de tenir un llistat amb totes les seves empreses i no comprar res, jo fa temps que ho vaig cancel·lar tot amb la caixa, a Abertis no li pago, agafo vols amb companyies estrangeres, m'estic posant plaques d'energia solar, i faré el que calgui, per que no em robin, ni a mi, particularment, ni a la meva gent i al meu país.
Podem evitar-ho si no juguem el seu joc. Comprem sense consumisme, amb productes de proximitat, fets a Catalunya i etiquetats en català, comprem a pagesos, a botigues de barri, CANVIEM EL SISTEMA, ja que ells ens volen imposar el seu, no permetem ésser una dada en la seva arquitectura financera neo-liberal.
DUI JA ||*||
recordeu-lis!!!
Cartanya, 23/04/2013 a les 12:02
+4
-1
Que quelcom els i recordi (jo no hi tinc accés), que al 1992 quan les de Barcelona, Madrid va ser capital de la cultura europea, amb unes inversions mas grans que les donades a Barcelona( no ho dic jo consta en papers). Jo inclòs amb conformaria amb una inversió igual,que la de Madrid, (o dic per lo de les retallades), però recordeu lis, a aquets “patriotes” de Foment!!!!
Catalunya ha de dir que NO
Anònim, 23/04/2013 a les 16:01
+2
-0
No esta Espanya per fer actes fastuosos.
Diguem que NO i que no estimem Madrid 2020