Interior estudia sancionar el Barça pel retorn dels Boixos

| 07/03/2013 a les 11:50h
Arxivat a: Esports, Boixos Nois, Ramon Espadaler, Barça


El retorn dels Boixos Nois al Camp Nou li pot sortir car al Barça. A l'expedient obert pel llançament d'una bengala en el partit contra el Madrid –que pot suposar una sanció entre 60.000 i 600.000 euros- ara se li pot sumar una segona sanció. En aquest sentit el conseller d'Interior, Ramon Espadaler, ha reconegut en entrevistes a La 1 i Catalunya Ràdio que estudien incoar un expedient per “cedir entrades, directament o indirectament, a persones amb antecedents que no haurien d'entrar a l'estadi”.

L'anunci d'Espadaler arriba pocs dies després que Sandro Rosell reconegués un pacte preelectoral amb els Boixos Nois per facilitar el seu retorn a l'estadi –havien estat expulsats per la junta de Joan Laporta-. Tot plegat a partir de la creació d'una grada d'animació encoberta –el projecte inicial l'havien vetat els Mossos d'Esquadra- consistent en repartir unes 110 entrades a col·lectius per només 10 euros.

Precisament que el Barça tirés endavant una grada jove de facto i d'amagat a Interior és un dels motius que expliquen el segon expedient contra el club. Segons El Periódico, entre el centenar de seguidors que s'agrupaven al gol sud en els darrers partits entre 30 i 35 eren ultres violents, alguns dels quals dels Casuals –la facció més perillosa dels Boixos- i amb antecedents penals greus. En el projecte inicial, els Mossos ja havien vetat 138 dels 1.000 noms facilitats pel club.


També us pot interessar

Antonio Tejero Díez va ser apartat l'any passat després d'organitzar una celebració del 23-F en una caserna | Posteriorment, va ser ascendit a coronel
La policia es va emportar la documentació del contracte d’obra del Centre de Formació i Ocupació Baix Montseny Sax Sala, a càrrec de l'empresa Teyco

COMENTARIS

Que ho pagui Sandro Rosell !!!
canyís, 07/03/2013 a les 12:28
+14
-2
Aquest President del Barça, l'españolista membre del Forum "Puente Aéreo" Sandro Rosell, dona a preus reventats (10.-euros) entrades a personal amb antecedents penals, d'amagat dels Mossos...si fos honrat hauria de pagar de la seva butxaca les sancions de la Conselleria d'Interior... El Club no té perque fer despeses de diners pels capricis del nuñista Sandro amb els seus avaladors electorals...
Boix
Anònim, 07/03/2013 a les 14:00
+3
-15
Qui son els mossos d'esquadra per dir el que han de fer a una entitat privada? Jo siquevull els boixos al cap nou!
avals
Anònim, 07/03/2013 a les 16:17
+6
-1
Suposo que els avals que va presentar per a poder ser president cobriran aquestes possibles i desitjables sencions. L'assemblea va dir que no hi hauria grada d'animació sense el vistiplau dels mossos.
Sòc culer i català agraït!!!!
D`aqui, 07/03/2013 a les 17:39
+2
-1
Aquest grans culer i catalans q sempre parleu del boixos malament
On estava-ho als anys 80 i 90 quant els grups feixistes espanyolistes agredien culers i indepes pels carrers de BCN impunement? Amb el suport d policies i jutges q molt cops eren els pares dels mateixos agressors!!
Cop es pot ser tant ignorant o ser tant desagrait!!!
Son els únics q van ser valents i van plantar cara aquest grups i al problema q representava pagat molts inclus amb preso, i mira com lis em agraïm fent cas a la premsa manipulada i mai se lis ha fet un reconeixement com deu mana

Ha mes el borratxo del laporta mai va acabar amb els boixos això es una (leienda urbana) com es pot comprovar aquí continuent estan!!!
Sou bojos!
Anònim, 07/03/2013 a les 18:22
+7
-0
Comentarista de les 14:00, dius que plantaran boixos al Camp Nou de Barcelona?

Què tens al cap?

Espero que no vulguis que els plantin al bell mig del camp de joc!
Els nois bojos
Anònim, 07/03/2013 a les 18:30
+8
-0
Tal i com s'autoanomenen, aquest grup de suposats seguidors del FC Barcelona, ja indica la mena d'ignorants que són.

Tant de bo amb la independència del país, el FC Barcelona deixi s'ésser més que un club i esdevingui senzillament un club de futbol, i les notícies referents al club de Barcelona, siguin de futbol com a esport tal com ha d'ésser. Cada cosa al seu lloc.
"Boix" per tu
Anònim, 07/03/2013 a les 18:32
+8
-0
Apa vailet de les 14:00 ves a fer nones que es fa tard.
Boixos vs bojos
Anònim, 07/03/2013 a les 18:39
+8
-1
Solament en un país com el nostre pot haver-hi alguns tant ignorants i analfabets que confonguin mots i sons de la llengua.
El millor que poden fer els bojos, per al bé de tots i de la nostra llengua, és fondre's com un terròs de sucre.

Al paio de les 14:00
Anònim, 07/03/2013 a les 18:52
+7
-0
Tu el que tens al cap és un cervell dur com la fusta de boix.
se't veu el llautó "sandru"
Anònim, 07/03/2013 a les 20:22
+1
-0
el camp era massa catalaniste pel teu gust, és respirava un aire massa independentiste pel gust dels teus amics. i fent una mica sense que es noti gaire, han tornat els aldarulls i la brega i per tant ja no es parla del bon ambient.

independencia i barça
dolçxavi, 08/03/2013 a les 10:06
+1
-2
crec que tal com avolucionan les coses ens prohibiran de el referendum i posiblement intervindran l generalitat hauriam d anar pensan amb fer un referendum al barça si realment volem seguir jugan a la lliga espnyola o si hagues la posibilitat de juga alguna altre lliga europea .
ESTUDIAR MESURES?
Anònim, 08/03/2013 a les 13:05
+3
-2
Les bandes violentes han de ser perseguides i erradicades, ja, de la nostra societat! Vinguin d'on vinguin!!!!