Ciutadans: objectiu Tarragona

| 28/01/2013 a les 13:16h
Arxivat a: Política, Tarragona, Matías Alonso, Ciutadans
Aquesta notícia es va publicar originalment el 28/01/2013 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Matías Alonso i Albert Rivera, conversant amb periodistes. Foto: Bernat Ferrer/Nació Digital.

La formació política Ciutadans (C's) s'ha fixat un objectiu clar: implantar-se institucionalment a les comarques tarragonines. I, més enllà de la projecció que tenen tant Albert Rivera com Jordi Cañas, ha optat per donar més rellevància pública al secretari general de la formació, el tarragoní Matías Alonso, que a partir d'ara també exercirà com a portaveu de l'executiva. Cada dilluns, doncs, Alonso serà la veu de C's, guanyant així quota mediàtica a d'altres polítics tarragonins.

A més, com a parlamentari, Alonso s'ha adscrit a la comissió d'Agricultura, amb notable influència sobre les comarques tarragonines i ebrenques. Com a cinquena força política al conjunt de la demarcació, per sobre fins i tot d'ICV, i com a quarta força política a Tarragona ciutat, per sobre d'ERC i ICV, C's ja té la vista posada en les properes municipals. "Si és que, abans, no hi ha hagut la famosa consulta, és clar", reconeix el propi dirigent.

Més informació a delCamp.cat

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te membre de SócNació per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Següent baixador : C’s a l'abocador ! ¡ Siguiente apeadero : al vertedero!
JVC (Catalunya, membre d'Europa i de la Unió Europea), 28/01/2013 a les 14:06
+26
-5
El genocidi cultural és un tipus de extermini que consisteix a l'eliminació, substitució o inutilització de la cultura d'un grup humà sense necessitat d'eliminar físicament els indígenes que practiquen aquesta cultura. És un procés subtil d'agressió en el qual s'imposa la nova cultura aliena dels agents agressors , en anar eliminant, substituint o inutilitzant els lligams socials que permetien les manifestacions culturals que el grup tenia inicialment . De forma tal que la llengua originària, l'art, les tradicions de tota mena , la literatura oral o escrita, les conviccions religioses i morals, les institucions polítiques pròpies i altri són extingides o absorbides dins de la nova cultura aliena. Aquest procés du implícit la substitució d'una identitat cultural per una altra, però el fet que a la majoria dels casos no comporti una agressió física, fa que sovint no sigui percebuda com a tal pels membres de la cultura agredida .
La valencianització comença pel sud
Tarragona m'esborrona, 28/01/2013 a les 14:31
+27
-5
Les comarques tarragonines són el banc de proves del procés de "valencianització" de Catalunya (vegeu Salou o Tarragona ciutat). Segurament també haurà ajudat a aquest procés la sensació de ser el pati del darrere dels catalans (nuclears, indústria química i petroquímica contaminant, molins de vent, centres recreatius gegantins, etc. tots estan instal·lats en aquestes comarques).

En resum: si Tarragona es valencianitza en part és gràcies als mateixos catalans.
Militarots al Parlament
Saa, 28/01/2013 a les 14:39
+21
-7
El sr.Alonso, rere un discurs ben articulat, pausat,amorosit,corresponent a una persona instruïda i llegida, s'amaga el que realment és, un militarot espanyol disfressat de demòcrata. Forma part d'aquest cos de funcionaris espanyols que, segons la Constitución, ingènuament votada per molts catalans, tenen com a missió garantir, si cal per la força, la unidad de la patria, desafiant així el que democràticament un poble i un parlament decideixin.
Tot un demòcrata, espanyol és clar.
Espanyolització
Jo mateix, 28/01/2013 a les 15:30
+18
-8
En han posat tota la industria i el turisme durant tants anys que s'ha fet bona la frase "hostes vingueren que de casa en tragueren".
Un militar al capdavant de C's Tarragona...
Anònim Barcelona, 28/01/2013 a les 15:31
+18
-9
Un militar al capdavant de C's Tarragona : això no és pas una garantia de democràcia, això més aviat és una garantia d'imposició de les lleis espanyoles de la manera que sigui...
caretes fora
Anònim, 28/01/2013 a les 15:50
+18
-9
Ciudadanos és la dreta espanyola tradicional camuflada de progre-jove-modern i moralment superior, per tractar d' arribar a llocs on normalment no podien arribar ja sigui per cultura política o imatge.

L'Albert Ribera era del PP; la Carina Mejias, la número tres, fins fot quatre dies era una dirigent del PP; reben el suport directissim "d'intel•lectuals" com el Girauta o l'Espada, relacionats amb el PP, i que més de dretes no poden ser. El Ribera i d'altres són tertúlians habituals d'Intereconomia, etc.

Són la marca blanca del PP revestida de cert aire progre, per treure's de sobre el l'estigma que tota la vida havia dut a sobre el PP a Catalunya.
jml@hotmai..com
jml, 28/01/2013 a les 16:04
+12
-5
Aquest militar viu a Barcelona i té una segona residència al Vendrell. Així doncs, com pot representar Tarragona?
jml@hotmai..com
jml, 28/01/2013 a les 16:06
+13
-7
Aquest militar viu a Barcelona i té una segona residència al Vendrell. Així doncs, com pot representar Tarragona?
Quillamen ordinari!
Anònim, 28/01/2013 a les 16:07
+14
-9
És insultant, que aquest quillamen posi el seu cul al Parlament! Ordinaris!
El vocabulari d'en Cañas i el d'aquest Riviera són propis del Camp de la Bota!
Els testos lerrouxistes s'assemblen a les olles lerrouxistes
Jordi M, 28/01/2013 a les 16:13
+13
-7
Si un dia un sicari del PSC i un altre de Ciutadans ensopeguen entre si i els cauen els argumentaris al terra, la feina serà seva per distingir quin és de cadascú. La carpeta s'assembla moltíssim i els continguts són clavats.
Barcelona va pel davant
emg, 28/01/2013 a les 16:43
+2
-3
Cal procupar-se per la província de Tarragona (més aviat el Tarragonés) però pitjor està Barcelona.

Dades comparatives:
Tarragona
Bloc 1 (CiU,ERC,ICV,CUP)204.398 vots 57,25%
Bloc 2 (PSC,PP,C's) 127.886 VOTS 35,82%

Barcelona
Bloc 1 (CiU,ERC,ICV,CUP)1.503.848 vots 55,30 %
Bloc 2 (PSC,PP,C's) 1.010.153 vots 37,15 %
C's serà primera força a Tarragona
Xulio, 28/01/2013 a les 16:56
+19
-3
En sis anys, és a dir, dues legislatures, Ciutadans serà primera força a bona part del Camp de Tarragona. Sense fer gairebé campanya ha superat clarament Iniciativa. En les properes eleccions tindrá 2 diputats segurs i possibilitats d'assolir-ne un tercer (ja no parlem de Barcelona perquè aquí pot fregar la quinzena).
Imagineu quan el partit es consolidi a municipis com Salou, Cambrils, Torredembarra, Vila-Seca, Roda de Barà, Cunit, Hospitalet de l'Infant, El Vendrell, Creixell... A Reus hi ha crescut moltíssim; també a la comarca del Gaià, i a Tarragona ciutat hi té un fortí (ha passat de 2.500 a 7.000 vots). S'acabarà menjant l'electorat del PSC i del PP. Temps al temps però podem tenir una política amb dues forces grans: ERC i C's, i un Parlament esbarriadíssim amb 8 o 9 forces.
Catalunya té el que es mereix
Enfadat, 28/01/2013 a les 16:58
+17
-4
Completament d'acord amb els comentaris de les 14.31 i 15.30, el problema l'han creat els propis catalans posant tota la merda a la província de Tarragona i abandonant-nos a la nostra sort. Com sempre dic, Catalunya té el que es mereix...
Antoni
Anònim, 28/01/2013 a les 17:21
+12
-12
Jo deixare de votar al PPC i votare a Ciutadans a Tortosa.
El seu odi és el nostre fuel
Jordi M, 28/01/2013 a les 17:35
+11
-6
Home, emg, si a les dues anomenades 'províncies' que ho tenim pitjor perquè són les més colonitzades guanyem claríssimament això pinta molt bé. La redistribució del vot espanyolista ens afavoreix. Ens afavoreix per diverses raons. En realitat Ciutadans ha estat una pèssima jugada d'Espanya. Contra Ciutadans guanyarem, segur. Contra el PSC podíem haver perdut. De fet va anar d'un pèl. Sort en vam tenir, que la catalanofòbia popular espanyola estigui tan arrelada que va fer-los impossible compatibilitzar-la amb el peixet que hauria estintolat l'experiment sucursalista. També serà la irreversibilitat de la catalanofòbia popular, el principal factor que impedeixi Espanya d'oferir-nos els mínims que podrien desesmar l'aposta independentista. Hi ha més raons que ho impedeixen. Però la principal, la catalanofòbia.
!!! BON INTENT !!!!!
Jordi Cortacans, 28/01/2013 a les 18:38
+14
-6
No critiqueu aquest senyor que és molt educat i molt culte,sobretot amb la història de Catalunya.La darrera i molt valuosa dada que va aportar al coneixement va ser dir que Macià era d'artilleria,com ell.....!!! Llàstima que tothom sabés que l'avi,el president Macià,era d'enginyers !!! !!Bon intent Sr Alonso...per intentar fer veure que és català.
Tarragoní? Ni cinc d calaix
maginet, 28/01/2013 a les 19:01
+9
-6
Tenint en compte que aquest senyor no és de Tarragona ni viu a Tarragona. Els rucs que el vulguin votar ja s'ho faran. Poca cosa en trauran d'ell. A part de tenir un ex militronxo de fora que se suposa els representa.