Neix Francmaçons per la independència

Sectorial de l'Assemblea, té com a divisa "Qui persegueix quimeres... recull llibertat"

| 12/01/2013 a les 08:42h
Especial: Assemblea Nacional Catalana
Arxivat a: Política, francmaçoneria, anc, assemblea
Aquesta notícia es va publicar originalment el 12/01/2013 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.


Enèsima sectorial de l'Assemblea Nacional Catalana, Francmaçons per la Independència (FxI). Una sectorial que té com a lema "Qui persegueix quimeres... recull llibertat". Segons la seva declaració de principis a la web de l'ANC, Francmaçons per la Independència assegura que "l’11 de setembre del 2012 ha demostrat que no hi ha quimeres".

Per això, després d'una densa explicació dels principis i objectius de la francamaçoneria, FxI assegura que "en record i homenatge dels homes i dones que fins i tot vessaren llur sang pel nostre país, la Francmaçoneria catalana renova la seva crida perquè els iniciats d’arreu dels Països Catalans s’incorporin i treballin per assolir, d’una vegada per totes, la Independència".
 

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te membre de SócNació per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Cuidado, con imposturas
forasectasespanyolistes, 12/01/2013 a les 10:29
+76
-43
Malos compañeros de viaje estos masones, la principal organización de ellos se llama Gran Logia de España, y el 90% de organizaciones masónicas del Estado utilizan el término España.

Son centralistas y ligados al PP, el PSOE y la ultraderecha una buena parte, por no decir casi todos, como saben los expertos en materia.

No necesitamos sectas para la independencia.

El Rey de España y su padre, por poner dos ejemplos, son miembros de la misma sociedad que estos señores.

Visca Catalunya Lliure
pudor
Anònim, 12/01/2013 a les 12:24
+30
-9
Això fa pudor a socarrim.
I que!!
Cartanya, 12/01/2013 a les 12:35
+18
-26
I que!, es una institució, com un altre, qui vulgui si apunta i qui no vulgui no. Per cert aquesta que sur aquí segurament no es la mateixa que tu dius,en que esta la casa Real.
Resposta al comentari anterior
JoMateix, 12/01/2013 a les 12:41
+31
-8
Aquesta gent fan com l'esglèsia. Posen un ou a cada cistell i així s'asseguren que hi guanyen sempre. Tenen gent de dretes, d'esquerres i ara, doncs independentistes. Esclar que hi ha grups diferents però en última instància, com diu l'anterior comentari, no s'incomoden entre ells.
Les diferències ideològiques sovint són més teòriques que pràctiques pq com a lobies de poder que són, i malgrat defensar el progrés, la creativitat i l'excel·lència sobre el paper, en la pràctica acaba sent una simple qüestió d'acumular poder. No s'enten d'altra manera que personatges tan poc preparats com el monarca en formin part. Tot i que a Zapatero el van fer quedar en ridícul a Sitges per curt i poc preparat.
independència SI
català, 12/01/2013 a les 12:58
+34
-25
Qui no treballa per la independència, treballa per la dependència. Catalunya necessita a tothom sense cap excepció.
Lluís Companys, deia:"Totes les causes el món tenen els seus defensors. En canvi, Catalunya només ens té a nosaltres."
Secta?
Anònim, 12/01/2013 a les 13:40
+27
-26
Tota la societat està formada per sectes, cada partit politic es una secta, cada religio es una secta, cada manera de pensar és una secta, així que si podeu acusa això de sectes però també vosaltres que sou un ramat d'ovelles en una secta
No interessa
Anònim, 12/01/2013 a les 13:49
+25
-31
lobbys tipus catòlics, conxorxes jueves, racistes empedreïts o culers desesperats i farreros (tipus Laporta) mo interessen ni poden fer cap bé a l'independentisme. Que s'hi abstinguin o fitxin per l'Anglada.
NO ES PAS VERITAT
jordi T, 12/01/2013 a les 14:09
+27
-24
Responen al comentari anterior, jo tinc un amic que pertany al GOC (Gran Logia de Cat) i son tots molt independentistes. També existeix el GOE, pero me sembla que a cat. son minoria.
Independència, NO SECTES.
patètic, 12/01/2013 a les 14:48
+26
-29
Estic totalment d'acord.

Els maçons són jacobins fills de la revolució francesa i tenen unes quantes agrupacions sectàries.

Desacredita el moviment independentista tenir en el si de l'associació a aquests subjectes.

Es com l'Opus Dei a Unió.

Independència, NO SECTES!!
LA FRANCMAÇONERIA
S. Bolivar, 12/01/2013 a les 15:04
+38
-23
Els francmaçons col.laboraren molt per dur a terme tant la Revolució Francesa com la Independència dels Estats Units i més tard, a acabar amb l´Imperi Espanyol a l´Amèrica del Sud. Per a secta espanyolista la Conferència Episcopal!
Majaretas a todo ritmo
majaretas, 12/01/2013 a les 15:04
+28
-16
Un gran maestre de la maçoneria catalana és Joan Palmarola, correm el risc que no ens prenguin de debò.

Catalunya és molt més serio les majaderías d'aquests senyors maçons.

Gaudí "radical independentista" per Joan Palmarola:




Mai vaig entendre perquè un ha de disfressar-se amb un davantal per aconseguir recolzar certes causes.

El que s'ha dit: una majadería.
||\*/|| L'Estelada : Bandera Masònica
"Dutxa Escocesa", 12/01/2013 a les 15:33
+26
-26
Amb una sola puntualitzacio, les lògies lligades a Espanya mai deixarien ofrenes florals al Monument de Casanovas l'11 de Setembre. En canvi, els Masons Catalans i en especial segons quines lògies i gremis n'hi deixen cada any i s'han pronunciat forces vegades (potser no a l'unanimitat) a favor de la Llibertat dels Països Catalans.

Es cert que totes les lògies de Barcelona no son totes unànimament independentistes, tot i l'increment d'estelades -per cert bandera masònica- als balcons de la ciutat de Barcelona.

Independència és Llibertat
nano.... Al Cuidado, con imposturas
Anònim, 12/01/2013 a les 16:55
+34
-27
Em fà l'efecte que desconeixes bastant la francmaçoneria, ( que d'altra banda és comprensible ) peró opinar desde la mes completa ignorància et posa al nivell dels espanyols. I per molt que acabis amb un "visca catalunya lliure" , no deixes de donar-me una certa vergonya aliena.

RECORDA QUE OPINAR DESDE LA IGNORÀNCIA ÉS EL QUE FAN ELS MESETARIS.
//*//
impostors
Xicu Valls, 12/01/2013 a les 17:51
+33
-25
Per començar els maçons no som cap secta, som persones lliures que busquem la llibertat de tothom i sobre tot la llibertat dels pobles,i per començar no hi pertany qui vol, francament no crec que els borbons hi tinguin cabuda.
Salut, llibertat i independencia
Companys era francmaçó
Aufrany, 12/01/2013 a les 17:54
+42
-25
El President Lluís Companys era francmassó, i no diríem coses lletges d'ell quan ha estat el president màrtir. L'únic president democràtic afusellat -pels feixistes- a tot Europa...
A mi em sembla que si hem d'aspirar a ser un nou Estat a Europa, no podem fer altra cosa que normalitzar àmbits.
No sé el perquè de les crítiques: el malnascut de Franco els perseguia..., per què?
Una altra cosa és que fins ara el tema estaba controlat per espanyolistes; parlo en propietat. Per tant, benvinguts Francmaçons per la Indeppendència! El que cal és sumar!

Anirem en compte però...
Anònim, 12/01/2013 a les 18:09
+28
-25
No et sabria dir si avui dia elements de l'extrema dreta catalana són maçons, el que està clar és que avui dia i com sempre dins la maçoneria hi ha gent de totes les tendències. Durant els anys trenta personatges tant allunyats com Andreu Nin, Lluís Companya o més d'un significatiu lider anarco-sindicalista eren maçons. Tampoc cal oblidar que l'estelada original, la blava, la de l'estat català és clarament una bandera d'arrel massònica, l'estel blanc sobre fons blau no és pas casualitat...i no val dir que imitaven la cubana, que per cert també es massona com la majoria de banderes sud-americanes.
I els de ERC.
Anònim, 12/01/2013 a les 18:59
+15
-38
I els de Esquerra Republicana de Catalunya... que esperen en crear la Esquerramaçona o la republicamaçona, o la Catalunyamaçona, vet aqui que tot deu anar amb al mateix pac de la inter-independencia....
PERQUE NO ES PRONUNCIEN?
Anònim, 12/01/2013 a les 22:21
+11
-25
POT SER PERQUE EL FRANCMASONS, NO PARLEN DE POLITICA I RELIGIÓ A LES SEVES REUNIONS, AIXÓ NO VOL DIR QUE CADA UN NO TINGUI LES SEVES IDEES, PERO NO PODEN SER IDEES AUTORITARIES, PERQUE LLAVORS NO DEURIEN INICIARSE MASONS.
A LA GUERRA CIVIL HI HABIEN MAÇONS A LES DUES BANDES, ENCARA QUE AL FINAL VAREN MARXAR TOTS, ELS UNS I ELS ALTRES.
VISCA CATALUNYA LLIURE
Fins ara, la maçoneria s'ha portat malament, celebro que canviï
Anònim, 13/01/2013 a les 02:17
+12
-22
En el segle XIX, la maçoneria va promoure la secessió de totes les colònies hispanes d’ultramar, no de les peninsulars. Per què en va fer la diferència? Doncs per fer-se perdonar. Així, doncs, les mateixes obediències que reclamaven la secessió de Filipines, de Cuba, Puerto Rico, Xile, Hondures, Colòmbia, etc. s’oposaven terminantment a la de Catalunya, Vascònia i Galícia. El federalista i maçó Francesc Pi Margall, primer era partidari de l’autonomia per a les colònies d’ultramar. Però quan el separatisme hi va prendre volada, llavors i només llavors, va accedir a beneir la independència... a contracor, però. A la de Catalunya, ni parlar-ne! Total, la maçoneria, fins ara, s'ha portat molt malament amb Catalunya. El gest que fa ara l'honra i esperem que no se'n retracti. Val a dir que la maçoneria regular no abandona el jacobinisme ni que la matin. El Gran Orient de Catalunya, irregular, ja fa uns vuit anys que es declara obertament a favor de la independència de Catalunya. Felicitats.
Avui el PSOE controla tota una obediència
Anònim, 13/01/2013 a les 02:21
+26
-2
En el passat, els partits catalans amb més maçons eren l'ERC i Estat Català. A tot l'Estat espanyol, actualment el PSOE és el que en té més, tant és així que domina tota una obediència, la Gran Lògia Simbòlica Espanyola, irregular.
Hi ha aliats que fan més mal que bé i n'hi ha d'excel·lents
Jesus, 13/01/2013 a les 02:45
+14
-23
Resposta a Independència, no sectes. Patètic, 12 gener 2013, 14:48.

Unió Democràtica sí que desacredita el nacionalisme català perquè el 82% de la seva militància dóna suport al cap dels botiflers, Duran Lleida. L’Opus Dei no s’ha pronunciat ni per la unitat de l’Estat espanyol, ni per la secessió de Catalunya. Per contra, la Conferència Episcopal Espanyola sí que ha triat l’espanyolisme. Si la maçoneria, en bloc o només una obediència seva, aposta per la independència de Catalunya, benvinguda sigui la seva adhesió. El lobby gai si que desacredita el separatisme si li dóna suport, talment com si ho fes un partit nazi, anarquista o marxista. Tota forma de totalitarisme és reprovable.
i que?pfff
Anònim, 13/01/2013 a les 10:38
+19
-5
Per mi te la mateixa importancia que si fòs el club de petanca de Riudebilles,no se perquè tan rebombo.
maçons anticatalans
jaume I, 13/01/2013 a les 14:01
+17
-12
La maçoneria no és creïble. La seva legitimitat a Catalunya és nul·la. Els reis catalans de l'Edat Mitjana, fundadors de Catalunya, eren defensors de l'Església catòlica.

I els maçons van matar a milers de cures innocents en l'època de la República, i van cremar un munt d'Esglésies a Barcelona, un genocidi en tota regla, no vull pensar que haguessin fet els reis mediavales amb ells.

Veig els comentaris obsessivament anticlericals d'aquests maçons i demostren que són contraris a l'Església catòlica i la tradició de Catalunya.

IMPOSTURA COM BÉ DIUEN
Impresentables y masones
macia, 13/01/2013 a les 14:54
+14
-11
Estos masones han convertido en este foro y en un momento en masón al presidente Companys, a los queridos libertadores, etc.

Pero esconden estos masones por omisión a impresentables masones como Pinochet, Trujillo, varios fundadores del nazismo y el fascismo (Balbo, di Bono o el propio Musolinni), fundadores del Ku Klux Klan como Albert Pike, fundadores de sectas como los mormones o los Testigos de Jehovah, o también masones y presidentes yanquis más que cuestionables por crimines contra la humanidad.

Tampoco explican que prohibían la entrada a negros y judíos hasta el siglo XX, lo cual es racismo.

Hoy prohiben la entrada a mujeres en el 80% de la masonería nivel mundial, y en muchos sitios regulares a negros. RACISMO Y DISCRIMINACIÓN POR MOTIVOS DE SEXO.

Es cierto eso que dicen que la masonería es una secta, yo diría que es un gran secta internacional con divisiones internas tanto como el OPUS DEI o los poderosos mormones.
02:45
Anònim, 13/01/2013 a les 18:54
+15
-3
L'anarquisme és una forma de totalitarisme???????????????????????????
maçoneria independentista?
sense mandil, 14/01/2013 a les 09:20
+14
-3
Em sembla perfecte, que catalans maçons s'identifiquin amb la causa sobiranista o independentista. De la mateixa manera que em sembla perfecte que així mateix ho facin membres de l'Opus Dei, activistes ecologistes o militants comunistes.

El que no és de rebut, i que no concorda amb els principis maçònics, és que aquests maçons parlin en nom de la maçoneria i identifiquin la maçoneria amb una opció política i ideològica concreta. A on és la llibertat aquí? Tots els maçons catalans han de ser independentistes? La maçoneria catalana és independentista?
parlar per parlar
Xicu Valls, 14/01/2013 a les 19:04
+6
-8
És de persones que els hi agrada mes polemitzar que buscar una raó de les coses.
Els que parlen sense coneixement del que parlen solament serveixen per crear dubtes i polemiques que no porten a cap veritat
Dan Brown es el jefe de los masones
oriol1714, 14/01/2013 a les 19:57
+6
-4
claro Xiscu, todos equivocados menos los de la secta. todos sin saber menos los de la secta, y quizas Dan Brown.

entiende que no estamos para disfraces de mandil, ni para peluquines y guantes afrancesados, ni para alumnos políticos aventajados de Dan Brown, ni para chorradas masónicas en definitiva.

en un medio de política seria, estais haciendo el ridículo. y como no ves más que lo tuyo, no entiendes que es así y crees que la humanidad está equivocada salvo los de tu logia.

yo creo que alguien que se disfraza para pensar, meditar, alcanzar una reflexión, está más cerca del psiquiatra que de la independecia de Catalunya.

Salud
Secta?
Maçó català , 15/01/2013 a les 19:37
+5
-5
Tots els que critiquen els maçons posen exemples de totes les tendències polítiques, p. e. Pinochet i Companys. No demostra això que no es una secta? I què per ella mateixa no es conspirativa si no que són els seus integrants els que actuen com creuen que ho han de fer segons les seves creences que poden anar des de l'anarquisme el conservadorisme. Ja ho deia aquell que una mentida repetida mil vegades esdevé veritat i en el nostre cas Franco va convèncer fins i tot alguns independentistes catalans. En el cas de la notícia alguns maçons catalans han decidit treballar en l'ANC per la llibertat de Catalunya en cap cas la maçoneria.
Fora sectes
forasectas, 16/01/2013 a les 13:52
+1
-10
OTRA VEZ EL MASÓN DE TURNO DICIENDO QUE SON MARAVILLOSOS Y NO UNA SECTA, QUE INSISTENCIA SECTARIA.
poques feines que tenen alguns...
Anònim, 23/08/2013 a les 11:29
+5
-0
La veritat és que no entenc perquè aquesta discusió sobre una sectorial de l'ANC. Algú s'ha pres la molèstia de mirar quines altres hi ha? Em sembla que l'objectiu és aplegar gent de tots els segments de la societat perquè treballin per la independència i això vol dir que no s'ha de voler excloure ningú. Hi ha els 'Geòlegs per la Independència', els 'Barcelonistes per la Independència', els 'Cantaires per la Independència', els 'Policies per la Independència', els 'Empresaris per al Independència', els 'API per la Independència'...i fins i tot, creieu-ho, els 'Cristians per la Independència' (sic) i sortosament els 'Francmaçons per la Independència'; sortosament perquè de francmaçons n'hi ha a Catalunya i és una sort que l'independentisme sigui comú a una part d'ells i que fins i tot vulguin organitzar-se al voltant d'això i ajudar, com és una sort que uns quants taxistes ho siguin (ah sí, també hi ha 'Taxistes per la Independència'). Els qui rabiosament no ho veuen així potser són els que supuren un esperit sectari, no? O només voleu els qui us cauen bé? Segur que treballeu per la independència? Fareu un judici col·lectiu i històric a tots els qui vulguin afegir-se al moviment independentista com s'està fent en aquest fòrum? Els marcareu d'alguna manera? Als jueus els voldreu? I als catòlics? I als de dretes? O als d'esquerres? Quina vergonya aquest debat.

P.S. Podeu veure el llistat complet de sectorials a <

>
en quin mon viviu pardalets
Anònim, 14/09/2014 a les 02:10
+3
-0
Sou molt ignorants I teniu mentalital franquista o conspiranoia.francesc macia,Lluís companys ,francesc ferrer I Guardia