«El mejor destino de una estelada es... purificarla con el fuego»

Cremen una estelada en directe en una TV digital de Madrid

| 12/01/2013 a les 22:17h
Arxivat a: Política, Alerta Digital, estelada, Gerard Bellalta, Armando Robles
Aquesta notícia es va publicar originalment el 12/01/2013 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.


Armando Robles, director d'Alerta Digital Televisión, ha cremat avui en directe davant les càmeres una bandera estelada durant una entrevista amb Gerard Bellalta, president de l'entitat "Catalunya Desperta Ya".

L'acció ha arrencat quan el director i presentador del programa ha preguntat a Bellalta què significava per a ell la bandera estelada, a la qual cosa ha respost: "Un drap penjat que no representa ningú, que no pot representar ningú", i ha recordat que en la seva versió de l'estel vermell, la feia servir "una banda terrorista que es deia Terra Lliure, i que ara la posa als seus cartells una força parlamentària que és la CUP".

Mentre mostrava una estelada de cartró rígid amb el triangle blau a la pantalla, Robles ha preguntat a Bellalta quin li semblava que era el millor destí per a una bandera estelada. I mentre aquest no acabava de manifestar-se, el director del programa s'ha tret un encenedor i ha calat foc a l'estelada, mentre sentenciava que "aquest, aquest és el millor destí, purificar-la amb el foc".

Robles ha presentat la seva acció com "rebuig i una reprovació cap al sector de la societat catalana que són Convergència, Esquerra i la CUP, que condueixen els catalans cap a un conflicte civil". També ha fet una alusió de passada al periodista Xavier Rius, que fa uns mesos havia exhibit una bandera estelada en un programa d'Intereconomía.

La facècia ha acabat amb la felicitació de Bellalta, que l'ha definit com "una acció molt valenta que tots hauríem de fer".

Gerard Bellalta ja s'havia donat a conèiixer quan va promoure la fabricació de paper higiènic amb la bandera estelada. Justament, fa uns dies es queixava en una altra entrevista a la mateixa televisió que els industrials de l'Anoia no li havien volgut fabricar el producte perquè "temien les represàlies del nacionalisme català."

Gerard Bellalta, a Alerta Digital TV.

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te membre de SócNació per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Molt maco!
Anònim, 12/01/2013 a les 23:26
Interessant
+81
-6
Visca la tolerància i el respecte!
Barbaritats
Pollastre, 12/01/2013 a les 23:26
Interessant
+99
-4
Jo fa temps que segueixo les animalades d'aquest "mitjà", alertadigital, i em faig creus que tinguin un canal de televisió propi.

D'altra banda, l'únic que transmeten aquestes imatges es una imatge de total marginalitat, em recorden imatges de paísos sudamericans tercermundistes.

Una llàstima per la gent espanyola honrada i lloable, ja que aquesta és la imatge que exporten.
Els partits no,la societat si!
Anònim, 12/01/2013 a les 23:41
Interessant
+79
-4
Senyors meus,que equivocats que esteu buscant tres peus al gat.No són els partits polítics qui han parlat sobre el nostre futur!Ha sigut el poble que ha parlat!!Un poble,que en major o menor part,estava adormit,i ara ha dit prou!
D'altra banda m'agrada veure com,a falta d'arguments per la vostra santíssima unitat d'Espanya,us les heu d'inventar!
Cada dia en som més,en part gràcies a fàbriques d'independentistes com aquest canal de televisió!
Vomitera!
anem bé
fideli, 12/01/2013 a les 23:43
Molt interessant
+181
-5
1- s'han enterat què és l'estelada
2- els hi toca molt els collons
3- i no poden evitar ser com son: uns impresentables.

anem bé...estem guanyant la batalla....
¿?¿?
un, 12/01/2013 a les 23:58
+3
-4
Val, val....però, que és una facècia?
Son trapos (todas)
Anònim, 13/01/2013 a les 00:07
+16
-130
Hombre, vosotros en eso de quemar banderas tenéis mucha más experiencia, no os vais a escandalizar ahora.Y en cuánto a Alerta Digital, pues vendría a ser a España como Nació Digital a Cataluña, o sea, algo marginal.
ESPAÑA va mal
català- español, 13/01/2013 a les 00:23
+15
-152

Quantes banderes espanyoles oficials s'han cremat??

L'estalada es un simbol, sense cap valor oficial i legal.

La que no s'ha cremat mai, es l'espanyola amb l'aguilucho, la bona de sempre.

ESPAÑA, UNA GRANDE I LIBRE
Be
M, 13/01/2013 a les 00:36
+37
-3
Pataleta.
ULL PER ULL
Anònim, 13/01/2013 a les 00:53
Interessant
+56
-2
No hauriem de voler ni una sola bandera del imperi a Catalunya.
LA MEVA EVOLUCIÓ
Anònim, 13/01/2013 a les 01:00
Interessant
+83
-4
Quan era jove era espanyol i català.
Més tard va arribar la indiferència.
Después la incomoditat.
Después la molèstia.
Después la indignació.
Més tard va arribar el fàstic.
Después l'emprenyament important.
i finalment, ara arriba el ODI.
Pur i dur. Odi.
Marxem
Anònim, 13/01/2013 a les 01:07
Interessant
+56
-2
Segueix sent molt trist veure una i altra vegada els insults i el nul respecte de Madrid vers Catalunya. Nosaltres a la nostra. Ja ho desitjarien aquests senyors que aturar les nostres ànsies de llibertat fos tant fàcil com cremar una estelada. No ens aturaran. Visca Catalunya Lliure !
Odi pur
Anònim, 13/01/2013 a les 01:17
Interessant
+61
-3
Lamentable, denigrant... Realment tots els adjectius es queden curts davant d'aquests individus.
Facècia
Anònim, 13/01/2013 a les 01:28
+13
-1
Per al qui no sap què vol dir facècia:



%E8cia&operEntrada=0
No caiguem en les provocaciones
Anònim, 13/01/2013 a les 01:45
+37
-1
No caiguem en les provocaciones. El nostre objectiu és la independencia. No tenen arguments. No poden guayar. Per aixó actuen com a perdedors. Visca la independencia de Catalunya i la bandera estalada que la representa.
fotem el camp jaaa
Anònim, 13/01/2013 a les 02:02
Interessant
+51
-1
Aquets son els federalistes que diu el NAVARRO
AIXO ES UNA INVITACIÓ A CREMAR BANDERES RESPANYOLES ESTOT UNA PROVOCACIÓ
Josep Pages Canaleta Cardedeu, 13/01/2013 a les 04:21
+23
-4
Per mi aixo es tota una invitació ques fam desde MADRID per qué poguem cremar ara nosaltres Banderes Espanyoles . Es tot una Provocació que ens fam animen als Catalans en especial als Independentistes a CREMAR LA BANDERA D´ESPAÑA .
es curiós
Anònim, 13/01/2013 a les 04:39
+43
-1
Si alguns dels catalans que col.laboreu amb Alerta Digital sabessiu que es el propi director el que hus delata deixarieu de fer-ho. Aquest resentit de la politica i del periodisme no té amics i tard o d´hora revela qui son les seves fonts. Ho dic per pròpia experiencia i la veritat es que es paga molt car, sobretot en el terreny personal.
no es de Madrid
Anònim, 13/01/2013 a les 04:44
+42
-2
Aquest programa s´emet des de Málaga, no de Madrid. I estiguem tranquils, l´islamisme radical será el que ens donará solució a aquesta agressió. El tenen fitxat a ell i a totes les IP que han tingut contacte amb ell. En aquest tema també s´han passat molt i tots sabem que aquests no perdonen.
La llista de Schindler
Observant, 13/01/2013 a les 04:50
+45
-2
Com diu un refrany molt català, qui no vulgui pols que no vagi a l'era. Ells volen tanta pols que potser els faltarà l'aire.
Son burros ??
Timbaler del Bruc, 13/01/2013 a les 07:26
+49
-3
Si seran burros aquesta gent que provoquen una cremada massiva de banderas españoles !!!!

No seré jo qui ho faci ni qui ho propossi, tinc bastant més respecte pels simbols siguin quins siguin que aquesa caterva d'ignorants, faxistes i incults, però segur que molta gent amb sang més calenta, no s'aturaran i voldran respondre amb la mateixa moneda i aleshores que ??

Ignorants !!!!
Anem per bon camí
Anònim, 13/01/2013 a les 08:42
Interessant
+79
-2
Tranquils, anem per bon camí, aquesta colla d'espanyols ja van veien que contra un poble no poden fer res, no em de caure en cap error ni de violència, ni reacció, nosaltres em de ser fidels i anar cap al camí de la llibertat dels pobles i comarques de Catalunya fins assolir un estat propi.

Adéu espanyols, que us vagi be la vida, que fabriqueu molt xoriços, que tv5 sigui la vostra cadena puntera, i la vostra incultura i caràcter deixi de ensopegar amb la bondad, i la democràcia.

Cap problema
Anònim, 13/01/2013 a les 09:31
Interessant
+98
-3
Aquesta gent aniran de provocació a provocació, tot esperant amb ànsia que algun independentista es posi al seu mateix nivell. Ja ho diu la dita "dos no es barallen si hom no vol" tot plegat no passa de facècia, que cremin el que vulguin, aviam si així algun dia se'ls hi en va la mà i s'acaben socarrimant ells mateixos, els piròmans.

Els espanyols són molt donats a "el ultraje a la bandera" "lo sagrado" "lo sacrosanto" "la ofensa"... un misticisme i una exaltació dels símbols molt més palès que no pas el que tenim els catalans, que en general som més pràctics, "deixeu-los que facin", "anem al gra".

Ens volen ofendre perquè creuen que som com ells, que reaccionarem com reaccionarien ells, però no, som d'una altra Nació.
Fàcecia
Anònim, 13/01/2013 a les 10:12
+18
-2
Segons el diccionari de la Enciclopedia Catalana,vol dir Acudit graciós,Allò que hom diu o fa per divertir o fer riure.
PER FER-S`HO MIRAR
Genís, 13/01/2013 a les 10:34
+16
-2
simplement, LAMENTABLE, no lo de cremar la bandera, que ho rebutjo amb qualsevol bandera, encara que sigui espanyola, sobretot, perquè ho està fent una persona que està treballant com a presentador per televisió, i ho retransmet en directe.
LAMENTABLE... havere si aconseguim la independència d'una vegada, estic fart de veure inútils com aquest que encara siguin del país al qual malauradament encara pertanyo.. !!!
Resulta aberrant...
Anònim Barcelona, 13/01/2013 a les 10:47
+20
-2
Resulta aberrant...Nosaltres a la nostra...
autèntics catalans
LLiure, 13/01/2013 a les 10:56
+18
-2
"una acción muy valiente que todos los catalanes tendríamos que hacer?" segons ell els catalans hauriem de cremar la nostre bandera?... què s'ha fumat!!! Ell s'hauria de cremar, ell és el que no hi cap a catalunya, si no li agradem que cardi el camp! que la gent aixi és la que sobra, que els autèntics catalans ja sabem el que volem, que és marxar tant ràpid d'aquest pais que li diuen Espanya que està infectat.
Anem bé!
Àngel drach, 13/01/2013 a les 11:17
+16
-1
Si tot el que tenen per dir és això, la veritat és que anem bé!
La resposta espanyola al repte soberanista és, en tots els aspectes, d'un nivell molt baix
el feixisme de sempre
Anònim, 13/01/2013 a les 11:47
+10
-1
que cony fot un hindú al plató?? :S jajajajaja

acción "muy valiente"... si, de la valiente pandilla de fatxes de sempre!
WTF
Rafa, 13/01/2013 a les 12:06
+5
-44
Que retrasados! jajaja la estelada un trapo que no representa a nadie, jajaj pero la española es una bandera que representa a TODOS los españoles quieran serlo o no por la fuerza. No me reiré más por si padecen de un retraso mental grave o algo.
no ofèn qui vol sinó qui pot.
Anònim, 13/01/2013 a les 12:12
+18
-2
I aquest és el cas d'aquest mamarratxo.
canvia cada dia
PxC, 13/01/2013 a les 12:13
+16
-2
Per el director d´Alerta Digital arà toca recolçar a en Ballalta, ahir era l´Anglada. No cal fer cas d´un diari que manipula i enganya als lectors. Es ell mateix el que fa la majoría dels comentaris en les seves publicacions buscan la provocació i l´enfrontament. Som molts els que hem confiat en ell i hem sortit molt mal parats, sobretot quant ets dona ja que de molts es conegut l´ odí i ressentiment que té a tot lo femení.
son ecspañoles..., pobrets
Anònim, 13/01/2013 a les 12:23
+26
-2
Son ecspañoles, amb això està tot dit, no hi ha insult mes gran, ni mot que defineixi millor el que son.
L'estelada es una bandera de llibertat i de lluita per aconseguir-la, cosa que ells no poden entendre ni respectar.
L'estanquera es una bandera imperialista, opressora, que des de el seu inici esta lligada a la sang i l'odi.
Que ens respectin i respectin els nostres trets identitaris al nostre país, i que ells facin el que vulguin al seu, està clar que son pasos diferents.
De moment, cada dia ens fan demostracions de com es caguen a les calces, ells, tot solets s'humilien i es posen al seu lloc!
INDEPENDÈNCIA ||*||
excursió a Málaga
Anònim, 13/01/2013 a les 12:24
+28
-3
Que bó sería el poguer fer una sortida cap a Málaga a saludar personalment al piromán fatxenda.
a la redacció de Nació Digital
Anònim, 13/01/2013 a les 12:27
+22
-1
Si us plau, corregiu el titular. No es de Madrid, es de Málaga. El decorat es un despiste propi d´un cobard.
Bellalta
Anònim, 13/01/2013 a les 12:51
+23
-3
Aquest Bellalta es vanta que va anar amb un ramat de caps rapats per Vilanova (crec que era Vilanova) i, dins de la seva campanya de "netejar Catalunya d'estelades" van arrencar-ne una (sí, he dit una) que hi havia al mig d'un carrer a altes hores de la matinada i posteriorment, en un descampat que no els veia ningú, la van cremar. Van penjar-ne el vídeo a alertadigital.com, entre grans aclamacions dels quatre habituals.

Per altra banda, també es va fer molt famós fa tres o quatre anys quan el van expulsar de PxC perquè entre les seves activitats d'empresari (que algú que en sàpiga més que no jo ens hauria d'explicar en què consisteixen) hi havia la de contractar fraudulentament immigrants sense papers, a canvi de diners, perquè poguessin demanar la residència. La sentència va ser de dos anys més sancions diverses.
Nervis
Agustí, 13/01/2013 a les 12:54
+44
-3
Si estan tant crispats, és perquè saben que el nostre futur sense ells és a prop. Endavant! Visca Catalunya lliure!
Mare meva
Anònim, 13/01/2013 a les 13:19
+16
-2
Jo no soc independentista, però per favor, una mica de respecte!
Poca cosa
Agrupacat, 13/01/2013 a les 13:22
+41
-4
Ni un minut d'interès.
Nosaltres a la nostra, que prou feina tenim ja!
mafia
dolçxavi, 13/01/2013 a les 13:24
+29
-3
Quan mes estupideses fagin mes arguments tindrem per l independencia davant la comunitat internacional per alliberarnos d aquesta mafia i tirania constitucional
Santa Puta Misèria
Lo Maikel, 13/01/2013 a les 13:39
+32
-3
Miserables.
fàstig
Anònim, 13/01/2013 a les 13:53
+35
-3
fàstig fàstig fàstig fàstig fàstig fàstig fàstig fàstig i així fins no acabar mai.... Aquesta gent és la terrorista, no els que creiem que Catalunya estaria millor sense aquest odi sense precedents.... Jo veig lo bonica que és l'estelada i l'estimo amb tota la meva força, veure-la cremar així em produeix angúnia i repulsió cap a aquest piròman. EL POBLE PARLARÀ, CATALUNYA LLIURE.
La justicia espanyola
Anònim, 13/01/2013 a les 13:58
+27
-2
Permet cremar una bandera catalana, això no es odi als 2800.000 de catalans que volem l'estat propi i si cremem una espanyola, sense escut se'ns cau el pel. I si no saven Terra LLiure ha matat meins =0 morts que el GAL i els 500,000 morts de la gerra civil entre els partidaris de l'actual PP -Franco- contra els de l'actual PSOE -Indalecio Prieto-Azaña.
No en trauran res de res
Anònim, 13/01/2013 a les 15:29
+43
-1
En tenim recanvis i, a més, la que MAI podran cremar és la que portem tots dins el nostre cor.
Celtiberian Blood
Neitinbeles, 13/01/2013 a les 15:58
+4
-31
Ni catalans ni espanyols, som ibèrics i celtes, visca el Paganisme i mort al Cristianisme. BIOś IBER : INDIKETES
Llibertat d´exp.
català, 13/01/2013 a les 16:41
+5
-50
¿A cas no poden fer-ho?
Son de MALAGA I FAN TAROT
Marçal, 13/01/2013 a les 16:59
+31
-2
Aquests d'aquest diari són de Málaga i són els mateixos pirates que tenen 4 canals a TDT anomenat Vit Chanel que es passen el dia amb tarot cutre i barato invaïnt la nostra televisió. Per què ho permeten els de telecomunicació de Catalunya? Per què no fan res?
Així, Així
Anònim, 13/01/2013 a les 17:04
+33
-1
Així van cremar els indigenes d'Amèrica, no han evolucionat gens desde aleshores.

Tranquils, tranquils que acabarem igual que ells de totes maneres, independitzan-nos d'aquesta purria! jajaja
Resposta YA !!!!!!
manel guitart, 13/01/2013 a les 17:08
+39
-2
La fiscalía hauría d´actuar contra aquest "primate" i el seu diari. No es poden permetre aquest tipus de provocacions i se l´ha de fer responsable davant qualsevol conflicte social que hi pugui haver d´arà a endevant. La policía hauría d´intervenir la informatica d´aquest digital i així poguer saber qui són els que col.laboren amb ell.
Alá es grande
Anònim, 13/01/2013 a les 17:15
+20
-1
Ya sabemo que es de Málaga.
ADOB AL SENTIMENT
Anònim, 13/01/2013 a les 18:56
+23
-0
Aquest gest d'aquest impresentable es converteix en adob que farà crèixer més si cal el sentiment independentista a casa nostra i demostra el seu "gran exemple democràtic i de respecte a tothom", comú a tots els feixistes de la seva mateixa manera de ser.
Quanta caspa
Anònim, 13/01/2013 a les 19:00
+32
-0
Quina fila que fan! jo si estigués dubtant entre indpendència i unionisme després de veure aquest simi-gorila- troll i els seus "arguments" no ho dubtaria ni un moment, i em faria independentista!
De veritat que la sensació que provoquen es queda entre la llàstima i el fàstic, sense paraules
Penós
Anònimjo, 13/01/2013 a les 19:41
+16
-0
Una mostra més de que el cognom no et fa més català o no, és questió de sentiment i aquest desgraciat de bellalta és un dels que traiciona la seva terra per treura rendiment economic anant a fer la pilota als fatxes criticant a Catalunya.
Endavant! Ho aconseguirem!
Anònim, 13/01/2013 a les 19:46
+27
-0
La Catalunya del nord és sota sobirania francesa. Paradoxalment una de les proves, i alhora ben fefaent, que demostra que Espanya no és Catalunya.

Com més aviat tinguem un estat català, més aviat ens podrem acomiadar del llast d'haver de suportar els "nonacionalistes" espanyols i els seu discurs delirant.

El "nonacionalisme" espanyol, amb la situació actual i el camí que hem encetat cap a la independència, cada vegada resta més retratat.

Independència i salut.
Guerra de banderes
Jordi March i Nogué, 13/01/2013 a les 20:17
+23
-0
Cremar una estelada no és delicte. Aquesta i més provocacions vindran, el que ens ha de preocupar és l'actitud dels catalans (com el que sembla que està parlant amb els de Madrid) i partits polítics del Parlament que no combreguen amb el dret de decidir.
Espero que cap boig se li acudeixi penjar a la xarxa un vídeo d'una bandera espanyola cremant... és una guerra de banderes i no du a enlloc (o, millor dit, cap a l'estat propi)!.
No aconseguireu provocar-nos.
Anònim, 13/01/2013 a les 20:44
+30
-1
Els catalans tenim molt clar com és el nostre camí, la nostra identitat, sabem molt bé el que volem i com el volem, és innat, no genètic, els teus pares poden ser andalusos, extremenys, gallecs, anglesos o russos, no importa, la qual cosa importa és més profund, més humà, és la forma que tenim de fer les coses, sempre intentem aprendre, a qüestionar-nos per millorar. Aquests dos individus mai tindran la possibilitat de créixer com a persones, no sabran mai que és sentir-se bé amb un mateix. L'enveja els encega, la vanitat els corroeix, es creuen que som de la seva propietat. Una de les coses essencials és no perdre temps en alguna cosa tan pueril i tan poc evolucionat com un acte tan fatxa. Aquest malagueny cromanyó amb l'únic objectiu de sumar audiència per omplir-se les butxaques, creient-se així que serà més feliç, delatant les seves ganes de guerra, insultant a tots els periodistes, caurà. I l'altre individu al telèfon, que serà de tot menys català, també caurà i mai podran aixecar-se en un món en constant canvi, en un món en el qual la seva existència li serà indiferent al Planeta.
Ho aplaudeixo.
Anònim, 13/01/2013 a les 21:45
+47
-2
A mi no em fa pena que cremin una estela. No em fa fàstic, ni em fa mal el cor, ni sento furia de cap classe.
Tot el contrari.
En realitat, entenc perfectament perquè ho fan, i ho aplaudeixo. Estan massa cagats com per no fer-ho. Per a ells això és terapèutic - una forma de alleugerar tota aquesta mala baba que porten al damunt -, com per a mi ho seria cremar una bandera espanyola cada dia abans d'esmorzar. De fet, si tengues tan poc coneixement com ells, també ho faria. Cremaria una bandera espanyola cada dia mentre em bec el got de llet. Però això és el que sempre ens ha diferenciat. Ells són animals estúpids, nosaltres som persones.
Que vagin cremant banderes i perdent el temps, que nosaltres a la nostra. Com sempre.
vergonyos
Anònim, 13/01/2013 a les 22:46
+13
-2
això es una p... vergonya, espanya esta ple de fatxes. així anem, respectant els sentiments i les llibertats dels catalans, despres diuen que som nosaltres els que fem bandolerisme. es una verdera vergonya.
PD:


Independencia
Anònim, 14/01/2013 a les 00:03
+7
-32
Yo os la daba y os reconquistaba a bombazos
Pobre gent!
reusenc i català, 14/01/2013 a les 00:57
+18
-1
Ens volen provocar, senyal que ara es donen conta, de lo que ens estàn fent!.

No caiguem en el "parany". Endevant!.
Diferències
Anònim, 14/01/2013 a les 01:07
+20
-2
Mentre ells utilitzen el foc per a DESTRUIR, nosaltres, l'utilitzem per a CONSTRUIR-NE.
oriol
Anònim, 14/01/2013 a les 01:33
+25
-1
CANYA A TOTS AQUESTS FATXES !!!!!! I ALS QUE VIUEN A CATALUNYA DOBLE RACIÓ !!!!!!
Llibertat d'expressió
XX, 14/01/2013 a les 01:40
+14
-2
Són lliures de fer el que vulguin, expressar-se lliurement a través de la simbologia no hauria de ser problema. El més curiós és el comentari "purificarla con fuego": es creuen la Inquisició? i el tarat aquest amb pinta de Torrente també és d'antologia...
ELS CATALANS SOM COVARDS ?
Josep Pages Canaleta Cardedeu, 14/01/2013 a les 04:19
+11
-4
La Pregunta que en faix devant la Crema dela nostra ESTELADA ...: ELS CATALANS SOM COVARDS ? La resposta es ben clara SI . Si no donen cap resposta ens pendran a tots per dones ens pendran per uns Covards hi devils que ens poden fer de tot he .Diu aqui algu que el te RESPECTA PER ELS SIMBOLS dels altres JO Tambe tin Bastant Respecta ARA Cuan me atacan cuan ME DECLARAN ÑLA GUERRA Cal contestar com HOMES Valents INDIA GANDI El politic de la INDIA que va morir per lo que lluitaba hi creia Ba dir PITJOR QUE LA VIOLENCIA ... ERA LA COVARDIA DEL HOMES .. Per lo tan la violencia te nomes una resposta no quedfarnos sense fe res es podria confondre molt bé per COVARDIA HI DEVILITAT Massa Prudencia dels Catalans diuen es Covardia he
Axioma
Anònim, 14/01/2013 a les 06:37
+5
-11
Mientras hallan burros, siempre habrá quien monte a caballo.

La banderas, sean las que sean, son trapos pintados. Unos con más gusto y otros con menos.

A mi me gusta la americana y la israelita (con su hermosa estrella de David).

Continuen ustedes con sus guerras de banderas que, simultaneamente, otros ya se cuidan de controlar nuestras vidas.
...ah. I què.
Anònim, 14/01/2013 a les 08:47
+9
-2
Què he de dir, em dol més la crema dels arxius de notaries i de la generalitat i la censura i destrucció d'obres literàries durant la guerra de successió i la guerra civil.

Una bandera? Ja veus quin mal de cos. Una bandera no és res més que un símbol, un mitjà per expressar una voluntat que es manté ferma independentment de l'existència de cap drap. Ens han fet molt més mal que això. Han censurat, empresonat i assassinat repetidament a qui defensava aquestes idees.

La crema de banderes és l'última de les nostres preocupacions. En poden estar segurs.
purificar
sanador, 14/01/2013 a les 09:22
+15
-1
Robles, a tí si que te van a purificar. Tienes a los musulmanes contentos.
Jo particularment
Anònim, 14/01/2013 a les 10:14
+14
-0
convido a tots els petits empresaris i/o autònoms que si teniu un treballador fatxa l'acomiadeu i punt i a les grans organitzacions caldria delatar-los, per que si no esteu contents aqui foteu el camp.
creu de Sant Jordi
Anònim, 14/01/2013 a les 10:25
+12
-3
Aquest fatxilla germà d'en Torrente s'ha ben cobert de glòria. Es just mereixedor de la Creu de Sant Jordi.
PROU
Jordi60, 14/01/2013 a les 10:50
+18
-2
estic fart que ens prenguin per cobards crec que dabant de
aquestas provocaçions Catalunya te que reaccionar i contestar
de la mateixa manera,ja ni ha prou de posar l,altre galta
si els ignoréssim s'haurien de buscar una altre feina
Jèssica, 14/01/2013 a les 12:01
+13
-2
no se n'hi hauria de fer cas, l'únic que busquen és publicitat, i per desgràcia l'aconsegueixen, això que fan només és marketing per atraure espectadors, i ja se sap, el morbo i el sensacionalisme enganxa, només cal veure l'audiència del sálvame, amb temes diferents, però vénen a ser el mateix.
respeto
zurita, 14/01/2013 a les 14:27
+22
-1
Nunca he podido apoyar el hecho de quemar una bandera sea del pais que sea, es más siempre lo he condenado, ya que una bandera representa un pais o el sentimiento de muchas personas, por ello repudio este hecho, además creo que la persona que quemo la bandera catalana estelada la cual representa a muchas personas dentro de Catalunya y en un programa de televisión, los responsables de esta cadena deberian de cesarlo de inmediato. Es un energumero fascista y que ha demostrado no tener ningún respeto hacia una nación que es Catalunya.
Per dignitat PROU
Anònim, 14/01/2013 a les 14:35
+9
-1
Gracies a la reforma laboral es pot acomiadar lliurament, tots els inadaptats haurien de quedar-se sense feina, i hauriem de tenir un llistat d'empreses a Catalunya regides per aquests personatges, per no anar-hi. Estem sols, els polítics no estan fent res, jugar a la puta i la ramoneta de sempre, han elevat el to, però les formes son les mateixes.
El poble de Catalunya ha de començar a fer quelcom, entre tant els polítics jugant, hi ha cada dia mes desnonaments, cada dia mes injustícia, mes estat policial, mes atur, menys estimul als emprenedors, mes insults per part de la caverna i dels seus zombis habitants a Catalunya. No se fins quan hem d'aguantar tanta merda, no se fins quan haurem de permetre-ho. Els problemes que hi ha a Catalunya res mes tenen una solució, que Catalunya sigui a la fi un estat, això ens permetrà fer un canvi real, fer fora tota la casta política que en 30 anys han demostrat RES, be si, que saben col·locar molt be el cul a la poltrona, cul per cert llogat pel poder econòmic. JA PROU. ARA ES L'HORA SEGADORS! HEM D'EXIGIR LA PROCLAMACIÓ UNILATERAL DE LA NOSTRA INDEPENDÈNCIA.
INDEPENDÈNCIA I DIGNITAT||*||
sin comentarios
zurita, 14/01/2013 a les 18:35
+1
-10
He remitido dos escritos intentando dar mi opinión como respuesta a otros escritos con mucha tolerancia y respeto explicando por encima la situación de Catalunya. y veo que no se han publicado, me gustaria saber que criterio siguen Uds., para tan decición de no publicar.
Un cordial saludo
A por ciento dicen que rectificar es de sabios, me gustaria poder cambian mi opinión sobre este hecho.
Friki
Anònim, 14/01/2013 a les 19:14
+15
-3
Al frikifatxa aquest s'hauria de purificar.
Misma Bara
Ciutadà lliure, 14/01/2013 a les 19:48
+4
-9
Esto es vomitivo y de muy mal gusto. Sin embargo espero que incidentes como este se censuren con el mismo ímpetu en ambas direcciones; como cuando en TV3 se le "disparó en la cara al Rei". Vamos a empezar a tenernos respeto ya o acabaremos mal. Somos hermanos y conciudadanos y debemos ser la "paloma buscando cielos más estrellados, donde entenderos sin destrozarnos, donde sentarnos y conversar".
EsPPañas PProfundas
Sigma, 14/01/2013 a les 20:48
+10
-1
PPoden oferir res millor ? ( a part de robar a Déu i sa mare ... esclar ! )
Creen odi...
Albert de Catalunya, 14/01/2013 a les 23:15
+9
-0
Aquesta gent amb actes com aquest l'unic que fan és que es desperti odi a l'independentisme. Aquests sectors de la societat espanyola són els causants que existís Terra Lliure i ETA. I com segueixin així, al final acabaran cremant a la gent i que torni a néixer un grup així. Això és com un gos. Si el vas emprenyant i provocant, al principi té paciència però al final acaba mossegant.
Tan de bo m'equivoqui, però s'han de contemplar totes les conseqüències a les que ens pot portar tant odi.
Gràcies de tot cor
Nicolau Sagrera, 15/01/2013 a les 10:29
+15
-0
Gràcies, gràcies i gràcies de tot cor sr. Robles i sr Bellalta. Com a persona que creu en el dret de decidir de les nacions no puc més que encoratjar-los a seguir aquest camí per tal que a cada acció de vostès se sumin més gent a la causa independentista. És el principi d'acció-reacció però basat en el respecte. No, intentarem no caure en les seves provocacions i això ens farà cada cop més forts. Si us plau, segueixin així. Gràcies.
Curts de gambals
Anònim, 15/01/2013 a les 11:14
+14
-0
Són més curts que una mànega de guardapits! Ni tan sols veuen que, com més estelades cremin,més se'n fabricaran!
Edificant
Emili, 15/01/2013 a les 11:46
+14
-2
Jo no cremaria mai una bandera espanyola, ni trepitjaria mai cap creu, tot i no creure en cap del que representen.
Potser és una cosa de cultura i respecte a tothom que s'ho mereixi.
son els de sempre
francesc borràs, 15/01/2013 a les 14:01
+11
-0
de bram d'asse no en puja cap al cel, ja els coneixem, es d'agrair que ens refresquin la menoria, ens ajuden tant com poden

Salvem la nostre economia i deixem-los per ximples.
sols ens volent pels €
Anònimno ens volent?, 15/01/2013 a les 17:36
+10
-0
si en lloc de ser catalunya...el que som,el que representem. el que donem o el que ens prenen ,o del lloc previlejat on estem geograficament respecte a eu
ropa.....fosim amb molt de respecte i molta simpatia ...
per exemple de extremadura,ens atacarien ens tratarien de la mateixa manera com o estan fen ara amb catalunya?...tan dolents som ?i si es aixi ,que ens deixin en pau ,som catalans ens sentim catalans i no bolem ser una carga pels espanyols ,si no ens entenen no cal que s'esforsin,nosaltres pel nostre cami i ells pel seu i tant amics.
VERGONYOS
maite, 15/01/2013 a les 18:09
+17
-0
Molt be i moltes gracies sou el motor que mou el independentisme a catalunya, amb la ajuda vostra i la del govern cada dia som mes gent la que vol la separacio de España, seguiu per aquest cami,ens va be
Visca catalunya lluire

Como no estais a la altura de entender y nos conviene gente como vosotros para seguir adelante os lo traducire

Muy bien y muchas gracias sois el motor que mueve el independentismo en Cataluña, con vuestra ayuda y la del gobierno español cada dia hay mas gente que pide la separacion de España, seguir por este camino, nos conviene
Viva Cataluña libre
No som España
Anònim, 16/01/2013 a les 17:48
+15
-0
Gràcies a Déu no som aquesta nació intransigent i casposa. El català i el seu independentisme ès democràtic respectuos i LLIURE
todos los catalanes????????
robert, 16/01/2013 a les 23:58
+14
-0
Aquest "cateto" acava dient.... que todos los catalanes tendrian que hacer!!!!!
Qui son els radicals intrangigents???
Ja ens podem preparar ,per tot el que haurem d^aguantar, fins que arrivi el nostre dia, per que segur, que amb gent aixì, aquest dia arrivara,i es que cada vegada que una persona que viu a catalunya veu això es torna independentista.
Jo no vull conviure amb tot aquest odi i incomprensió, deixem viure amb català!! Adeu espanya!!!!!!!!!
Ignorants
Anònim, 17/01/2013 a les 11:30
+13
-0
A part de ser ignorants son males persones.

I després ens diuen separatistes, i ells el fomenten.
Ja n'hi ha prou
Català emprenyat, 19/01/2013 a les 12:15
+9
-0
Amb aquesta xusma no podem seguir junts, Ha arribat l'hora de prendre mesures i acabar amb aquesta manca de respecte, es creuen que poden fer el que vulguin i a sobre viure a costa nostra. A que no s'atreeix a cremar una bandera de l'islam, o una caricatura de mahoma? Cal plantar cara i si cal per la força.
Complex
Anònim, 19/01/2013 a les 12:35
+7
-0
La ignorància és un dels fonaments de la supèrbia..I aquesta gent són un dels exemples històrics més significatius,tradicionals i obsessius d'un pensament i una pràctica basats en el colonialisme més ranci i antidemocràtic...
NO HI HA RES A FER AMB EL DIÀLEG!!!!!!!!!!!!!!
RESPECTO PARA LOS CATALANES....
Anònim, 20/01/2013 a les 17:54
+6
-1
QUE QUEMEN UNA BANDERA ESPANYOLA A VER QUE PASA ???????'IMPRESENTABLES......IMBECILES.. ANTIDEMOCRATICOS...FASCISTAS,,,,,FRANQUISTAS.....

Pena i fàstic
NeusAnònim, 21/01/2013 a les 12:57
+7
-1
només cal veure la cara de nazzi que fot aquest impresentable.Com a mínim s'hauría d'haver cremat les mans.

Declarem la independencia desde el Parlament,per favor.....
Heil!
Anònim, 29/01/2013 a les 18:59
+1
-0
Solo hay que ver la página web de esa Caltalunya desperta ya....
Visca l'estelada. Visca la cultura d'un poble
Anònim, 24/02/2013 a les 18:31
+0
-1
Contra la ignorància... indiferència!!! Visca Catalunya. Que estelades plenin els carrers!!!
La estelada
Anònim, 11/05/2013 a les 00:49
+0
-0
Parece mentira que por una quema de bandera estelada le deis tanta importancia, cuando se quema la bandera ESPAÑOLA resulta que han sido unos héroes, hipócritas......La estelada la utilizaron una organización como terra lliure que asesino a gente inocente igual que ETA con sus argumentaciones de libertad-... se me revuelven las tripas cuando suena el himno de España en una final y la gente pita con tanto odio, cuando mucha gente de la que asiste no esta de acuerdo con esos pensamientos ...que pasaria si en una final de la gran COPA DE CATALUÑA que no va ni dios, va la gente sin pagar un euro, pero que al ayuntamiento lo financia con dinero del contribuyente catalan se le pitara, se le llamaria a la gente FASCISTA........impresionante tanta ignorancia.