La Fiscalia Anticorrupció recorrerà la imputació de Cristina de Borbó

Considera els indicis assenyalats pel jutge no tenen "prou entitat" per imputar la infanta

| 03/04/2013 a les 16:57h
Arxivat a: Política, infanta, nóos, urdangarin
Aquesta notícia es va publicar originalment el 03/04/2013 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Iñaki Urdangarín i Cristina de Borbó. Foto: Casa de Su Majestad el Rey / Dalda

La decisió del jutge José Castro d'imputar la infanta Cristina per la seva relació amb l'anomenat cas Noos serà recorreguda en els propers dies per la Fiscalia Anticorrupció en considerar que els indicis assenyalats pel titular del Jutjat d'Instrucció número 3 de Palma nno tenen "prou entitat" per justificar la citació en qualitat d'imputada de la infanta.

S'obre ara un termini de cinc dies per a que la fiscalia presenti aquest recurs, que hauria d'estar ressolt abans del 27 d'abril, data prevista per a  la compareixença de la filla del rei davant del jutge.

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te membre de SócNació per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Al tanto aviam què feu!!!!
Ppeillo, 03/04/2013 a les 17:08
+28
-0
O sigui, aquí el fiscal és amic....Amb tot el respecte: pobres kinkis!!!!
perfecte
Anònim, 03/04/2013 a les 17:11
Interessant
+55
-1
I amb aquesta acció queda demostrada la finalitat de la fiscalia i el reste d´intitucions espanyoles,que no es la d´impartir justicia si no la de defensar un model ecònimic i social concret.
Anticorrupció??
Anònim, 03/04/2013 a les 17:27
+12
-0
La fiscalia anti-corrupcció és la corrupció !!
caradura
Anònim, 03/04/2013 a les 17:34
+20
-0
La fiscalia toma partido claramente a favor de un imputado. Con esto se ha dicho todo !!!
Duran, fot el camp
Agustí, 03/04/2013 a les 17:37
+14
-0
País de pandereta, definitivament.
quina vergonya !
Anònim, 03/04/2013 a les 17:58
+20
-0
Poden fer el que vulguin però la monarquia està tocada de mort
a mes de donar una imatge totalment corrupta a tot Europa i el mon
Ni rioja ni oli andalus
Anònim, 03/04/2013 a les 18:00
+7
-0
Doncs si els indicis son de tant poca entitat, de que tenen por?. A veure si hi ha un fiscal anticorrupcio "sobrecogedor".
Fiscalia anti...què?
Lacoi, 03/04/2013 a les 18:02
+16
-0
Calia aquesta fiscalia?
normal
Jordi60, 03/04/2013 a les 18:27
+18
-0
Carai es que algu es pensaba a la famila dels Borbons
els i futarian alguna cosa ?????
son intocables els Borbons son com les vacas sagrades de la
India
Rajoy, ampara la corrupció, dimissió!!!
Anònim, 03/04/2013 a les 18:33
+18
-0
La Constitució permet que hi hagin uns ciutadans ajusticiats i uns ciutadans que tenen els diners a Suissa, despilfarren els nostres impostos anant a matar ossos, elefants amb la senyora reina-bis i roben tot el que poden; España es una casa de putes!!!!
Fiscalia, que?
Emprenyat, 03/04/2013 a les 18:36
+21
-0
El mes adient seria canviar el nom i dir-li fiscalia alti-corrupció, la que promou la corrupció de mes alt nivell.
No pueden
Anònim, 03/04/2013 a les 18:36
+8
-15
El Rey como la infanta son intocables, sean o no culpables nadie los puede imputar.
Votants del Ppsoe-C's no teniu vergonya ni perdó!
Anònim, 03/04/2013 a les 18:36
+31
-0
Encara hi ha algú amb capacitat mental que vulgui ser espanyol?

Aqueta tarda el Marius Carol a RAC1 defensant la Infanta amb el silenci de l'entrevistador, trist, molt trist. Com poden els periodistes callar amb les barbaritat que ha dit?

ESCÀNDOL
Anònim, 03/04/2013 a les 18:41
+26
-0
La qual cosa vol dir que l'anti-corrupció defèn els corruptes
L'Elliot Ness espanyol ! Aquest és el país tan modern de Ciutadans
Anònim, 03/04/2013 a les 18:41
+20
-1
La fiscalia anticorrupció o procorrupció?
Intervenció del fiscal general .... del PP ???
Sigma, 03/04/2013 a les 18:48
+10
-2
Sembla que el gós del PP semPPre és allà on pot deixar la PProPPia tifa .
A l'anònim de les 18:36
Sèrgi, 03/04/2013 a les 19:29
+8
-1
A l'únic que no se'l pot processar és al Rei, atès que, textualment, és irresponsable dels seus actes. Aquesta anomalia democràtica no es extensible a la resta dels membres de la família borbònica, ni tant sols al príncep hereu, mentre no assoleixi el càrrec de Cap d'Estat.
fuetades
fideli, 03/04/2013 a les 19:35
+8
-3
Catalans, no parem: fuetades a españa...fins que caigui!
anti què?
fideli, 03/04/2013 a les 19:36
+7
-2
fiscalia , Anticorrupció?
Anti?
Anònim, 03/04/2013 a les 21:35
+2
-1
Cal canviar-li el nom: Fiscalia Procorrupció. Parlem amb propietat.
no teneis ni idea
judicialicio, 03/04/2013 a les 22:31
+3
-3
Soy tontos, no veis que si la Infanta comparece como imputada puede decir lo que quiera e incluso no decir la verdad, la absuelven seguro, si fuera citada como testigo, entonces si que la han pillado, porque tiene que decir la verdad a todas las preguntas de las partes.
Yo preferiria ser imputado que testigo.
Veo que hay muy poca conciencia y mucha ignorancia de lo que es estar imputado y las repercusiones.
Lo que pensais es en el morbo de decir que la familia real se sienta en el banquillo de los acusados, que no es lo mismo.
a l'Anònim, 03/04/2013 a les 18:36
Anònim, 03/04/2013 a les 22:55
+1
-0
si només és el rei que es "inviolable" segons les taules de Moises de 1978.

Ara això del "inviolable" no sé, no sé si entren al boyberry o el nostromo...
Què??
Anònim, 04/04/2013 a les 09:25
+1
-1
Fiscalia o advocat defensor, quina figura són en realitat ?

I els qui varen pagar les factures de Noos, no són col·laboradors necessaris per buidar les arques públiques?
a l'alçada del què representen
Carles V, 04/04/2013 a les 10:18
+0
-1
Per mi com si vol ser un califat Espanya. De fet els escau molt aquesta mena de monarquia. I si ara la fiscalia de l'estat aconsegueix que no citin a declarar la infanteta millor encara. Dóna una imatge coherent del què és Espanya. Aviat el rei abdicarà o palmarà i proclamaran el Felipe VI com a nou monarca inviolable espanyol. Fixeu-vos que d'aquest sí que ningú no piula. Ell és la veritable vaca sagrada.
Imputatum
Josep Brâut, 04/04/2013 a les 10:36
+1
-0
Un nou concepte jurídic: Imputatum interruptus
vaja sorpresa..!!
Anònim, 04/04/2013 a les 13:29
+3
-1
Explique-ho-m'ho, com pot un fiscal anticorrupció defensar un corrupta? Vivir para ver. Be, això només passa a Espanya.