Ús de cookies
Nació Digital utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies
Notícia en PDF
Notícia en PDF

Cara a cara entre Albert Rivera i Alfons López Tena a 8TV

| Actualitzat el 06/11/2012 a les 16:30h
Alfons López Tena i Albert Rivera, en una imatge d'arxiu al registre del Parlament. Foto: Aleix Moldes.

Comença a relaxar-se l'estricte règim televisiu a què estaven circumscrits els debats electorals fins fa quatre dies. D'un sol debat a múltiples bandes emès per TV3, a les anteriors eleccions ja es va passar a un intent de segon debat a 8TV. I, de cara a les eleccions del 25N, la mateixa cadena del Grupo Godó ha programat un cara a cara entre el líder de Ciutadans, Albert Rivera, i el de Solidaritat Catalana per la Independència (SI), Alfons López Tena.

L'un i l'altre es veuran les cares aquest divendres, 9 de novembre, a partir de 3/4 de 10 de la nit, amb la previsió que s'acabi a les 11 de la nit.
Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

Interessant
+90
-5
Substitut
Anònim, 06/11/2012 a les 16:39
Home, com a substitut de les corrides de toros que tenim prohibides, està bé que esventrin un escanyolista en directe.
+22
-47
i ERC?
Anònim, 06/11/2012 a les 16:47
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+16
-68
politics!!
Anònim, 06/11/2012 a les 16:56
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Interessant
+67
-6
i UPyD?
a casa votarem SI!, 06/11/2012 a les 17:04
La que li espera al pobre Albert!

Alfons aprofita per parlar d'UPyD per dicvidir-los el vot! Amb arguments com UPyD és l'autèntica ja que es presenta en tot el territori, jusjusjus!
+32
-39
JO ERC
JO ERC , 06/11/2012 a les 17:13
O sigui que hi vagin tots els partits menys ERC que segons totes les enquestes és el partit que més puja i que pot ser 2ona força...

El SR GODÒ i el CUNÍ se la saben molt llarga...

+5
-25
Jo voldria un debat
Anònim, 06/11/2012 a les 17:19
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+28
-7
Problem Esquerra?
Anònim, 06/11/2012 a les 17:20
Hem subornat al Grupo Godó per deixar-vos fora dels debats televisius ^^
+56
-8
INDEPENDENCIA JA
Anònim, 06/11/2012 a les 17:26
Espero que l'ALT li recordi en Ribera, que ell i el seu partit no tenen cap problema en manifestar-se al costat de Falange. En Ribera perdrà els papers i s'emprenyarà com una mona, com quan la Galdon li va dir a T5 i al 59 segons.

hi, hi, hi...
+50
-18
Millor que la Champions
Anònim, 06/11/2012 a les 17:36
Serà un passeig, un entrenament per en Lopez Tena que rebatrà tot el que digui el nanu de CyUtadanos.

Artur Mas i el Duran lleida, o el Junqueras no debatran res. Perque se suposa que volen el mateix, però en el fons són uns gallines que no s'atreveixen a fer cap cara a cara, perquè en el fons no volen la independència, volen "millorar" espanya o catalunya. Volen millorar la seva situació i prou.
+13
-52
Nivell
Anònim, 06/11/2012 a les 17:44
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+23
-42
ERC
MarcS, 06/11/2012 a les 17:49
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+8
-15
No somiïs truites, 17:04
Anònim, 06/11/2012 a les 17:51
Potser modifica el discurs perquè ara es juga l'escó, i els que l'hauríem de votar no compartim amb ell el sermó habitual sobre Ciudadanos:

"Que són ells i SI els dos únics partits regeneradors democràtics en aquest "oasi" de Catalunya siciliana, que cadascú defensa la seva nació, Ciudadanos l'espanyola, cosa molt normal, perquè és el que han de fer ja que tenen el seu concepte del que és Catalunya i Espanya i bla, bla, bla."

Independentistes així, "pal gato". Si torna amb aquesta milonga de sempre, que li paguen dient-nos nazis, bojos, colpistes, excloents etc. (mai és recíproc, els de Ciudadanos no diuen pas mai que un independentista o nacionalista sigui res més que un boig o un miserable). Si torna amb això se li veurà massa el llautó.
Interessant
+78
-8
Alfons, despulla'l!!
Guillem, 06/11/2012 a les 17:55
Alfons, ja que a aquest personatge anomenat Albert(o) Rivera és tant aficionat a despullar-se, despulla'l amb els teus arguments, que els tens i de molt bons, amb els arguments de la futura república catalana!
Ah, i pregunat-li per UPiD, que això li farà mal, i sap que això li pot fer perdre vots
+13
-32
Roma non praemiat Godó
Anònim, 06/11/2012 a les 18:02
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+7
-40
d´ans 4 anys parlamos
zenzo, 06/11/2012 a les 18:12
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Interessant
+67
-10
Diferents nivells
Bertu, 06/11/2012 a les 18:12
Serà un debat descompensadissim, el Tena se'l menjara amb patates farcides d'arguments solids i tot amanit com nomes ell sap fer: les coses com son el senyor Lopez-Tena es el crack en el sentit d'explicar-se clar i catala amb coneixements suficients i la carrera com a jurista que l'avala.
+17
-61
SI...
RamónMolina, 06/11/2012 a les 18:21
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+56
-8
volem escoltar-los a tots
Anònim, 06/11/2012 a les 18:27
el debat que tots volem veure és el de ERC, SI i CUP que són els independentistes i és entre els que ens estem decidint els que volemm la Independència!!
+12
-51
Al groller de Substitut i els seus votans positius
CATALONIA IS SPANAIR, 06/11/2012 a les 18:54
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+24
-3
Parlar clar
Anònim, 06/11/2012 a les 18:57
+56
-7
Tena lady
Anònim, 06/11/2012 a les 19:21
En Tena el farà xixines.
+52
-4
grup collons
Anònim, 06/11/2012 a les 19:26
Aquests del grupo Godon no han tingut més remei que fer sortir SI al final, tot i que fa setmanes que no expliquen ni una notícia de Solidaritat almenys en campanya tindran la decència de deixar-los sortir a un mini-debat sense gaire importància només amb un candidat ultra-espanyolista.

Val més això que res.
No patiu els d'esquerra que també sortireu a algun debat, i les enquestes s'aniran cuinant, si us hi fixeu CIU baixa però esquerra no puja, al contrari que d'altres enquestes, en canvi no fan sortir SI. Estic segur que potser arribaran a la conclusió que també els convé que surti SI i la CUP a les enquestes i a l'última els faran sortir.

Tot és estratègia política al servei de l'autonomisme.
+16
-4
ESPANTAIR
Anònim, 06/11/2012 a les 19:33
I qui et penses tu que ets per pressuposar que els meus amics són els de SI?

I aprèn a escriure, boinapitecus.
Interessant
+77
-8
dret a escollir.
Anònim, 06/11/2012 a les 19:52
espero veure al Tena desmontar totes las mentides i la demagògia del Rivera.
Anims Alfons menja't aquest oportunista !!
Interessant
+70
-8
Vaig a comprar les crispetes!!!
Anònim, 06/11/2012 a les 19:54
Pobre noi el Rivera, que no li passi res. I he de dir a tots aquests d'ERC que passegeu per aquí i que encara us penseu que l'espai independentista és només vostre (quina manca de sentit democràtic!) que per una vegada us donaré la raó en una cosa. Aquest debat donarà visibilitat a SI en el propi Grup Godò. És que encara no m'ho crec (on està el truco?). Però una flor no fa estiu, i cal dir que trobar una notícia de SI a La Vanguardia, El Periòdico o fins i tot al diari ARA, i a més que no estigui treta fora de context per a desprestigiar, és gairebé impossible (cosa que als d'ERC no us passa. Bé per vosaltres).
+40
-2
Ciutadans=Falange encoberta
Carlos, 06/11/2012 a les 20:45
Alfons,
Vols un sol argument per desmuntar de dalt a baix al Sr. Rivera i el partit dels Ciudadanos. Els Ciudadanos volen vendre que no són nacionalistes espanyols i que entre d'altres coses, lluiten pel bilingüisme. Doncs, és absolutament fals i la gent ho ha de saber. Només cal mirar el seu pamflet anomenat "La Voz de Barcelona" per veure que ni tan sols respecten la toponímia del pobles catalans i barris de Barcelona i diuen San Andrés, el Ensanche, San Vicente de la Barca,... també les institucions catalanes són anomenades en espanyol: la Generalidad, el Instituto de Estudios Catalanes, etc. Són tan patètics! Menys mal que estan per promoure el bilingüisme!

Per si fos poc, només cal llegir els comentaris dels foros. La majoría són de dirigents i simpatitzants de Ciudadanos i semblen fets per autèntics membres de la Falange i de les JONS. Odi visceral contra la llengua catalana, contra Ctalunya i les seves institucions i en general contra els catalans i els partits que democràticament ha elegit el poble de Catalunya.
+7
-50
vaja colla
Anònim, 06/11/2012 a les 21:09
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+34
-3
APM
Anònim, 06/11/2012 a les 21:28
Alfons, fot-liiiiiiiiiii!!!!

+7
-2
UPyD vs. C's
Anònim, 06/11/2012 a les 21:30
Jo si fos espanyolista votaria a UPyD
+2
-41
3/4 10 nit.
Anònim, 06/11/2012 a les 22:24
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+10
-9
ERC
Agustí, 06/11/2012 a les 22:47
A algú li cal encara alguna cosa més per a tenir clar qui és l'enemic de La Vanguardia-Godó-unionisme? Encara no ho teniu clar amb la merda que van llançar contra ERC pel tripartit? Per què serà ... ?
+18
-46
SI = La catàstrofe del Titanic
Benet, 06/11/2012 a les 22:51
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+10
-45
Vots perduts
ramonsp, 06/11/2012 a les 23:00
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+3
-32
Ui si!!
Anònim, 06/11/2012 a les 23:51
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+38
-4
Votar Independència
Jordi Torrelles, 07/11/2012 a les 08:34
Les diferents opcions independentistes no s'han de confrontar entre elles, sino batallar contra las opcions espanyolites que ens porten a la Miseria.
Així que m'alegro que TENA doni batalla a Rivera i Ciutadans, així com espero que CIU i ERC, donin batalla a PP i PSOE-PSC.
Tena,Junqueras i Mas , tots 3 volen l'independència, així qu endavant!!
+15
-3
Quin fàstig em foten els de CyU i ERC
Anònim, 07/11/2012 a les 12:15
Quin fàstig em foten els de CyU i ERC amb els seus misatges insultant independentistes.

Els vostres insults ens reafirmen en que sou una colla de botiflers poltronistes. No teniu cap tipus de vergonya per insultar independentistes per aconseguir cadires.

Quina culpa tenim els votants de SI i els de les CUP sino ens sentim representats ni per ERC ni per CyU?
+6
-1
a la de les 21.09
Anònim, 07/11/2012 a les 12:25
Em sembla perfecte, i penso que ets un exemple a seguir, la gent que pensa com tu haurien d'anar tots a viure a Madrid, cadascú a casa seva, això sí, si els catalans volem independència, doncs la tindrem, i si no us agrada us hi poseu fulles.
+22
-5
fàstic?
Anònim, 07/11/2012 a les 13:20
Això és el que diria que em produeixen els comentaris dels palmeros de CyU,o sigui ERC...vots perduts,menyspreu...què us heu cregut?SI ha fet més per la independència aquests dos anys amb 3 diputats que tots els diputats d'ERC en 32 anys..SI és l'únic que hqa denunciat les màfies de CyU-La Caixa-Abertis-La Vanguardia-400 famílies de l'oligarquia catalana amics d'en Duran..on era ERC?amagada a l'escó sota les faldes de CyU pq també deu milions d'euros a La caixa...patètic.feu-vos-ho mirar.
+15
-7
vots perduts a ERC/CIU
Anònim, 07/11/2012 a les 13:51
Quina falta que faran els vots perduts d'ERC/CIU...! Els mateixos independentistes de campanya electoral es carregaran el procés cap a la independència un cop passades les eleccions. En Rajoy els espera amb els braços oberts i ells diran amén.
+31
-5
que no ens enganyin més
Anònim, 07/11/2012 a les 13:59
"SI ha fet més per la independència aquests dos anys amb 3 diputats que tots els diputats d'ERC en 32 anys."

Perdoneu però algú ho havia de dir. N'hi ha que fa anys que viuen de la independència, n'hi ha que treballen des del primer dia per la independència.

+6
-21
SI = Der Untergang
Ben Gurion, 07/11/2012 a les 14:46
El Tena ja dona mostres d'haver perdut el sentit de la realitat, desesperat per la pèrdua certa de tots els escons, està com en un búnker mental, arrencant galons i fotent canya als dissidents per demanar regeneració interna i transparència, té els canons soviètics a cent metres i encara es pensa que un miracle llençarà milers d'electors a les urnes, per la cara.